jvoj píše:Předem se přiznám, že nejsem business pax, ale viděl bych v některých případech určitou výhodu v tom večerním letu s přenocováním v MUC a pak odletem dál a večer zpět do BRQ proti vstávání ve 3 ráno kvůli cestě do VIE. V MUC se dá nocovat celkem pohodlně, je tam několik "relaxačních" zón, a kdo chce i v tranzitu spát zcela normálně, tak :
http://napcabs.com/index.php
No já doteď vzpomínám na tu pohodu s ranním odletem ČSA - budík na 4:15, bezproblémová jízda Brnem na letiště, kafe v Aviatic baru když jsem přijel dřív a vytuhnutí v odlétajícím letadle v 5:35. Se zlatou kartou v PRG do salónku, snídaně tisk a pak další odlet. Tuto pohodu akorát silně narušily ČSA, když několikrát přistavily místo ATRka bus a přiměly mne tím a mnohé další naučit se raději plánovat lety s konkurencí z VIE, protože bus po D1 logicky přípoj v PRG nestíhal... Proto býval další roky budík na 3:00 a cesta do VIE. Pokud by to jen trochu šlo, přimlouval bych se za to nocování BMI - to by pak byl ideál. Akorát by BMI měly spíš časem problém, že by jim na tyto lety nemusela stačit kapacita letadla nebo by linka byla tak lukrativní, že by si přilákali konkurenci, ale to už jsem se asi fakt trochu zasnil...
Asi neznám hotely v dochozí vzdálenosti u letiště v MUC (resp. zda by mi jejich cenovou hladinu ve firmě proplatili) ale modlit se abych stihl poslední přímý s-bahn do centra v 23:53, který má navíc dobu jízdy 43 minut - no to tedy nic pro mne... (jezdí i pozdější - do 01:24, ale holt s přestupem). Večerní BRQ-MUC bude jen terno pro lidi z Mnichova, kteří se ve čtvrtky a pátky budou vracet domů. OW BRQ-MUC v Po-St může být velká bída (na rozdíl od opačného letu) pokud existuje víc lidí co smýšlí jako já... Podle mne tohle není linka pro baťůžkáře ochotných strávit noc před gatem v MUC, ale třeba se mýlím...