Papírování v kokpitu
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Coz ovsem neni problem. Protoze s jednim motorem budes zustavat vzdy (prakticky) pod hladinou 100 takze pretlakovat neni kriticka cinnost. Proto take nahozeni APU neni v nouzovych postupech a je to jen na pohotovosti pilotu.
Tedy, neni tam hlavne proto, ze nouzove postupy musi byt univerzalni a dostacujici ve vsech priadech, treba i APU inop. Pokud by bylo jeho pouziti soucasti nouzoveho postupu pak by nebylo mozno letet bez nej. Resp. omezeni na let bez APU mimo jine zahrnuji, ze se letadlo nedostane do situace, kde by jej v nejake jine nouzi potrebovalo.
Samozrejme, ze se to da nahozenim si APU velice pomoci a je to elegantni reseni, proto pokud to neudelali, tak si "rekli" o problem s pretlakovanim.
A proto taky je bezne hodnoceni uloh na simulatoru ctyrstupnove.
E - excellent
A - average
B - below average
F - Fail.
Tedy, neni tam hlavne proto, ze nouzove postupy musi byt univerzalni a dostacujici ve vsech priadech, treba i APU inop. Pokud by bylo jeho pouziti soucasti nouzoveho postupu pak by nebylo mozno letet bez nej. Resp. omezeni na let bez APU mimo jine zahrnuji, ze se letadlo nedostane do situace, kde by jej v nejake jine nouzi potrebovalo.
Samozrejme, ze se to da nahozenim si APU velice pomoci a je to elegantni reseni, proto pokud to neudelali, tak si "rekli" o problem s pretlakovanim.
A proto taky je bezne hodnoceni uloh na simulatoru ctyrstupnove.
E - excellent
A - average
B - below average
F - Fail.
FlightDetent píše:Coz ovsem neni problem. Protoze s jednim motorem budes zustavat vzdy (prakticky) pod hladinou 100 takze pretlakovat neni kriticka cinnost. Proto take nahozeni APU neni v nouzovych postupech a je to jen na pohotovosti pilotu.
Tedy, neni tam hlavne proto, ze nouzove postupy musi byt univerzalni a dostacujici ve vsech priadech, treba i APU inop. Pokud by bylo jeho pouziti soucasti nouzoveho postupu pak by nebylo mozno letet bez nej. Resp. omezeni na let bez APU mimo jine zahrnuji, ze se letadlo nedostane do situace, kde by jej v nejake jine nouzi potrebovalo.
Samozrejme, ze se to da nahozenim si APU velice pomoci a je to elegantni reseni, proto pokud to neudelali, tak si "rekli" o problem s pretlakovanim.
A proto taky je bezne hodnoceni uloh na simulatoru ctyrstupnove.
E - excellent
A - average
B - below average
F - Fail.
Klidne pokracujte, tento topic je urcite zajimavejsi nez casy v deniku Jake byly vase zazitky na simulatorech?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 171
- Registrován: 28. 01. 2003, 08:59
- Bydliště: Morgantown
- Stav: Offline
Prave aby ty dotazy nezanikly, odpovedel jsem do http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=2001
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Casy se do palubniho deniku zapisuji UTC, prvni pohyb pred vzletem, vzlet, pristani, vypnuti motoru po zastaveni.
Navigacni zaznam obsahuje casovy rozpocet na let. Po startu se do nej podle aktualniho casu vzletu dopocitaji ocekavane casy nad jendnotlivymi tratovymi body a potom se zapisuji aktualni casy jejicich preletu, spolu s kontrolou stavu paliva na palube a jeho spotreby.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline