Stránka 1 z 1

Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 06. 07. 2009, 17:51
od Pavel1975
zde můj příspěvek který jsem napsal anglicky na hodnocení Air France, toto se mi stalo 23.6.2009 na letu Paris - Bogota :

Flight Prague-Paris(CDG)-Bogota on 23rd June, 2009

The chaotic transfer in Paris, running few kilometers to get to the departure on the Bogota flight was the better part of the story. Boarding the Airbus 340 for almost 11 hours flight was done with only small delay, but after one hour rolling on the runway, we were informed about a possible break problem and have returned to repair point. After another hour we were informed that all is OK not, but unfortunately it was not OK and after 3 hours in total on board we were told to leave the plane and wait for the next instructions with promise to get lunch and drinks. We have got sandwich and cold drink but the distribution was really chaotic.
After 4 hours at least I saw some people from my flight going somewhere so I decided to follow them. The announcement at CDG is very poor due to accoustic problems in the hall.
Passing through the passport control and leaving the airport it was clear to me that we will not fly that day anymore.
We went back to check in area where was a long long queue for getting the voucher for hotel. I was lucky to be the no. 11 in the queue waiting "only" 1 hour to get my voucher ( I was very tired getting up at 2.00 am in Czech Republic), many people got really angry, the staff worked slowly ( at some points one person worked , another one just looked).
I really do not understand why it took so long to release a voucher.
We were told that our flight will finally start the next day (24th June 2009) at 8.30 am
Next day we got to the departure again, boarded with 15 minutes delay hoping to move quickly. My assumption was false !
Due to the fact that 2 peole didn ´t show up for the boarding, we had to wait until their bag was removed out of the plane, which took another 2 hours. I was observing the ground staff from the window. It took them at least 40 minutes to get to the plane, that they had difficulties to get out the containers ad to get get the in again. At least 5 people were involved !!
Finally at 10.20 am we start our journey. The in-flight service was good and the crew was friendly, no doubt about this.
But last bad surprise was waiting on me after collecting my luggage - it was broken and my stuff was falling out of my luggage, I make Air France fully responsible for that.
My damage and the amount of the people at the arrival hall didn ´t allowed me to reclaim it, which I will do later on as I had to spend 250 USD on a new luggage allowing me to continue my programme in South America as I was continuing to next countries.
Thaks to Air France I lost one day ! I was planning to spend 2 days and half on an exhibition where I had my business, this loss will never paid to me I assume !

Last but not least, It was my second not planned stay in Paris this year travelling with Air France not caused by myself !

Re: AIR FRANCE - CHAOS A NEZODPOVĚDNOST

Napsal: 06. 07. 2009, 18:35
od pavelpmi
Strašné.
Vůbec se nedivím, ze kvůli tomu človek zaregistruje na forum.airways.cz.

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 07. 07. 2009, 03:20
od lukyluck
Jo jo kufr asi rozslapli, jak se snazili najit zavazadla tech dvou co nenastoupili..... :lol: :lol: :lol:

Jinak podle me lepsi zkontrolovat Airbus poradne pred startem, nez pak zjistit v hladine ze se neco pos**lo. Sice to cekani je neprijemny, ale vetsina lidi to pochopi... :arrow:

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 08. 07. 2009, 00:11
od Smurfx
Pěkný příběh o standardní situaci - zrušeném letu kvůli technickým problémům.

Ale nějak nevidím ten slibovaný chaos a nezodpovědnost :)

Kromě zničeného zavazadla, které nijak s AF a tebou popisovaným příběhem nesouvisí, jsme nic nestandardního, chaotického a nezodpovědného nějak nenašel.

Tobě připadá nezodpovědné, že se rozhodli raději letadlo vrátit, než by riskovali? Mně právě naopak :)

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 08. 07. 2009, 01:01
od kopi
Smurfx píše:Pěkný příběh o standardní situaci - zrušeném letu kvůli technickým problémům.

Ale nějak nevidím ten slibovaný chaos a nezodpovědnost :)

Kromě zničeného zavazadla, které nijak s AF a tebou popisovaným příběhem nesouvisí, jsme nic nestandardního, chaotického a nezodpovědného nějak nenašel.

Tobě připadá nezodpovědné, že se rozhodli raději letadlo vrátit, než by riskovali? Mně právě naopak :)


no hele, kdybys tam musel čekat, taky by tě o nas*alo. já tohle zažil jednou Ryanu v GRO, ale u těch sem se nedivil. u AF jo. jasně že lepší den čekat než pak nouzově sedat nebo skončit v moři, ale dá se k tomu ze strany přepravce přistoupit i tak, že lidi mají pocit, že je o ně postaráno a ne že se na ně kašle.
ta letenka není levná, tak by se podle toho měli chovat. chápu technickou chybu. nechápu laxnost. a všichni víme, že to tak někdy je. třeba v bcn je to někdy příšerný ale to stené platí v prg...u hlavně ráno u přepážek af a klm

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 08. 07. 2009, 01:25
od prodejce
.. ale no tak pánové ! Pan Pavel prošel peklem a já se nedivím, že hledá zastání :cry: .. a u vás ho evidentně ani nenajde :!:

V této souvislosti by mě zajímalo, jestli pan Pavel předal svou stížnost také zástupci dopravce, nebo jestli hledá zastání pouze v médiích. Z popisu věci rovněž nevyplývá, zda-li byl pan Pavel dostatečně a písemně informován o svých právech. Pokud ne, lze stížnost předložit rovnou Evropské Komisi - toho si myslím pan Pavel není vědom.

Taky si pan Pavel není vědom, že nereklamováním poškozeného zavazadla se připravil o možnost řádné náhrady.

Pane Pavle.. tedy všechno špatně! Kdybyste měl letenku zakoupenou od renomovaného prodejce s non-stop asisteční službou, byl byste na tom zřejmě lépe. A vůbec nejlépe, pokud byste uzavřel kvalitní cestovní pojištění !!

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 08. 07. 2009, 10:45
od salam
prodejce píše:Kdybyste měl letenku zakoupenou od renomovaného prodejce s non-stop asisteční službou, byl byste na tom zřejmě lépe. A vůbec nejlépe, pokud byste uzavřel kvalitní cestovní pojištění !!


Tady s prodejcem souhlasím - já už dlouho používám kombinaci CWT (předtím AMEX) + AIG a případné problémy byly vždy uspokojivě vyřešeny. Je ale pravdou, že v tomhle se právě často liší služební cesty od soukromých.

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 11. 09. 2009, 00:40
od MEA
Pane Pavle.. tedy všechno špatně! Kdybyste měl letenku zakoupenou od renomovaného prodejce s non-stop asisteční službou, byl byste na tom zřejmě lépe. A vůbec nejlépe, pokud byste uzavřel kvalitní cestovní pojištění !!

hm... ja som myslel, ze je tu reklama zakazana :mrgreen:

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 26. 10. 2009, 04:20
od cocik
Musim se Air France zastat - pred rokem jsem letel na Vanoce domu (PVG-CDG-PRG) a nejdriv jsme to museli otacet nekde nad Mongolskem (infarkt na palube, exitus) s divertem do PEK. Tam probehlo vylozeni zavazadel zemreleho pasazera, bezpecnostni prohlidka a dalsi formality a nasledne jsme vyrazili zase na cestu. Za chvili inop, navrat zpatky na letiste a let zrusen. Jak palubni, tak letistni personal Air France vyresil celou situaci skvele - hlavne holky na letisti makaly jak o zivot, aby nas roztridily podle finalni destinace a dostaly na dalsi lety Sky Teamu, coz o Vanocich nebyla vubec sranda (plna 777 nastvanejch a unavenejch lidi). Do Evropy jsme nakonec leteli 747 combi od KLM jenom o par hodin pozdejc.

Mam pocit, ze pravou pricinou problemu autora prvniho prispevku neni Air France, ale peklo jmenem CDG :D

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 25. 09. 2013, 15:54
od hafi

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 30. 04. 2014, 22:18
od Zlin142
V květnu bude asi u francouzských soudruhů hodně veselo...

THERE’S nothing the French do better than a good old fashioned strike, but this one’s a little far fetched.
France’s biggest pilot union, SNPL, has called on its members to take a month long strike in May because they’re unhappy about the rules surrounding their right to strike.
That’s right, they’re striking about how they strike.


http://www.news.com.au/travel/travel-up ... 6900707460

Re: Air France - chaos a nezodpovědnost

Napsal: 30. 04. 2014, 22:53
od Globik
To v Nošovicích jsou zodpovědnější a hlavně to jsou kouzelníci. Možná ale jen v představách nějakého pisálka. Kam s tím? Do tohoto vlákna nebo do Přiblblých novinových titulků?
http://byznys.lidovky.cz/odbory-vyhlasi ... y-trhy_pvr