Dálkovky LH

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4947
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod flyingblue » 12. 07. 2016, 22:49

bepo píše:
whiskey píše:Po troch segmentoch v 748 LH (1x v cumaku, 2x v hrbe) musim povedat, ze 388 je pre mna omnoho prijemnejsia volba na cestovanie. Ani nie rok stara 748 drncala a vibrovala pri starte v GRU tak, ze sa otvorili skrinky v nose a zacali sa z nich sypat paplony, co tam boli uskladnene. Neviem, ci to bolo kvoli tomu, ze to bolo uplne vpredu v cumaku, lebo aj v hrbe pri inych letoch som mal dojem, ze vsetko rezonuje a trasie sa, Celkovo na mna posobi 748 ako Skoda 105L s motorom zo superbu a kozenou sedackou z audi. 388 sa mi naproti tomu zda vyladene do detailov, nic sa netriaslo a nevibrovalo ani v nose, ani nad kridlom, ani na poschodi pri zadnych dverach.

Staršie B747 od CX,AF aj KL nevŕzgajú a nevibrujú či už v hrbe alebo čumáku a celkovo sa v nich dobre cestuje


V AF uz zcela urcite ne a u CX uz jich taky moc neni :-)

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 206
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod bepo » 13. 07. 2016, 08:33

flyingblue píše:
bepo píše:Staršie B747 od CX,AF aj KL nevŕzgajú a nevibrujú či už v hrbe alebo čumáku a celkovo sa v nich dobre cestuje


V AF uz zcela urcite ne a u CX uz jich taky moc neni :-)

To že AF v 2016 vyradila B747 z flotily samozrejme nič nemení na tom že nevŕzgali, nevibrovali a ani si nemal pocit že sedíš v Barkase

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3661
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod whiskey » 13. 07. 2016, 10:11

bepo píše:To že AF v 2016 vyradila B747 z flotily samozrejme nič nemení na tom že nevŕzgali, nevibrovali a ani si nemal pocit že sedíš v Barkase

podla mojich dvoch skusenosti s AF 744 nielenze vrzgali a vibrovali, ale v 50% pripadov sa dvere 3R opravovali noznicami a lepiacou paskou pred odletom, takze YMMV. :)
Nepamatam si nic podobne v BA 744 a vlastne ani v LH 744. Len to LH 748 bol hodne underwhelming zazitok v tomto smere, tym skor, ze to lietadlo este vonalo novotou v podstate.
Ten barkas, vyborne prirovnanie, to si musim zapamatat! :thumbup:

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2607
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod pepa007 » 22. 07. 2016, 10:33

Tak jsem si spravil dojem na zpáteční cestě v A340-600. Úžasný letadlo! Přišlo mi výrazně tišší než 747, 777 i všechny prckolety, i mnohem stabilnější - naprosto pohodovej let. Chvílema mi přišlo že motory jedou tak na 50% výkonu. Prostor s toaletama ve spodním patře mi přijde jako geniální nápad. Prostě jdete dolů po schodech do místnosti kde je 5 toalet = větší čůrací kapacita, lidi se nehromadí nikde kolem galley, nezavazí letuškám ani neotravujou cestující sedící poblíž galley. Takhle by to mělo být řešeno ve všech letadlech.

Co se týče interiéru, tak jsem to měl oproti 747 zkreslený tím, že jsem letěl v Premium Economy. Jak nejlíp popsat rozdíl mezi Economy a Premium Economy? Asi takhle: poprvé v životě jsem usnul v letadle. Vážně :D VÝRAZNĚ pohodlnější sedačka, širší jak samotná sedačka tak madlo mezi váma a sousedem, o velkej kus větší seat pitch, o velkej kus větší recline - takle si představuju že by měla v ideálním světě vypadat Economy ve všech letadlech :-) Snad jen jídlo proti economy žádnej rozdíl, jen servírováno v porcelánové misce. Trochu větší displej, ale stejně zoufalá, fakt ZOUFALÁ, nabídka filmů - je to jak přepínat mezi Primou a Novou a rozhodovat se jestli je menší zoufalství koukat na Ordinaci nebo Comeback...

Ale A340 je boží :-) V Mnichově jsem pak přestoupil do E195 a po té A340 to bylo jak přesoupit do Spitfiru :lol:

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1180
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod micaello » 22. 07. 2016, 11:47

Jsem rád, že moje dojmy z A340 (i když -300) nebyly zkreslené, ale přesně takové, jaké jsi je popsal :thumbup:

tatranka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 191
Registrován: 02. 05. 2006, 14:01
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod tatranka » 23. 07. 2016, 23:25

Mám za sebou LH 748 z ORD. Měli jsme s kolegou jedny z posledních krajních dvojek u okna. Sedačky OK. Catering nadprůměrný, opravdu chutné jídlo. IFE jsem nehodnotil. Snažil jsem se usnout co to šlo. Ale vzhledem k opožděnému odletu o 2 hodiny kvůli bouřkám a následném průletem oblačností (turbulence asi 1,5 hodiny) to moc nešlo.

Na cestě tam UA 772. Sedačky OK, ale IFE a catering neskutečná tragédie.

tatranka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 191
Registrován: 02. 05. 2006, 14:01
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod tatranka » 23. 07. 2016, 23:26

Mám za sebou LH 748 z ORD. Měli jsme s kolegou jedny z posledních krajních dvojek u okna. Sedačky OK. Catering nadprůměrný, opravdu chutné jídlo. IFE jsem nehodnotil. Snažil jsem se usnout co to šlo. Ale vzhledem k opožděnému odletu o 2 hodiny kvůli bouřkám a následném průletem oblačností (turbulence asi 1,5 hodiny) to moc nešlo.

Na cestě tam UA 772. Sedačky OK, ale IFE a catering neskutečná tragédie.

MarcosFT
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 244
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: TATL flights
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod MarcosFT » 24. 07. 2016, 13:31

Tak jsem opravdu zvedavy, jaka bude moje stredecni cesta s A346 MUC-BOS. Uz ted je to na nic, kdyz si ani jako Star Alliance gold member nemuzu v predstihu vybrat zdarma sedadlo. Nastesti zpet letim s oblibenou Air Canada.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3661
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod whiskey » 25. 07. 2016, 12:16

MarcosFT píše: Uz ted je to na nic, kdyz si ani jako Star Alliance gold member nemuzu v predstihu vybrat zdarma sedadlo.

To je nahodou uplne super! :))

MarcosFT
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 244
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: TATL flights
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod MarcosFT » 29. 07. 2016, 21:56

Tak A346 nezklamala, potesila, misto na nohy docela v pohode, jidlo super, posadka velmi prijemna, let na cas. Ze by to byl nejlepsi long haul to asi ne, ale vice z mych dojmu cca za 3 tydny v reportu.

qwertyx64
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod qwertyx64 » 06. 08. 2016, 14:22

Ahojte, koncom mesiaca letim do MIA z FRA s A380 a priplatil som si rezervaciu miesta uz teraz. Lietadlo vyzera byt z 80% obsadene uz teraz. Je to realne obsadenie alebo LH bude rezervaciu "lepsich" miest postupne uvolnovat? Upgrade na Premium Economy tiez nie je mozny. Vdaka.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1966
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod Fabo » 06. 08. 2016, 18:39

ak sa ti zda, ze lepsie kabiny su plne (napr. ze nie je ani jedno miesto hore vzadu), tak este nie su uvolnene do obehu. Ci to plati aj na jednotlive miesta, neviem.

qwertyx64
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod qwertyx64 » 12. 09. 2016, 01:02

Tak som absolvoval prvy dialkovy let s Lufthansou (LH463) VIE - FRA - MIA. Vo FRA sme zazili evakuaciu terminalu, par minut pred zaciatkom boardingu. Policia nas vytlacila az do verejnych priestorov letiska k check-inom a nasledne uplne mimo. Vsetky LH check-iny zacali pracovat na prebookovavani europskych letov a pre ostatne lety bolo vyclenene zakaznicke centrum na poschodi. Tu bolo 14 prepazok a mali sme poradove cislo 410, prave ked sme prisli tak vyvolavali cislo 359. Tychto par desiatok cisiel trvalo necele 4 hodiny, poslednych 5 cisiel trvalo 45min lebo vsetky prepazky vybavovali vyssie rezervacie. Ked sme sa dostali na rad, tak sme dostali hotel s transferom na jednu noc s standby letenku na dalsi den. Ked sme odchadzali, tak ludia tam boli s poradovymi cislami okolo 700 (!!!) a hladali si radsej hotely na vlastnu past. Samotny zastupcovia LH im hovorili, ze cislo je nerealne aby sa dostali na rad. Je to smutne, ze LH ma obrovsku kapacitu lietadiel ale ked sa nieco pokasle je tu 14 prepazok pripravenych, ktore vobec nestihaju a Economy sa nikdy ani na rad nedostane :-( . Fakt katastrofa.

Na dalsi den sme sa vybrali na letisko hned za vcas rana, dozvedeli sme sa ze sme v standby liste na siestom mieste. Co vobec nevyzeralo zle a dufali sme, ze tych 6 miest sa niekde najde v plnej A380 :D A naslo sa! Avsak bolo to za cenu downgrade z Premium Economy :( dalej poziadavka na jedlo sa stratila a aj M&M kod z letenky sa stratil. Takze let prebehol bez stravy a mil. Hlavne ale ze sme leteli, kedze vacsina cakali na treti den.

Cesta naspat opat bez stravy, request na stravu sa stratil. Inak pohoda v Premium Eco.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1180
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod micaello » 12. 09. 2016, 09:30

Asi by bylo dobré napsat, že bez vybrané stravy. Pochybuji, že vám nedali vůbec najíst..

Budete nějak řešit kompenzace?

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3661
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvekod whiskey » 12. 09. 2016, 10:09

micaello píše:Budete nějak řešit kompenzace?

zabudni, toto je force majeure ako vysite, s tym aerolinka nemohla robit vobec nic. Naviac duty of care bolo vybavene, ak dostali hotel.


Zpět na “Lufthansa”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti