Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Kam by měli ČSA otevřít nové linky?

Anketa končí za 12. 08. 2016, 14:48

Nebudou se otevírat nové linky.
6
9%
Evropa
10
15%
Slovensko
3
4%
USA
14
21%
Rusko
6
9%
Japonsko
12
18%
Linky se budou spíše zavírat
16
24%
 
Celkem hlasů: 67

nartym
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 290
Registrován: 12. 09. 2011, 11:01
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od nartym »

Azzyk píše:Si tady občas člověk přijde jak mezi děckama ve školce.


Videl bych to na specialni vlakno flyingblue vs HighFlyer


velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od velpa.66 »

Co se vrátit k tématu "kam by měly ČSA otevřít nové linky?"

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od Petr31 »

velpa.66 píše:Co se vrátit k tématu "kam by měly ČSA otevřít nové linky?"


To klidně můžeme, nicméně co vlastně čekáš, že se tady převratného dozvíš? ČSA je již několik let ve stadiu klinické smrti, nemá invenci ani prostředky na otevírání dalších linek a neumí vydělat ani na těch několika stávajících.To vše, včetně Tvého nápadu na otevření linky do LCY se tady již řešilo.Jinak LCY neuživil ani Austrian z Vídně,(kde je kapku bonitnější klientela) takže nápad otevřít to z Prahy je opravdu nesmyslné scifi:-))

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od velpa.66 »

To klidně můžeme, nicméně co vlastně čekáš, že se tady převratného dozvíš? ČSA je již několik let ve stadiu klinické smrti, nemá invenci ani prostředky na otevírání dalších linek a neumí vydělat ani na těch několika stávajících.To vše, včetně Tvého nápadu na otevření linky do LCY se tady již řešilo.Jinak LCY neuživil ani Austrian z Vídně,(kde je kapku bonitnější klientela) takže nápad otevřít to z Prahy je opravdu nesmyslné scifi:-))[/quote]

S LCY máš pravdu ,že to lítal Austrian mi uniklo.
Mě jde spíše o přímé BHX,kam musím několikrát ročně a mohl bych tak nalítat pár mil navíc.
Taky to momentálně z Prahy nikdo přímo nelítá.
Co se týká ČSA musím doufat že nepadnou dříve než si nalétám (asi bez ČSA) nějakou dálkovou bonusovku v business.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od flyingblue »

Petr31 píše:
velpa.66 píše:Co se vrátit k tématu "kam by měly ČSA otevřít nové linky?"


To klidně můžeme, nicméně co vlastně čekáš, že se tady převratného dozvíš? ČSA je již několik let ve stadiu klinické smrti, nemá invenci ani prostředky na otevírání dalších linek a neumí vydělat ani na těch několika stávajících.To vše, včetně Tvého nápadu na otevření linky do LCY se tady již řešilo.Jinak LCY neuživil ani Austrian z Vídně,(kde je kapku bonitnější klientela) takže nápad otevřít to z Prahy je opravdu nesmyslné scifi:-))


Predpokladam, ze to bylo receno v nadsazce. CSA nove linky v poslednich nekolika letech otvirala, bohuzel nikoliv s uspechem a take jeste treba rict, ze to velmi pravdepodobne nedelala s rozmyslem (napriklad plan baze v Bratislave a odtamtud otvirane linky asi nebyla uplne rozmyslena akce).

Invemce tedy byla a prostredky se take obvykle nasly - v nekterych pripadech se "bohuzel nasly". Jenom ty penize nevychazej.


velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od velpa.66 »

Když to budeme brát realisticky tak jediné nové linky které ČSA otevře budou code-share.
Tím je diskuse na toto téma uzavřena.

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od rpet »

Petr31 píše:...otevření linky do LCY se tady již řešilo.Jinak LCY neuživil ani Austrian z Vídně,(kde je kapku bonitnější klientela) takže nápad otevřít to z Prahy je opravdu nesmyslné scifi:-))


mno, pokud by CSA skously STN nebo LGW, a zacaly nekde na £70 ow, pak si troufnu tvrdit, ze by to uzivily s prehledem.

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od Robert »

rpet píše:
Petr31 píše:...otevření linky do LCY se tady již řešilo.Jinak LCY neuživil ani Austrian z Vídně,(kde je kapku bonitnější klientela) takže nápad otevřít to z Prahy je opravdu nesmyslné scifi:-))


mno, pokud by CSA skously STN nebo LGW, a zacaly nekde na £70 ow, pak si troufnu tvrdit, ze by to uzivily s prehledem.


Jít do konkurence proti Ryanairu asi není nejlepší nápad.

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od rpet »

Robert píše:...Jít do konkurence proti Ryanairu asi není nejlepší nápad.


zkus mi tedy vysvetlit tvuj argument na prikladu konkurence EZY PRG-STN (LGW) a BA PRG-LHR. oba dopravci maj LF pohodlne nad 90% prumer a EZY na tom rozhodne nema low-cost ceny. BA zase paradoxne drzi velmi pritulne ceny na LHR, ktere zas pro zmenu nevypdaji nijak brutalne - obcas se stane, ze je LC preskoci.

ja tvrdim, ze pokud by CSA dokazaly nejakym zazrakem ziskat zpatky slot na LHR a zacit tocit dve rotace denne, tak budou ziskove (na techto segmentech). pokud by to pro CSA nebyla "ostuda", s jistotou by daly do zisku PRG - LTN. a pri trose premysleni se da uhrat i STN (LGW) proti EZY i proti FR.

konec koncu, vice znali kolegove ti potvrdi, ze CSA s LHR skoncily nikoliv proto, ze by to byla mrtva routa, ale proto, ze nejakej pablb potreboval cash na zalepeni neceho jinyho.

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od rpet »

rpet píše:
Robert píše:...Jít do konkurence proti Ryanairu asi není nejlepší nápad.


zkus mi tedy vysvetlit tvuj argument na prikladu konkurence EZY PRG-STN (LGW) a BA PRG-LHR. oba dopravci maj LF pohodlne vysokej prumer a EZY na tom rozhodne nema low-cost ceny. BA zase paradoxne drzi velmi pritulne ceny na LHR, ktere zas pro zmenu nevypdaji nijak brutalne - obcas se stane, ze je LC preskoci.

ja tvrdim, ze pokud by CSA dokazaly nejakym zazrakem ziskat zpatky slot na LHR a zacit tocit dve rotace denne, tak budou ziskove (na techto segmentech). pokud by to pro CSA nebyla "ostuda", s jistotou by daly do zisku PRG - LTN - ale kdyz uz dokazou litat z LTN chartr do MAN, tak by to mohlo byt asi jedno, ze...

a pri trose premysleni se da uhrat i STN (LGW) proti EZY i proti FR.

konec koncu, vice znali kolegove ti potvrdi, ze CSA s LHR skoncily nikoliv proto, ze by to byla mrtva routa, ale proto, ze nejakej pablb potreboval cash na zalepeni neceho jinyho.

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od Robert »

rpet píše:
rpet píše:
Robert píše:...Jít do konkurence proti Ryanairu asi není nejlepší nápad.


zkus mi tedy vysvetlit tvuj argument na prikladu konkurence EZY PRG-STN (LGW) a BA PRG-LHR. oba dopravci maj LF pohodlne vysokej prumer a EZY na tom rozhodne nema low-cost ceny. BA zase paradoxne drzi velmi pritulne ceny na LHR, ktere zas pro zmenu nevypdaji nijak brutalne - obcas se stane, ze je LC preskoci.


No prostě mi nepřijde rozumné otevírat linku na letiště, kde je konkurence dalších dvou low-cost dopravců. Co může být pro Ryanair a easyjet ziskové, to může být pro ČSA naopak ztrátové.

pumuklgr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 30. 09. 2013, 10:04
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od pumuklgr »

Nedá mi to, když se tady zmiňuje LCY. Je to trošku mimo topic, ale zase je myslím, že to to dost zajímavé. Vzhledem k tomu, že dost často lítám LUX-LCY (případně LHR) (vzdálenost 650 km, doba letu kolem 1 hod) a bylo tady zmíněno, že ČSA by mělo otevřít linku do LCY, tak dávám do placu, jak to vypadá na trase LUX-LCY, kterou často využívám. Přitom LUX jako země má 400 tisíc obyvatel.
Hlavně odlet LG 06:55 a pak hned AF 07:00, to samé večer - AF 18:20, LG 18:50. K tomu večeru ještě připomenu BA419 18:20 s Airbusem 319 (když jsem letěl, tak LF byl tak k 90%).



06:55 LG4591 London-City
07:00 AF5212 London-City
10:30 LG4593 London-City
14:20 AF5216 London-City
15:15 LG4595 London-City
17:40 LG4601 London-City
18:20 AF5218 London-City
18:50 LG4597 London-City



Navíc k tomu ještě:


12:45 BA417 London-Heathrow
17:25 U25448 London-Gatwick
18:20 BA419 London-Heathrow

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od hafi »

jsi asi pozapomněl na srovnání průměrných platů v Lucembursku a Praze...

pumuklgr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 30. 09. 2013, 10:04
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od pumuklgr »

K platům jsem to nechtěl směřovat, určitě jsou vyšší (zase máš vyšší životní náklady, jak nájemné bytu za 1500€/měsíc, tak další služby), ale ceny letenek zpátečních letenek začínají od 99 €. Spíš jsem myslel a chtěl, aby jsme se dívali/diskutovali na četnost linek a i přesto jsou výdělečné. LG nedávno přidal linku.
Naposledy upravil(a) pumuklgr dne 22. 11. 2013, 13:08, celkem upraveno 2 x.

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Kam by měly ČSA otevřít nové linky?

Příspěvek od Robert »

pumuklgr píše:Nedá mi to, když se tady zmiňuje LCY. Je to trošku mimo topic, ale zase je myslím, že to to dost zajímavé. Vzhledem k tomu, že dost často lítám LUX-LCY (případně LHR) (vzdálenost 650 km, doba letu kolem 1 hod) a bylo tady zmíněno, že ČSA by mělo otevřít linku do LCY, tak dávám do placu, jak to vypadá na trase LUX-LCY, kterou často využívám. Přitom LUX jako země má 400 tisíc obyvatel.


No jo, ale ČSA by tam mohly lítat jedině s ATR - http://www.londoncityairport.com/conten ... ssions.pdf


Odpovědět