Turbovrtulakem do Frankfurtu

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Všemu rozumím. Jsou to rozumné argumenty ale já se obávám aby nasazení takovýchto strojů (ATR) na tuto linku to té lince nezlomilo vaz a neskončila... podobně jako třeba Kolín nad Rýnem (tam ČSA skončilo s ATR a GWI začalo s A319...).


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

Tex píše:Všemu rozumím. Jsou to rozumné argumenty ale já se obávám aby nasazení takovýchto strojů (ATR) na tuto linku to té lince nezlomilo vaz a neskončila... podobně jako třeba Kolín nad Rýnem (tam ČSA skončilo s ATR a GWI začalo s A319...).


Co je lepsi:

a) Linka generuje ztratu ?
b) Linka neexistuje ?

Je potreba dostat leteckou dopravu do normalniho stavu - tj. takoveho, ze firmy maji zisk.

A je to o to bolestivejsi, ze jsem v uplynulych deseti letech prozrali vsechny rezervy.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od MS743 »

Je krasne videt CSA jak leta do kazdeho mesta 2x a vice denne ale proste to asi dnes nejde. Drive jiste... Jeste pamatuji prvni let jako student do Parize 1996! Studentska letenka z CKM stala kolem 6,900KC a to jsem byl rad :))) Tazke drive to slo... letenky byly uplne nekde jinde.

CSA potrebuje uzdravit a to za cenu ze na cas bude mala spolecnost (a nekteri na ni i zapomenou). Praha ma tu vyhodu, ze trh tu proste je a kdyz OK opusti nejakou linku, tak ji prebere konkurance. Takze jako cestujici neztracis.

Asi pomalu neverime, ze by nikdy CSA mohla fungovat dobre ale nadeje umira posledni. Kdyz se prosim Alitalia po 50 letech srovnala, tak proc ne OK :)))

Mozna najit a budovat jejich niche market... a s pomoci (VZDY) bajecneho cabin crew, to muzou dokazat... Optmista ja vim ale vse se meni...a nase nazory se podle toho menime

Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Jerry X »

Tex píše:Všemu rozumím. Jsou to rozumné argumenty ale já se obávám aby nasazení takovýchto strojů (ATR) na tuto linku to té lince nezlomilo vaz a neskončila... podobně jako třeba Kolín nad Rýnem (tam ČSA skončilo s ATR a GWI začalo s A319...).

Nemyslím si, že kvůli změně typu letadla ztrátí linka pasažéry, nebo alespoň takovou část aby to linku zrujnovalo.
S tím Kolínem je to podobné jako s LH a Frankfurtem. Germanwings zde mazí bázi a nabízejí zde přestup do dalších evropských destinací, ale částečně je to i p2p linka.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Petr31 »

Tex píše:Všemu rozumím. Jsou to rozumné argumenty ale já se obávám aby nasazení takovýchto strojů (ATR) na tuto linku to té lince nezlomilo vaz a neskončila... podobně jako třeba Kolín nad Rýnem (tam ČSA skončilo s ATR a GWI začalo s A319...).


Nechápu čeho a proč se obáváš?
1) ČSA je v podstatě úplně mrtvá firma s nefunčním obchodním modelem, která nemá žádné smyslupné střednědobé plány, natož dlouhodobé vize. Jestli ji něco rozhodně netrápí, tak je to spokojenost zákazníka.
2) Naštestí máme konkurenci, takže dostat se za slušné peníze do Frankfurtu není žádný problém.


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od HighFlyer »

Jerry X píše:S tím Kolínem je to podobné jako s LH a Frankfurtem. Germanwings zde mazí bázi a nabízejí zde přestup do dalších evropských destinací, ale částečně je to i p2p linka.

For the record: Linka CGN-PRG je vyuzivana v dritve vetsine p2p cestujicimi a jen velmi mala cast (<5%) pax tam prestupuje na tech par linek, ktere navazuji.

Gagarin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10. 06. 2011, 18:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Gagarin »

HighFlyer píše:
Jerry X píše:S tím Kolínem je to podobné jako s LH a Frankfurtem. Germanwings zde mazí bázi a nabízejí zde přestup do dalších evropských destinací, ale částečně je to i p2p linka.

For the record: Linka CGN-PRG je vyuzivana v dritve vetsine p2p cestujicimi a jen velmi mala cast (<5%) pax tam prestupuje na tech par linek, ktere navazuji.


Nepochybuji o tom, že toto tvrzení máš potvrzené nějakými spolehlivými daty, a proto bych tě o tato data rád poprosil (resp. o jejich zdroj). Díky.

manilair
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 180
Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od manilair »

Celkem zajimava diskuze...... :confused:

ale dokaze mi nekdo vysvetlit proc CSA nedokaze takovou linku naplnit? Do FRA leta hodne SKYTEAM aliancnich partneru a pri vhodne zvolene obchodni politice se da FRA vyuzit jako prestupni bod na linky SKYTEAM partneru...napr. DELTA atd....

no, ale to by jsme po CSA asi chteli aby obchodnici zacli neco delat... :thumbdown: ono je lepsi asi jak zde nekteri diskuteri zminuji "chovat se obchodne" a radsi tam poslat mensi ero a nestarat se co bude dal...... :crazy:

PS: jinak let ATR z FRA jsem absolvoval nekolikrat a bylo to prijemne zpestreni, neco jako vyhlidkovy let

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

manilair píše:Celkem zajimava diskuze...... :confused:

ale dokaze mi nekdo vysvetlit proc CSA nedokaze takovou linku naplnit? Do FRA leta hodne SKYTEAM aliancnich partneru a pri vhodne zvolene obchodni politice se da FRA vyuzit jako prestupni bod na linky SKYTEAM partneru...napr. DELTA atd....

no, ale to by jsme po CSA asi chteli aby obchodnici zacli neco delat... :thumbdown: ono je lepsi asi jak zde nekteri diskuteri zminuji "chovat se obchodne" a radsi tam poslat mensi ero a nestarat se co bude dal...... :crazy:

PS: jinak let ATR z FRA jsem absolvoval nekolikrat a bylo to prijemne zpestreni, neco jako vyhlidkovy let


Pokud vim, tak krome CI davaj vsichni clenove SkyTeamu prednost routingu pres Skyteam huby (AMS, CDG, MXP).

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od OR »

A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (


OK ma codeshare na na FRA-ICN nebo AMS-ICN?

mojenakupy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 12. 02. 2011, 23:46
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od mojenakupy »

OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (


A k čemu by to bylo dobré? CSA codesharuje let z PRG do ICN, což je přímý let do Soulu...tak proč tam přidávat další lety do AMS nebo FRA, které letenku akorát zdraží a pro cestující nepřinesou žádnou přidanou hodnotu? Nebo si vážně myslíte, že je lepší z PRG letět do AMS cca 1,5 hodiny a pak po dalším letu trvajícím opět cca 1,5 hodiny se objevit v letadle Korean Air zase nad Prahou (a čas na přestup v AMS v to nepočítaje)?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

mojenakupy píše:
OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (


A k čemu by to bylo dobré? CSA codesharuje let z PRG do ICN, což je přímý let do Soulu...tak proč tam přidávat další lety do AMS nebo FRA, které letenku akorát zdraží a pro cestující nepřinesou žádnou přidanou hodnotu? Nebo si vážně myslíte, že je lepší z PRG letět do AMS cca 1,5 hodiny a pak po dalším letu trvajícím opět cca 1,5 hodiny se objevit v letadle Korean Air zase nad Prahou (a čas na přestup v AMS v to nepočítaje)?


Obcas to lepsi je, napriklad kdyz v ICN prestupujes z Australie.

manilair
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 180
Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od manilair »

mojenakupy píše:
OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (


A k čemu by to bylo dobré? CSA codesharuje let z PRG do ICN, což je přímý let do Soulu...tak proč tam přidávat další lety do AMS nebo FRA, které letenku akorát zdraží a pro cestující nepřinesou žádnou přidanou hodnotu? Nebo si vážně myslíte, že je lepší z PRG letět do AMS cca 1,5 hodiny a pak po dalším letu trvajícím opět cca 1,5 hodiny se objevit v letadle Korean Air zase nad Prahou (a čas na přestup v AMS v to nepočítaje)?


A k čemu by to bylo dobré? treba k tomu, aby se vozilo vice lidi = zisk. zatim je tu pouze hodne nazoru proc to nejde .... a pokud takhle uvazuji i obchodnici CSA ... no tak potes :crazy:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

manilair píše:
mojenakupy píše:
OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (


A k čemu by to bylo dobré? CSA codesharuje let z PRG do ICN, což je přímý let do Soulu...tak proč tam přidávat další lety do AMS nebo FRA, které letenku akorát zdraží a pro cestující nepřinesou žádnou přidanou hodnotu? Nebo si vážně myslíte, že je lepší z PRG letět do AMS cca 1,5 hodiny a pak po dalším letu trvajícím opět cca 1,5 hodiny se objevit v letadle Korean Air zase nad Prahou (a čas na přestup v AMS v to nepočítaje)?


A k čemu by to bylo dobré? treba k tomu, aby se vozilo vice lidi = zisk. zatim je tu pouze hodne nazoru proc to nejde .... a pokud takhle uvazuji i obchodnici CSA ... no tak potes :crazy:


Tohle uz tu jednou bylo. Operovani nesmyslnych linek. Doufam, ze v csa uz vsichni vedi, ze operovani vice linek neznamena vzdy vetsi zisk.


Odpovědět