Stránka 2 z 4

Re: Dálkovky LH

Napsal: 12. 07. 2016, 22:49
od flyingblue
bepo píše:
whiskey píše:Po troch segmentoch v 748 LH (1x v cumaku, 2x v hrbe) musim povedat, ze 388 je pre mna omnoho prijemnejsia volba na cestovanie. Ani nie rok stara 748 drncala a vibrovala pri starte v GRU tak, ze sa otvorili skrinky v nose a zacali sa z nich sypat paplony, co tam boli uskladnene. Neviem, ci to bolo kvoli tomu, ze to bolo uplne vpredu v cumaku, lebo aj v hrbe pri inych letoch som mal dojem, ze vsetko rezonuje a trasie sa, Celkovo na mna posobi 748 ako Skoda 105L s motorom zo superbu a kozenou sedackou z audi. 388 sa mi naproti tomu zda vyladene do detailov, nic sa netriaslo a nevibrovalo ani v nose, ani nad kridlom, ani na poschodi pri zadnych dverach.

Staršie B747 od CX,AF aj KL nevŕzgajú a nevibrujú či už v hrbe alebo čumáku a celkovo sa v nich dobre cestuje


V AF uz zcela urcite ne a u CX uz jich taky moc neni :-)

Re: Dálkovky LH

Napsal: 13. 07. 2016, 08:33
od bepo
flyingblue píše:
bepo píše:Staršie B747 od CX,AF aj KL nevŕzgajú a nevibrujú či už v hrbe alebo čumáku a celkovo sa v nich dobre cestuje


V AF uz zcela urcite ne a u CX uz jich taky moc neni :-)

To že AF v 2016 vyradila B747 z flotily samozrejme nič nemení na tom že nevŕzgali, nevibrovali a ani si nemal pocit že sedíš v Barkase

Re: Dálkovky LH

Napsal: 13. 07. 2016, 10:11
od whiskey
bepo píše:To že AF v 2016 vyradila B747 z flotily samozrejme nič nemení na tom že nevŕzgali, nevibrovali a ani si nemal pocit že sedíš v Barkase

podla mojich dvoch skusenosti s AF 744 nielenze vrzgali a vibrovali, ale v 50% pripadov sa dvere 3R opravovali noznicami a lepiacou paskou pred odletom, takze YMMV. :)
Nepamatam si nic podobne v BA 744 a vlastne ani v LH 744. Len to LH 748 bol hodne underwhelming zazitok v tomto smere, tym skor, ze to lietadlo este vonalo novotou v podstate.
Ten barkas, vyborne prirovnanie, to si musim zapamatat! :thumbup:

Re: Dálkovky LH

Napsal: 22. 07. 2016, 10:33
od pepa007
Tak jsem si spravil dojem na zpáteční cestě v A340-600. Úžasný letadlo! Přišlo mi výrazně tišší než 747, 777 i všechny prckolety, i mnohem stabilnější - naprosto pohodovej let. Chvílema mi přišlo že motory jedou tak na 50% výkonu. Prostor s toaletama ve spodním patře mi přijde jako geniální nápad. Prostě jdete dolů po schodech do místnosti kde je 5 toalet = větší čůrací kapacita, lidi se nehromadí nikde kolem galley, nezavazí letuškám ani neotravujou cestující sedící poblíž galley. Takhle by to mělo být řešeno ve všech letadlech.

Co se týče interiéru, tak jsem to měl oproti 747 zkreslený tím, že jsem letěl v Premium Economy. Jak nejlíp popsat rozdíl mezi Economy a Premium Economy? Asi takhle: poprvé v životě jsem usnul v letadle. Vážně :D VÝRAZNĚ pohodlnější sedačka, širší jak samotná sedačka tak madlo mezi váma a sousedem, o velkej kus větší seat pitch, o velkej kus větší recline - takle si představuju že by měla v ideálním světě vypadat Economy ve všech letadlech :-) Snad jen jídlo proti economy žádnej rozdíl, jen servírováno v porcelánové misce. Trochu větší displej, ale stejně zoufalá, fakt ZOUFALÁ, nabídka filmů - je to jak přepínat mezi Primou a Novou a rozhodovat se jestli je menší zoufalství koukat na Ordinaci nebo Comeback...

Ale A340 je boží :-) V Mnichově jsem pak přestoupil do E195 a po té A340 to bylo jak přesoupit do Spitfiru :lol:

Re: Dálkovky LH

Napsal: 22. 07. 2016, 11:47
od micaello
Jsem rád, že moje dojmy z A340 (i když -300) nebyly zkreslené, ale přesně takové, jaké jsi je popsal :thumbup:

Re: Dálkovky LH

Napsal: 23. 07. 2016, 23:25
od tatranka
Mám za sebou LH 748 z ORD. Měli jsme s kolegou jedny z posledních krajních dvojek u okna. Sedačky OK. Catering nadprůměrný, opravdu chutné jídlo. IFE jsem nehodnotil. Snažil jsem se usnout co to šlo. Ale vzhledem k opožděnému odletu o 2 hodiny kvůli bouřkám a následném průletem oblačností (turbulence asi 1,5 hodiny) to moc nešlo.

Na cestě tam UA 772. Sedačky OK, ale IFE a catering neskutečná tragédie.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 23. 07. 2016, 23:26
od tatranka
Mám za sebou LH 748 z ORD. Měli jsme s kolegou jedny z posledních krajních dvojek u okna. Sedačky OK. Catering nadprůměrný, opravdu chutné jídlo. IFE jsem nehodnotil. Snažil jsem se usnout co to šlo. Ale vzhledem k opožděnému odletu o 2 hodiny kvůli bouřkám a následném průletem oblačností (turbulence asi 1,5 hodiny) to moc nešlo.

Na cestě tam UA 772. Sedačky OK, ale IFE a catering neskutečná tragédie.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 24. 07. 2016, 13:31
od MarcosFT
Tak jsem opravdu zvedavy, jaka bude moje stredecni cesta s A346 MUC-BOS. Uz ted je to na nic, kdyz si ani jako Star Alliance gold member nemuzu v predstihu vybrat zdarma sedadlo. Nastesti zpet letim s oblibenou Air Canada.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 25. 07. 2016, 12:16
od whiskey
MarcosFT píše: Uz ted je to na nic, kdyz si ani jako Star Alliance gold member nemuzu v predstihu vybrat zdarma sedadlo.

To je nahodou uplne super! :))

Re: Dálkovky LH

Napsal: 29. 07. 2016, 21:56
od MarcosFT
Tak A346 nezklamala, potesila, misto na nohy docela v pohode, jidlo super, posadka velmi prijemna, let na cas. Ze by to byl nejlepsi long haul to asi ne, ale vice z mych dojmu cca za 3 tydny v reportu.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 06. 08. 2016, 14:22
od qwertyx64
Ahojte, koncom mesiaca letim do MIA z FRA s A380 a priplatil som si rezervaciu miesta uz teraz. Lietadlo vyzera byt z 80% obsadene uz teraz. Je to realne obsadenie alebo LH bude rezervaciu "lepsich" miest postupne uvolnovat? Upgrade na Premium Economy tiez nie je mozny. Vdaka.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 06. 08. 2016, 18:39
od Fabo
ak sa ti zda, ze lepsie kabiny su plne (napr. ze nie je ani jedno miesto hore vzadu), tak este nie su uvolnene do obehu. Ci to plati aj na jednotlive miesta, neviem.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 12. 09. 2016, 01:02
od qwertyx64
Tak som absolvoval prvy dialkovy let s Lufthansou (LH463) VIE - FRA - MIA. Vo FRA sme zazili evakuaciu terminalu, par minut pred zaciatkom boardingu. Policia nas vytlacila az do verejnych priestorov letiska k check-inom a nasledne uplne mimo. Vsetky LH check-iny zacali pracovat na prebookovavani europskych letov a pre ostatne lety bolo vyclenene zakaznicke centrum na poschodi. Tu bolo 14 prepazok a mali sme poradove cislo 410, prave ked sme prisli tak vyvolavali cislo 359. Tychto par desiatok cisiel trvalo necele 4 hodiny, poslednych 5 cisiel trvalo 45min lebo vsetky prepazky vybavovali vyssie rezervacie. Ked sme sa dostali na rad, tak sme dostali hotel s transferom na jednu noc s standby letenku na dalsi den. Ked sme odchadzali, tak ludia tam boli s poradovymi cislami okolo 700 (!!!) a hladali si radsej hotely na vlastnu past. Samotny zastupcovia LH im hovorili, ze cislo je nerealne aby sa dostali na rad. Je to smutne, ze LH ma obrovsku kapacitu lietadiel ale ked sa nieco pokasle je tu 14 prepazok pripravenych, ktore vobec nestihaju a Economy sa nikdy ani na rad nedostane :-( . Fakt katastrofa.

Na dalsi den sme sa vybrali na letisko hned za vcas rana, dozvedeli sme sa ze sme v standby liste na siestom mieste. Co vobec nevyzeralo zle a dufali sme, ze tych 6 miest sa niekde najde v plnej A380 :D A naslo sa! Avsak bolo to za cenu downgrade z Premium Economy :( dalej poziadavka na jedlo sa stratila a aj M&M kod z letenky sa stratil. Takze let prebehol bez stravy a mil. Hlavne ale ze sme leteli, kedze vacsina cakali na treti den.

Cesta naspat opat bez stravy, request na stravu sa stratil. Inak pohoda v Premium Eco.

Re: Dálkovky LH

Napsal: 12. 09. 2016, 09:30
od micaello
Asi by bylo dobré napsat, že bez vybrané stravy. Pochybuji, že vám nedali vůbec najíst..

Budete nějak řešit kompenzace?

Re: Dálkovky LH

Napsal: 12. 09. 2016, 10:09
od whiskey
micaello píše:Budete nějak řešit kompenzace?

zabudni, toto je force majeure ako vysite, s tym aerolinka nemohla robit vobec nic. Naviac duty of care bolo vybavene, ak dostali hotel.