KLM Refundace

Odpovědět
marilla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08. 02. 2012, 18:11
Stav: Offline

KLM Refundace

Příspěvek od marilla »

Hezký den, jsem tu nová, takže se předem omlouvám za nejapnost dotazu, ale při prohledávání jsem nenašla adekvátní odpověď. Jsem studentka a přihlásila jsem se na léto do programu WaT do USA, hned v lednu jsem si zakoupila zpáteční letenku Praha - Anchorange pres Amsterodam a Minneapolis a zpet o 5 měsíců později z L.A. přes Amsterodam do Prahy. Jde o to, že program je v tuto chvíli pozastaven a neví se jak to bude dál. V nejčernější situaci ho americká vláda zruší a mě by zajímalo jaké mám možnosti. Letenky jsem kupovala přes Pelikan.cz a tam jsou odpovědi strohé - storonovatelné ale nerefundovatelné. Pochopila jsem, že letištní poplatky je možné získat zpět. Jde o to, že u KLM jsem našla v podmínkách, že lze zažádat o refundaci v případě neudělení víza, nevím však, jestli se to týká také mé "nerefundovatelné" letenky. Letíme se společností KLM, Delta Airlines a ČSA... jsem z toho celkem na vývrat, tak bych se ráda zeptala, jaká jsou možná řešení? Jak to bývá s přebookováním letenky na jiná data, či využití pouze letenek od ČSA do/z Amsterodamu, abych to nemusela vyhodit do koše úplně:(? Děkuji za aspoň nějakou odpověď


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: KLM Refundace

Příspěvek od flyingblue »