Změna palubních služeb Travel Service

Odpovědět
bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od bepo »

Tak väčšina dlhšie tu prítomných vie že JackBrno a jeho obrana TVS s legendárnym "bezdôvodné kopanie do TVS" patrí k sebe ako Vianoce a 3 Oriešky pre popolušku, je to tu taký miestny folklór a nebyť jeho tak by to tu aj chýbalo, Jack sa ukľudní až keď si slávnostne kúpi letenku TVS, nahodí svoj svatobný oblek a s červenou ružou v klope a nasadenými bielymi rukavičkami si bázlivo usadne do komfortného sedadla TVS pričom neveriacky ohmatáva všetko naokolo a v duchu ďakuje všetkým svätým že šťastena ho takto nadmieru obdarováva.


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

bepo: snažíš se být vtipný, ale moc ti to nejde :) Já zas můžu tvrdit, že tady u několika málo jedinců je folklórem nadávat na TVS. Proto by mě zajímalo, z čeho usuzují, že je to nějaký obecný stav?

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Marty-t »

JackBrno píše:A ta vlna nespokojenosti spočívá v čem a kde ji vidíš?

Co třeba v 17ti stranách příspěvků diskuse u tématu "změna palubních služeb Travel Service" na tomto fóru za něco málo více než 1 rok ? Ale mě to může být v celku jedno. Na TVS totiž nejsem závislý. Volím svého dopravce na dovolenou "nohama" ...

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

Změna palubních služeb znamená nějaký problém? Palubní služby měnilo v posledních letech k horšímu spousta dopravců. To vlákno pořád není žádnou relevantní informaci mimo zkušenosti několika lidí, tedy jak jsem psal, plivnutí v moři. Jinak osobně lítám většinou s jinými dopravci a s TVS jen občas a upřímě je mi úplně jedno, jestli to je TVS nebo jiný dopravce, všechno na jedno brdo. Naopak spíš proti dřívějšku výrazně ubylo nějakých dlouhých zpoždění.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Marty-t »

JackBrno píše:Změna palubních služeb znamená nějaký problém?

Ano, dle mého subjektivního názoru si tak TVS zadělali na dlouhodobý problém se spokojeností zákazníků se službami firmy. Mne ani nevadí jídlo za peníze, ale vadí mi jak hroznou kvalitu jídla/pití za příplatek nabízí. Jiným cestujícím zřejmě dle ohlasů zase vadí, že to vůbec za příplatek je. OK, Vám to vůbec nevadí. Beru.

Ale nechápu jak můžete tvrdit, který z těchto názorů u většiny cestujících převažuje. Závidím Vám Vaši jistotu, že se to ve finanční problém pro TVS z dlouhodobé strategie neobrátí... Zřejmě máte přístup k interním výzkumům TVS které toto zřejmě potvrzují, jinak si Vaši sebejistotu rozumně vysvětlit nedokážu...


jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 79
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od jorge »

Na letu z Dubaje v C class bylo jidlo uplne v pohode. V predtuse nejhorsiho jsem si objednal i rizecky (ty byly taky naprosto v pohode) a mel jsem problem to vsechno za 6 hodin sporadat.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od flyingblue »

Marty-t píše:
JackBrno píše:Změna palubních služeb znamená nějaký problém?

Ano, dle mého subjektivního názoru si tak TVS zadělali na dlouhodobý problém se spokojeností zákazníků se službami firmy. Mne ani nevadí jídlo za peníze, ale vadí mi jak hroznou kvalitu jídla/pití za příplatek nabízí. Jiným cestujícím zřejmě dle ohlasů zase vadí, že to vůbec za příplatek je. OK, Vám to vůbec nevadí. Beru.

Ale nechápu jak můžete tvrdit, který z těchto názorů u většiny cestujících převažuje. Závidím Vám Vaši jistotu, že se to ve finanční problém pro TVS z dlouhodobé strategie neobrátí... Zřejmě máte přístup k interním výzkumům TVS které toto zřejmě potvrzují, jinak si Vaši sebejistotu rozumně vysvětlit nedokážu...


Myslim ze pomijite fakt, ze valna vetsina cestujicich nejsou zakaznici.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Marty-t »

flyingblue píše:Myslim ze pomijite fakt, ze valna vetsina cestujicich nejsou zakaznici.

Ano, cestující jsou povětšinou zákazníci zákazníků (CK). Lze ale dohledat, že procento lidí co cestují s CK má v posledních letech sestupný trend. Tudíž by se teoreticky měl mezi CK vyostřovat boj o zákazníky. Být CK tak mne se vzrůstající rivalitou na trhu sakra zajímá na co lidi při koupi slyší (opravdu je to pořád jen cena zájezdu ?) ale taky co se jim po zájezdu líbilo a co nikoliv. Nejspíš to je návod pro největší nespokojence z řad zákazníků CK kde si na služby TVS nejvíc efektivně stěžovat... My individuálové holt musíme mít nastudováno do čeho předem s TVS jdeme a předem objednat řízečky. Naše vyjednávací síla je nulová.

Ale znovu opakuji - TVS konečně lítá včas a do tolika destinací hned z několika českých letišť, a i proto v příštích pár letech zůstane nejvýznamějším hráčem na českém trhu s téměř monopolistickou vyjednávací silou vůči svým zákazníkům - českým CK a proto si může dál dovolit to co by si v konkurenčním prostředí (že by ta linka do Dubaje s konkurencí v zádech byl příklad jiného chování ?) jinak asi dovolit nemohl.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

Marty-t píše:
JackBrno píše:Změna palubních služeb znamená nějaký problém?

Ano, dle mého subjektivního názoru si tak TVS zadělali na dlouhodobý problém se spokojeností zákazníků se službami firmy. Mne ani nevadí jídlo za peníze, ale vadí mi jak hroznou kvalitu jídla/pití za příplatek nabízí. Jiným cestujícím zřejmě dle ohlasů zase vadí, že to vůbec za příplatek je. OK, Vám to vůbec nevadí. Beru.

Ale nechápu jak můžete tvrdit, který z těchto názorů u většiny cestujících převažuje. Závidím Vám Vaši jistotu, že se to ve finanční problém pro TVS z dlouhodobé strategie neobrátí... Zřejmě máte přístup k interním výzkumům TVS které toto zřejmě potvrzují, jinak si Vaši sebejistotu rozumně vysvětlit nedokážu...

1) naprostá většina cestujících si placené jídlo nedává, tudíž nemůže posoudit, jaká je jeho kvalita :) Co se týče baget, tak ty mám mnohokrát vyzkoušené. Nenadchnou, ale řekl bych, že ani neurazí.
2) opět připomínám, že srovnáváme chartery! Takže absence bezplatné stravy u TVS není nic neobvyklého a využitím jiného charteru by sis vůbec nepomohl.

Takže pořád nechápu, o čem mluvíš...

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Paul1 »

Koukám, že se debata točí především kolem jídla (btw např. u Flyniki je pořád drobné občerstvení v ceně letenky , takže pokud jde člověku jen o to, tak si rozhodně pomůže :)

Horší je to, že Travel Service nenabízí online check-in (těch pár letů z Prahy nepočítám). Navíc, pokud člověk neletí z Prahy, tak se mu nedostane ani takové základní služby jako možnost výběru sedadla za příplatek. Tady jsou sto let za opicema.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Globik »

Podle mě se tu stále řeší něco, co nemá žádný smysl. Pokud si TVS dokázal vybudovat určitý omezený monopol a vyhovuje mu, tak se prostě nebude snažit urvat každého cesťáka. Vydělává? Vydělává. Mohl by vydělávat více? Možná mohl. Ale o kolik a s jakou námahou a s nejistým výsledkem. Komu TVS nevyhovuje, ať s nimi nelétá. Bohužel tato "rada" by spoustu lidí vedla k tomu, jak už tu bylo napsáno, že by seděli doma na prdeli. Ať sedí. TVS není veřejnoprávní subjekt, svými (ne)službami žádný zákon neporušuje a prodávat může v rámci zákona za jaké chce ceny a s jakými chce podmínkami. Až začnou německé CK posílat koupácká letadla z Prahy, tak se to třeba změní. Ale ta doba ještě velmi dlouho nebude. Až se všichni Češi naučí pořádně jazyky a budou chtít cestovat individuálně, tak se to třeba také změní. Ale ta doba ještě velmi dlouho nebude. Srovnávání jiných aerolinek s TVS nemá smysl, TVS má svůj model a evidentně úspěšný. A ten odliv lidí od CK je podle mě hlavně u individuální dopravy, protože storno podmínky u CK a u rezervačních serverů typu hotels.com nebo booking.com jsou někde jinde a ceny u CK už tak jako dříve o tolik moc výhodnější nejsou (někdy dokonce naopak).

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Fabo »

Marty-t píše: a asi budou mít metodiku aspoň zčásti objektivní, neboť poslušní Severokorejci by určitě volili asi jinak...



a.. ty clovece... zvazovals... takovou moznost... poptat se nekoho... kdo s Air Koryo skutecne letel?
zda si mysli, ze je uroven aerolinek fakt na "tu nejhorsi na svete, s jedinou hvezdickou"?

A vubec ty hodnoceni jsou fakt vymluvne.
"IranAir does not serve any alcohol but that's part of the current Iran experience I guess."
"New plane but limited legroom between seats."
"Meal service is the worst in the air."

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od s543 »

Ale přátelé - taková je prostě "doba"

V letectví máme dobu krátkých letů bez jidla - neboli "hladoletů". Je celkem jedno s jakou aerolinkou letíme - je-li let cca do 2 hodin nedostane se až na pár opravdu vyjímek nikde nic nebo se dostane jeden keks - což lze velmi přesně aproximovat oním "nic". A je skoro jedno jsme-li v Evropě nebo Americe nebo Asii. Je skoro jedno letíme-li LCC nebo věhlasnou aerolinkou jako LH nebo BA - rozdíly jsou jinde - ne v jídle.

Pozorováním spolucestujících jsem si nevšiml, že by se dlouze diskutované hladolety nějak negativně (nebo pozitivně L-) ) projevilo na velikosti jejich břich či zadků, tedy asi nám cestujícím kategorie "Y" nezbývá než se s tím smířit a zvyknout si, že je potřeba se před letem přiměřeně posilnit. Ono kolikrát kratší let trvá se vším všudy stejně dlouho jako cesta příměstským vlakem a tam taky nedostaneme nic a všichni jsou s tím stavem smířeni a nikdo neočekává, že by něco dostal.

Tedy mění se zvykové právo .... co lze očekávat. Změna "zvykového práva" - k horšímu - je vždy provázena povykem a nespokojeností. Řekl bych, že diskutovaný TVS v tomto trendu není pionýrem - prostě jde s ostatními stejnou cestou.

stano2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03. 08. 2016, 11:41
Stav: Offline

S TVS z PRG do FUE

Příspěvek od stano2 »

Toto leto som využil služieb Travel Servisu na ich linke z PRG do FUE. Vzhľadom na to, že letenky z VIE sú podstatne drahšie a dostaviť sa k odletu ku množstvu letov z Nemecka je komplikovanejšie, ponuka TVS sa mi cenovo i časovo zdala výhodná. Oba lety, tam i nazad boli klasické kupácke, no bez nervozity, stresu alebo iných rušivých momentov. Oba lety boli letené B 737 / 900 a boli plné. Odlet z PRG mal asi 90 minútové meškanie z dôvodu neskorého príletu mašiny z TLV. Odleteli by sme aj o niečo skôr, ale pozemné služby, ktoré pre TVS zabezpečuje asi Menzies boli neskutočne pomalé. Cez veľké sklenené plochy letiska bolo vidieť ako takmer celé lietadlo nakladal takmer jeden človek, sám tlačil veľké vozíky s kuframi a aj cestujúci z predchádzajúceho letu stáli na letiskovej ploche takmer 20 minút, kým ich autobus na dva krát neodviezol. Zdá sa mi, že pozemné služby sú u TVS najslabšou stránkou, zasvätenejší v PRG by možno vedeli viac povedať. Samotné lety boli štandardné, krátko po štarte sa podával kurací rezeň, v skutočnosti chutil lepšie než vyzeral, škoda len, že sa podával studený a asi hodinu pred pristátim sa podávala bageta. Nealko a alko boli klasické. Pri návrate sme tak isto čakali na kufre takmer 40 minút, a to bola prevádzka na letisku o 22.oo slabá. Zase akoby vykladal jeden človek, najprv dávka jedného vozíka, potom dlho nič, zase trocha, bolo to naozaj pridlho. Napriek tomu oba lety hodnotím kladne, trasu do FUE som v zime absolvoval s LH, z Mníchova, no okrem domáceho check-inu som veľké rozdiely nevidel. Pri odlete z FUE som si všimol, že sa posádky striedali, spýtal som sa na to stewarda a potvrdil mi, že 5 dní lietali z Francúzska do Španielska lety, čo tam má TVS nakontrahované, už sa tu o tom písalo, no a našim letom sa vracali domov. Do TVS si tu na fóre viacerí udrú, v ojedinelých prípadoch možno oprávnene, ale netýka sa to len TVS, moje skúsenosti s letmi do SPU a teraz do FUE sú dobré.
Přílohy
Bageta TVS tu FUE..JPG
Bageta TVS tu FUE..JPG (58.83 KiB) Zobrazeno 4278 x
Kurací rezeň TVS to FUE..JPG
Kurací rezeň TVS to FUE..JPG (28.5 KiB) Zobrazeno 4278 x

Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Fanda »

Minulý týden jsem absolvoval svůj teprve druhý let se SW, služební cestu do Dubrovniku. Psychicky jsem byl připravený na nejhorší, letenku jsem radši koupil s kódem ČSA, v možná naivní představě, že překnihování za zrušený let by bylo jednodušší, ale byl jsem velmi mile překvapen. S omezeným prostorem na nohy a s občerstvením jen k nákupu se počítá, navíc za ty prachy. Zpoždění jsme měli jen na cestě tam, a to díky silnému větru, kvůli kterému jsem zažil svůj první go around. Ocenil jsem, že kapitán důvod ohlásil, a na podruhé jsme to už zvládli a já poprvé s úlevou zatleskal. Zpáteční let přistál v Praze dokonce s půlhodinovým náskokem. Zlatým hřebem byla velmi profesionální a současně neskutečně usměvavá, milá a nápomocná vedoucí kabiny na zpátečním letu. Jen pro vysvětlení, aniž bych se chtěl chlubit, mám za sebou desítky letů, letěl jsem snad se všemi většími klasickými evropskými aerolinkami a přes oceán v obchodní třídě i s americkými, ale tak úžasnou letušku jsem ještě nezažil. Takový personál je k nezaplacení, to by člověk prominul i horší věci než to, že se online dá odbavit jen na lety z Prahy. Takže za mě :thumbup:


Odpovědět