Stávka?

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3696
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod HighFlyer » 21. 12. 2009, 04:30

prodejce píše:Ty sem ještě chodíš? Sorry, já myslel, že užs to vzdal


Nejen psanim prispevku na airways.cz je clovek ziv. Narozdil od tebe podnikam v odvetvi, ktere neni tak zasazeno krizi, takze ted skoro nemam cas na jine aktivity (a o to mene na souboje s demagogickymi diskutery, pouzivajicimi nefer argumentaci). Ale kdyz bude pres svatky jenom chvili cas, tak slibuji, ze se vyjadrim i k tvemu emocionalne-populistickemu "Mistecku na slunci".

Jinak tedy to, co oznacujes za "davovou argumentaci" neni nic jineho nez figurativne a literarne (pripoustim ze ne uplne konvencne) vyjadreny zakon nabidky a poptavky. Neni to zas tak odlisne od toho, jak to psaval treba nedavno zesnuly Paul Samuelson. Vrele ti doporucuji si tu zakladni knihu precist pred psanim dalsich prispevku na temata chovani zakazniku ve vztahu k cene a nabidce. A budu k tobe tak laskavy, ze ti poskytnu i link:

http://www.amazon.com/Economics-Paul-Sa ... 454&sr=1-1

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod Zlin142 » 18. 01. 2010, 15:25

Zdá se, že odboráři v BA si chtějí za každou cenu zastávkovat ... :evil:

British Airways cabin crew will vote again on possible strike action, the Unite union has announced.

Unite said a fresh ballot of its members will be held after recent talks with BA failed to find a resolution to a long-running dispute.

BA said it was "saddened but not surprised" by the decision, but vowed to continue talks.


http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8465208.stm

sever2
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1785
Registrován: 06. 01. 2003, 07:42
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod sever2 » 19. 01. 2010, 11:34

Soap opera.....akorat se divim, ze managementu vubec jeste zbyva cas se zabyvat opravdovym rizenim spolecnosti.

Ma nekdo nejake vyvetleni, kdy a kde se vubec z palubnich pruvodcich zacalo delat karierni povolani s temer jistym narokem na neprerusitelne navysovani platu?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 3970
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod prodejce » 19. 01. 2010, 14:05

sever2 píše:Ma nekdo nejake vyvetleni, kdy a kde se vubec z palubnich pruvodcich zacalo delat karierni povolani s temer jistym narokem na neprerusitelne navysovani platu?


.. od doby, co jim to nějaký top-manažer umožnil.

Ani muže ze závodu, ani haléř ze mzdy!

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1665
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod cocik » 19. 01. 2010, 17:41

Bojim se, aby to dalsi extempore ze strany CC nedopadlo tak nejak JALove :D

Spenlik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 528
Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPD/KSFO
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod Spenlik » 20. 01. 2010, 22:15

planes.cz:
British Airways vymýšlejí způsoby, jak zachovat část provozu během očekávané stávky palubních průvodčích, kteří se po neúspěšném vánočním pokusu destabilizovat provoz připravují ke stejnému kroku na jaře. Šéf firmy Wilie Walsh oslovil v dopise 38 000 zaměstnanců společnosti, včetně nakladačů a pracovníků odbavení cestujících, s nabídkou stát se „dobrovolnými palubními průvodčími“ a pomoci firmě odvrátit možný kolaps. S jejich pomocí posádkám, které se ke stávce nepřipojí, by se pak mohlo uskutečnit více letů. Další alternativou je krátkodobý pronájem letadel i s posádkami od jiných dopravců. Hlasování zhruba 12 000 členů odborové organizace palubních průvodčích Unite o vyhlášení stávky bude skončeno 22.02., její hrozba tak začíná od března. V tomto období se pasažéři British Airways musejí mít na pozoru, protože jak ukázaly zkušenosti z prosince, firma v době původně očekávané stávky zastavila prodej všech letů a cestující neměli právní nárok na náhradní dopravu v době svého původního letu (mohli si požádat o vrácení peněz nebo si přeměnit letenky na období mimo stávku). Mluvčí britského úřadu civilního letectví potvrdil, že i ostatní zaměstnanci British Airways mohou pracovat jako palubní průvodčí, pokud absolvují zaučení od oficiálních školitelů pro tuto pozici.


dobrovný palubní průvočí, tak to bude veselí jestli to vyjde :)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 3970
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod prodejce » 12. 03. 2010, 16:05

Dovolte mi vas touto cestou informovat, ze v dnesnich dopolednich hodinach oznamila odborova organizace palubniho personalu British Airways stavku a to na obdobi od 20.-22. brezna 2010 a dale pak na obdobi 27. -30.3. 2010. Stavka se nedotkne dalkovych letu British Airways z letiste Londyn Gatwick, letu British Airways mezi letisti London City a New York JFK, vsech letu operovanych spolecnosti BA Cityflyer, vsech letu franchise partneru a letu operovanych jinymi dopravci v codesharu s British Airways.

V teto souvislosti byly z prodeje v rezervacnich systemech i na strankach ba.com stazeny vsechny lety British Airways ve vyse zminovanych obdobi, kterych by se stavka mohla dotknout. V SOUCASNE CHVILI ZADNY Z LETU NEBYL ZRUSEN. Tento krok je ucinen ciste jako prevence, aby v pripade stavky nebylo realne postizeno vice zakazniku, nez je nutne, a abychom operovali s maximalni moznou volnou kapacitou letu. Soucasne mame jiz nyni k dispozici vice nez dve desitky letadel vcetne kompletnich posadek od jinych leteckych spolecnosti, ktere v pripade nutnosti mohou byt nasazeny misto nasich vlastnich letadel.

I kdyz v soucasne chvili jeste nebyly zadne lety zruseny, zakaznici, kteri maji rezervaci na let v terminech, od 19.3. do 31.3.2010, maji moznost si sve letenky zmenit dle nize prilozenych podminek (aplikovatelne pouze pro odlety ve vyse uvedenych datech a na vsechny lety operovane British Airways z letiste Londyn Heathrow a evropske lety operovane British Airways z letiste Londyn Gatwick):

* a/ preknihovani na jiny termin (mimo vyse zminovanych, kdy hrozi stavka) do puvodni destinace v puvodnich knihovacich tridach a to az na dobu 355 od puvodniho planovaneho data cesty
* c/ refund - i kdyz dany let nebyl v soucasne chvili oficialne zrusen a klient preferuje svoji cestu zrusit, toto je povoleno na puvodni zpusob platby. V okamziku, kdy potvrdime presny letovy rad na vyse uvedena data a dany let bude provozovan, klient bude mit na refund narok presne dle podminek daneho zakoupeneho tarifu.

V pripade, ze dojde k oficialnimu zruseni nektereho z vyse popisovanych letu, bude zakaznikum nabidnuto nasledujici. *** Postup pro tyto zmeny vam bude v kazdem pripade potvrzen v okamziku, kdy to bude adekvatni situaci, proto neni mozne nize popisovane zmeny jeste pouzivat! ***

* a/ preknihovani na jiny termin (mimo vyse zminovanych, kdy hrozi stavka) do puvodni destinace a to az na dobu 355 od puvodniho planovaneho data cesty. Pokud bude cesta dokoncena do 12 mesicu od puvodniho data a puvodni knihovaci trida(y) nejsou na preferovanych letech k dispozici, zakaznikovi bude mozno nabidnout rezervaci ve stejne cestovni kabine s tim, ze rezervovana bude nejnizsi mozna dostupna knihovaci trida. Tato zmena bude nabizena zakaznikum zdarma a v pripade nutnosti bude mozne i prodlouzit puvodni platnost letenky.
* b/ preknihovani na jiny termin do nejblizsi mozne destinace te puvodni a to do doby 14dnu od puvodne planovaneho data odletu
* c/ refund

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1640
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod hafi » 13. 03. 2010, 06:33

ad prodejce a toto

sice nastesti neletim v inkriminovanou dobu, ale celkem kratce po ni 7.4.

koukam ze ohlasenen terminy stavky jsou oba od soboty do pondeli, resp. utery - mate nekdo tuseni jaky to ma vyznam? A pripadne jestli se da ocekavat ze by pripadna dalsi stavka byla v podobnem terminu o tyden (dva, tri) pozdeji?

zirafka
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 13. 01. 2009, 16:43
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod zirafka » 16. 03. 2010, 01:17

Tak BA uz publikovalo predpokladany letovy plan na prvni stavkovou rundu, tzn. obdobi kolem 20.-22.3.
Pro Prahu to znamena, ze byl zrusen posledni vecerni let (BA 858) v 19:05 z LHR v terminu 20-22.3. a logicky prvni ranni let (BA 853) v 8:50 do LHR v terminu 21.-23.3. Asi by bylo tezke sehnat posadku, co by chtela na noc kempovat v Praze :-)

Drobny dotaz na laskave ctenare - mam letenku na pristi tyden na PO rano do LHR (Cancelled) a PA vecer z LHR (Subject to possible disruption - budu mit to poteseni zazit i tento patek). Mam sto chuti nechat si ten zruseny let prebookovat na nejblizsi nasledujici (odleta z PRG cca v 11, takze zdrzeni akorat cca 2h, melo by to byt operovano Jet2). Mam to risknout nebo si rovnou dat za tenhle napad facku, cely booking zrusit a odletet to easyJetem? Rozum veli asi spis ten easyJet, ale moje... rekneme... dobrodruznejsi ja s nim nejak bojuje a tesi se treba na trosku zabavy :-D

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 3970
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod prodejce » 16. 03. 2010, 14:23

Nize vam zasilame blizsi informace o planovane stavce palubniho personalu British Airways:

1. letovy rad pro obdobi 20. - 23. brezen 2010
2. pravidla pro cestujici, jejichz let nebyl zrusen
3. pravidla pro cestujici , jejichz let byl zrusen
4. otazky a odpovedi (pouze v anglictine)
5. prehled produktu (nektere destinace budou operovany jinymi leteckymi spolecnostmi)

1. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro kontrolu statusu letu vasich klientu navstivte stranku Arrivals and Departures na ba.com - viz nasledujici link. Do tabulky je treba zadat pouze cislo letu (bez kodu BA, ktery je jiz preddefinovan) a datum planovaneho odletu. System vam nasledne potvrdi, zda je let potvrzen a ve spodni tabulce najdete i nazev dopravce a typ letadla, ktery tento let bude provozovat.
Link: http://www.britishairways.com/rtad/travel/public/en_gb

2. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** V pripade, ze zakaznikovi nebyl jeho let zrusen, ale ten si preje s ohledem na situaci preventivne
zmenit sve cestovni plany, jsou mu nabizeny nasledujici moznosti ***
A/ * Preknihovani na jiny termin (mimo vyse zminovanych, kdy hrozi stavka) do puvodni destinace v puvodnich knihovacich tridach a to az na dobu 355 od puvodniho planovaneho data cesty. * Preknihovani se provadi do stejne knihovaci tridy.
* Pokud tato neni volna, je mozne pouzit nejnizsi volnou knihovaci tridu v ramci puvodni cestovni kabiny.
* V pripade potreby je mozne prodlouzit dobu puvodni platnosti letenky.
B/ * Refund dle standardnich podminek daneho tarifu

3. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** V pripade, ze zakaznikovi byl v obdobi 20.-23.3. jeho let zrusen, jsou nabizeny nasledujici moznosti ***

A/ * Preknihovani na jiny termin (mimo vyse zminovanych, kdy hrozi stavka) do puvodni destinace v puvodnich knihovacich tridach, a to az na dobu 355 od nebo pred puvodnim planovanym datem cesty.
* Preknihovani se provadi do stejne knihovaci tridy.
* Pokud tato neni volna, preknihovani je mozne do nejnizsi volne knihovaci tridy v ramci puvodni cestovni kabiny. * Tato zmena bude nabizena zakaznikum zdarma a v pripade nutnosti bude mozne i prodlouzit puvodni platnost letenky. * Letenku je treba prevystavit se zachovanim puvodni hodnoty tarifu, poplatku, fare basis, kalkulace, baggage allowance.
* Additional collection bude 0CZK, tarif i poplatky oznacene jako paid.
* Pred prevystavenim je treba smazat puvodni endorzacni rubriku a nahradit ji novou ve zneni INVOL REROUTE DUE TO BA123/20MAR CANX/ORIG FARE RULES APPLY (BA123 - cislo daneho zruseneho letu).

B/ * Preknihovani na jiny termin do nejblizsi mozne destinace te puvodni a to do doby 14dnu od puvodne planovaneho data odletu (tj. napr. puvodni letenku Londyn - Boston mozno preknihovat na Londyn - New York). Zakaznik si prepravu z alternativni destinace do sve puvodne planovane destinace musi hradit na vlastni naklady.
* Letenku je treba prevystavit se zachovani puvodni hodnoty tarifu, poplatku, fare basisu, kalkulace, baggage allowance.
* Additional collection bude 0CZK, tarif i poplatky oznacene jako paid.
* Pred prevystavenim je treba smazat puvodni endorzacni rubriku a nahradit ji novou ve zneni INVOL REROUTE DUE TO BA123/20MAR CANX/ORIG FARE RULES APPLY (BA123 je cislo daneho zruseneho letu).

C/ * Preknihovani na jiny termin do puvodni destinace, i kdyz puvodni knihovaci tridy nebo cestovni kabina nejsou dostupne, a to preknihovanim o jednu cestovni kabinu vyse (t.j. ekonomicka trida do vyssi ekonomicke, vyssi ekonomicka do business, business do prvni tridy). Preknihovani je mozne na termin do 14dnu od puvodniho planovaneho data cesty.TUTO MOZNOST MUZE PROVADET POUZE CALL CENTRUM BRITISH AIRWAYS.

D/ * Preknihovani na jineho dopravce, schvaleneho pro tuto alternativu. TUTO MOZNOST MUZE PROVADET POUZE CALL CENTRUM BRITISH AIRWAYS.

E/ Refund vsech nevyuzitych casti letenky na puvodni zpusob platby - pro refund je treba vytvorit standardni Refund Application pres BSP Link

4.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


QUESTIONS AND ANSWERS OPERATING SCHEDULE PUBLISHED FOR MARCH 20-22

What if only one sector is cancelled? Will I still get a full refund/be able to rebook?
Yes. Customers can obtain a partial refund or refund the whole trip.

Will the return flight be automatically cancelled if the outbound is cancelled, even if the inbound flight is operating?
The inbound flight will remain in the system, even if the outbound flight is cancelled.

What if I have a connecting flight to my long haul Gatwick or London City flight that is affected?
Customers can rebook, reroute or refund the whole booking.

Will you provide customers with hotel accommodation if they are affected by the industrial action?
We will be communicating with people in advance to advise them of any impact to their flights.

If a customer’s flight isn’t operating, we would ask that they please don’t come to the airport.

Please continue to check batraveltrade.com/speedbirdclub.com/ba.com for the latest information.

What if a customer has connecting flight which has been cancelled but the onward flight has operated?
Customers can book on to another flight as soon as possible. They can also claim a refund, or reroute.

What if I’m transferring onto other carriers?
If customers are unable to connect with another carrier due to the industrial action, we will rebook where there is availability and agreement with another carrier.

Will you compensate customers for the cost of the other carrier’s flight if they are unable to take it?
Customers who are affected by the industrial action and unable to connect with another carrier who wish to claim back the cost of that flight are asked to write into our customer relations team.

If the outbound British Airways sector is cancelled, will the return be protected if I choose to go on another carrier?
Yes..

What is the refunds process on restricted tickets?
If customers have a restricted ticket they will still receive the full price of the ticket back (all taxes, fees and charges included) in the event that their flight is cancelled because of strike action.

What’s the best way for me to check whether their flight is operating?
We will be updating batraveltrade.com/speedbirdclub.com/ba.com with the latest information and we recommend you check a flight’s status via the arrivals and departures link on the site or via the GDS.

We will also be proactively contacting our trade and corporate partners and as many of our direct customers affected as possible via email, SMS or phone.

Can customers book with another carrier or train operator and get their money back if they are worried about getting to their destination?
Customers who are booked to fly who wish to change their booking can do so to another BA flight to the same destination in the next 355 days.

If a flight is cancelled because of the strike action, we will offer the option to refund the ticket, rebook on to a different flight to the same destination or reroute the journey on another BA flight or other carriers (subject to availability and agreement. Please contact British Airways directly to rebook onto other carriers).

We will not pay for tickets on other forms of transport.

What about your subsidiaries?
All our subsidiaries such as BA Cityflyer and franchise/codeshare will continue to operate as normal.

The cabin crew for these airlines were not part of the ballot process.

Can I book on to a subsidiary?
Yes, subject to availabilitt.

If customers are travelling in business class to New York. Can I be rebooked on to LCY – NY?
Yes.

What if a customer has paid for a specific seat? Will they be able to get their money back?
Yes. They can do this online at ba.com.

What if customers have paid for excess baggage. Can they get their money back?
Yes. There’s a webform on ba.com that customers can fill in to claim their money back if their flight has been cancelled and they’ve paid for excess baggage.

Will you refund taxes, fees and charges?
Yes, we will refund taxes, fees and charges on flights that we have cancelled.

Will you refund the fuel surcharge?
Yes, we will refund taxes, fees and charges on flights that we have cancelled.

WHAT CUSTOMERS WILL GET ON BOARD
How can you operate any flights?
We are planning to operate some longhaul flights using some BA aircraft, and we will be chartering a number of aircraft from a range of UK and European based airlines to assist with our shorthaul (UK and European) operations. This is know as ‘wet leasing’.

Are these other airlines safe?
We have worked successfully with several of these airlines in the past. All of them have to comply with the strict safety and operational standards laid down by Civil Aviation Authority (CAA) and European Aviation Safety Agency (EASA) and any requirements specified by British Airways.

How will I know if I’m on a chartered aircraft?
When we publish our planned flying schedule in we will confirm which charter company is operating which service on behalf of British Airways.

What will I get on a chartered aircraft?
These charter flights will operate using the existing BA flight numbers and will offer a similar level of onboard service to that of normal British Airways shorthaul flights.

What will I get on a BA aircraft?
Some flights will operate with a simplified onboard service.

COMPENSATION
Are you going to have to pay out compensation?
We view the industrial action as 'extraordinary circumstances', which means that BA is not obliged to the pay compensation as per Regulation 261/04.

BA will of course continue to comply with its passenger care obligations (e.g. provision of meals, hotel accommodation etc. as appropriate) as per that Regulation.

GENERAL Q&AS ABOUT THE INDUSTRIAL ACTION

How can you let this strike go ahead?
We are very disappointed by Unite’s threat of what would be completely unnecessary industrial action.

As during the past year, we remain available to talk with Unite at any time about all other issues facing the business and the cabin crew community.

British Airways cabin crew are rightly renowned for their professionalism and skills, and we want to continue to recognise that, despite the record financial losses we are facing.

The changes we have made to the numbers of crew onboard our aircraft do not alter individual terms and conditions.

As a result of the changes more than 3000 cabin crew will have their requests for part time working granted and a further 1000 have taken voluntary redundancy.

We believe that the changes to crew numbers onboard are fair and reasonable given the record losses that British Airways is facing.

This ballot result has created a worrying time for our customers and our staff and we will do all we can to support them in the weeks ahead.

We will regularly be updating ba.com and contacting booked customers directly.

What about the High Court ruling? Doesn’t that have an impact?
We are extremely pleased with the High Court ruling that the modest changes we made to onboard crew numbers on flights from Heathrow were reasonable, did not breach crew contracts and can remain in place.

Unite’s central demand over the last three months has been that we reverse these changes, despite the severe financial impact this would have on the company at a time when we are facing a second year of record annual losses.

Unite’s arguments as to why the changes should be reversed have been considered in great detail by the Court – and rejected.

Unite brought this case to Court. We believe it should reflect on the Court’s decision rather than impose an unnecessary strike on the travelling public.

Talks continue under the auspices of the TUC.

The court ruling does not change the ballot process.

Why should customers ever fly with you again?
We would like to apologise in advance to any customers who become affected by Unite’s industrial action.

We will do all we can to minimise the disruption and we will communicate regularly with affected customers.

What’s the dispute about?
We are bitterly disappointed that Unite has chosen to undertake industrial action.

British Airways is facing a second year of record losses and we must reduce costs to ensure long-term survival, as many staff have already accepted.

We are giving crew the option to work part-time or take voluntary redundancy and are increasing pay for the vast majority of crew by between two and seven per cent.

There are no reductions in terms and conditions for existing crew, who remain the best paid in the UK and have some of the best terms and conditions of any global airline.

The new Heathrow rosters are the equivalent of what have operated at Gatwick for years, with union agreement, and with great feedback from customers.

As during the past year, we remain available to talk with Unite at any time about all other issues facing the business and the cabin crew community.

Does BA have a contingency plan?
Yes.

We have had to wait for the result of the ballot. Now we are in the process of putting our plans into action.

We will update batraveltrade,.com/speedbirdclub.com/ba.com with the latest information as soon as possible.

EXECUTIVE CLUB
What will happen to Executive Club/On Business customers with redemption bookings?
They will be rebooked, rerouted or have their BA Miles refunded too.

5. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* V prubehu stavky budou nektere linky British Airways operovany jinymi leteckymi spolecnostmi. * Vsechny tyto letecke spolecnosti splnuji prisne bezpecnostni podminky ohledne technickeho stavu letadel i profesionality posadek.
* V ramci palubnich sluzeb bude nabizeno obcerstveni vcetne napoju.Styl palubnich sluzeb bude docasne upraven, a to nasledovne;
* ekonomicka trida na dalkovych letech - nabizeno hlavni jidlo o trech chodech plus druhe jidlo
* vyssi ekonomicka trida na dalkovych letech - nabizeno hlavni jidlo o trech chodech plus druhe jidlo * business trida na dalkovych letech - nabizeno hlavni jidlo o trech chodech plus jidlo ze samoobsluzneho baru 'Club Kitchen'. * prvni trida na dalkovych letech - nabizeno hlavni jidlo o trech chodech plus jidlo ze samoobsluzneho baru 'Club Kitchen' * pro cestujici v business a prvni tride a drzitele stribrnych a zlatych Executive Club karet bude specialne pro tento ucel v odletovych i priletovych saloncich rozsiren sortiment i kvantita obcerstveni (podminky pro pristup do salonky zustavaji nezmeneny) * specialni jidla - tato s ohledem na provozni situaci nebudou nabizena v zadne z cestovnich kabin * ve vsech cestovnich kabinach bude k dispozici nabidka teplych i studenych, alkoholickych i nealkoholickych napoju
* palubni prodej - tento s ohledem na provozni situaci nebude nabizen v zadne z cestovnich kabin

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 649
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod rpet » 16. 03. 2010, 16:54

hafi píše:ad prodejce a toto

sice nastesti neletim v inkriminovanou dobu, ale celkem kratce po ni 7.4.

koukam ze ohlasenen terminy stavky jsou oba od soboty do pondeli, resp. utery - mate nekdo tuseni jaky to ma vyznam? A pripadne jestli se da ocekavat ze by pripadna dalsi stavka byla v podobnem terminu o tyden (dva, tri) pozdeji?
jeste nez jsem se odebral na uzemi CR [od pameti konec roku], bylo toto tema diskutovano v pubu jmenem Inferno s mistnimi domorodci, jejihz plat rozhodne nedosahuje ani omylem vyse CC [29K+benefits]. slova pouzivana lidem, otrocenym za 15K brutto na adresu Unite a spol, bohuzel publikovatelna nejsou.

odbory maji v UK obecne porad velkou silu, ale zacina pomalu prichazet doba, kdy £11/pm za titul "member of GMB" pripada spouste domorodcu prilis mnoho s nejasnym vysledkem - s ohledem na globalni ekonomicke problemy.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod Zlin142 » 11. 05. 2010, 00:05

Radikalismus všech těch našich Dušků, Rathů a kašparů z CZALPA bledne v porovnání s tím co chystá palubní personál u BA... :twisted:

British Airways passengers are facing weeks of chaos after the union representing the airline's cabin crew announced plans for a wave of five-day strikes
...
The first five-day stoppage will start on Tuesday, May 18 and end on Saturday, May 22. The others will take place on May 24-8, May 30-June 3 inclusive and June 5-9 inclusive.
The dispute will primarily hit British Airways' operation at Heathrow where it operates around 550 in and outbound flights a day carrying around 80,000 passengers.


:arrow: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/ ... rikes.html

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2367
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod alesesl » 11. 05. 2010, 11:58

Zlin142 píše:Radikalismus všech těch našich Dušků, Rathů a kašparů z CZALPA bledne v porovnání s tím co chystá palubní personál u BA... :twisted:

British Airways passengers are facing weeks of chaos after the union representing the airline's cabin crew announced plans for a wave of five-day strikes
...
The first five-day stoppage will start on Tuesday, May 18 and end on Saturday, May 22. The others will take place on May 24-8, May 30-June 3 inclusive and June 5-9 inclusive.
The dispute will primarily hit British Airways' operation at Heathrow where it operates around 550 in and outbound flights a day carrying around 80,000 passengers.


:arrow: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/ ... rikes.html


Jeste ze letim dneska PRG-LHR s BA. Mel jsem puvodne letet pristi tyden, ale posunulo se to o tyden driv. Nazpet stejne letim s CSA ale uz 13.05.

liat
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 23. 07. 2007, 23:32
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod liat » 13. 05. 2010, 11:58

jediný recept na stávku...1. zrušit mafianskou organizaci, jinak rečeno odbory.
2. všem stávkujícím vzít jejich bonusy - letenky atd..
stávka nic neřeší a odbory si neuvědomujou že to může mít vážný dopad na celou firmu...tak jen doufám, že když už budou stávkovat, se budou mít kam vrátit...

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 3970
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Stávka?

Příspěvekod prodejce » 14. 05. 2010, 12:12

jediný recept na stávku.. aby management uznal nekvalitu svého managování a vyvodil z toho pro sebe personální důsledky (když už ne náhradu škody) - tak, jak je to běžné u každého běžného zaměstnance běžné firmy.


Zpět na “British Airways”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host