Linka z Voroneze do Prahy

Odpovědět
Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Linka z Voroneze do Prahy

Příspěvek od Night fly »

Dnesni planes.cz tvrdi, ze to Poljot (resp. Polet) chce litat se Saabem 2000. To fakt mysli vazne anebo je to ulet planes? Vzdyt z VOZ do PRG je to dal, nez ma plne nalozeny (max payload) S20 dolet :?: Nehlede na to, ze letet pres 3 hodiny v kukuruzniku je za trest :?:


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Linka z Voroneze do Prahy

Příspěvek od Pavel »

Night fly píše:Dnesni planes.cz tvrdi, ze to Poljot (resp. Polet) chce litat se Saabem 2000. To fakt mysli vazne anebo je to ulet planes? Vzdyt z VOZ do PRG je to dal, nez ma plne nalozeny (max payload) S20 dolet :?: Nehlede na to, ze letet pres 3 hodiny v kukuruzniku je za trest :?:


mám pocit,že Saab 2000 má ke kukuruzniku hodně daleko, pokud chtějí linku otevřít, tak moc dobře vědí kam a za jakých podmínek doletí.......a už vůbec nevidím důvod proč by to měl být úlet planes....

Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »


Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Pavel: puvodne se totiz v souvislosti s linkou VOZ-PRG-MIL mluvilo o Jak-42, coz se mi zdalo mnohem rozumnejsi. S20 jednak prece jen neni letadlo na trihodinove lety (i kdyz technicky na to ma - sekl jsem se ja, zamenil jsem nm za km, VOZ-PRG je nejakych 1080 nm a S20 ma s plnym payloadem a rezervou dolet 1180 nm). Nevim, porad se mi zda operovat temer 2000km linku vrtulakem pro 50 lidi jednou tydne neprilis logicke.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

Night fly píše:Pavel: puvodne se totiz v souvislosti s linkou VOZ-PRG-MIL mluvilo o Jak-42, coz se mi zdalo mnohem rozumnejsi. S20 jednak prece jen neni letadlo na trihodinove lety (i kdyz technicky na to ma - sekl jsem se ja, zamenil jsem nm za km, VOZ-PRG je nejakych 1080 nm a S20 ma s plnym payloadem a rezervou dolet 1180 nm). Nevim, porad se mi zda operovat temer 2000km linku vrtulakem pro 50 lidi jednou tydne neprilis logicke.


Ono taky jde o to jakou ekonomiku má Jak-42 a Saab 2000:)...pokud berou do své flotily Saaby tak je jasný,že je budou upřednosťnovat.....a 3 hoďky se v 2000 dají vydržet:)....dřív se taky přes velkou louži lítalo s IL-18 a nikdo nebrblal:-D


Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »

Pavel píše:
Night fly píše:Pavel: puvodne se totiz v souvislosti s linkou VOZ-PRG-MIL mluvilo o Jak-42, coz se mi zdalo mnohem rozumnejsi. S20 jednak prece jen neni letadlo na trihodinove lety (i kdyz technicky na to ma - sekl jsem se ja, zamenil jsem nm za km, VOZ-PRG je nejakych 1080 nm a S20 ma s plnym payloadem a rezervou dolet 1180 nm). Nevim, porad se mi zda operovat temer 2000km linku vrtulakem pro 50 lidi jednou tydne neprilis logicke.


Ono taky jde o to jakou ekonomiku má Jak-42 a Saab 2000:)...pokud berou do své flotily Saaby tak je jasný,že je budou upřednosťnovat.....a 3 hoďky se v 2000 dají vydržet:)....dřív se taky přes velkou louži lítalo s IL-18 a nikdo nebrblal:-D


Ja bych mel stesti letet pres velkou louzi s IL18 i dnes!!! Pro me 3 hodiny v An24 je v pohode ale Saab je tissi.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Pamatuji kdyz TAROM lital PRG z ATR-kem. Byli lidi co leteli jednou a pak uz radsi s CSA. 1080nm mission neni zrovna typicka pro S20. Ja jsem s nim nikdy neletel ale asi to bude neco podobnyho jak ATR a tam mi prijde hodina do BTS tak akorat :) ale zase je pravda ze vydrzet se da vsechno. PAX z Voroneze asi nebudou mit moc na vyber a S20 do PRG pravidelne nelita tak to by to bylo vitane zpestreni provozu.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Pavel: mne ty S20 sedi spis na linky VOZ-MOW, VOZ-AER atd. Treba loni v lete mezi Voronezi a Moskvou neletalo temer nic a vlakem to je nejakych 12-15 hodin (700km)... Ale proti gustu zaden disputat.

vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Příspěvek od vita »

Pavel píše:....dřív se taky přes velkou louži lítalo s IL-18 a nikdo nebrblal:-D


Teď se to občas letí s B737-800 a brblaj tu všichni :lol: :lol:

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Příspěvek od Zdenek »

Letel jsem jako koupak s AT72 do Varny a z5 a neshledavam na tom nic spatneho. Rozhodne jsem mel lepsi pocit nez sb AN24 SOF-BOJ, na to nikdy nezapomenu, jak jim prebyval PAX, tak jej posadili na kufr, jak letuska nabizela cajokafe ze samovaru ... To byly casy ... Bezpecnosti kontrola v SOF - v mistnosti vojak se samopalem ...

Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »

A uz je tady!!! Dnes. Saab 200. Ma nekdo fotky???


dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

No byli chlebíčky,přílet delegace, tiskovka, nákupy ve free shopech a kromě toho první tři platíci pax. :D ani se jim nechtělo odletět. Letadlo mělo nakonec průlet téměř 3hod.

Jinak nevím jak moc tenhle let nazvat pravidelkou. Létat jednou týdně je dost málo. Chce to aspoň jednu další frekvenci(středa, čtvrtek). Tohle není ani pro nákupychtivé rusy. Další věc je ten S20, letět 3hod v turbopropu je docela dost. Tady by bylo vhodné letadlo CRJ nebo nejaký Embraer. Jinak VOZ má téměř 1mil obyvatel a linka by mohla časem nabídnout codeshare s CSA a myslím, že určitě by mohla být uspěšná. Ale tak za rok by to chtělo Embraer 170 a tak 3 krát týdně.

Tady jsou nejaké linky...

http://www.polet.ru/
http://en.wikipedia.org/wiki/Voronezh
http://www.voronezhavia.ru

Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »

Aha, ja uz mam nejake fotky http://swans0ng.livejournal.com/27183.html

yangzhening
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
Pohlaví: muž
Bydliště: Jiamusi 佳木斯
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Linka z Voroneze do Prahy

Příspěvek od yangzhening »

A jsou tu z5...je načase oživit vlákno. V létě bych si to s nima rád do Voroněže vystřihnul, máte někdo zkušenost?


Odpovědět