Air France - všeobecně

Odpovědět
gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od gr09 »

Souhlas s prispevky vyse. Za sve tri toky jako FB Gold ani jeden upgrade. Na nekolika dalkovkach KLM jsem videl, ze prodavali placeny upgrade jeste na check-inu, takze je asi jasne, jakou maji chut delat upgrady zdarma :)


bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od bepo »

Platený upgrade na check-ine je ešte OK ale aby predávali exit row aj pre FB Gold to asi moc spoločnosti nerobí

VanillA
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 322
Registrován: 22. 02. 2009, 11:57
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od VanillA »

Díky za reakce. Opět mě to utvrdilo v tom, že AF a KLM je lepší se raději vyhýbat. :) Zlatý OW.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od flyingblue »

bepo píše:Platený upgrade na check-ine je ešte OK ale aby predávali exit row aj pre FB Gold to asi moc spoločnosti nerobí


O placeni za exit pro FB Gold myslim nikdo nepsal/nemluvil.

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od bepo »

Psal/mluvil som o tom ja a myslím že keď vlastný Gold member musí platiť za exit row tak to dosť vypovedá o nastavení spoločnosti


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od flyingblue »

bepo píše:Psal/mluvil som o tom ja a myslím že keď vlastný Gold member musí platiť za exit row tak to dosť vypovedá o nastavení spoločnosti


To je zajimavy, treba u muj platinovy DL Skymiles (take druhy nejvyssi tier) mi umoznuje bez problemu u KLM exit row zadarmo. U AF jsem to uz delsi dobu nezkousel.

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od bepo »

Lenže Delta má 4 úrovne members a KLM iba tri, u Delty tretí najvyšší - Platinum je podľa podmienok zodpovedajúci najvyššiemu u KLM- Platinum takže je docela možné že ako Delta Platinum máš exit zadarmo, u ostatných spoločnosti napr Airberlin, Iberia a pod je exit zadarmo aj pri Gold úrovni

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od Petr31 »

..jiný kraj, jiný mrav :crazy:
http://ekonomika.idnes.cz/zamestnanci-a ... nicni_chrs
.....škoda že to nepotkalo Tvrdíka nebo Lašáka u nás.....

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od Globik »

Petr31 píše:..jiný kraj, jiný mrav :crazy:
http://ekonomika.idnes.cz/zamestnanci-a ... nicni_chrs
.....škoda že to nepotkalo Tvrdíka nebo Lašáka u nás.....


A ještě kvůli tomu spamují zákazníky (zkopírováno z dnešního newsletteru):

AirFrance

Dear Sir, Madam,

I am sure that like all of us, you were shocked by the events that took place at the end of Air France’s Central Works Council meeting last Monday.
What we all saw does not represent Air France.
These violent acts were the work of isolated individuals and do not reflect the reality nor the ambition of your airline. Furthermore, these events did not disrupt our flights in any way.
In a highly competitive world, Air France needs to take brave steps to ensure its future as a leading airline with global ambitions. As you've no doubt noticed when you travel with us, Air France is committed to an unprecedented transformation of its products and services.
Our goal is simple: to offer you a high quality product, with a French touch that makes us stand out. We will continue to do this.
We are doing all we can to earn your trust and look forward to welcoming you again soon on one of our flights.

Frédéric Gagey and the teams at Air France

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od micaello »

Na základě mé stížnosti pro AirFrance z výletu na Guadaloupe mi dnes byla zaslána odpověď, kde mimo dalších "výmluv" a gramatických chyb napsala slečna nebo paní (s českým jménem a příjmením) také toto:

Pri vzletu a pristani letadla je treba vzdy ponechat stazena okna na palube, bohuzel je to bezna praxe a v souladu s narizenim leteckeho provozu.

Seriously?!? (já jsem jim psal, že mi vadilo, když mne letuška donutila stáhnout roletku okna během letu. Připlatil jsem si za místo u okénka ne proto, abych čučel na staženou roletku, ale protože jsem se chtěl koukat ven..když jsem to letušce vysvětlil, kontrovala mi tím, že je to noční let a mohlo by to ostatní rušit..prosím? V naší části kabiny mělo čtecí světlo rozvíceno 21 sedadel! - počítal jsem to - a každý měl při nástupu na sedadle spací masku! Navíc venku byla poměrně tma a roletku jsem měl staženou do půlky okénka, takže to mohlo jen ztěží někoho rušit.)

Takže asi tolik ke kompetentnosti AirFrance.. Prý doufají, že další lety s nimi už budou pro mne příjemné. Ehm, celý SkyTeam skvěle maká na tom, že se jim budu raději vyhýbat.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od Alca »

micaello píše:Na základě mé stížnosti pro AirFrance z výletu na Guadaloupe mi dnes byla zaslána odpověď, kde mimo dalších "výmluv" a gramatických chyb napsala slečna nebo paní (s českým jménem a příjmením) také toto:

Pri vzletu a pristani letadla je treba vzdy ponechat stazena okna na palube, bohuzel je to bezna praxe a v souladu s narizenim leteckeho provozu.

Seriously?!? (já jsem jim psal, že mi vadilo, když mne letuška donutila stáhnout roletku okna během letu. Připlatil jsem si za místo u okénka ne proto, abych čučel na staženou roletku, ale protože jsem se chtěl koukat ven..když jsem to letušce vysvětlil, kontrovala mi tím, že je to noční let a mohlo by to ostatní rušit..prosím? V naší části kabiny mělo čtecí světlo rozvíceno 21 sedadel! - počítal jsem to - a každý měl při nástupu na sedadle spací masku! Navíc venku byla poměrně tma a roletku jsem měl staženou do půlky okénka, takže to mohlo jen ztěží někoho rušit.)

Takže asi tolik ke kompetentnosti AirFrance.. Prý doufají, že další lety s nimi už budou pro mne příjemné. Ehm, celý SkyTeam skvěle maká na tom, že se jim budu raději vyhýbat.


Zatažená okénka mě během letu štvou také, nicméně mám u Air France opačné zkušenosti z minulého roku. Na rozdíl od Turkish Airlines (které mám pro výborný catering rád) mají daleko shovívavější posádku, která i poosmé bez problému naleje a přitom se i usměje. Neustálý bufet i v ekonomce potěší i na skoro 14h letu PVG-CDG, dokonce jsem dostal i drink na horní palubě, kde jsem asi neměl co dělat :D. V případě okénem dokonce (tam i zpět) vůbec nepobízela k zatažení (což samozřejmě každý číňan zatáhl sám od sebe po vstupu do letadla). Jelikož byl ale start zpátečního letu opožděn o více jak 8 hodin, přílet do Prahy pak o 6, žádali jsme (velká skupina: 38) kompenzace a "slečna nebo paní (s českým jménem a příjmením)" nám velice mile vše vyřídila do 14 dnů.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od micaello »

Co je neustálý bufet?
ORY-PTP-ORY nechali akorat v galley vozík s nealko nápoji, kde si každý mohl nalít, co hrdlo ráčí. Při žádosti o kávu (asi po pěti minutách čekání, než si dva stewardi dovyprávěli nějaké vtipné historky v kuchyňce) mi sice bylo vyhověno, ale kdybych mu nekoukal celou dobu pod ruce, bál bych se, že mi tam naplival podle toho výrazu ve tváři, s jakým mi ji podával :biggrin:

Není long-haul linka jako long-haul linka, i když se jedná o stejného dopravce.. Karibský expres v podaní AirFrance je B777-300ER se 468 sedačkami..přemýšlím, jestli někdo jiný má triplsedmu pro více pax.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od Alca »

micaello píše:Co je neustálý bufet?
ORY-PTP-ORY nechali akorat v galley vozík s nealko nápoji, kde si každý mohl nalít, co hrdlo ráčí. Při žádosti o kávu (asi po pěti minutách čekání, než si dva stewardi dovyprávěli nějaké vtipné historky v kuchyňce) mi sice bylo vyhověno, ale kdybych mu nekoukal celou dobu pod ruce, bál bych se, že mi tam naplival podle toho výrazu ve tváři, s jakým mi ji podával :biggrin:

Není long-haul linka jako long-haul linka, i když se jedná o stejného dopravce.. Karibský expres v podaní AirFrance je B777-300ER se 468 sedačkami..přemýšlím, jestli někdo jiný má triplsedmu pro více pax.


neustálý bufet je "blbá" formulace vozíku se studenými nápoji, termoskou s kávou a tácem s bagetami, tousty a croissanty. Navíc byl obsah průběžně doplňován, protože v kuchyňce byl vždy alespoň jeden stevard(ka), a tak bylo stále možné žádat i něco tvrdšího - a jak už jsem psal, s usměvem (stevardky :D). Směrem na východ znám jen 772 (308pax) a 388 (516pax), ta vražedná konfigurace 468 věřím, že je noční můrou, protože mě posledně bolely záda i zadnice z 77W (TK) pro 337pax, a to létají 3-3-3...
Vlastně na Air France vzpomínám ve zlém jen při vzpomínce na šílený přestup a čekání na CDG.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od MarcosFT »

Pri cteni techto komentaru mi Michaelova zkusenost prijde totozna s moji zkusenosti na kridlech Alitalie na letu v Premium Economy FCO-ICN-FCO. To byla takova tezka bida a pritom se jednalo o jeden z prvnich letu te linky. Na tomto portalu je dokonce od jineho uzivatele tripreport na Y+ Alitalie na teto trase, jtery to letel par dnu predemnou, nicmene ja mel absolutne opacnou zkusenost. Tenkrat jsem dokonce nedostal ani na vyber mezi jidlami a k asijskemu jidlu jsem nemel ani zapadni pribor, ani hulky. Po chvili me prislo ze stevardi nekomu, kdo dojedl pribor, na zachode umyli a dali mi ho. Neochota tenkrat byla neskutecna. Jak rika micaello, SKYTEAMu je lepsi se vybirat. Pro me lety s jakoukoliv spolecnosti z tohoto uskupeni jsou utrpeni.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air France - všeobecně

Příspěvek od micaello »

Alca píše:neustálý bufet je "blbá" formulace vozíku se studenými nápoji, termoskou s kávou a tácem s bagetami, tousty a croissanty. Navíc byl obsah průběžně doplňován, protože v kuchyňce byl vždy alespoň jeden stevard(ka), a tak bylo stále možné žádat i něco tvrdšího - a jak už jsem psal, s usměvem (stevardky :D). Směrem na východ znám jen 772 (308pax) a 388 (516pax), ta vražedná konfigurace 468 věřím, že je noční můrou, protože mě posledně bolely záda i zadnice z 77W (TK) pro 337pax, a to létají 3-3-3...
Vlastně na Air France vzpomínám ve zlém jen při vzpomínce na šílený přestup a čekání na CDG.


No vidíš, jak jsem psal výše, není longhaul jako longhaul.
Na našem letu se tvrdší alkohol ani nepodával (z alkoholu bylo jen víno, pivo a krémový likér), a v tom vozíku byly opravdu jen nápoje. Takže pozor, ani u té samé společnosti nelze spoléhat na totožný servis na dálkových linkách (a to je to, na co jsem chtěl upozornit v předchozím komentáři, zajímavé je, že u LH ten servis totožný byl, a to trasu FRA-YUL letěla jejich Cityline, zpátky pak SEA-FRA čistá LH)


Odpovědět