zrušení letu a kompenzace
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
zrušení letu a kompenzace
LH mi zrušili návazný úsek PRG-MUC-Francie, překnihováno bez mého zásahu z večera na příští ráno (dokonce na AF). Naprostá spokojenost, odpovídá to službám na které jsem u nich zvyklý a ceně, kterou se za ně platí.
Jelikož jsem byl informován cca 18 hod v předstihu a přímo uvádějí 'flight cancelled', zkusil jsem vyžádat kompenzaci. Můj chlebodárce také musí platit, tohle jsem odhadoval že proběhne zcela bez emocí.
Nejsem aktuálně zorientovaný, je ještě v EU takto nárok nastaven (zatím bez podrobnějších detailů)? Děkuji předem za radu a případné vysvětlení.
Podrobností moc víc nemám, kromě data a čísla letu. Dost mě zarazil formát odpovědi, který se mi po 2 dnech od vyplnění online dotazníku od nich vrátil.
Jelikož jsem byl informován cca 18 hod v předstihu a přímo uvádějí 'flight cancelled', zkusil jsem vyžádat kompenzaci. Můj chlebodárce také musí platit, tohle jsem odhadoval že proběhne zcela bez emocí.
Nejsem aktuálně zorientovaný, je ještě v EU takto nárok nastaven (zatím bez podrobnějších detailů)? Děkuji předem za radu a případné vysvětlení.
Podrobností moc víc nemám, kromě data a čísla letu. Dost mě zarazil formát odpovědi, který se mi po 2 dnech od vyplnění online dotazníku od nich vrátil.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
Ano, nárok teoreticky je. Mojí ženě se stalo v červnu něco podobného, zrušili jí leg PRG-MUC, přesměrovali přes FRA s odletem o cca 2,5 hodiny dříve. Trvalo několik měsíců, než byla žádost vyřízena a kompenzace dorazila, bylo to o několika emailech.FlightDetent píše: ↑20. 12. 2022, 21:55LH mi zrušili návazný úsek PRG-MUC-Francie, překnihováno bez mého zásahu z večera na příští ráno (dokonce na AF). Naprostá spokojenost, odpovídá to službám na které jsem u nich zvyklý a ceně, kterou se za ně platí.
Jelikož jsem byl informován cca 18 hod v předstihu a přímo uvádějí 'flight cancelled', zkusil jsem vyžádat kompenzaci. Můj chlebodárce také musí platit, tohle jsem odhadoval že proběhne zcela bez emocí.
Nejsem aktuálně zorientovaný, je ještě v EU takto nárok nastaven (zatím bez podrobnějších detailů)? Děkuji předem za radu a případné vysvětlení.
Podrobností moc víc nemám, kromě data a čísla letu. Dost mě zarazil formát odpovědi, který se mi po 2 dnech od vyplnění online dotazníku od nich vrátil.
Bylo by ale možná potřeba uvést přesně,jak vypadala Tvoje původní letenka a jak ta náhradní.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
Ve Tvém případě jde hlavně o to, kdy jsi měl přiletět podle původní a kdy podle nové letenky.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
Objednáno a zaplaceno
+ večer sobota 22:50
Doručen na místo
+ dopoledne neděle 10:30
Neni to na minuty, ale sedí.
Děkuji za odpověď. Budu se muset podívat, zdali příslušný let vlastně letěl. Sice napsali Flight Cancelled, ale byla to letenka hrazená za míle (nikoliv award ticket) takže to mohlo být i operativní preknihovani.
Možná ten nárok koliduje s platbou milemi?
Jejich odpověď je mlživá a samé komunikační bláto. V podstatě bych se rád vyhnul jakékoliv diskusi na úrovni, kterou oni nastavili.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
Zamítnutí jejich prvního emailu vygenerovalo druhý. Nyní vše na svém místě.
Tady ten první email. Samozřejmě jsem žádný feedback nedával, nýbrž řádně vyplnil online tiskopis ke kompenzaci. Mimochodem přišlo to druhý den, takže cajk.
Děkuji za podporu.We would like to apologize for the previous mail and re-examined the assessment. And, we would like to offer you a payment of 250 EUR in the hope that this pragmatic solution contributes to a positive conclusion of your travel experience.
Tady ten první email. Samozřejmě jsem žádný feedback nedával, nýbrž řádně vyplnil online tiskopis ke kompenzaci. Mimochodem přišlo to druhý den, takže cajk.
Pozadí které jsem vyzvěděl od ochotné pracovnice po telefonu je, že následkem jakési vánice přerovnávali letový řád. Počasí jistě kompenzovat nemusí, ovšem s cca 16-ti hodinovým předstihem bychom se asi mohli donekonečna hádat nad 'operational robustness'. Celkově tedy dnešním mailem ušetřili všem zůčastněným hodně času, to jo.Thank you for feedback dated December 18, 2022.
We can imagine how unpleasant it was for you that you were not able to travel because your flight was cancelled.
We are aware of how stressful it can be to wait for a departure and to not know when you will arrive. We sincerely apologize for your experience.
After all, it is our interest to be able to offer our passengers a reliable, safe and pleasant flight operation under all circumstance.
As we could not avoid, nor the unusually long time that it took, we hope for your understanding that we cannot offer your request for compensation.
Especially in Third party responsibility, the safety of our guests is our highest priority.
We hope that you continue to enjoy flying with Lufthansa and we can welcome you on board again in the near future.
Sincerely,
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
V tom případě gratuluju. V našem případě se vezli na čísle letu (byla to letenka od United, už si nepamatuju zda award nebo za cash a nechce se mi to hledat), neměli jsme vytištěný itinerář LH a neznali číslo letu LH (jen c/s číslo letu UA), pak mi tu někdo poradil (a ano, mohl jsem se podívat třeba na FR24 na jiné dny), napsal jsem jim, že pravděpodobně to byl let číslo to a to a že si to určitě můžou sami najít podle čísla letenky a po pár měsících vzájemného emailovani vyzvali k zaslání bankovního spojení a za pár dní byly peníze na účtě.
Ten "feedback" jsme měli v komunikaci od nich taky.
Ten "feedback" jsme měli v komunikaci od nich taky.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: zrušení letu a kompenzace
Teď mi KLM zrušil let cca 5 týdnů před odletem, holt smolik, prebukoval jsem na AF.