johnnybeverley píše:Ono to letisko v GLA je dost podivne, ale teda gratulujem, ze ste toto stihli, lebo z vnutrostatneho na medzinarodny je to ze fakt "dlouha mile"
My ale prestupovali z domestic na domestic: BRR-GLA-STN.
johnnybeverley píše:Ono to letisko v GLA je dost podivne, ale teda gratulujem, ze ste toto stihli, lebo z vnutrostatneho na medzinarodny je to ze fakt "dlouha mile"
context píše:Aleš, ďakujem za super výlet a teraz za super trip report.
Ten zážitok z cieľovej rovinky pred zatvoreným gate bol neopísateľný. Len to ešte trošku spresním. Jeda teta už odchádzala s vytlačenými papiermi k lietadlu, keď ma tie zostávajúce videli v tesne predinfarktovom stave. Situáciu som teda vyhodnotil ako nie úplne stratenú a stále som sa viac videl v tom lietadle ako v sanitke smerujúcej na centrálny príjem blízkej nemocnice. Po tom ako som medzi hlbokými nádychmi zo seba dostal, čo od nich chcem, tak jedna z nich utekala za tou s papiermi. Dobehla ju tesne pri schodíkoch do lietadla, nakoľko sa nastupovalo zo zeme neďaleko gate. Tak ju za rukáv dotiahla naspať na gate, kde ma dopísali. Medzitým som, ako vravíte v Čechách "popadl dech" a vysvetli im, že sme traja "běžící cestující"
S čakaním na nikoho zásadne nesúhlasili a mal som možnosť letieť sám alebo neletieť. Tak som všemožne naťahoval čas, ktorý zrovna vtedy išiel neskutočne pomaly, najmä v porovnaní s tým ako bežal, keď som šprintoval po rôznych zákutiach a tuneloch Glasgowského letiska. Potom ma tety fyzicky vytlačili za dvere gate, odkiaľ sa mi podarilo dostať naspäť ale to už dobiehal Michal na krásnom predposlednom mieste, ten ich zasa trocha zabavil a keď som videl Aleša v poslednej zatáčke, tak už som sa pokojne vybral k lietadlu a s pokojom Angličana som si zaviazal "tkaničku" na topánke za intenzívneho povzbudzovania ďalšej tety vo dverách lietadla. Presne ako napísal Aleš, nikdy som sa tak netešil, že sedím v lowcoste a ani mi nevadilo, že som bol kompletne mokrý ako keby som nebežal ale plával. Ak si dobre pamätám, tak to bolo 12 minút gate-security-gate ale nie som si istý.
Zaklincoval to letuško, ktorý nám priniesol spomínanú vodu na účet Easyjetu. A ešte musím spomenúť, že Michal, ktorý zo security vybiehal ako prvý počas slalomu pomedzi regále v duty free /pretože cesta prirodzene nemôže viesť najkratšou trasou ale pomedzi regále/ spôsobil istý rozruch medzi predavačmi a personálom /asi ako keby práve vykradol kasu/ ale tí sú asi zvyknutí a mne už skandovali a povzbudzovali ma v behu za všeobecnej veselosti.
alesesl píše:johnnybeverley píše:Ono to letisko v GLA je dost podivne, ale teda gratulujem, ze ste toto stihli, lebo z vnutrostatneho na medzinarodny je to ze fakt "dlouha mile"
My ale prestupovali z domestic na domestic: BRR-GLA-STN.
Lkprak píše:Moc hezký TR kluci. Fotograficky i textově naprosto úžasné. O Bařře nebo i Orknejích občas uvažuju, ale ony letenky kamkoliv Skotsku severně od Invernnes a nebo západně od Glasgow jsou na můj vkus příliš drahé, tak to zatím odkládám. Ale díky moc za zprostředkování zážitku.
alesesl píše:Lkprak píše:Moc hezký TR kluci. Fotograficky i textově naprosto úžasné. O Bařře nebo i Orknejích občas uvažuju, ale ony letenky kamkoliv Skotsku severně od Invernnes a nebo západně od Glasgow jsou na můj vkus příliš drahé, tak to zatím odkládám. Ale díky moc za zprostředkování zážitku.
Diky, GLA-BRR-GLA stoji standartne 80 GBP rtn plus nejaky booking fee. Pokud to koupis dopredu, tak se na tuto cenu dostanes bez problemu. Pak to jde nahoru a niz si myslim se za rtn nedostanes. Pokud nekoupis ow a pak se z ostrova dostanes jinak.
dmitrijsadlo píše:gratuluji k zivotnimu sprintu! pekny report!
kuba.biker píše:Dovolím si oprášit téma Barra a prosím tímto Skotska znalé o radu:
1) V září se chystáme na Barru a na Skye, nejprve letíme z GLA do BRR, poté lodí do Armadale na Skye. Na Skye bychom chtěli nasadit batohy a projít ostrov od jihu k severu. Jenže jak známo, do letadla by se nemělo s plynovou kartuší - i když Twin Otter nemá přetlakovanou kabinu... Tušíte prosím někdo, zda je šanci zakoupit kempingovou plynovou kartuši někde na Baře? Případně ještě v Lochboisdale, Mallaig či v Broadfordu na Skye?
(V tomhle směru je lítání vážně neskutečný vopich - v podstatě každá moje dovolená začíná tím, že po příletu sháním plynovou bombu... )
2) Původně jsme chtěli ještě letět z Obanu na Islay s Hebridean Air Services a zpět z Islay do GLA s Loganairem, nicméně budeme ve Skotsku pouze 19 dní, takže nemáme šanci to rozumně stihnout. Nicméně nemůžu se smířit pouze s jedním vnitrostátním letem a rád bych se proletěl ještě nějakou zajímavou mašinou. Možnosti jsou v podstatě dvě - Loch Lomond Seaplanes a vyhlídkový let s jejich "obojživelnou" Cessnou Caravan, nebo zmiňované Hebridean Air Services a vyhlídkový let z Obanu na palubě BN-2. Nezkoušel náhodou někdo z vás některý z těchto vyhlídkáčů?
Předem díky za rady a postřehy!