Zlin142 píše:Kéž byl catering byl ten největší problém TVS... Pokud pomineme používání letadel na krátké a střední tratě na dálkové linky a "kulturu" cestování z toho vyplývající dle mne je jejich největší problém že něco jako letový řád jim absolutně nic neříká. Ze čtyř letů, které jsem s TVS/SW absolvoval měly zpoždění, resp. zásadně posunuté časy odletů a/nebo trasování tři. O legendárních zastávkách v UHE aby nabrali čutálisty nebo přistání v KLV namísto PRG, protože se to TVS prostě tak hodilo bylo napsáno víc než dost. A asi by stálo zmínit i chronické rušení destinací ještě než vůbec začnou být nalétávány. A estébácko-mafiánský management s "vytříbeným vkusem" co se grafického designu zbarvení letadel TVS týče je kapitola sama pro sebe.
Nejsem zastáncem TVS, možná jsem parazit a vyžírka, během roku letím 20-30 letů většinou víkendy s kde kým, rozhoduje časová dostupnost, ale občas "neodolám" a i když si řikám že s českou cestovkou už nikdy, koupím Last Minute... Cancun za 17500,- polopenze, Varadero 21500,- allin. Prostě ta cena je pro mně dobrá, odlet z letiště které mám za barákem a mezipřistání mi nevadí. No ve skutečnosti moje práce neumožňuje moc plánovat a nakupovat dopředu, vím že za 4 dny můžu odletět, vidím že počasí v evropě je nic moc a tak poletím z Prahy protože tam se dostanu i pěšky. Když je ten lastminute od eximu na jejich webu vidím přesné trasování letu. Varadero via Azory a Puerto Plata, všichni cesťáci v letadle jsou od Eximu a většinou vědí jaký je routing a kupují svůj zájezd s tím že poletí přískokama. Tady je vše v pořádku, alespoň v tom smyslu že zákazník ví co kupuje. Něco jiného je když je let operovaný "pro zbytek" cestovek. Čedok přiznává Varadero via Azory a o druhém mezipřistání mlčí, ESO prodává přímé lety bez přestupu a to je chyba i když mají vlastně pravdu, ale venkovani kterých je na tom letu 95% čekají let bez mezipřistání a vůbec nemají představu jak let může trvat dlouho. Servis na cestě vždy strašně záleží na posádce, některá parta je v pohodě a v podstatě není nic problém. Bohužel, vlastně naštěstí během cesty vystřídáte několik posádek. Když vezmu svůj poslední let 29.12.2012 (let pro zbytek cestovek) z Prahy směr Varadero, tak na úseku PRG-TER neskutečně arogantní posádka, jedna cc ve věku asi 60 let se "sedínkou" přes uličku a půl machrovala tak neskutečně a vysloveně "lhala" o tom že na Kubu se nikdy přímo nelítalo a podobně, je fakt že odrážela útoky Esařů kteří zle nesly info o mezipřistání (těžko se ale někomu kdo zažil přímej let 767 vypráví o tom že ten let neexistoval). Na Azorech sme vyměnili nejen posádku, ale i letadlo protože osmikilo v laku smartu by prý cestu dál nezvládlo, nová posádka byla maximálně vstřícná a i když let byl místo přes Bermudy trasován na Dominikánu a dále na Varadero proběhl naprosto v pohodě. Na letu zpět sme vyfasovaly ve Varaderu z mého pohledu naprosto neprofesionální posádku, přivítání jménem TVS a Eximtours (let operován pro Čedok,ESO a Firo) jakýkoliv požadavek na cokoliv byl odpálkován slovy "dostáváte to co si vaše cestovka zaplatila pití bude za 1,5 hodiny" a aby nám let ubíhal pustili nám muzikál Michala Davida který už sme viděli cestou na Varadero. Na Azorech dotankování a výměna posádky a opět servis na 150%. Co se cateringu týče, jídlo cestou tam v kvalitě "hroch" včetně těch odpornejch červenejch hrnečků, cestou zpět kubánské a azorské jídlo, vše chutné a v dostatečném množství. Minus v servisu byl jen ten že některá posádka mimo servis pro všechny podávala k pití jen vodu a to ještě s kecama a druhé minus posádka nevěděla co servíruje, hovězí nebo vepřový je vlastně jedno a to samé. Jako velký nedostatek vidím to že cc nenosí jmenovky, tím se dost ztěžuje možnost si na ně stěžovat, alespoň mně přijde blbý si ztěžovat na chování "korpulentní asi 60ti leté ženy" a "arogantní brunety s mikádem která má celkem problematickou pleť". Pokud to shrnu , když mi cestovka v čechách nabídne zájezd do mexika, na dominikánu, na kubu a nebo někam do podobné exotiky za cca 20tis. (800e) allinclusive s možností koupit sedadla 8ABC DEF tak poletím. Za cenu 35 a víc, kolik je běžná katalogová cena mně v letadle nikdo neuvidí, protože pro mně je prostě poměr cena "kvalita" přesně na té hranici kolem 20 tis.
Zlin142 píše: Pokud pomineme používání letadel na krátké a střední tratě na dálkové linky a "kulturu" cestování z toho vyplývající dle mne je jejich největší problém že něco jako letový řád jim absolutně nic neříká. Ze čtyř letů, které jsem s TVS/SW absolvoval měly zpoždění, resp. zásadně posunuté časy odletů a/nebo trasování tři.
absolvoval kdy a zpoždění činilo kolik?
Zlin142 píše: O legendárních zastávkách v UHE aby nabrali čutálisty nebo přistání v KLV namísto PRG, protože se to TVS prostě tak hodilo bylo napsáno víc než dost.
ano, to se stalo kdysi před dávnými lety.. ale co s tím dnes?
Zlin142 píše:A asi by stálo zmínit i chronické rušení destinací ještě než vůbec začnou být nalétávány.
to je pořád lepší varianta, než rušit linky, které už jsou nalétávány (ČSA)
Zlin142 píše:A estébácko-mafiánský management s "vytříbeným vkusem" co se grafického designu zbarvení letadel TVS týče je kapitola sama pro sebe.
ano, jak jsem psal: vizuální nepohodlí. Nemá nic společného s aktuální letovou zkušeností.
1) na krátké a střední tratě v pohodě s vyjímkou hnusého loga společnosti (nelze se s ním identifikovat a neevokuje světácké pocity při nástupu do letadla) a rovněž s vyjímkou českého nemocničního jídla.
2) na dlouhé tratě (jedná se pouze o fragment českého trhu "exotiky") je to otázka osobních preferencí těch, kteří to kupují (viz o dva příspěvky výše).
Třeba teď při odletu 29.12. tedy Silvester byl příplatek za Comfort údajně 19900 ,- při ceně zájezdu 21000,- je pro mně příplatek 20 tis opravdu "špatná" investice. (stejně bylo vyprodáno, kupoval sem 3 dny před odletem)
Příplatek 1000,- za sedadla v řadě 8 kde je místo mezi sedadly snad metr (když jde ten co sedí u okna na toaletu ostatní se nemusí zvedat a on pohodlně projde) je pro mně akorád v porovnání celkové ceny zájezdu.
prodejce píše:Největší nevýhodou je catering Hroch, který připomíná nemocniční stravu, včetně červených plastových hrníčků. Jinak jde spíše o vizuální nepohodlí. Někteří uživatelé rovněž zmiňují zpoždění letů, zejm. v hlavní sezóně.
Jinak ty výhrady směřují právě na mnohahodinové lety do dálkových destinací.
Pokud plánuješ s nimi cestovat do Turecka nebo do Řecka a nevadí ti k jídlu pravý český tukový rohlík a jíš slepici na paprice, tak se není čeho bát. V opačném případě plně postačí, pokud si vezmeš s sebou na palubu vlastní jídlo.
Poměrně vtipné je, že Hroch má mezi klienty i SkyEurope
A ten rohlík už možná není moc tukový ("Kromě toho, že hmotnost rohlíků se z původních 50-60 gramů snížila na nynějších 43 gramů či dokonce 39 gramů, klesá i obsah tuku, který dodává rohlíkům křupavost. Tato tučnost se snížila z původních 8 na 4 procenta.") Více zde: http://kvalitapotravin.webnode.cz/chleb-a-pecivo/
persona píše:Poměrně vtipné je, že Hroch má mezi klienty i SkyEurope
Ale oni to na svych www uvadeji na pravou miru, i kdyz si o tom clovek muze myslet svoje Níže naleznete seznam našich významných zákazníků v současnosti i minulosti
prodejce píše:Největší nevýhodou je catering Hroch, který připomíná nemocniční stravu, včetně červených plastových hrníčků. Jinak jde spíše o vizuální nepohodlí. Někteří uživatelé rovněž zmiňují zpoždění letů, zejm. v hlavní sezóně.
Jinak ty výhrady směřují právě na mnohahodinové lety do dálkových destinací.
Pokud plánuješ s nimi cestovat do Turecka nebo do Řecka a nevadí ti k jídlu pravý český tukový rohlík a jíš slepici na paprice, tak se není čeho bát. V opačném případě plně postačí, pokud si vezmeš s sebou na palubu vlastní jídlo.
Poměrně vtipné je, že Hroch má mezi klienty i SkyEurope
A ten rohlík už možná není moc tukový ("Kromě toho, že hmotnost rohlíků se z původních 50-60 gramů snížila na nynějších 43 gramů či dokonce 39 gramů, klesá i obsah tuku, který dodává rohlíkům křupavost. Tato tučnost se snížila z původních 8 na 4 procenta.") Více zde: http://kvalitapotravin.webnode.cz/chleb-a-pecivo/