American airlines

Odpovědět
patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od patras »

Tak další dotaz: uz mam tiket na tohorocni vylet na chatu do čikága.....
AA PRG-PHL-ORD
a ORD-PRG direct
Je to v C ale na domestic me to hodilo do Y

Je to normální? Letenka za 90k a PHL-ORD v dobytcaku???


MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od MarcosFT »

mixed cabin...proste si nevedel co kupujes....je normalni letet v Cathay F za 20k? :))

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od patras »

Netuším o čem mluvíš.... já to nekupoval. Je jen věděl ze bude C a že by mohl vyjít ten direct.
Řeším že když máš let s C prestupem v Evropě, vždycky i na vnitroevropskem letu je taky C.
S prestupem v US letim poněkolikáté a prostě to nechápu...kdysi s United byla k C letence domestic First. S DL a i ted s AA todle... Mám prostě pocit ze by to tak být nemělo...

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od MarcosFT »

Ne vždy máš k tatl po evropě c. právě proto se tomu říká mixed cabin. standardni to doopravdy uplne neni, k C letence bys mel dostat domestic F, ale obcas se to takhle domicha :) nemel jsi tentokrat stesti.

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od patras »

Na náhodu nevěřím. Ta 738 na domestic legu má 16 F míst. To není úplně málo. Takže spíš myslím ze je to pravidlo nez ze by F uz byla plna. Na FT sem k tomu nic nenašel a seating mi dokonce zatim nedovoluje udělat rezervaci na ten domestic leg...kdyz sem to loni letel v premium eco, slo bukovat na domestic legu main cabin extra. Taxnad to ted pude taky aspoň. Jinak vtipná 767 s tablety misto IFE na cestě tam bude slušný retro a z5 mam v 788 5a tedy jedno z mala not connected tedy neverglujicich se sedadel...takze očekávám tak 7 hodin klidného spánku! :o


MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od MarcosFT »

no samozřejmě že to náhoda nebyla. Občas prostě koupíš fare kde je business jen přes rybník a domestic je pak Y. Není to nic neobvyklýho. Prostě si neměl štěstí, že ten kdo ti to kupoval, koupil mixed cabin (a ani o tom nemusel vědět). Jinak standard je normálně po C domestic F. Rozhodně se nic neměnilo.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »

Mixed cabin je ve Státech fakt běžná věc. Alespoň u award letenek. Napříč US aerolinkami, včetně AA. "Nejlepší" je kombinace evropský přískok C, TATL Y, US domestic Y. A je to ve sloupci business. Přitom kolikrát za stejné míle člověk dostane přískok C, TATL C, US domestic tzv.F. Předpokládám, že u letenek za prachy to může někdy tak být taky.

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od patras »

Že u awardu to bude mixed by se dalo pochopit.

Ja se ale bavím o normal letenkach za love.

Myslel sem ze je to třeba tim, ze company dostane nabidku na itinerar kde je C + domestic F a jelikož F neprojde kontrolními mechanismy / policy tak to násilně downgradujou.

Taxem zkusil dat jen tak rezervaci na AA.com na jinej, méně vytizenej datum a hodilo mě to do Y taky....

A jak rikam, pred 4 lety u DL pres JFK to iste....

Nevěřím na nahodu..
Mozna pan Prodejce by věděl?

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od whiskey »

aky je equipment na ten Y priskok? Nie je to nejaky bombardier/embraer maly, co ma iba Y sedacky?

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »

whiskey píše:aky je equipment na ten Y priskok? Nie je to nejaky bombardier/embraer maly, co ma iba Y sedacky?

To už psal, že je tam dost sedaček ve F. A jelikož je PHL hub po US, tak tam o ORD nic malého nelétá.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »

Já hlavně nechápu, proč to máš tak drahé. I když dám červenec, pobyt jen 3 dny mimo víkend, tak mi matrix v této kombinaci hází necelých 77 tisíc a ten přískok je v F. Není to náhodou proto, že se v ty dny v Chicagu děje něco, na co je velká poptávka na F? Nějaký veletrh apod.?
Ale jak píšeš, zkoušel jsi i jiné datum...

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od patras »

Je. Proto tam taky letim. 40000 účastníků, většinou high tier...
tahle cena eště dobrá, u AA/BA sou ceny na tento termín zhruba rok dopředu normál a až pak to de nahoru
LH a swiss už vždy rok dopředu tenhle termín naceněj v C na 100k a F není v bookingu k mání vůbec - jen na individuální domluvu

takže sem rád že vůbec slušnou letenku mám, nicméně bez ohledu na cenu: když teď zadáš libovolný termín v C v tomhle trasování v business ať už na AA.com nebo BA.com - vždycky to dopadne stejně:

17:50PHL
Fri 19 Jun
Terminal A

19:30ORD
Fri 19 Jun
Terminal 3

Economy Checked baggage
This flight does not have business class.
We've shown you the closest alternative.
Operated by: American Airlines
2 checked bags (American Airlines weight restrictions may apply)


tj. fcuk jů, biznis nemáme, closest alternativa pro tebe je economy ale dva kufry ti teda vemem pyčo...


tak mi matrix v této kombinaci hází necelých 77 tisíc a ten přískok je v F.


kde ti to hodí F?


edit:

tak už sem to taky našel...červenec v pohodě C --- F i klidně zpátky F---C
takže je to opravdu o termínu a počtu sedaček

takže mi nezbývá než počkat až otevřou seating pro ten domestic (proč se mi neotvírá teď to taky nechápu) a snad tam pude aspoň ta MCE...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »

Když si na webu AA zadám OW award CTS-KIX, tak mi to nabízí na každý den za 7500 mil, ale u všech letů je uvedeno Not available. Ať to zadám na listopad nebo na leden. Mám to brát jako nějakou krátkodobou závadu na systému nebo trvalou závadu ve smyslu, že to nabízí něco, co stejně nabídnout nemůže?

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: American airlines

Příspěvek od Globik »

Koukám náhodou na seating letu AA138 (LAX-LHR), B772 na 12.5.2024. Letadlo je prakticky prázdné a chápu, že je důvod některé sedačky vyblokovat, ale nechápu logiku, proč jsou vyblokovaná všechna C a J v řadách 20-24 (tedy poslední řady v přední části dobytčáku - resp. u ABC je to předposlední řada, pak je dvojsedačka AB). Napadá někoho důvod?


Odpovědět