Oficialne predstavenie Premium Economy
Oficialne predstavenie Premium Economy
http://www.lufthansagroup.com/en/themen ... onomy.html
Vyzera to celkom zaujimavo, aj cena vyzera rozumne zatial. Este som zvedavy na earning/spending v M&M.
Vyzera to celkom zaujimavo, aj cena vyzera rozumne zatial. Este som zvedavy na earning/spending v M&M.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Tak tohle je mnohem důležitější zpráva, než celé A330 ČSA a divadla s ním spojená Předpokládám, že zde na fóru to opět naprosto zapadne bez povšimnutí
Klíčovou otázkou nad Y+ u LH bylo, zda-li to bude měkký, nebo tvrdý produkt, a zda-li bude mít vlastní bulkhead.
Odpověď, že to bude tvrdý produkt s měkkým bulkheadem je geniální
Že to je 7 abreast a nikoliv 8 je pro mě osobně velké překvapení. Turci jim musí opravdu hoodně ležet v žaludku Otázka, která zůstává nezodpovězená je jak se bude hejbat s kabinama. Jestli se Y+ cellá vykousne z Y, nebo jestli ubyde i nějaká řada C. Připadá mi dost jasné, že 2-3-2 design je asi dělaný pro lower-deck A380. Pokud tam má být 52 míst .. opravdu zajímavé.
Ovšem 25EUR za vstup do salonku ve FRA to mi přijde jako dobrý vtip
Ta prémiová kapacita jde opravdu rychle nahoru, nebude to trvat dlouho a 40% celkové kapacity bude v prémiových třídách. Teda aspoň u evropských společnostní. Premium Economy je úžasný produkt dneška. Nabízí tak málo za tak moc peněz - a je přitom po ní obrovská poptávka. V kabině kolem 30/40 míst máte prakticky jistotu, že bude 100% LF. A jestli píšou, že cena bude "spíš jako za economy než jako za business" - tak se nenechte vysmát. Za těch 7 abreast vyberou nejméně tolik, co za 15 sedaček Y.
Klíčovou otázkou nad Y+ u LH bylo, zda-li to bude měkký, nebo tvrdý produkt, a zda-li bude mít vlastní bulkhead.
Odpověď, že to bude tvrdý produkt s měkkým bulkheadem je geniální
Že to je 7 abreast a nikoliv 8 je pro mě osobně velké překvapení. Turci jim musí opravdu hoodně ležet v žaludku Otázka, která zůstává nezodpovězená je jak se bude hejbat s kabinama. Jestli se Y+ cellá vykousne z Y, nebo jestli ubyde i nějaká řada C. Připadá mi dost jasné, že 2-3-2 design je asi dělaný pro lower-deck A380. Pokud tam má být 52 míst .. opravdu zajímavé.
Ovšem 25EUR za vstup do salonku ve FRA to mi přijde jako dobrý vtip
Ta prémiová kapacita jde opravdu rychle nahoru, nebude to trvat dlouho a 40% celkové kapacity bude v prémiových třídách. Teda aspoň u evropských společnostní. Premium Economy je úžasný produkt dneška. Nabízí tak málo za tak moc peněz - a je přitom po ní obrovská poptávka. V kabině kolem 30/40 míst máte prakticky jistotu, že bude 100% LF. A jestli píšou, že cena bude "spíš jako za economy než jako za business" - tak se nenechte vysmát. Za těch 7 abreast vyberou nejméně tolik, co za 15 sedaček Y.
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Pozor, 748 a 388 je 2-4-2. Tych 2-3-2 bude iba v 330/340.
A v priemere 600e rozdiel od S bucketu cca na TATL. Buckety budu G, E, N. Mileage 100 a 150%. Ide to na ukor Y, nie na ukor C. Huste sa to rozobera na FT.
A v priemere 600e rozdiel od S bucketu cca na TATL. Buckety budu G, E, N. Mileage 100 a 150%. Ide to na ukor Y, nie na ukor C. Huste sa to rozobera na FT.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Teď jsem si zvětšil tu seatmapu v prezentaci a máš pravdu. Mírně lehce klamavá reklama. V tom případě na tom bude ještě větší vejvar a 2-3-2 se teoreticky vejde i do UD.
600 Eur oproti nejnižšímu Y teoreticky vychází, ale realita bude krutější. Viz zkušenosti s BA.
600 Eur oproti nejnižšímu Y teoreticky vychází, ale realita bude krutější. Viz zkušenosti s BA.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
A jak píše kdosi na FT, toto je skutečně "game changer". Jen škoda, že tato republika je nohama zarostlá do "2. vozové třídy" jak za krále Gustáva. Autobusama počínaje, přes vlaky až po letadla.
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Najnizsie Y buckety su LKT. S je najnizsi upgradovatelny tusim.
Na UD to neplanuju davat, 748 tam ma C, 388 C/F, ako iste sam dobre vies. Tomu by zodpovedalo aj tvrdenie, ze to ide na ukor Y.
A uprimne, ak bolo ich cielom vytahat zo mna pri ceste na Palau alebo Chuuk viac ako X stotisic mil a 500eur lebo vedia ze Y by som si tak ci onak nekupil, tak ma asi maju, lebo taketo sedatko s legrestom bulkhead napr. do SIN alebo TYO uz je realne zvazovatelna alternativa v momente, ze nie su dostupne awardy a bude to stat okolo 1200-1500e restriktivne. K tomu glenfiddich pred cestou v lounge, myslim, ze to je fakt game changer.
Na UD to neplanuju davat, 748 tam ma C, 388 C/F, ako iste sam dobre vies. Tomu by zodpovedalo aj tvrdenie, ze to ide na ukor Y.
A uprimne, ak bolo ich cielom vytahat zo mna pri ceste na Palau alebo Chuuk viac ako X stotisic mil a 500eur lebo vedia ze Y by som si tak ci onak nekupil, tak ma asi maju, lebo taketo sedatko s legrestom bulkhead napr. do SIN alebo TYO uz je realne zvazovatelna alternativa v momente, ze nie su dostupne awardy a bude to stat okolo 1200-1500e restriktivne. K tomu glenfiddich pred cestou v lounge, myslim, ze to je fakt game changer.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Ano, teď k tomu čtu ty rozhovory a další informace a skutečně to vypadá jako čisté navýšení premiové kapacity na úkor Y. To je ale moc dobrá zpráva. To je obrovská změna v poměru sardinkové a premiové kapacity a to cosi vypovídá o celém trhu. Zpráva, kterou to s sebou nese je mnohem důležitější, než jen jakási "nová sedačka".
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Prerobene stare longhaul business sedacky, nejaky cas boli pouzivane medzi FRA-MUC v 300vkach airbusoch, tusim do 2009. Letel som tym asi 4x, a strasne mi to tento novy Y+ koncept pripomina (i ked boli kusok sirsie, v A300 boli 2-2-2).
A situacia na trhu, hm, zavisi na uhle pohladu. Mozno to vypoveda o tom, ze potrebuju dalsie peniaze, tak skvalitnuju ponuku, alebo len o tom, ze prisli na to, ze batozkari do BKK za 489e all-in ret. im zisk naozaj neprinesu, alebo kombinacia obidvoch...
Mimochodom, (podla toho, aka bude dostupnost a cena) moze to byt este vyborna moznost na split awardy na vychod ci na zapad - denny let Y+, nocny C/F v pripade, ze nie su dostupne C/F oboma smermi...
A situacia na trhu, hm, zavisi na uhle pohladu. Mozno to vypoveda o tom, ze potrebuju dalsie peniaze, tak skvalitnuju ponuku, alebo len o tom, ze prisli na to, ze batozkari do BKK za 489e all-in ret. im zisk naozaj neprinesu, alebo kombinacia obidvoch...
Mimochodom, (podla toho, aka bude dostupnost a cena) moze to byt este vyborna moznost na split awardy na vychod ci na zapad - denny let Y+, nocny C/F v pripade, ze nie su dostupne C/F oboma smermi...
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
whiskey píše:A situacia na trhu, hm, zavisi na uhle pohladu. Mozno to vypoveda o tom, ze potrebuju dalsie peniaze, tak skvalitnuju ponuku, alebo len o tom, ze prisli na to, ze batozkari do BKK za 489e all-in ret. im zisk naozaj neprinesu, alebo kombinacia obidvoch...
"Další peníze" potřebuje každý. Tady si myslím nemáš pravdu. Jak už jsem napsal výše, Y+ je zvláštní produkt, který přináší moc dobrý pocit za nákladově málo peněz. Něco jako Apple. A je po něm obrovská poptávka...
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
.. a hlavně je to cestička, kterou už bezpečně vyšlapaly British Airways.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
To byva C nebo F na tech letech tak napraskana? (doted mi vrta hlavou, zda Korean v tech svych A380 ten ud nekdy zaplni..)
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
micaello píše:To byva C nebo F na tech letech tak napraskana? (doted mi vrta hlavou, zda Korean v tech svych A380 ten ud nekdy zaplni..)
vobec nejde o to, ako je to plne, ale o to, kolko miest uvolnia na awardy (ak vobec nejake). V poslednych dvoch rokoch pri rezervacii awardov spolahlivo zafungoval specialny waiting list queue pre SEN/HON clenov M&M a okamzite si to miesto dostal, maximalne do par minut. Ale napriklad minuly tyzden, ked som potreboval upgrade za evouchery (tiez fare bucket I ako u normalneho awardu v C), tak to viselo na waiting liste od momentu kupenia letenky v podstate az do odletu, a preslo to az ked som rano dve hodiny pred odletom volal na SEN hotline, ci tam este je nieco volne...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11. 08. 2007, 16:32
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Tak sem koukal na nový seat map Lufthansy a u A 330-300 získají ubráním 6 sedadel C nově 21 sedadel E, což je podle mě slušný bussines, navíc sem se jen tak namátkou díval na rezervace na letu Munich-Washington je to oproti Economy Basic rozdil 470.- EUR vs. 770.- EUR, coz je slušný rozdíl a navíc už je ta Premium Economy z 99% vyprodaná až do května 2015 co sem koukal.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
MELLO píše:Tak sem koukal na nový seat map Lufthansy a u A 330-300 získají ubráním 6 sedadel C nově 21 sedadel E, což je podle mě slušný bussines, navíc sem se jen tak namátkou díval na rezervace na letu Munich-Washington je to oproti Economy Basic rozdil 470.- EUR vs. 770.- EUR, coz je slušný rozdíl a navíc už je ta Premium Economy z 99% vyprodaná až do května 2015 co sem koukal.
Ten rozdiel je OW alebo RT?
Ja osobne by som im 300€ OW za to nedal, RT by som porozmyslal, ale tak ja sa vidim ako cenovo senzitivna socka
Co sa tyka dopytu po Y+, tak dnes som letel s AZ AUH-FCO a LF v Y+ bol podla rozobranych vankusov 2 z 21, pritom LF v Y som odhadoval na cca. 92%.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11. 08. 2007, 16:32
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Oficialne predstavenie Premium Economy
Ta cena je samozrejme RT, jinak by to byla docela darda