micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?
micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..
alesesl píše:micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?
Petr31 píše:...A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí ...
Filisipi píše:CheckFlyer píše:
Moje slova! Stačí porovnat i drobnosti jako webové stránky, instagram, facebook, no prostě je Air Serbia mnohem dál. ČSA mají tolik potenciálu, který nevyužívají. Na druhou stranu je pravda že na našem trhu mají ČSA konkurenta Travel Service, což Air Serbia v podstatě nemá.
Nicméně doufám že se něco stane, protože jestli to půjde tímto tempem, tahle společnost pomalu zmizí. A určitě nechci dopadnout jako maďaři s nízkonákladovkou Wiz...
Myslíš konkurenta v podobě částečného majitele?:D Jojo, je to cesta do řiti
micaello píše:Mě fakt jen děsí ta naprostá lhostejnost Korejců k celé situaci.
Ono to totiž vážně vypadá, že "ČSA mafie" má chapadla až do Soulu
Petr31 píše:alesesl píše:micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?
..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...?
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js"
alesesl píše:micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?
HonzaLB píše: čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou.
RAdek píše:A nejsou v tom nárůstu i linky Travel Service, kde ke sdílený kód OK?
HonzaLB píše:Petr31 píše:alesesl píše:
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?
..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...?
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js"
otázky se kladou u rozhovoru. ten proběhne v příštích dvou týdnech. s čsa jsem letěl naposledy v roce 2004, pokud narážíte na nějaká moudra o slepotě. já fakt nerad platím za něco zbytečně navíc a nejsem takový idiot, abych se nechal uplatit letenkou v játru. a ano, čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou. Na druhou stranu je firma nyní informačně otevřenější, než když byla ovládána státem.
Petr31 píše:HonzaLB píše:Petr31 píše:
..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...?
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js"
otázky se kladou u rozhovoru. ten proběhne v příštích dvou týdnech. s čsa jsem letěl naposledy v roce 2004, pokud narážíte na nějaká moudra o slepotě. já fakt nerad platím za něco zbytečně navíc a nejsem takový idiot, abych se nechal uplatit letenkou v játru. a ano, čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou. Na druhou stranu je firma nyní informačně otevřenější, než když byla ovládána státem.
..ano, dnes už je to soukromá firma, ale to je tak jediné, v čem se shodneme.Ačkoli tisk sleduji na netu denně, nemůžu si vybavit žádný článek, rozhovor, komentář, po kterém by se kdokoliv z vedení ČSA, Ajroholdingu atd. musel pořádně zapotit v době, kdy celý ten cirkus platil nebohý daňový poplatník, tedy než proběhla změna vlastnické struktury směrem k současné.A že těch námětů byly stovky....Pokud sem pověsíte články z minula, které dokáží, že jsem se mýlil, rád se omluvím, nejsem Ovčáček
PS:Mám prostě pocit, že zainteresované Tvrdíky, Lašáky, Moreelse, Dvořáka, Sinčáka a řadu dalších...nikdy nikdo pořádně nenatáhl na skřipec, ačkoliv to byla snadná práce pro průměrně inteligentního novinářského eléva, který nebyl líný si vyhledat informace a porozhlédnout se, jak to dělají jinde, kde to umějí..Jo, autocenzura je sviňa nemoc, to se nedá léčit nebo to bylo úplně jinak?Připomínám, že to bylo v době, kdu se Idnes a Lidovky daly ještě číst a neříkalo se jim AgroTASS