Alca píše:linky jako OSR nebo BRQ - CDG,LGW,AMS atd. měly vzniknout před deseti lety. Dnes je už na to docela pozdě, i tak si myslím, že stejně jako v polsku je to feeding pro jiné, což už si i LOT pomalu uvědomuje a silně to omezuje.
pro RxD bych ale posílil linku PRG-OSR a linku do KSC bych zajišťoval 4x denně autobusy KSC-OSR, které by dokonale navazovaly na linku do PRG.
rozšiřování linek je na mrtvém bodě a dle mého názoru ještě dlouho bude. Ještě tak před 15 lety měly ČSA tučný seznam potenciálních linek, které budou na 100% úspěšné. Teď už jdou na dřeň, myslím, že výhledově mají smysl asi tyto linky:
1)PEK - tak jako tak se jednou otevře. China Southern ani Eastern navíc z PEK do Evropy moc nelétají.
2)LCY - je to vyšší liga, o nižší by neměly uvažovat a na LHR nemají. Létat Easy Gatwick nemá smysl.
3)Linate - jak sehnat sloty?
Uprimne, az si CSA sezenou letadla s vhodnejsi sedackovou kapacitou, muzou se nad expanzi zamyslet. Proste este furt je tahne ke dnu ono skvele tvrdikovo rozhodnuti koupit mraky airbusu (plus expanze) a nasledne nereseni (to je nutna - nikoliv postacujici podminka).
S Airbusy je to tak, ze na expanzi muzou myslet pouze v pripade, ze jim hoodne cestaku doda Korean.
BTW kolik je teda aktualni tydenni obrat cestaku PRG-PEK?