Let Řím - Kunovice - Praha 15.4.07
vita píše:jane píše:no tricet asi ne, ze, k zapasu nastupuje zakladni jedenactka plus 7 nahradniku, plus naky bafunari, takze maximalne 20
MK psal, že jich bylo dokonce 39.
To máš 11 základní sestava, 7 náhradníků, Vedoucí družstva, Trenér, dva asistenti, lékař a masér - to je to, co může sedět na lavičce během zápasu a pak tam budou lidé, kteří se během zápasu starají o věci, možná nějaká ochranka, zástupci sponzorů atd..
FCO-UHE 131 PAX
UHE-PRG 170 PAX
Nevím, třeba tam byli mezi těmi 39 přistoupivšími i nějací černí pasažéři převlečení za fotbalisty Slavie
Pár zážitků z paluby...
letoun nad Českou republikou:
Palubní personál usedá o okénkům v prvních řadách a hledá vizuální kontakt s "letištěm" Kunovice, oznámené zahájení přistání se patřičně protahuje, manévrování směrové i výškové připomíná jízdu autem po neznámém městě, kde chcete zaparkovat a všude jsou zákazy vjezdu a zastavení. Do té doby jsem žil v domění že se létá podle nějakých přístrojů, v nějakých letových hladinách s nějakým "autopilotem".
Začíná "hygiena":
přední řady jsou pečlivě očištěny a "ustlány", zatažením závěsu vzniká separé, které hlídá vyčleněná síla buď svými zády nebo pozoruje "diváky" špehýrkou v oponě. V separé nastává čas česání, kontroly make-upu, oblékají se sáčka, a ejhle k uniformám patří i slušivé čepičky pro dámy a prďácká s kšiltem pro pána. Snaha neustále urovnávat oponku se míjí účinkem, asi se při posledním praní poněkud zdrcla.
Přistání a vzlet nemohu komentovat, nemám zkušenosti dráteníka Štefana ze Slovairu letícím za předsedou, panem Pávkem, Otíkem, Jaromírem a spol. Asi 2.000 m betonu ale červená světla na konci se zdají proklatě blízko.
...a už nám nastupují....většinou červené teplákovky, úsměvy, občerstvení, úsvěvy
"...ten je ale hezkej, viď?"
vyjednávání u ostrahy o možnost návštěvy nevyvolených kolegyň ze 4. cenové do "velkého světa" není úspěšné
Letiště Ruzyně, předek vystupuje do připraveného samostatného busu, fanoušci Lazia a AS a my ostatní čekáme na svých místech v letadlech, abychom náhodou nešlapali někomu na pasovce na milionové paty.
Takže Jarolímova pátá kolona na Letišti Ruzyně?
Palubní personál usedá o okénkům v prvních řadách a hledá vizuální kontakt s "letištěm" Kunovice, oznámené zahájení přistání se patřičně protahuje, manévrování směrové i výškové připomíná jízdu autem po neznámém městě, kde chcete zaparkovat a všude jsou zákazy vjezdu a zastavení. Do té doby jsem žil v domění že se létá podle nějakých přístrojů, v nějakých letových hladinách s nějakým "autopilotem".
Začíná "hygiena":
přední řady jsou pečlivě očištěny a "ustlány", zatažením závěsu vzniká separé, které hlídá vyčleněná síla buď svými zády nebo pozoruje "diváky" špehýrkou v oponě. V separé nastává čas česání, kontroly make-upu, oblékají se sáčka, a ejhle k uniformám patří i slušivé čepičky pro dámy a prďácká s kšiltem pro pána. Snaha neustále urovnávat oponku se míjí účinkem, asi se při posledním praní poněkud zdrcla.
Přistání a vzlet nemohu komentovat, nemám zkušenosti dráteníka Štefana ze Slovairu letícím za předsedou, panem Pávkem, Otíkem, Jaromírem a spol. Asi 2.000 m betonu ale červená světla na konci se zdají proklatě blízko.
...a už nám nastupují....většinou červené teplákovky, úsměvy, občerstvení, úsvěvy
"...ten je ale hezkej, viď?"
vyjednávání u ostrahy o možnost návštěvy nevyvolených kolegyň ze 4. cenové do "velkého světa" není úspěšné
Letiště Ruzyně, předek vystupuje do připraveného samostatného busu, fanoušci Lazia a AS a my ostatní čekáme na svých místech v letadlech, abychom náhodou nešlapali někomu na pasovce na milionové paty.
Takže Jarolímova pátá kolona na Letišti Ruzyně?
petjanove,souhlasim ze se jedna o nesmirnou drzost a amaterismus vedeni travelu, ale prosim mej chladnou hlavu k posadce. ta opravdu vetsinou za nic nemuzu[a je stejne nasrana jako ty,ze zas prijede o tri hodiny pozdejc.]kdyz se vk chce pretrhnout a naridi saka,cepicky,a rtenku-ano,i to dokonce muze],holky nic neudelaj.a ze by byly tak zhavy na fotbalisty se mi nezda.[leteli jsme kdysi baku se znamym zahr.fotbal.tymem a celou dobu v galley popijely kafe,protoze kluci stw nam nepujcili vozik,chteli obsluhovat sami.
chování na palubě
Věř mi že skoro po měsíci už ta hlava trochu vychladla. Neříkám že všechny, ale opravdu většina se chovala tak jak popisuju. To není nic zprostředkovanýho, ale zážitek a poslech hned z 3. řady za oponou. Není to o nějakým rozkazu, ale o slušným chování a vystupování. O nějakým zájmu o to jestli, něco nepotřebuješ s rok a půl starým dítětem, třeba s pitím, kterýho mu můžeš vzít na palubu jen omezený množství a místo hodiny a půl letíš 2 a půl. Fakt ty holky ale lituju zhledem k tomu stresu. Podle SM se několikrát omluvili, což není pravda, to začalo až po zjištění značné nevole u cestujících. Ono probíhat letadlem, kde skutečně co chvíli hrozila fyzická inzultace chce fakt pevný nervy.
Foxx píše:Souhlasím že je to "šméčko na lidi" ale mě osobně by takovej zážitek vůbec nevadil. Čím víc startů a přistání tím lépe. Pamatuju jak jsme se loni modlili aby to s náma vzala smart do Bergama přes Benátky
k tem pristanim..jsou na to kunovice vubec nak prispusobeny na pristani 737?..myslim osvetleni drahy atd...
B777ER píše:Foxx píše:Souhlasím že je to "šméčko na lidi" ale mě osobně by takovej zážitek vůbec nevadil. Čím víc startů a přistání tím lépe. Pamatuju jak jsme se loni modlili aby to s náma vzala smart do Bergama přes Benátky
k tem pristanim..jsou na to kunovice vubec nak prispusobeny na pristani 737?..myslim osvetleni drahy atd...
737 tam nebude poprvé....
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
- Bydliště: BRQ/LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
A kdo by měl snad nějaké pochybnosti: http://www.planes.cz/cs/photo/1002349/