Přes Sicílii za polární kruh (TR je kompletní)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Přes Sicílii za polární kruh (TR je kompletní)
Část první: PRG-BRU-VCE, VRN-CTA, PMO-GOA
Tento trip se konal zacatkem ledna spolu s dalsim uzivatelem tohoto fora Krystofem (airbus380). Jak vubec vznikl tento routing? Zacalo to nabidkou kamarada z OSR (Lucxe) s tim, ze ma nemalou castku kreditu na Volotea uctu a rad by se ji zbavil. Diky Lukasi za letenky VRN-CTA/PMO-GOA. Toto byly prvni 2 segmenty, ktere jsme meli a zacali planovat vse okolo.
Pak nas napadlo, ze vlastne mame diky akci pointshound.com kazdy asi 24k mil na Finnair plus uctu, ktere jsme planovali vyuzit na nejakou destinaci Finnairu, kde jsou obvykle drahe letenky. Jinak Finnair ma velmi nizke poplatky a taxy na award letenky. Po nasi prvni navsteve oblasti za polarnim kruhem ve Svedsku, nas lakala finska cast a tedy mesto Ivalo. Finnair nabizi jednosmerne letenky z Pobalti, skandinavskych zemi a Polska za 12k bodu. Po dlouhem rozhodovani jsme koupili TLL-HEL-KTT-IVL za tyto body a asi 8 eur taxy, vsechno koupeno online behem par minut. Pro cestu zpatky jsme vzali IVL-HEL-WAW (kde jsme planovali vyuzit jen prvni segment) a z HEL se dostat do PRG letem CSA. Na prestup jsme meli sice jen neco pres hod a tak letenka do WAW byla zaloha pro pripad, kdyby let z IVL mel zpozdeni a letadlo do PRG nam uletelo a my se mohli priblizit vic domovu. Z WAW uz by se dalo dostat domu i po zemi, kdyz by na to doslo.
Jedine co zbyvalo doresit je cesta z GOA do TLL a z PRG do VRN.
Puvodni plany byl vzit nocni bus PRG-VCE spolecnost Helloe, ktera patri rakouskym zeleznicim. Ale nakonec jsme se rozhodli se sektat ve VRN a do VRN se dostat kazdy zvlast. Krystof letel vecernim CSA do MXP a pak busem/vlakem do VRN a ja jsem zvolil diky akci SN let pres BRU do VCE, prespani v Mestre a rano vlakem do VRN.
Dostat se z GOA do TLL neni zas tak jednoduche, alespon tech moznosti neni tolik, pokud je clovek omezeny datumem a casem. Do GOA jsme meli prilet okolo obeda v patek a v TLL jsme museli byt nejpozdeni do pulnoci, protoze v 6 rano nam letelo letadlo Finnairu do HEL.
Nejjednodussi moznost bylo koupe letenky GOA-MUC-TLL s LH a Nordica (operovano Adria Airways), anebo jet z GOA do MIL a pak letet LIN-CPH-TLL s SK.
Nakonec jsme zakoupili prvne jmenovanou moznost za nejakych 115 eur. Letenka byla vystavena na stock Adria Airways. Asi mesic pred cestou se Nordica rozhodla rozvazat spolupraci s JP a jejim novym partnerem se stal LOT. Tim padem nam prislo zruseni letenky od JP a bylo nutne ji prevystavit na stock LOTu. Chyba lavky byla, ze jsme letenky koupili pres lastminute.com a tim padem se vystavili totalni neschopnosti teto spolecnosti nam letenku znovu prevystavit. To kdyz chce clovek usetrit 20 eur. Nakonec po mnoha urgencich a vyhruzkach se to podarilo, cca 1 tyden pred odletem. Od te doby, uz nikdy vice lastminute.com
Den D nastal.
Na letisti jsme se sesli cca ve stejnou dobu. Dali jsme obligatni G&T v Menzies salonku. Kdyz jsme dorazili na letiste, tak bylo normalni pocasi, zadne snezeni, pohodicka. Po dvou G&Ts vidim z poza okna snehovou vanici. Si rikam, ze jsem ty drinky namichal asi nejak silne. Ale opravdu, venku byla vanice a na flightradaru uz bylo videt prvni vyckavajici stroje. Zacal jsem se trosku bat, zda vubec pristane muj stroj z BRU, ktery leti zase zpatky do BRU. V BRU jsem mel na prestup 1:35 hod. Stesti se usmalo, SN OO-SSG byl posledni stroj co pristal, nez letiste uzavrelo drahy kvuli cisteni snehu. Ja zacal tusit a na druhou stranu se bat, zda vubec odletime, a pokud ano s jak velkym zpozdenim. Vystup pax z BRU probehl v pohode, vyklada a nakladka baglu tez. Pak byl nastup, ktery probehl celkem rychle. Asi 20 po nastupu oznamil kapitan, ze musime pockat az uklidi drahu. Tedka uz si to presne nepamatuji, ale z PRG jsme odleteli s cca 70 min zpozdenim a ja uz si v hlave prehraval scenare, jak se dostanu do VRN pokud mi to z BRU uleti ten vecer do VCE. Nakonec jsme pristali v destivem BRU asi 25 min pred odletem meho dalsiho letu do VCE. Vystup byl rychly a ja sprintoval na svuj dalsi gate, kde jsem dorazil jako jeden z poslednich pax. Transfer jsem zvladl, ale bylo tak tak. Krystof mel podobnou zkusenost a v MXP pristal skoro 1,5 hod sekerou.
11.01.2017
PRG-BRU
Brussels Airlines (A319: OO-SSG)
SN2812
15A
LF: cca 70%
11.01.2017
BRU-VCE
Brussels Airlines (A319: OO-SSE)
SN3207
16F
LF: cca 50%
Ve VCE se mi nechtelo platit drahy letistni autobus do mesta, tak jsem se rozhodl, ze jednu zastavku pujdu pesky. Tato jedna zastavka je od letiste cca 500m chuze a uz je v normalni zone mistni MHD a jizdenka stoji 1,5 eur oproti 6-8 eur z letiste. Zastavka se nachazi v obci Tessera naproti hotelu Courtyard by Marriott. Jeden maly tip. Jizdenku jde bez problemu koupit na recepci hotelu.
Hotel jsem mel zamluveny pres hotels.com v Mestre, kousek od nadrazi. Cesta z letiste pres nadrazi v Benatkach trvala cca 60 min. Okolo pulnoci jsem dorazil na hotel a sel spat. Rano jsem vypadl z hotelu okolo pul osme, abych si dal nekde snidani a chytil vlak do Verony.
Pak uz vsechno klapalo podle planu, ve Verone jsem se sesel z Krystofem a vyrazili jsme na kratkou prohlidku mesta. Verona me velmi zaujala a urcite se sem nekdy vratim, ale az bude tepleji. Asi po 2 hod a take navsteve balkonu, kde Romeo vyznal lasku Julii jsme se vratili na nadrazi, odkud jezdi misti Aerobus na letiste.
Na letiste jsme dorazili s vice nez 2 hod predstihem. Casu bylo opravdu hodne, provoz byl minimalni. Ve verejne casti toho moc nebylo, tak jsme prosli security, odkud slo trosku koukat na plochu a provoz.
12.01.2017
VRN-CTA
Volotea (B712: EI-EWJ)
V71745
13A
LF: cca 50%
Na let se 712 jsem se tesil. Uz jsem sice s V7 a tou jejich 712 letel 2x (BGY-NTE-PRG), ale toto letadlo se mi moc libi a neni to dneska bezny typ, ktery ma hafo spolecnosti. Dalsim duvodem teseni, bylo hezke pocasi a tim padem skoro zaruceny vyhled na sopku Etnu. Pocasi behem letu bylo opravdu vyborne a pohled na Etnu, nebyt poskrabaneho okna taky super. Ale clovek nemuze mit vsechno.
Pristani nacas. Dalsi plan byl chytit bus do Palerma, ktery jezdi kazdou hodinu z Catanie a zastavuje taky na letisti, cimz odpada cesta do mesta, nebot CTA je smerem k Palermu. Jelikoz jsme pristali driv, tak jsme jeli drivejsim spojem, ktery zrovna prijizdel na letiste. Cesta vede po dalnici, podel rozlehlych sadu pomerancu Za cca 3 hod, ale uz za tmy jsme dorazili do Palerma. Meli jsme zde zamluveny podle referenci z Tripadvisoru 3. nejlepsi B&B ve meste. Ubytovani bylo vyborne, ciste, mile prostredi v centru mesta. Vecer jsme vyrazili jsme na veceri do mistni trattorie a pote padli unavou do postele.
Rano po skvele sicilske snidani nam jel bus od divadla Politeama Garibaldi smer letiste. Cesta na letiste trva nejakych 40 min. Behem cesty se Krystofovi prihodila mala nehoda, ale necham to na nej, pokud se o ni bude chtit s Vami podelit.
Na letisti v PMO panoval cily ruch, kde 90% letu v zimnim obdobi jsou domaci lety. Odbaveni jsme byli pres net, security byla prochazka ruzovym sadem. Letiste asi jeste ceka nejaka zasadni rekonstrukce, prostory nejsou nejnovejsi, ale na druhou stranu urcite dostacujici. Vyhled z venkovni terasy na pristavajici letadla nad morem fantasticky.
13.01.2017
PMO-GOA
Volotea (B712: EI-FGI)
V71520
11E
LF: cca 70%
Nastup do letadla problehl opet velmi organizovane a rychle. Na plose v tu dobu byly jen 2 stroje FR a ATR 72 Etihadu Regional, ktere leta pro AZ lety na Lampedusu a Pantelleriu, kam se podivam toto leto. Start probehl z drahy 20, pote ostra zatacka do prava a smer Janov. Let probihal celkem v klidu a rychle. Kapitam oznamil ze behem priblizeni se daji ocekavat turbolence. Pri klesani na letiste Kryštofa Kolumba si silne poryvy vetru prohravaly s letadlem, jako s papirovou vlastovkou. Prudke propady, naklony z leda do prava. Nic prijemneho, asi jsem uz stary na toto. Zato vyhled na stare mesto byl fantasticky, i na pristav, kde kotvi trajekty z Korsiky a Sardinie, stejne tak na misto, kde je postupne rozebirana a sesrotovana lod Costa Concordia. Po dosednuti na plochu, jsem si rikal, ze to byl vlastne super let, ikdyz pristani bylo divoke, klidne bych si to zase zopakoval
Konec první části
Tento trip se konal zacatkem ledna spolu s dalsim uzivatelem tohoto fora Krystofem (airbus380). Jak vubec vznikl tento routing? Zacalo to nabidkou kamarada z OSR (Lucxe) s tim, ze ma nemalou castku kreditu na Volotea uctu a rad by se ji zbavil. Diky Lukasi za letenky VRN-CTA/PMO-GOA. Toto byly prvni 2 segmenty, ktere jsme meli a zacali planovat vse okolo.
Pak nas napadlo, ze vlastne mame diky akci pointshound.com kazdy asi 24k mil na Finnair plus uctu, ktere jsme planovali vyuzit na nejakou destinaci Finnairu, kde jsou obvykle drahe letenky. Jinak Finnair ma velmi nizke poplatky a taxy na award letenky. Po nasi prvni navsteve oblasti za polarnim kruhem ve Svedsku, nas lakala finska cast a tedy mesto Ivalo. Finnair nabizi jednosmerne letenky z Pobalti, skandinavskych zemi a Polska za 12k bodu. Po dlouhem rozhodovani jsme koupili TLL-HEL-KTT-IVL za tyto body a asi 8 eur taxy, vsechno koupeno online behem par minut. Pro cestu zpatky jsme vzali IVL-HEL-WAW (kde jsme planovali vyuzit jen prvni segment) a z HEL se dostat do PRG letem CSA. Na prestup jsme meli sice jen neco pres hod a tak letenka do WAW byla zaloha pro pripad, kdyby let z IVL mel zpozdeni a letadlo do PRG nam uletelo a my se mohli priblizit vic domovu. Z WAW uz by se dalo dostat domu i po zemi, kdyz by na to doslo.
Jedine co zbyvalo doresit je cesta z GOA do TLL a z PRG do VRN.
Puvodni plany byl vzit nocni bus PRG-VCE spolecnost Helloe, ktera patri rakouskym zeleznicim. Ale nakonec jsme se rozhodli se sektat ve VRN a do VRN se dostat kazdy zvlast. Krystof letel vecernim CSA do MXP a pak busem/vlakem do VRN a ja jsem zvolil diky akci SN let pres BRU do VCE, prespani v Mestre a rano vlakem do VRN.
Dostat se z GOA do TLL neni zas tak jednoduche, alespon tech moznosti neni tolik, pokud je clovek omezeny datumem a casem. Do GOA jsme meli prilet okolo obeda v patek a v TLL jsme museli byt nejpozdeni do pulnoci, protoze v 6 rano nam letelo letadlo Finnairu do HEL.
Nejjednodussi moznost bylo koupe letenky GOA-MUC-TLL s LH a Nordica (operovano Adria Airways), anebo jet z GOA do MIL a pak letet LIN-CPH-TLL s SK.
Nakonec jsme zakoupili prvne jmenovanou moznost za nejakych 115 eur. Letenka byla vystavena na stock Adria Airways. Asi mesic pred cestou se Nordica rozhodla rozvazat spolupraci s JP a jejim novym partnerem se stal LOT. Tim padem nam prislo zruseni letenky od JP a bylo nutne ji prevystavit na stock LOTu. Chyba lavky byla, ze jsme letenky koupili pres lastminute.com a tim padem se vystavili totalni neschopnosti teto spolecnosti nam letenku znovu prevystavit. To kdyz chce clovek usetrit 20 eur. Nakonec po mnoha urgencich a vyhruzkach se to podarilo, cca 1 tyden pred odletem. Od te doby, uz nikdy vice lastminute.com
Den D nastal.
Na letisti jsme se sesli cca ve stejnou dobu. Dali jsme obligatni G&T v Menzies salonku. Kdyz jsme dorazili na letiste, tak bylo normalni pocasi, zadne snezeni, pohodicka. Po dvou G&Ts vidim z poza okna snehovou vanici. Si rikam, ze jsem ty drinky namichal asi nejak silne. Ale opravdu, venku byla vanice a na flightradaru uz bylo videt prvni vyckavajici stroje. Zacal jsem se trosku bat, zda vubec pristane muj stroj z BRU, ktery leti zase zpatky do BRU. V BRU jsem mel na prestup 1:35 hod. Stesti se usmalo, SN OO-SSG byl posledni stroj co pristal, nez letiste uzavrelo drahy kvuli cisteni snehu. Ja zacal tusit a na druhou stranu se bat, zda vubec odletime, a pokud ano s jak velkym zpozdenim. Vystup pax z BRU probehl v pohode, vyklada a nakladka baglu tez. Pak byl nastup, ktery probehl celkem rychle. Asi 20 po nastupu oznamil kapitan, ze musime pockat az uklidi drahu. Tedka uz si to presne nepamatuji, ale z PRG jsme odleteli s cca 70 min zpozdenim a ja uz si v hlave prehraval scenare, jak se dostanu do VRN pokud mi to z BRU uleti ten vecer do VCE. Nakonec jsme pristali v destivem BRU asi 25 min pred odletem meho dalsiho letu do VCE. Vystup byl rychly a ja sprintoval na svuj dalsi gate, kde jsem dorazil jako jeden z poslednich pax. Transfer jsem zvladl, ale bylo tak tak. Krystof mel podobnou zkusenost a v MXP pristal skoro 1,5 hod sekerou.
11.01.2017
PRG-BRU
Brussels Airlines (A319: OO-SSG)
SN2812
15A
LF: cca 70%
11.01.2017
BRU-VCE
Brussels Airlines (A319: OO-SSE)
SN3207
16F
LF: cca 50%
Ve VCE se mi nechtelo platit drahy letistni autobus do mesta, tak jsem se rozhodl, ze jednu zastavku pujdu pesky. Tato jedna zastavka je od letiste cca 500m chuze a uz je v normalni zone mistni MHD a jizdenka stoji 1,5 eur oproti 6-8 eur z letiste. Zastavka se nachazi v obci Tessera naproti hotelu Courtyard by Marriott. Jeden maly tip. Jizdenku jde bez problemu koupit na recepci hotelu.
Hotel jsem mel zamluveny pres hotels.com v Mestre, kousek od nadrazi. Cesta z letiste pres nadrazi v Benatkach trvala cca 60 min. Okolo pulnoci jsem dorazil na hotel a sel spat. Rano jsem vypadl z hotelu okolo pul osme, abych si dal nekde snidani a chytil vlak do Verony.
Pak uz vsechno klapalo podle planu, ve Verone jsem se sesel z Krystofem a vyrazili jsme na kratkou prohlidku mesta. Verona me velmi zaujala a urcite se sem nekdy vratim, ale az bude tepleji. Asi po 2 hod a take navsteve balkonu, kde Romeo vyznal lasku Julii jsme se vratili na nadrazi, odkud jezdi misti Aerobus na letiste.
Na letiste jsme dorazili s vice nez 2 hod predstihem. Casu bylo opravdu hodne, provoz byl minimalni. Ve verejne casti toho moc nebylo, tak jsme prosli security, odkud slo trosku koukat na plochu a provoz.
12.01.2017
VRN-CTA
Volotea (B712: EI-EWJ)
V71745
13A
LF: cca 50%
Na let se 712 jsem se tesil. Uz jsem sice s V7 a tou jejich 712 letel 2x (BGY-NTE-PRG), ale toto letadlo se mi moc libi a neni to dneska bezny typ, ktery ma hafo spolecnosti. Dalsim duvodem teseni, bylo hezke pocasi a tim padem skoro zaruceny vyhled na sopku Etnu. Pocasi behem letu bylo opravdu vyborne a pohled na Etnu, nebyt poskrabaneho okna taky super. Ale clovek nemuze mit vsechno.
Pristani nacas. Dalsi plan byl chytit bus do Palerma, ktery jezdi kazdou hodinu z Catanie a zastavuje taky na letisti, cimz odpada cesta do mesta, nebot CTA je smerem k Palermu. Jelikoz jsme pristali driv, tak jsme jeli drivejsim spojem, ktery zrovna prijizdel na letiste. Cesta vede po dalnici, podel rozlehlych sadu pomerancu Za cca 3 hod, ale uz za tmy jsme dorazili do Palerma. Meli jsme zde zamluveny podle referenci z Tripadvisoru 3. nejlepsi B&B ve meste. Ubytovani bylo vyborne, ciste, mile prostredi v centru mesta. Vecer jsme vyrazili jsme na veceri do mistni trattorie a pote padli unavou do postele.
Rano po skvele sicilske snidani nam jel bus od divadla Politeama Garibaldi smer letiste. Cesta na letiste trva nejakych 40 min. Behem cesty se Krystofovi prihodila mala nehoda, ale necham to na nej, pokud se o ni bude chtit s Vami podelit.
Na letisti v PMO panoval cily ruch, kde 90% letu v zimnim obdobi jsou domaci lety. Odbaveni jsme byli pres net, security byla prochazka ruzovym sadem. Letiste asi jeste ceka nejaka zasadni rekonstrukce, prostory nejsou nejnovejsi, ale na druhou stranu urcite dostacujici. Vyhled z venkovni terasy na pristavajici letadla nad morem fantasticky.
13.01.2017
PMO-GOA
Volotea (B712: EI-FGI)
V71520
11E
LF: cca 70%
Nastup do letadla problehl opet velmi organizovane a rychle. Na plose v tu dobu byly jen 2 stroje FR a ATR 72 Etihadu Regional, ktere leta pro AZ lety na Lampedusu a Pantelleriu, kam se podivam toto leto. Start probehl z drahy 20, pote ostra zatacka do prava a smer Janov. Let probihal celkem v klidu a rychle. Kapitam oznamil ze behem priblizeni se daji ocekavat turbolence. Pri klesani na letiste Kryštofa Kolumba si silne poryvy vetru prohravaly s letadlem, jako s papirovou vlastovkou. Prudke propady, naklony z leda do prava. Nic prijemneho, asi jsem uz stary na toto. Zato vyhled na stare mesto byl fantasticky, i na pristav, kde kotvi trajekty z Korsiky a Sardinie, stejne tak na misto, kde je postupne rozebirana a sesrotovana lod Costa Concordia. Po dosednuti na plochu, jsem si rikal, ze to byl vlastne super let, ikdyz pristani bylo divoke, klidne bych si to zase zopakoval
Konec první části
Naposledy upravil(a) alesesl dne 23. 02. 2017, 13:56, celkem upraveno 6 x.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh
Díky! Mám další město na svém seznamu, Janov
Těším se na pokračování
Těším se na pokračování
Re: Přes Sicílii za polární kruh
Pěkné. Viděl jsem Kryštofovo album na FB a tenhle TR ho skvělě doplňuje.
A jedna drobná poznámka. Na trase Catania - Palermo mi spíše než ty sady pomerančovníků kolem přišel zajímavější samotný ten přejezd po dálnici doslova skrz hory uprostřed Sicílie. Před místními inženýry a stavaři klobouk dolů
A jedna drobná poznámka. Na trase Catania - Palermo mi spíše než ty sady pomerančovníků kolem přišel zajímavější samotný ten přejezd po dálnici doslova skrz hory uprostřed Sicílie. Před místními inženýry a stavaři klobouk dolů
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh
Fotky Etny jsou nádherné, budu se tam muset v létě asi taky podívat.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh
micaello píše:Díky! Mám další město na svém seznamu, Janov
Těším se na pokračování
Janov urcite bude stat za navstevu, podle toho co rikal Marek. Ja se tam podivam tento rok v Cervenci po prijezdu trajektu z Bastie.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh
LeeMer píše:Fotky Etny jsou nádherné, budu se tam muset v létě asi taky podívat.
Asi jsme meli stesti, ze bylo hezke pocasi v lednu. Jinak urcite, koukat na Etnu behem priblizeni byl zazitek. Vrele doporucuji.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh
Část druhá: GOA-MUC-TLL-HEL-KTT-IVL
V Janove jsme meli na prestup cca 4 hod. Do mesta se nam moc nechtelo, a tak jsme se rozhodli pockat na letisti. Vstup do salonku byl zajisten diky Star Gold clenstvi, ale ihned po vstupu jsme zjistili ze salonek stoji za velky kulovy. V nabidce neni nic normalniho k jidlu, pouze bramburky, nealko, kafe/caj, ani zadne vino nebo pivko. Ale porad lepsi sedet tady v pohodlnych sedackach nez ve verejne casti terminalu. Salonek se nachazi ve verejne casti pred security. Odlet se pomalu blizil a my se vydali pres security na gate. Odletova cast je pomerne mala a pokud se sejde vice letu na jednou, tak zde muze byt hodne tesno. Nastup zacal na cas, k letadlu se slo peso.
13.01.2017
GOA-MUC
Lufthansa (CRJ900: D-ACNK)
LH1945
22A
LF: cca 60%
Kapitanka oznamila cca 50 min let do MUC. Ihned po startu nasledovala ostra zatacka do leva na more, velky oblouk a prelet na letistem smer sever. Cela tato zatacka byla dopravazena propady, nebot foukal silny vitr. Asi po 10 min se vse uklidnilo a mohl zacit servis. LH dava maly sandwich a alko nealko stale gratis, coz se pomalu stava vyjimkou na evropskem nebi. Let do Mnichova ubehl celkem rychle a my nacas pristali na letisti F. J Straussa. Na prestup jsme meli necel 3 hod, ktere jsme vyuzili k doplneni tekutin a kalorii v Senator salonku.
13.01.2017
MUC-TLL
Nordica op by LOT (E175: SP-LIB)
LO8168
19C
LF: 98%
Let do TLL byl skoro plny. Mne se postestilo mit volnou dvousedacku pro sebe v predposledni rade. Za oknem zima, uvnitr prijemne teploucko. Tesil jsem se, ze si na 2 hodky schrupnu behem letu do TLL. Ale chyba lavky. Ihned po startu si do posledni volne rady sedl par ze predu, ktery mel velmi urvane dite. To se sice uklidnilo asi po 30 min, ale i tak vydavalo zvuky, pri kterych se zamhourit oka nedalo. Pristani v TLL na draze 08 bylo na cas, tesne pred pulnoci. TLL neni moc velke letiste a v tuto nocni dobu zde byl jsi klid. Melo priletet jeste par letu, ale to bylo tak vsechno.
Jelikoz jsme meli odlet v 6:10 hod rano, tak nemelo smysl jet do mesta na hotel, spat 2 hod a pak zase spechat na letiste. TLL letiste mi prijde docela prijemnou na prenocovani v terminalu. Maji zde sleeping pods, kde se da velmi slusne natahnout. Chvilku jsme klabosili a tesili na kratky ranni let do HEL a taky na dalsi pokracovani nasi cesty za polarni kruh. Cas prekvapive rychle ubehl a v 5 hod jsme se vydali do salonku si dat neco k snidani pred odletem do HEL. Mistni salonek znam, byl jsem tu pred 2 roky pri ceste do PRG pres FRA a na mistni pomery si myslim, ze je velmi slusne zarizen a zasoben.
14.01.2017
TLL-HEL
Finnair (E190: OH-LKK)
AY118
02A
LF: 100%
Let do HEL byl 100% obsazen. Nevidel jsem ani jedno volne misto. 99% pax samozrejme prestupuje v HEL nekam dal. Nedivil bych se, kdyby to bylo 100%. Let do HEL je opravdu velmi kratky, nas trval 19 min. Finnair ma mezi HEL a TLL asi 6 rotaci kazdy den, ktere letaji s ATRkem, krom posledni vecerni a prvni ranni, kterou operuji junglejetem.
Po priletu de HEL jsme se odebrali do salonku Finnairu. Vstup nam zajistil status OneWorld Gold u AB. Salonek je zarizen velmi decentne ve skandinavskem/finskem stylu. Je zde velmi slusny vyber jidla, piti, alko/nealko. Samozrejmosti jsou sprchy. Tu jsme kazdy potrebovali jako sul. Po doplneni kalorii a tekutin, jsme sledovali rusny provoz ktery v HEL panuje. Byla sobotni ranni spicka. Nejak to rychle uteklo a byl cas se vydat na gate k nastupu na nas let do Ivala. Finnair ma v sobotu taky ranni let do IVL, ktery by jsme bez problemu stihali, ale my si schvalne vybrali ten pozdejsi, jelikoz ma mezipristani v Kittile
14.01.2017
HEL-KTT
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
03A
LF: skoro 100%
Let do KTT trva cca 1 hod. Let byl obsazeny na 100%. Behem mezi pristani v KTT pasazeri co pokracovali do IVL zustali na palube. Ti co koncili v KTT vystoupili a pristoupili novy pax co leteli do HEL. Z nejakeho duvodu neni mozne koupit letenku pouze na let z KTT do IVL. Letadlo se v KTT zdrzelo asi 20 min a pote jsme pokracovali dale na sever do IVL. Finnair ma placeny servis, krom kavy, caje a boruvkoveho dzusu. Pokud nekdo z vas poleti AY, tak si urcite boruvkovy dzus dejte, je vyborny. Behem cekani v KTT stal na plose B737 spolecnosti Transavia, ktera v zimni sezone vypravuje nekolik charteru mezi NL a Laponskem.
14.01.2017
KTT-IVL
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
03A
LF: skoro 100%
Nebylo jeste ani 12 hod a uz se zacalo pomalu stmivat. V zimnim obdobi v tomto regionu skoro ani nevychazi slunicko. My meli stesti na krasny zapad slunce ktery se dal sledovat behem letu do IVL. Ten trva asi 20 min. Po pristani v IVL jsme se navlekli do tepleho obleceni, jelikoz zacala byt poradna zima. Byt zde o tyden driv, tak venkovni teplota dosahovala okolo -38 stupnu. Behem nasi navstevy bylo jen -12, ale pofukoval vitr.
Dulezita poznamka, Ivalo je opravdu male mestecko s necelymi 4 tisici obyvateli. Popravde je to nejmensi mesto, kam jsem letel proudovym strojem. MHD z letiste do 10 km vzdaleneho Ivala nefunguje. Proto je nutne mit rezervovany taxik dopredu. Pokud ne, tak je bez sanse ho sehnat na miste, jelikoz vetsina taxiku byla objedana dopredu a cekala na sve klienty. Na dispecinku taxi, nam rekli ze neni zadne volne auto, ktere by pro nas mohli poslat. V te same situaci byl take starsi francouzsky par, ktery si tez dopredu zadne taxi neobjednal. Situace nic moc. Uvazovali jsme o zapujceni auta, ale to jsme zavrhli, nebot cena byla hodne vysoka. Pote na letiste prijela dodavka, ktera zde vysazovala nejake turisty. Sel jsem za ridicem a zeptal se ho jestli jede zpatky do Ivala. Rikal, ze jede k jezeru Inari, takze jede pres Ivalo. Francouzi, stejne jako my jsme jeli do stejneho hotelu. Domluva byla jednoducha. Chlapik by jel stejne prazdy nazpet, tak jsem mu nabidl jestli si nechce trosku privydelat, tim ze hodi 4 turisty do hotelu po ceste. Nakonec souhlasil a cena na ktere jsme se domluvili byla taky velmi slusna. 20 eur za vsechny, takze kazda skupina 10 eur. Jen pro info, bus, ktery stoji 2 km od letiste a jede do mesta 3x za den stoji 9 eur/os.
Konec druhé části
V Janove jsme meli na prestup cca 4 hod. Do mesta se nam moc nechtelo, a tak jsme se rozhodli pockat na letisti. Vstup do salonku byl zajisten diky Star Gold clenstvi, ale ihned po vstupu jsme zjistili ze salonek stoji za velky kulovy. V nabidce neni nic normalniho k jidlu, pouze bramburky, nealko, kafe/caj, ani zadne vino nebo pivko. Ale porad lepsi sedet tady v pohodlnych sedackach nez ve verejne casti terminalu. Salonek se nachazi ve verejne casti pred security. Odlet se pomalu blizil a my se vydali pres security na gate. Odletova cast je pomerne mala a pokud se sejde vice letu na jednou, tak zde muze byt hodne tesno. Nastup zacal na cas, k letadlu se slo peso.
13.01.2017
GOA-MUC
Lufthansa (CRJ900: D-ACNK)
LH1945
22A
LF: cca 60%
Kapitanka oznamila cca 50 min let do MUC. Ihned po startu nasledovala ostra zatacka do leva na more, velky oblouk a prelet na letistem smer sever. Cela tato zatacka byla dopravazena propady, nebot foukal silny vitr. Asi po 10 min se vse uklidnilo a mohl zacit servis. LH dava maly sandwich a alko nealko stale gratis, coz se pomalu stava vyjimkou na evropskem nebi. Let do Mnichova ubehl celkem rychle a my nacas pristali na letisti F. J Straussa. Na prestup jsme meli necel 3 hod, ktere jsme vyuzili k doplneni tekutin a kalorii v Senator salonku.
13.01.2017
MUC-TLL
Nordica op by LOT (E175: SP-LIB)
LO8168
19C
LF: 98%
Let do TLL byl skoro plny. Mne se postestilo mit volnou dvousedacku pro sebe v predposledni rade. Za oknem zima, uvnitr prijemne teploucko. Tesil jsem se, ze si na 2 hodky schrupnu behem letu do TLL. Ale chyba lavky. Ihned po startu si do posledni volne rady sedl par ze predu, ktery mel velmi urvane dite. To se sice uklidnilo asi po 30 min, ale i tak vydavalo zvuky, pri kterych se zamhourit oka nedalo. Pristani v TLL na draze 08 bylo na cas, tesne pred pulnoci. TLL neni moc velke letiste a v tuto nocni dobu zde byl jsi klid. Melo priletet jeste par letu, ale to bylo tak vsechno.
Jelikoz jsme meli odlet v 6:10 hod rano, tak nemelo smysl jet do mesta na hotel, spat 2 hod a pak zase spechat na letiste. TLL letiste mi prijde docela prijemnou na prenocovani v terminalu. Maji zde sleeping pods, kde se da velmi slusne natahnout. Chvilku jsme klabosili a tesili na kratky ranni let do HEL a taky na dalsi pokracovani nasi cesty za polarni kruh. Cas prekvapive rychle ubehl a v 5 hod jsme se vydali do salonku si dat neco k snidani pred odletem do HEL. Mistni salonek znam, byl jsem tu pred 2 roky pri ceste do PRG pres FRA a na mistni pomery si myslim, ze je velmi slusne zarizen a zasoben.
14.01.2017
TLL-HEL
Finnair (E190: OH-LKK)
AY118
02A
LF: 100%
Let do HEL byl 100% obsazen. Nevidel jsem ani jedno volne misto. 99% pax samozrejme prestupuje v HEL nekam dal. Nedivil bych se, kdyby to bylo 100%. Let do HEL je opravdu velmi kratky, nas trval 19 min. Finnair ma mezi HEL a TLL asi 6 rotaci kazdy den, ktere letaji s ATRkem, krom posledni vecerni a prvni ranni, kterou operuji junglejetem.
Po priletu de HEL jsme se odebrali do salonku Finnairu. Vstup nam zajistil status OneWorld Gold u AB. Salonek je zarizen velmi decentne ve skandinavskem/finskem stylu. Je zde velmi slusny vyber jidla, piti, alko/nealko. Samozrejmosti jsou sprchy. Tu jsme kazdy potrebovali jako sul. Po doplneni kalorii a tekutin, jsme sledovali rusny provoz ktery v HEL panuje. Byla sobotni ranni spicka. Nejak to rychle uteklo a byl cas se vydat na gate k nastupu na nas let do Ivala. Finnair ma v sobotu taky ranni let do IVL, ktery by jsme bez problemu stihali, ale my si schvalne vybrali ten pozdejsi, jelikoz ma mezipristani v Kittile
14.01.2017
HEL-KTT
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
03A
LF: skoro 100%
Let do KTT trva cca 1 hod. Let byl obsazeny na 100%. Behem mezi pristani v KTT pasazeri co pokracovali do IVL zustali na palube. Ti co koncili v KTT vystoupili a pristoupili novy pax co leteli do HEL. Z nejakeho duvodu neni mozne koupit letenku pouze na let z KTT do IVL. Letadlo se v KTT zdrzelo asi 20 min a pote jsme pokracovali dale na sever do IVL. Finnair ma placeny servis, krom kavy, caje a boruvkoveho dzusu. Pokud nekdo z vas poleti AY, tak si urcite boruvkovy dzus dejte, je vyborny. Behem cekani v KTT stal na plose B737 spolecnosti Transavia, ktera v zimni sezone vypravuje nekolik charteru mezi NL a Laponskem.
14.01.2017
KTT-IVL
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
03A
LF: skoro 100%
Nebylo jeste ani 12 hod a uz se zacalo pomalu stmivat. V zimnim obdobi v tomto regionu skoro ani nevychazi slunicko. My meli stesti na krasny zapad slunce ktery se dal sledovat behem letu do IVL. Ten trva asi 20 min. Po pristani v IVL jsme se navlekli do tepleho obleceni, jelikoz zacala byt poradna zima. Byt zde o tyden driv, tak venkovni teplota dosahovala okolo -38 stupnu. Behem nasi navstevy bylo jen -12, ale pofukoval vitr.
Dulezita poznamka, Ivalo je opravdu male mestecko s necelymi 4 tisici obyvateli. Popravde je to nejmensi mesto, kam jsem letel proudovym strojem. MHD z letiste do 10 km vzdaleneho Ivala nefunguje. Proto je nutne mit rezervovany taxik dopredu. Pokud ne, tak je bez sanse ho sehnat na miste, jelikoz vetsina taxiku byla objedana dopredu a cekala na sve klienty. Na dispecinku taxi, nam rekli ze neni zadne volne auto, ktere by pro nas mohli poslat. V te same situaci byl take starsi francouzsky par, ktery si tez dopredu zadne taxi neobjednal. Situace nic moc. Uvazovali jsme o zapujceni auta, ale to jsme zavrhli, nebot cena byla hodne vysoka. Pote na letiste prijela dodavka, ktera zde vysazovala nejake turisty. Sel jsem za ridicem a zeptal se ho jestli jede zpatky do Ivala. Rikal, ze jede k jezeru Inari, takze jede pres Ivalo. Francouzi, stejne jako my jsme jeli do stejneho hotelu. Domluva byla jednoducha. Chlapik by jel stejne prazdy nazpet, tak jsem mu nabidl jestli si nechce trosku privydelat, tim ze hodi 4 turisty do hotelu po ceste. Nakonec souhlasil a cena na ktere jsme se domluvili byla taky velmi slusna. 20 eur za vsechny, takze kazda skupina 10 eur. Jen pro info, bus, ktery stoji 2 km od letiste a jede do mesta 3x za den stoji 9 eur/os.
Konec druhé části
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (druhá část hotova)
F.J. StraussA... You made my day. Jinak TR fajnový
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (druhá část hotova)
Ta malá skandinávská letišťátka, to je radost pohledět..píšu si další místa do deníčku..
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (druhá část hotova)
Hansie píše:F.J. StraussA... You made my day. Jinak TR fajnový
Moje moravstina mi trosku uletla.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (druhá část hotova)
alesesl píše:Hansie píše:F.J. StraussA... You made my day. Jinak TR fajnový
Moje moravstina mi trosku uletla.
V pohodě, jinak obsah se mi moc líbí!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (druhá část hotova)
Část třetí a poslední: IVL-HEL-PRG
V Ivalu jsme meli zamluveny hotel v centru mesta. Ceny na severu jsou vyssi nez jinde, kdyz clovek srovna kvalitu a uroven ubytovani. Prumerna cena za hotel je cca 100 eur se snidani. Jde sehnat i neco levneji, okolo 70 eur, ale bez snidane a se sdilenou koupelnou. Po prijezdu na hotel, jsme se rozhodli vyrazit na prochazku do mesta, zakoupit nejake pohlednice pro zname a omrknout, kde by se dalo najist. Ivalo je opravdu male mestecko, hnedka naproti hotelu byl supermarket, a obchod s alkoholem. Centrem mesta vede jedna hlavni silnice a to je tak vsechno. Krom par benzinovych pump, obchodu a dalsich 2-3 hotelu zde nic neni. Vedle hotelu tece reka Ivalo, ktera je v zime zamrzla a je vyuzivana jako ice road pro snezne skutry, ktere jsou zde videt ve velkem poctu.
Po kratke prochazce a nakupu pohlednic, znamek a proviantu na vecer jsme se vratili na hotel, abychom napsali pohlednice a jeste je hodili na postu. Vecer jsme zasli to mistniho podniku pod nazvem Bistro & Cafe Ivalo si dat neco k snedku. Dal jsem si tam sobi burger, ktery vubec nebyl spatny. Z Nemecka jsme jeste meli nejakou vodku, kterou jsme rozhodne nechteli vlacet sebou domu, proto program na vecer byl vyresen.
Jelikoz nas let byl az po obede, tak nebyl duvod vstavat brzy. Takove normalni pohodove rano. Po vydatne snidani jsme si sli zbalit veci a vyresit dopravu na letiste. Krom taxiku, zadna jina moznost nebyla a opet neznalost mistnich pomeru se nam trosku prodrazila. Na recepci jsme zjistili, ze cena na letiste je 25 eur. Ok, neni to zas takova palka, stejne nic jineho nevymyslime tak jsme si rezervovali vuz. Po prijezdu na letiste na nas pani taxikarka vybafla castku 33 eur. S otazku, ze v hotelu rikali, ze cena bude 25 eur nam odvetila tim, ze pokud se taxi rezervuje 60 min a min pred odjezdem, tak je tam tato prirazka. Ok, dobry, budeme s tim pocitat priste.
Na checkin panoval cily ruch jelikoz v rozmezi cca 60 min odletaly 3 letadla, 2x Finnair do HEL a 1x Holandske TUI do AMS. Letiste v Ivalu je velmi prijemne. Je zde jedno male bistro v priletove casti. V odletove casti je obchod se suvenyry, duty free a taky houpaci kresla s krbem. Letadlo priletelo nacas z HEL a tak jsme doufali, ze se rychle otoci, jelikoz jsme v HEL nemeli moc casu na prestup na let OK do PRG.
15.01.2017
IVL-HEL
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
02A
LF: skoro 100%
Vsechno klaplo podle planu a my vice mene nacas leteli smer HEL. Leteli jsme uplne tim samym strojem, jako den pred tim. Skoda, chtel jsem mit zarez na dalsi registracku, ale co se da delat.
Po vystupu v HEL jsme se rozdelili. Ja zamiril na skok do salonku na neco dobreho a Krystof sel rovnou na gate, jelikoz nemel vytistenou palubku. Mezi vystupem z letadla a uzavrenim nastupu na dalsi let jsme meli cca 30 min cisteho casu. Nastup do PRG skoncil prekvapive brzy. V dobe planovaneho odletu jsme byli jiz 5 min ve vzduchu, tak se dalo cekat, drivejsi pristani v PRG. Letala to registrace OK-NEM, se kterou jsem mel tu cest minuly rok na trase KBP-KSC-PRG.
15.01.2017
HEL-PRG
CSA (A319: OK-NEM)
OK481
05A
LF: cca 30-40%
LF byl hodne mizerny, cca 40-50 pax. Jinak letenky 24 hod pred odletem, sly koupit na tento let okolo 35 eur pres ruzne vyhledavace. Z palubniho prodeje jsem nic nekoupil a az na jednu nebo dve vyjimky ostatni taky ne.
Tesne pred pristanim za mnou prisel FA a rika zda jsem Ales Pesl. Rikam, ze ano a ze co ma byt. Predstavil se jako Ivan Čáni ml. (prispiva na planes.cz svymy fotkami z TAT stejne jako jeho otec). Poznal me a tak jsme chvilku pokecali o cestovani a tak vseobecne. Bylo prijemne ke konci vyletu poznat nekoho noveho z nasi letecke komunity.
Pristani v PRG bylo 25 min pred planovanym casem priletu, coz potesilo. Po vystupu z letadla jsme se s Krystofem rozloucili a kazdy vyrazi svoji cestou domu.
Doufam, ze se Vam i posledni cast TR libila a predem dekuji za komentare.
V Ivalu jsme meli zamluveny hotel v centru mesta. Ceny na severu jsou vyssi nez jinde, kdyz clovek srovna kvalitu a uroven ubytovani. Prumerna cena za hotel je cca 100 eur se snidani. Jde sehnat i neco levneji, okolo 70 eur, ale bez snidane a se sdilenou koupelnou. Po prijezdu na hotel, jsme se rozhodli vyrazit na prochazku do mesta, zakoupit nejake pohlednice pro zname a omrknout, kde by se dalo najist. Ivalo je opravdu male mestecko, hnedka naproti hotelu byl supermarket, a obchod s alkoholem. Centrem mesta vede jedna hlavni silnice a to je tak vsechno. Krom par benzinovych pump, obchodu a dalsich 2-3 hotelu zde nic neni. Vedle hotelu tece reka Ivalo, ktera je v zime zamrzla a je vyuzivana jako ice road pro snezne skutry, ktere jsou zde videt ve velkem poctu.
Po kratke prochazce a nakupu pohlednic, znamek a proviantu na vecer jsme se vratili na hotel, abychom napsali pohlednice a jeste je hodili na postu. Vecer jsme zasli to mistniho podniku pod nazvem Bistro & Cafe Ivalo si dat neco k snedku. Dal jsem si tam sobi burger, ktery vubec nebyl spatny. Z Nemecka jsme jeste meli nejakou vodku, kterou jsme rozhodne nechteli vlacet sebou domu, proto program na vecer byl vyresen.
Jelikoz nas let byl az po obede, tak nebyl duvod vstavat brzy. Takove normalni pohodove rano. Po vydatne snidani jsme si sli zbalit veci a vyresit dopravu na letiste. Krom taxiku, zadna jina moznost nebyla a opet neznalost mistnich pomeru se nam trosku prodrazila. Na recepci jsme zjistili, ze cena na letiste je 25 eur. Ok, neni to zas takova palka, stejne nic jineho nevymyslime tak jsme si rezervovali vuz. Po prijezdu na letiste na nas pani taxikarka vybafla castku 33 eur. S otazku, ze v hotelu rikali, ze cena bude 25 eur nam odvetila tim, ze pokud se taxi rezervuje 60 min a min pred odjezdem, tak je tam tato prirazka. Ok, dobry, budeme s tim pocitat priste.
Na checkin panoval cily ruch jelikoz v rozmezi cca 60 min odletaly 3 letadla, 2x Finnair do HEL a 1x Holandske TUI do AMS. Letiste v Ivalu je velmi prijemne. Je zde jedno male bistro v priletove casti. V odletove casti je obchod se suvenyry, duty free a taky houpaci kresla s krbem. Letadlo priletelo nacas z HEL a tak jsme doufali, ze se rychle otoci, jelikoz jsme v HEL nemeli moc casu na prestup na let OK do PRG.
15.01.2017
IVL-HEL
Finnair (A321: OH-LZD)
AY557
02A
LF: skoro 100%
Vsechno klaplo podle planu a my vice mene nacas leteli smer HEL. Leteli jsme uplne tim samym strojem, jako den pred tim. Skoda, chtel jsem mit zarez na dalsi registracku, ale co se da delat.
Po vystupu v HEL jsme se rozdelili. Ja zamiril na skok do salonku na neco dobreho a Krystof sel rovnou na gate, jelikoz nemel vytistenou palubku. Mezi vystupem z letadla a uzavrenim nastupu na dalsi let jsme meli cca 30 min cisteho casu. Nastup do PRG skoncil prekvapive brzy. V dobe planovaneho odletu jsme byli jiz 5 min ve vzduchu, tak se dalo cekat, drivejsi pristani v PRG. Letala to registrace OK-NEM, se kterou jsem mel tu cest minuly rok na trase KBP-KSC-PRG.
15.01.2017
HEL-PRG
CSA (A319: OK-NEM)
OK481
05A
LF: cca 30-40%
LF byl hodne mizerny, cca 40-50 pax. Jinak letenky 24 hod pred odletem, sly koupit na tento let okolo 35 eur pres ruzne vyhledavace. Z palubniho prodeje jsem nic nekoupil a az na jednu nebo dve vyjimky ostatni taky ne.
Tesne pred pristanim za mnou prisel FA a rika zda jsem Ales Pesl. Rikam, ze ano a ze co ma byt. Predstavil se jako Ivan Čáni ml. (prispiva na planes.cz svymy fotkami z TAT stejne jako jeho otec). Poznal me a tak jsme chvilku pokecali o cestovani a tak vseobecne. Bylo prijemne ke konci vyletu poznat nekoho noveho z nasi letecke komunity.
Pristani v PRG bylo 25 min pred planovanym casem priletu, coz potesilo. Po vystupu z letadla jsme se s Krystofem rozloucili a kazdy vyrazi svoji cestou domu.
Doufam, ze se Vam i posledni cast TR libila a predem dekuji za komentare.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (TR je kompletní)
Příjemný závěr a Ivalo jednoznačně musím navštívit! Vypadá jako ty malé vesnice v Kanadské divočině..a to já rád.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (TR je kompletní)
pěkné pěkné, jen příště možná napsat rovnou z PRG až do PRG a ne na části aspoň se člověk nemusí pořád těšit na další díly
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Přes Sicílii za polární kruh (TR je kompletní)
Opät skvely TR! Idem dalej ticho zavidiet