Bohuzel v 6 rano v nedeli na zadnem telefonim cisle v CR nikdo nebyl (udajne az v 9 rano) a ja jsem se snazil sehnat nekoho v USA, ale bohuzel KLM nema 24/7 call centrum v USA (jen od 8 rano do 11 vecer eastern timezone, takze jiz bylo zavrino). Zkousel jsem volat do holandska pres Skype, ale tam me to vzdycky vykoplo ze je tam moc lidi a ze mam zavolat pozdeji.
Poradil jsem manzelce ze na te prepazce ji prece musi nejak pomoct, to ze zrusili let a nikdo se to nebtezoval sdelit byla jednoznacne chyba KLM. Na prepazce ji vsak zvysoka ignorovali a porad tvrdili ze tohle oni nedelaji, ze jsou zamestnanci handlingove spolecnosti a ne KLM a ze si musi pomoci sama. Pak ji nekdo poradil, protoze ten zruseny let mel byt operovan CSA, tak at si zajde za CSA - ze to je problem CSA. Manzelka se presunula na counter CSA a tam nastala dalsi zajimava konverzace ve stylu - tohle bylo zruseno uz davno a CSA s tim nic delat nemuze a to ze je ve skyteam je vubez jedno a ze ji vubec pomoci nemohou a ze si to musi vyridit s KLM. Tak manzelka sla zpet na odbaveni, a tam ji odbyli ze ted na ni nemaji cas a ze musi pockat az odbavi nasledujici let, ale ze ji stejne nemohou pomoci. Ona se jim snazila vysvetlit ze se nelze nikam dovolat, ze bud je vsude zavreno a nebo je call centrum pretizene a ze prece oni musi mit nejakou telefonni linku pro takovehle pripady. Bylo ji take nabidnuto ze mohou ten listek zrusit a ze si muze koupit novou letenku za sve. Naprosto zoufala situance - jiz jsem se dival po moznostech one-way letenky a nastesti po dalsi hodine (kdyz byl dalsi let odbaven), tak se nakonec jedna pracovnice za check-in obetovala a nekam volala (nevim presne kam). Kupodivo to nakonec vse vyresit slo, bohuzel s jednim problemem a to tim ze misto 2.7 leti az 4.7 a ne s KLM ale s Lufthansou. Alespon to po ni nechteli zaplatit.
Kdyz o tom zpetne premyslims - jak je takovahle situace mozna? Chapu ze se stala chyba na strane KLM, ale v tom pripade prece musi existovat protokol jak to na strane check-inu resit. Obzvlast kdyz se jedna o let nazpet. Jak je mozne ze ji na check-in takovymhle hrubym zpusobem odpalkuji? Pristup personalu v Praze byl naprosto katastrofalni (az na svetlou vyjimku), a ze tech 20 let co letam pres ocean a nekolikrat mi byl let zrusen jsem nic podobneho opravdu nezazil. Samozrejme ze napsi oficialni stiznost na KLM. A take si uz od KLM nikdy zadnou letenku kupovat nehodlam (a to jsem byl pred kdysi Flying Blue Platinum).
No nic - jen jsem si zde potreboval ulevit
