Stránka 6 z 8

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 18. 06. 2019, 05:19
od Globik
Přidávám poslední zkušenosti a souhlasím s názorem, že už není důvod upřednostňovat BA. Kdysi jsem s nimi létal rád, sice většinou ošuntělým interiérem, ale byl jsem spokojený s palubním servisem (v Y). Co je samozřejmě stále výhodou, že člověk prakticky nemusí řešit váhu příručáku (a jak jsem viděl, tak asi ani rozměry, jedna slečna měla na zádech tak padesátilitrový batoh).
Odmítli jsme zaplatit výpalné v podobě cen za seating. Byli jsme 4, z toho já a 2 děti na jedné letence a žena na druhé letence. Při OLCI jsem já s dětmi měl přidělenu trojku u okna na dolní palubě A380 (a na přískoku také trojku u okna, jednu řadu za exitem). Žena měla na dálkovce místo na prostřední čtyřce o řadu před námi (náhoda) a na přískoku někde v dáli. Pokud by byl let úplně vyprodán, nebyla by možná změna (není kam změnit). Pár míst bylo na obou letech volných, tak jsem ženu zdarma přesunul. Připomínám, že na dvouhodinovém přískoku byla při OLCI cena za prémiové sezení tak 8,50 GBP za centimetr legroomu, poněkud předražené... (85 GBP za mnou odhadnutých 10 cm navíc u exitu v A320).
Když jsem naivně (netušil jsem, že čas nezastavíš) požádal o single malt scotch, dostal jsem miniaturku červeného Johnieho Walkera. Při reklamaci se mi na dotaz na Glenlivet dostalo záporné odpovědi. To jsem ještě netušil, že na přískoku bude i voda za peníze. Jídlo na dálkovce tragédie.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 05. 12. 2019, 06:47
od Globik
O co je na dálkovkách lepší Premium Economy než Coach? Jen legroom nebo třeba méně sedaček v řadě, catering,...?

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 05. 12. 2019, 08:39
od MarcosFT
Sedačka je jiná, Premium Economy je něco jako domestic F v USA.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 05. 12. 2019, 13:18
od zbozivulekral
Globik píše:O co je na dálkovkách lepší Premium Economy než Coach? Jen legroom nebo třeba méně sedaček v řadě, catering,...?


Jiná sedačka, větší IFE monitor, legroom, jiný servis, 2 odbavená zavazadla.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 08. 12. 2019, 12:17
od patras
eště že dálkově mám zkušenosti jen s C u BA....i tak sou to mixed feelings....později pak většinou no feelings, no memories - v C zatím singlovku dávaj...a henriot se pít dá
no a upper deck 747 je prostě boží to jako joo

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 14. 12. 2019, 11:15
od leokontra
Nevie niekto prosim ci si s basic tarifom mozem pri online checkine vybrat zadarmo sedadlo, alebo to dava nahodne a zmena je aj pri OLCI za priplatok?

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 14. 12. 2019, 15:34
od speedy_r
leokontra píše:Nevie niekto prosim ci si s basic tarifom mozem pri online checkine vybrat zadarmo sedadlo, alebo to dava nahodne a zmena je aj pri OLCI za priplatok?


Bohužial pri OLCI je to náhodné a výber konkrétneho miesta za poplatok. Na jednej rezervácii ti to ale zväčša dá miesta aspoň pri sebe

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 14. 12. 2019, 17:36
od leokontra
speedy_r píše:
leokontra píše:Nevie niekto prosim ci si s basic tarifom mozem pri online checkine vybrat zadarmo sedadlo, alebo to dava nahodne a zmena je aj pri OLCI za priplatok?


Bohužial pri OLCI je to náhodné a výber konkrétneho miesta za poplatok. Na jednej rezervácii ti to ale zväčša dá miesta aspoň pri sebe

Skoda, a zvysia sa ceny za sedadla pri OLCI? Ak nie tak to necham tak a potom pripadne dokupim

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 13. 08. 2020, 13:14
od Mat
Máte někdo zkušenost s českou BA telefonní linkou +420 239 000 299? Dá se přes ní zažádat o refund za zrušený let? Zkoušel jsem tam volat, ale po prodrání přes anglický automat jenom znělka, žádná informace, jestli se čeká na operátora nebo je linka mimo provoz. Nechtělo se mi tam čekat půl hodiny, abych se možná dozvěděl, že refund jen přes mezinárodní linku...

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 13. 08. 2020, 20:57
od Petrpakl
Mat píše:
13. 08. 2020, 13:14
Máte někdo zkušenost s českou BA telefonní linkou +420 239 000 299? Dá se přes ní zažádat o refund za zrušený let? Zkoušel jsem tam volat, ale po prodrání přes anglický automat jenom znělka, žádná informace, jestli se čeká na operátora nebo je linka mimo provoz. Nechtělo se mi tam čekat půl hodiny, abych se možná dozvěděl, že refund jen přes mezinárodní linku...
Resil sem zmenu letu v kvetnu, a vyrazne lepsi podpora nez UK linka. Tam se nedalo vubec dovolat, jen “call later, thanks for understanding”. Cekal sem asi 5 minut a vse vyreseno, 100% spokojenost. Linka te myslim prepoji na call centrum v Nemecku?, cesky neumeli. Kdyz mi volali zpatky tak to bylo cislo +49...
Chtel sem novy termin/destinaci. Ale slecna se me hned zkraje zeptala jakou moznost chci, takze podle me zaridi i refund.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 14. 08. 2020, 08:34
od Mat
To zní nadějně, děkuju moc za reakci.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 28. 08. 2020, 23:08
od Mat
Musím se podělit o zkušenost s refundací u BA. Byl mi zrušen říjnový let, jiné časy se mi nehodily, chtěl jsem tak vrátit peníze. Nejdřív jsem měl pocit, že není šance, jediná možnost je požádat po telefonu, na britských číslech byly neskutečné čekací doby. Našel jsem ale české customer service číslo +420 239 000 299, domluva sice jedině v angličtině, ale zvednuto okamžitě a vše bez problému vyřízeno během pár minut. A co mě nejvíc překvapilo, telefonoval jsem v úterý, v pátek peníze na účtu. Za tohle BA klobouk dolů, sice by bylo příjemnější, kdyby se dalo o refund požádat přes nějaký formulář, ale po telefonu to šlo taky dobře a ta rychlost vrácení peněz byla neuvěřitelná :clap:

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 29. 08. 2020, 10:58
od MarcosFT
Také jsem v úterý volal na české číslo- SOF-LHR-ORD a zpět, původně jsem chtěl změnit ORD-JFK-LHR abych měl Club Suite po změně z 747 na 787, ale to nešlo, protože etické byl vystaven BA a ne AA....nakonec změna času letu asi o 5 hodin ze SOF na LHR, tak jsem čekal že mi dají voucher (který bych býval vzal), ale prý už jde refund, tak fajn...aviosy za upgrade z J do F na cestě do ORD vráceny ihned, peníze jak říkáš, včera na účtu...za mě super, BA se vytáhli.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 16. 10. 2020, 10:02
od jonapet
EuroTraveller v říjnu 2020 na trase PRG - LHR:

Hned při nástupu člověk dostane sáček s dezinfekčním gelem a ubrouskem. Byl zrušen palubní prodej, místo toho každý cestující dostane vodu, chipsy (crisps) a sušenky. Během letu ještě posádka prošla s tácem s nabídkou dvou druhů džusu / vody. Letový řád je zredukovaný až na jeden let denně, přesto obsazenost byla zhruba poloviční v A320-232.

Re: Zkušenosti s BA

Napsal: 16. 10. 2020, 10:27
od jonapet
First Lounge London Heathrow v říjnu 2020:

Díky statusu (OW Sapphire - BA Executive Silver) mám přístup do business salonku (Club) i při letu v Economy. Vzhledem k prořídnutí letů a mnohem větší pravděpodobnosti, že vás při přestupu čeká několikahodinový přestup se to hodí velmi. Já měl přestup 5 hodin a odlet do Portugalska až v 20:45. Nejpříjemnější bylo, že chvíli po usednutí do Club Lounge mi bylo řečeno, že ten se v 17:00 uzavírá a poprosili mě o přesun do First Lounge. No co bych pro ně neudělal...

V obou saloncích je zrušen bufetový servis i objednávání na baru. Vše se objednává přes aplikaci. Za mě palec nahoru. V Club to bylo OK, šumivé víno z Anglie, pár průměrných vín a jídlo bylo docela dobré.

Ve First to bylo samozřejmě příjemnější a především nabídka vín byla o dva stupně výš - třeba takové Craggy Range z Nového Zélandu zbožňuju. Šampaňské se podávalo Canard Duchene - Charles VII a ještě rosé, které jsem nestihl vyfotit. Jídlo bylo paradoxně podobné - nachos s chili con carne, sendviče... Jen to vyfocené kuře bylo v nabídce jen ve First Lounge