Ahoj, vím, že je to asi blbej dotaz, ale prosím někoho o odpověď spíše pro ujištění. Čeká mě cesta do USA, ale je to nejdříve z Polska do Německa s LOT a pak s Lufthansou do USA (celá, i zpáteční, cesta je objdnaná jako na Lufthansu). Kolik můžu mít zavazadel a kolik můžou vážit? Doufám, že i když je ta první cesta v rámci Evropy, budou se počítat ty limity jako když letím do USA? Čili 2 kufry o 23 kg a příruční do 5 kg? A nevadí, když budu mít jen jeden kufr a bude mít třeba 30 kg? Díky za odpověď
Any píše:Ahoj, vím, že je to asi blbej dotaz, ale prosím někoho o odpověď spíše pro ujištění. Čeká mě cesta do USA, ale je to nejdříve z Polska do Německa s LOT a pak s Lufthansou do USA (celá, i zpáteční, cesta je objdnaná jako na Lufthansu). Kolik můžu mít zavazadel a kolik můžou vážit? Doufám, že i když je ta první cesta v rámci Evropy, budou se počítat ty limity jako když letím do USA? Čili 2 kufry o 23 kg a příruční do 5 kg? A nevadí, když budu mít jen jeden kufr a bude mít třeba 30 kg? Díky za odpověď
Od začátku se to počítá jako pro USA, takže můžeš mít 2 kufry, každý maximálně o hmotnosti 23 kg zdarma. Pokud budeš mít víc a nejsi FF nebo Senator, připlatíš si. Maximální hmotnost, kterou za žádných okolností nelze nikdy překročit je 32 kg.
Netušíte někdo, jestli si můžu vzít na letu PRG-MAN více než jedno zavazadlo nebo na počtu nezáleží a jedná se jenom o hmotnostní limit? A ochrannou fólii "aplikuje" sama Lufthansa?
Tlouie píše:Netušíte někdo, jestli si můžu vzít na letu PRG-MAN více než jedno zavazadlo nebo na počtu nezáleží a jedná se jenom o hmotnostní limit? A ochrannou fólii "aplikuje" sama Lufthansa?
Po Evropě na počtu nezáleží, ochrannou fólii Lufthansa sama v PRG neaplikuje, je možné si ale nechat zavazadlo zabalit v odletové hale T2.
Smurfx píše: Od začátku se to počítá jako pro USA, takže můžeš mít 2 kufry, každý maximálně o hmotnosti 23 kg zdarma. Pokud budeš mít víc a nejsi FF nebo Senator, připlatíš si. Maximální hmotnost, kterou za žádných okolností nelze nikdy překročit je 32 kg.
Kdyz letim nejprve spoj PRG - FRA jako jeden let na jednu letenku a nasledne navazujici let FRA - MEX na dalsi letenku plati pro me take pravidlo o 2 kufrech o max 23 kg? Kartu M&M mam, ale nalitano s LH asi 5000 mil ...
martineek píše:Kdyz letim nejprve spoj PRG - FRA jako jeden let na jednu letenku a nasledne navazujici let FRA - MEX na dalsi letenku plati pro me take pravidlo o 2 kufrech o max 23 kg? Kartu M&M mam, ale nalitano s LH asi 5000 mil ...
Pokud to máš na dvou letenkách, tak na PRG-FRA platí celkový limit 20 kg (počet zavazadel nerozhoduje), na FRA-MEX pak ty 2 ks o max 23 kg.
"Změna podmínek pro přepravu zavazadel vejde v platnost od 1. ledna 2010. Změna bude platit pro lety operované společností Lufthansa mezi Evropou a Spojenými státy, Kanadou a Mexikem: v ekonomické třídě si budete moci zdarma přepravit zavazadlo do 23 kg, plus 1 lyžařský set. Přeprava druhého zavazadla bude zpoplatněna částkou 40 € nebo 50 USD v každém směru."
Je prosím schopen někdo toto přeložit do normální řeči? Na webech jiných star alliance airlines je jasně řečeno, že silver FF MM má nárok na dva kufry zdarma. Tady je to poněkud zamotané a není mi jasné, co tím vším chtěl básník říci.
Frequent Travellers Weight Concept: 40kg total weight in all classes of travel on flights operated by Lufthansa, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Adria Airways, Air Dolomiti, Air One, LOT Polish Airlines, Luxair, Lufthansa Private Jet and Lufthansa Regional; one free piece of ski luggage on flights operated by Lufthansa and Swiss International Airlines; one free piece of golf luggage on flights operated by Lufthansa, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Adria Airways, Air Dolomiti, Luxair, Lufthansa Private Jet and Lufthansa Regional. Piece Concept: two pieces of luggage on flights operated by Star Alliance Partners and Luxair with the maximum weight for each class of travel.
Dve kufry zdarma mas v ramci toho Piece concept. Pak sou tam vypsane ALs u kterych mas 40 kil, ze mas zadara jedny lyze u LH a Swissu, nebo jeden golfovy pytel U LH, LX, OS, SN...
No to mi právě není jasné. Je to tedy weight concept u uvedených airlines a současně piece concept u všech SA partners + Luxair? A co znamená SA partners? To jsou členové aliance nebo jen přidružení partneři? Čert aby se v tom vyznal.
ohledně těch piece conceptů u LH platěj pořád starý podmínky tj 2PC v Y. To snížení na 1PC bylo odloženo na neurčito kvůli ostřejším security kontrolám, co teď v Německu probíhaj.
ad Condor: Máš ty 2 úseky LH a DE na jedný rezervaci, nebo jsou to 2 separátní letenky? V 1. případě bys měl mít na oba úseky 30kg, pokud je to dobře vystavený. Jestli máš PRG-FRA separátně, tak sice neni problém tě odbavit do finále, jen bys měl platit nadváhu za úsek do FRA
Ten Condor je samozřejmě extra. Lufthansa byla natolik levná, že přinejhorším nějaká kila zaplatím. Ale proč platit zbytečně? Pro cestu zpět to budu chtít odbavit až do Prahy, při cestě tam se budu snažit nacpat těžké věci do příručního a ve FRA přebalit. Otázka je, jak moc jsou v PRG u Lufthansy přísní na nadváhu? Povolí 25 nebo 23?
Prngr píše:Ten Condor je samozřejmě extra. Lufthansa byla natolik levná, že přinejhorším nějaká kila zaplatím. Ale proč platit zbytečně? Pro cestu zpět to budu chtít odbavit až do Prahy, při cestě tam se budu snažit nacpat těžké věci do příručního a ve FRA přebalit. Otázka je, jak moc jsou v PRG u Lufthansy přísní na nadváhu? Povolí 25 nebo 23?
Na LH uz se oficielne nepousti ani kilo, ale zname, jak to chodit v realu. V PRG si troufam rict, ze 25kg ti ted uz nepusti vubec nikdo a 23 kg uz zalezi na koho narazis. Ale spis te to nechaj prepakovat.
stevard píše:ohledně těch piece conceptů u LH platěj pořád starý podmínky tj 2PC v Y. To snížení na 1PC bylo odloženo na neurčito kvůli ostřejším security kontrolám, co teď v Německu probíhaj.
Co mají co dělat počty zavazadel s ostrostí kontrol? Taky doufám, že ty 2PC ještě platí, minimálně UA to tak podle svého webu má pořád a těžko se budou s LH lišit...