Stránka 2 z 2

Re: JFK-LCY

Napsal: 26. 01. 2014, 22:00
od Globik
prodejce píše:Rozdíl je a) v kompjůtru a b) si těžko dovedu představit, když by pak někoho nechtěli pustit.. tak jak by ho páčili ven z toho letadla :biggrin: jestli by přišli čtyři cirkusoví zřízenci, každej by chytnul za jednu končetinu a za řevu a natáčení na mobily by ho vynášeli ven z letadla jako pytel buráků? =))

Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?

Re: JFK-LCY

Napsal: 26. 01. 2014, 22:01
od Globik
flyingblue píše:
Globik píše:
prodejce píše:no, rozesmálo mě to. Ta představa jak pasovák jde uličkou v letadle... ale ono by to možná šlo. Jenomže tankovat s lidma na palubě je dražší než bez lidí, takže už jen to je IMHO důvod, aby lidi vyhnali ven. V počtu max 32 cestujících se výstup a nástup snad stihnout dá..

Stejně jako chodí ve vlaku. Ptá se podobně jako na letišti v budce. V čem je rozdíl?


Vlak netankuje
:)

Re: JFK-LCY

Napsal: 26. 01. 2014, 22:20
od prodejce
Globik píše:Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?

Stalo a vždycky je to pro leteckou velkej průser..

Re: JFK-LCY

Napsal: 26. 01. 2014, 22:34
od flyingblue
prodejce píše:
Globik píše:Ono se ještě nikdy nedtalo, že policie vyvedla někoho z letadla?

Stalo a vždycky je to pro leteckou velkej průser..


... a tomu se snazej sickni vyhnout :-)

Re: JFK-LCY

Napsal: 26. 01. 2014, 23:52
od Petr31
Globik píše:Mám pár všetečných dotazů ohledně této linky, pokud o tom někdo něco ví:
BA létá s A318 JFK-LCY 6x týdně.
- Na tuto trasu lze koupit letenku do Y jen jako c/s Finnair. British, c/s American, c/s Iberia lze koupit jen do C. Proč?
- Na trase do NYC to má mezipřistání v SNN. Je to kvůli doletu? A žádný c/s v nevidím, tedy jde koupit jen C. Pochybuji, že je to jiný stroj, jak se tedy obsazuje Y (které tam evidentně je) na trase LCY-JFK?
Vše mám jen z Matrixu, nevím to tedy na sto procent (ale pokud Matrix něco neukazuje, v čem je zakopán pes - pochybuji, že by se to prodávalo mimo GDS?)


- laicky řečeno, abych nezabíhal do detailů. Mezipřistání v Shannonu je nutnost, vzhledem k parametrů RWY v LCY A318 odlétá s minimem paliva a v Irsku dobere.
- konfigurace je letadla je pouze C, což je i logické, pokud je uvnitř jen 32 míst. Y cesťáci by v tomto počtu by na tomto letu způsobili, že by se jeho ekonomika blížila Concordu :D

Re: JFK-LCY

Napsal: 28. 01. 2014, 14:51
od jonapet
k lince BA 001 je na netu spousta tripreportů (od Airliners po YT), např.:

http://youtu.be/moGJY4reglU