JFK-LCY

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od Globik »

prodejce píše:Rozdíl je a) v kompjůtru a b) si těžko dovedu představit, když by pak někoho nechtěli pustit.. tak jak by ho páčili ven z toho letadla :biggrin: jestli by přišli čtyři cirkusoví zřízenci, každej by chytnul za jednu končetinu a za řevu a natáčení na mobily by ho vynášeli ven z letadla jako pytel buráků? =))

Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od Globik »

flyingblue píše:
Globik píše:
prodejce píše:no, rozesmálo mě to. Ta představa jak pasovák jde uličkou v letadle... ale ono by to možná šlo. Jenomže tankovat s lidma na palubě je dražší než bez lidí, takže už jen to je IMHO důvod, aby lidi vyhnali ven. V počtu max 32 cestujících se výstup a nástup snad stihnout dá..

Stejně jako chodí ve vlaku. Ptá se podobně jako na letišti v budce. V čem je rozdíl?


Vlak netankuje
:)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od prodejce »

Globik píše:Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?

Stalo a vždycky je to pro leteckou velkej průser..

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od flyingblue »

prodejce píše:
Globik píše:Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?

Stalo a vždycky je to pro leteckou velkej průser..


... a tomu se snazej sickni vyhnout :-)

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od Petr31 »

Globik píše:Mám pár všetečných dotazů ohledně této linky, pokud o tom někdo něco ví:
BA létá s A318 JFK-LCY 6x týdně.
- Na tuto trasu lze koupit letenku do Y jen jako c/s Finnair. British, c/s American, c/s Iberia lze koupit jen do C. Proč?
- Na trase do NYC to má mezipřistání v SNN. Je to kvůli doletu? A žádný c/s v nevidím, tedy jde koupit jen C. Pochybuji, že je to jiný stroj, jak se tedy obsazuje Y (které tam evidentně je) na trase LCY-JFK?
Vše mám jen z Matrixu, nevím to tedy na sto procent (ale pokud Matrix něco neukazuje, v čem je zakopán pes - pochybuji, že by se to prodávalo mimo GDS?)


- laicky řečeno, abych nezabíhal do detailů. Mezipřistání v Shannonu je nutnost, vzhledem k parametrů RWY v LCY A318 odlétá s minimem paliva a v Irsku dobere.
- konfigurace je letadla je pouze C, což je i logické, pokud je uvnitř jen 32 míst. Y cesťáci by v tomto počtu by na tomto letu způsobili, že by se jeho ekonomika blížila Concordu :D


jonapet
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 335
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Stav: Offline

Re: JFK-LCY

Příspěvek od jonapet »

k lince BA 001 je na netu spousta tripreportů (od Airliners po YT), např.:

http://youtu.be/moGJY4reglU


Odpovědět