Letadla TVS

Odpovědět
Juraxd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25. 07. 2017, 21:47
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Juraxd »

Nevíte, kdy zase bude SX-ORG v provozu, popřípadně v jakém stavu je ?


vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od vladivostok »

Mozno blba otazka ale zaujima ma vaš nazor Nebolo by z ekonomockeho hladiska rozumnejšie keby si TVS okrem A320 a B737-900 prenajimali aj napr Airbus330 alebo Boeing777 ? napr BTS-AYT lietaju 6 krat denne....nebolo by ekonomicky vyhodnejšie keby namiesto 6 letov Boeingom737-900 leteli 4krat A330?

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od micaello »

A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...

vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od vladivostok »

micaello píše:A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...


Od začiatku juna do polovice oktobra by boli plno vyťaženy....Hurghada,Heraklion,Antalya,Rodos,Burgas to su destinacie ktore lietaju každy den a to niekolko krat za den a v zime zase by s A330 mohli lietat napr BTS-PRG-Varadero,Cancun,Punta Cana,Krabi,Male,Zanzibar atd

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 257
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od aviatic »

Provozní náklady A330/B777 jsou několikrát vyšší než u 737 - nejde jen o palivo,ale o taxy,pojištění atd atd. To by se nutně projevilo na cenách,které by si dopravce účtoval cestovkám,které ovšem o tom nechtějí ani slyšet..... Také by to letadlo muselo sdílet více cestovek najednou,z čehož by plynuly další možné problémy - například v rozdílných objednaných službách svým klientům.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

Pokusy o A330 ci tusim 767 tu boli, s vysledkom, ze sedackova cena v 738 je stale o nieco nizsia a CK preferovali kupovat 738 s priskokmi pred priamym letom s widebody.

vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od vladivostok »

Dik za vysvetlenie zase som o niečo mudrejši :D

tomylo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 21
Registrován: 17. 12. 2006, 15:43
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od tomylo »

Mate někdo přehled jak se to rozletí na zimní pronájmy?

Chovo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 374
Registrován: 09. 07. 2003, 08:55
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Chovo »

TVS od 1.11.17 už opět létá s A330-200, ale opět jen z Polska

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od zdenda »

Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od zdenda »

Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Marty-t »

JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

Marty-t píše:
JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.


Ja myslim, ze dochazi k pomerne velkemu nepochopeni. V charterovem trhu je uplne jedno, co si mysli cestujici. Dulezite je, co si mysli cestovka, ktera ty zajezdy prodava.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Petr31 »

Marty-t píše:
JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.


...Eurostat..Eurostat...a není to náhodou ta "nezávislá parta", která v "zájmu celku" :lol: změnila metodiku výpočtu nezaměstnansti v EU, aby vycházela příznivější čísla? Raději bych se na ně neodvolával..... :)) :)) :))
Jinak, každému, kdo není analfabet musí dojít co, k čemu jsi dospěl:
Polsko, 38.5mil obyvatel + 15 mil diaspora
ČR, 10mil obyvatel + zanedbatelná diaspora

Což je víc než 5 x větší trh, pokud pomineme nezanedbatelné množství těch (ale v obou zemích), kteří létat nepotřebují, nechtějí, nebo by i rádi létali, kdyby na to měli. Nenápadně bych připomenul, že i rozlohou je na tom Polsko poněkud jinak, takže domácí linky, na rozdíl od ČR, tam opravdu mají smysl.Takže asi tak....


Odpovědět