ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
CSA si svou "personalni politikou" dost nadelaly do vlastniho hnizda. Vyhodily spoustu schopnych lidi, vcetne tech klicovych. Po tech sahla konkurence a CSA ma nyni problem a chyta kocku za ocas.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Spíš by mě zajímalo a třeba tu je nějaký insider, kdy a čím budou na všechny ty destinace CCA lítat...
Mají 8 nebo 9 Saabů 340. Vzdušnou čarou je to nějakých 2600 km, to by s jedním mezipřistáním mohli dát, akorát jim to potrvá o pár hodin víc... Teď vážně - pokud se nepletu, mají nějaké 737, se kterými létají chartery a prý nejsou moc využité. Minimálně jedna je 737-300 a jestli mají něco dalšího, těžko říct. Ale druhá věc je, co uvedli do žádosti na ministerstvo. Třeba něco jiného, co mají domluvené, těžko říct. Ale osobně bych si tipnul, že v žádosti na MD jsou ty 737. Říct to zatím nechtějí. Ostatně, z ČSA to taky leze jak z chlupaté deky, asi v rámci konkurenčního boje.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/lete ... 93963.html
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
JTB píše:Spíš by mě zajímalo a třeba tu je nějaký insider, kdy a čím budou na všechny ty destinace CCA lítat...
Mají 8 nebo 9 Saabů 340. Vzdušnou čarou je to nějakých 2600 km, to by s jedním mezipřistáním mohli dát, akorát jim to potrvá o pár hodin víc... Teď vážně - pokud se nepletu, mají nějaké 737, se kterými létají chartery a prý nejsou moc využité. Minimálně jedna je 737-300 a jestli mají něco dalšího, těžko říct. Ale druhá věc je, co uvedli do žádosti na ministerstvo. Třeba něco jiného, co mají domluvené, těžko říct. Ale osobně bych si tipnul, že v žádosti na MD jsou ty 737. Říct to zatím nechtějí. Ostatně, z ČSA to taky leze jak z chlupaté deky, asi v rámci konkurenčního boje.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/lete ... 93963.html
Ten článek v Týdnu má hroznou úroveň, motá dohromady jablka s hruškami, tedy dvě společnosti - Job Air-Central Connect Airlines, létající regionální linky se Saaby 340, a Czech Connect Airlines, která chce s B737 létat pravidelné linky do Ruska (a chartery z Česka) Pro ujasnění jsem založil samostatné téma pro Czech Connect Airlines, aby se obě ostravské společnosti zřetelněji odlišily.
Přitom všechny relevantní informace jsou k dispozici zde na tomto serveru v příslušných vláknech...
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
ČSA požádaly MD o přepravní práva na linku Praha-Doněck. Přijde někdo s konkurenční žádostí?
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Chovo píše:ČSA požádaly MD o přepravní práva na linku Praha-Doněck. Přijde někdo s konkurenční žádostí?
Konecne... V Doneckem regionu ma aktivity rada ceskych firem a navic, pokud se nepletu nikdo ze ST tam nelita...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 67
- Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
- Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Jiamusi 佳木斯
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Doněck je mnohem, ale mnohem lepší nápad než našlapaný Lvov, si myslím.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
yangzhening píše:Doněck je mnohem, ale mnohem lepší nápad než našlapaný Lvov, si myslím.
Tak to urcite, ale minimalne do Euro2012 se do Lvova ATR uzivi... Mnoho lidi se tesi, ze z PRG vyresi LVov a pak bude pokracovat do KBP.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Chovo píše:ČSA požádaly MD o přepravní práva na linku Praha-Doněck. Přijde někdo s konkurenční žádostí?
Obavam se, ze ani nemuze, ze CSA jsou designovany dopravce z Prahy.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
BlueSky píše:Obavam se, ze ani nemuze, ze CSA jsou designovany dopravce z Prahy.
to znamená, že z prahy může do zemí, které s kterými nemáme open-sky, létat jen čsa? na základě jakého nařízení či vyhlášky?
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Letecky provoz mezi CR a ostatnimi zememi se ridi dle Mezivladni letecke dohody mezi Ceskou republikou a prislusnou zemi. Nejbenevolentnejsi jsou dohody temer bez omezeni - Open Sky, ktere jsou napr. s USA, Spojenymi arabskymi emiraty, v ramci zemi EU... Ostatni bilateralni dohody jsou v podstate relikty silne regulovaneho leteckeho trhu. V tech dohodach muze byt omezeno fakticky cokoliv - pocet frekvenci, naletavane destinace, designovani dopravci z kazde strany, fares atd. No a to je pripad dohody s Ruskem a zememi C.I.S. Z Prahy do Ruska jsou designovanym dopravcem z Prahy z ceske strany CSA, predpokladam, ze na Ukrajinu, nastupnicky stat, to bude stejne. Proto taky CCA zavadi linky BRQ-MOW, BRQ-LED, KLV-SVX, pritom by urcite meli zajem letat z PRG, jakozto vyrazne nejsilnejsiho ceskeho trhu do nejakeho velkeho mesta v CIS.
Mezivladni letecke dohody jsou ulozeny na Odboru civilniho letectvi Ministerstva dopravy.
Mezivladni letecke dohody jsou ulozeny na Odboru civilniho letectvi Ministerstva dopravy.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
HonzaLB píše:BlueSky píše:Obavam se, ze ani nemuze, ze CSA jsou designovany dopravce z Prahy.
to znamená, že z prahy může do zemí, které s kterými nemáme open-sky, létat jen čsa? na základě jakého nařízení či vyhlášky?
To je zajímavé, že takový odborník na leteckou dopravu to neví... Sůro, přečti si nějakou učebnici letecké dopravy. Docela ses tady shodil. Ty, který víš všechno a jsi chytřejší než rádio.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
BlueSky píše:Letecky provoz mezi CR a ostatnimi zememi se ridi dle Mezivladni letecke dohody mezi Ceskou republikou a prislusnou zemi. Nejbenevolentnejsi jsou dohody temer bez omezeni - Open Sky, ktere jsou napr. s USA, Spojenymi arabskymi emiraty, v ramci zemi EU... Ostatni bilateralni dohody jsou v podstate relikty silne regulovaneho leteckeho trhu. V tech dohodach muze byt omezeno fakticky cokoliv - pocet frekvenci, naletavane destinace, designovani dopravci z kazde strany, fares atd. No a to je pripad dohody s Ruskem a zememi C.I.S. Z Prahy do Ruska jsou designovanym dopravcem z Prahy z ceske strany CSA, predpokladam, ze na Ukrajinu, nastupnicky stat, to bude stejne. Proto taky CCA zavadi linky BRQ-MOW, BRQ-LED, KLV-SVX, pritom by urcite meli zajem letat z PRG, jakozto vyrazne nejsilnejsiho ceskeho trhu do nejakeho velkeho mesta v CIS.
Mezivladni letecke dohody jsou ulozeny na Odboru civilniho letectvi Ministerstva dopravy.
díky za vysvětlení, spíše mě zajímalo, zda ty dohody nejsou někde online
josef: když něco nevím, tak se zeptám, bohužel nejsem dokonalý a neomylný, jako vy
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
HonzaLB píše:BlueSky píše:Letecky provoz mezi CR a ostatnimi zememi se ridi dle Mezivladni letecke dohody mezi Ceskou republikou a prislusnou zemi. Nejbenevolentnejsi jsou dohody temer bez omezeni - Open Sky, ktere jsou napr. s USA, Spojenymi arabskymi emiraty, v ramci zemi EU... Ostatni bilateralni dohody jsou v podstate relikty silne regulovaneho leteckeho trhu. V tech dohodach muze byt omezeno fakticky cokoliv - pocet frekvenci, naletavane destinace, designovani dopravci z kazde strany, fares atd. No a to je pripad dohody s Ruskem a zememi C.I.S. Z Prahy do Ruska jsou designovanym dopravcem z Prahy z ceske strany CSA, predpokladam, ze na Ukrajinu, nastupnicky stat, to bude stejne. Proto taky CCA zavadi linky BRQ-MOW, BRQ-LED, KLV-SVX, pritom by urcite meli zajem letat z PRG, jakozto vyrazne nejsilnejsiho ceskeho trhu do nejakeho velkeho mesta v CIS.
Mezivladni letecke dohody jsou ulozeny na Odboru civilniho letectvi Ministerstva dopravy.
díky za vysvětlení, spíše mě zajímalo, zda ty dohody nejsou někde online
josef: když něco nevím, tak se zeptám, bohužel nejsem dokonalý a neomylný, jako vy
http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/ ... 8411_ps=50
Ta smlova má ještě jakýsi dodatek, který se mi nepodařilo v rychlosti dohledat. A s Ukrajinou byla uzavřena nová, už porevoluční dohoda. Ovšem důležitější, než litera je výklad smlouvy, který se případ od případu mění. Je to bohužel mnohem víc politická záležitost, než právní. Proto jsem také nedávno psal, že je možné, že práva SVX-KLV dostali "za trest" CQ, protože ČSA si na MDČR neudělalo zrovna dobré jméno svým postojem v případě (citlivé) linky BRQ-PRG...
Teď naopak Rosaviacie odmítla vydat práva Yakutii na VKO-BRQ, ačkoliv tam nyní není žádný jiný ruský dopravce. Buď tím chrání Aeroflot (který už vyjádřil obavy z cen konkurence!!), nebo to schovávají pro někoho jiného (UTair?), nebo obojí...
Jo, a přimlouvám se za méně osobních invektiv, každý něco víme, a něco ne, nikdo nejsme Všeználek ani pan/í Neomyný/á.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Tohle už se jednou divoce diskutovalo zde:
viewtopic.php?f=38&t=1165&hilit=p%C5%99epravn%C3%AD+pr%C3%A1va&start=135#p124567
viewtopic.php?f=38&t=1165&hilit=p%C5%99epravn%C3%AD+pr%C3%A1va&start=135#p124567
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrin
Ta smlouva s Ukrajinou je zde:
http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/V ... =c&id=3570
Mimoto existuje ještě mnoho dalších dohod, mj. i s USA, Kanadou, Izraelem, Čínou, pobaltskými zeměni atd. atd.
http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/V ... =c&id=3570
Mimoto existuje ještě mnoho dalších dohod, mj. i s USA, Kanadou, Izraelem, Čínou, pobaltskými zeměni atd. atd.