AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1597
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod MEA » 21. 08. 2012, 17:00

Neviete nieco blizsie o tejto veci? Pre bordel, co robili v BEY stupenci Asada pristal let v Damasku (nechapem preco nie radsej na Cypre - je to 15 min letu) a potom sa posadka pytala ludi ci ak bude treba maju cash na palivo. Potom leteli na Cyprus a na dalsi den uz uspesne do Bejrutu po tom co libanonska armada upratala situaciu na ceste k letisku Rafika Haririho. No, nemam z toho moc dobry pocit...


Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod Zlin142 » 21. 08. 2012, 22:40

MEA píše:No, nemam z toho moc dobry pocit...


Z Air France nemám dobrý pocit posledních 5-10 let. Francouzi jsou takoví Rusáci západu, takže i s kulturou bezpečnosti budou dost na štíru.
Ostatně ztráta 2 widebodies + Concorde mluví za vše a je mi líto hlavně KLM, které v tom spolku musí tahat za kratší provaz.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1597
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod MEA » 21. 08. 2012, 23:05

Zlin142 píše:
MEA píše:Ostatně ztráta 2 widebodies + Concorde mluví za vše


a330 z Ria, concorde a este co? nespomeniem si teraz...

beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: YYZ
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod beardie » 21. 08. 2012, 23:07

  • On 25 July 2000, Air France Flight 4590, a Concorde (registration F-BTSC)
  • On 2 August 2005, Air France Flight 358, an Airbus A340-300 (registration F-GLZQ) overshot the runway at Toronto Pearson International Airport during a thunderstorm
  • On 1 June 2009, Air France Flight 447, an Airbus A330-203 (registration F-GZCP) from Rio de Janeiro to Paris

http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France ... ents#2000s

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1597
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod MEA » 21. 08. 2012, 23:27

jaj, o toronte viem, ale to nastastie dopadlo az velmi dobre...


Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod Zlin142 » 21. 08. 2012, 23:36

Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná... :crazy:
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1597
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod MEA » 22. 08. 2012, 00:51

Zlin142 píše:Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná... :crazy:
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.

presne to si myslim aj ja. navyse BEY-LCA a BEY-DAM je +- to iste ale s neporovnatelne inymi podmienkami na letiskach. asi sa orlom francuzskym trochu vzrusenia zachcelo... rad by som vedel podrobnosti, preto som aj temu zalozil.

inak ale ruku na srdce, za concorda AF fakt nemohli, toronto skoncilo dobre, ale af447 je vazny pruser, velmi vazny pocnuc pilotmi, konciac technikou, bo nechapem ako sa da drzat stall az po zem. (more) viem, panika, tam, ale aj tak... ale to uz je ina tema

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku

Příspěvekod Pan Am » 25. 08. 2012, 11:42

Zlin142 píše:Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná... :crazy:
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.


Pro mě je postup pilotů AF taky docela nepochopitelný, přistát v Damašku bylo docela riziko, letadlo i cestující tam mohli být klidně z nějakých malicherných důvodů zadrženi vzhledem k napjatým vztahům mezi Sýrií a Západem.



Zpět na “Air France-KLM”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti