AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
Neviete nieco blizsie o tejto veci? Pre bordel, co robili v BEY stupenci Asada pristal let v Damasku (nechapem preco nie radsej na Cypre - je to 15 min letu) a potom sa posadka pytala ludi ci ak bude treba maju cash na palivo. Potom leteli na Cyprus a na dalsi den uz uspesne do Bejrutu po tom co libanonska armada upratala situaciu na ceste k letisku Rafika Haririho. No, nemam z toho moc dobry pocit...
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
MEA píše:No, nemam z toho moc dobry pocit...
Z Air France nemám dobrý pocit posledních 5-10 let. Francouzi jsou takoví Rusáci západu, takže i s kulturou bezpečnosti budou dost na štíru.
Ostatně ztráta 2 widebodies + Concorde mluví za vše a je mi líto hlavně KLM, které v tom spolku musí tahat za kratší provaz.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
Zlin142 píše:MEA píše:Ostatně ztráta 2 widebodies + Concorde mluví za vše
a330 z Ria, concorde a este co? nespomeniem si teraz...
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
- On 25 July 2000, Air France Flight 4590, a Concorde (registration F-BTSC)
- On 2 August 2005, Air France Flight 358, an Airbus A340-300 (registration F-GLZQ) overshot the runway at Toronto Pearson International Airport during a thunderstorm
- On 1 June 2009, Air France Flight 447, an Airbus A330-203 (registration F-GZCP) from Rio de Janeiro to Paris
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France ... ents#2000s
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
jaj, o toronte viem, ale to nastastie dopadlo az velmi dobre...
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná...
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
Zlin142 píše:Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná...
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.
presne to si myslim aj ja. navyse BEY-LCA a BEY-DAM je +- to iste ale s neporovnatelne inymi podmienkami na letiskach. asi sa orlom francuzskym trochu vzrusenia zachcelo... rad by som vedel podrobnosti, preto som aj temu zalozil.
inak ale ruku na srdce, za concorda AF fakt nemohli, toronto skoncilo dobre, ale af447 je vazny pruser, velmi vazny pocnuc pilotmi, konciac technikou, bo nechapem ako sa da drzat stall az po zem. (more) viem, panika, tam, ale aj tak... ale to uz je ina tema
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: AF 562 - problemy v Bejrute a Damasku
Zlin142 píše:Každopádně taky nerozumím tomu proč ze všech možných variant zvolili DAM. Logika úvahy že když v BEY byly nějaké lokální nepokoje tak s tím přistanu v DAM - doslova uprostřed jámy lvové kde zuří občanská válka a anarchie - je skutečně stěží pochopitelná...
TLV asi vzhledem k cestujícím co vezli asi nepřipadal v úvahu, ale LCA byla po cestě a přes Kypr nejspíš přelétávali.
Pro mě je postup pilotů AF taky docela nepochopitelný, přistát v Damašku bylo docela riziko, letadlo i cestující tam mohli být klidně z nějakých malicherných důvodů zadrženi vzhledem k napjatým vztahům mezi Sýrií a Západem.