Aer Lingus

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2120
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od persona »

Koukám na ty podmínky a u dálkového letu to žádný poplatek nezmiňuje, viz LowFare / FlexiFare u USA economy flight - Free baggage allowance: 2 zavazadla do 36 kg. Příruční zavazadlo (kufřík) do 6 kg - to je trochu málo, ale stejně ho budu mít hodně prázdný - naplní se až nákupy v NYC.


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3957
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od HighFlyer »

Toto NENI aprilovy zert.

Kdyz prepravujete hudebni nastroje jako je violoncello nebo harfa se spolecnosti Aer Lingus a nechcete tyto nastroje poslat jako zapsana zavazadla, tak spolecnost doporucuje pro ne zakoupit sedacku v kabine (na tom by jeste nebylo nic tak zvlastniho ani apriloveho). Aprilovou dimenzi tomu dodavaji teprve pokyny Lingusu, pod jakym jmenem zakoupit letenku pro violoncello nebo harfu:

Carriage of Musical Instruments
The instrument should be booked in the name of Cello/A Ms or Harp/A Ms. The actual weight of the instrument including its carry case, must not exceed 75kgs/165lbs.

Jestli si nekdo mysli, ze si delam prdεl, tak cely text najdete tady:
http://www.aerlingus.com/i18n/en/htmlPo ... ation.html

Tak by me zajimalo, co by se delo, kdybych koupil letenku na jmeno Kalashnikov/A Mr nebo Bazooka/A Ms. :)))

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2907
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od Night fly »

HighFlyer píše:Tak by me zajimalo, co by se delo, kdybych koupil letenku na jmeno Kalashnikov/A Mr nebo Bazooka/A Ms. :)))


Kalasnikov je prece /M Mr. :lol:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2905
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od Fabo »

Ono vubec potomstvi daneho soudruha musi mit "vesely" zivot :)

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1482
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od HonzaLB »

Velmi zajímavý text o tom, jak se Aer Lingus dostal z největších problémů...
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... eller.html


HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1482
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od HonzaLB »

v tom textu je pár zajímavých věcí, dovoluji si na ně upozornit především proto, že Aer Lingus je firmou, kterou lze velikostí i historií srovnávat s ČSA....jen s tím rozdílem, že ČSA nemají vedle na dvorku O´ Learyho, i když si na něj možná Vik někdy snaží hrát:)x let ztrát, x let velký moloch, který se nepřizpůsobil včas nákladově vývoji trhu. u Aer Lingus ještě problém, že jejich domácí trh fakt hodně vlivem krize spadl.

"A combination of capacity management, a wide-ranging cost savings programme, a shift in strategy and a recovery in global, if not Irish, economic activity helped the carrier to a €140 million ($200 million) operating turnaround last year in posting profits of €57.6 million - a sharp improvement on two years of losses."


Mueller concluded Aer Lingus needed to differentiate itself from Ryanair and began shifting towards a hybrid model.



The airline has developed a modular product to cater for popular business routes such as Dublin-London Heathrow, as well as its high proportion of VFR traffic. "The challenge then has been to offer a service flexible enough to cater for business traffic on one flight, and that can operate almost as a charter flight on the next one," he says.


For us partnership is not a joining a country club attitude. Every partnership is subject to a business case and we have been quite successful," he says


But Mueller sees the shift in Aer Lingus strategy meaning it is more complementary to Ryanair. "We are basically not fishing in their pond, and not the other way around."

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3957
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od HighFlyer »

Diky za 'executive summary'.

Aer Lingus sleduju uz hodne dlouho a je tam z ceho brat pouceni. Za zminku stoji vystoupeni z aliance, zruseni business tridy a korekce iluzí o sitovem modelu a prestupnim uzlu. Bohuzel podobne iluze (spolu s nedostatkem odvahy) pretrvavaji u lidi odpovednych za CSA a danove poplatniky to uz stalo pres 10 miliard.

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od dydzej »

HighFlyer píše:Diky za 'executive summary'.

Aer Lingus sleduju uz hodne dlouho a je tam z ceho brat pouceni. Za zminku stoji vystoupeni z aliance, zruseni business tridy a korekce iluzí o sitovem modelu a prestupnim uzlu. Bohuzel podobne iluze (spolu s nedostatkem odvahy) pretrvavaji u lidi odpovednych za CSA a danove poplatniky to uz stalo pres 10 miliard.

Tak na TATL letech snad jeste Aer Lingus business class maji, ne?

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1643
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od Airbus380 »

HighFlyer píše: a korekce iluzí o sitovem modelu a prestupnim uzlu.


Souhlasím, že od Lingusů by si ČSA mohly vzít příklad, ale v tomhle konkrétním bodě nikoliv. Stále si totiž myslím, že smysl ČSA může být z velké části v transferových pax. Narozdíl od EI. Protože:

1) Irský cestující je odlišný od cestujícího českého
- Pomineme-li krizi (EI se ze svrabu dostal daleko před ní), irský cestující disponuje větší kupní silou než český cestující, to zákonitě znamená, že jako p2p cestující je Ir pro leteckou společnost zajímavější než Čech.
- Velký počet irských emigrantů/gastarbeiterů v USA, stejně tak jako v UK.
- odlišná mentalita českého neobchodnío cestujícího (=koupáka). Raději letí s cestovkou a QS, kdežto EI nabízí i pravidelné (někdy celoroční) lety do mnoha letovisek.
- V menší míře má vliv také to, že Iry naučil létat Leary. Lingus se tomu jen přizpůsobil.

2) Poloha PRG vs. DUB
- PRG je předurčená pro tranzity ze západní Evropy do východní Evropy, Blízký východ. Jediný schopný konkurent je VIE, ale východ na tom bude čím dál lépe, takže v tom je velká perspektiva
- DUB je pro tranzity kam? Z Evropy do USA? Vždyť z Evropy do USA se lítá z každého aspon trochu významného letiště.

Tomsa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09. 03. 2012, 17:37
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od Tomsa »

Mám dotaz. Letěli jste někdo nedávno s Aer Lingus ? Booking absolutně otřes ! Jsou sice něco mezi nízkonákladovkou a běžnou aerolinkou nicméně to, že předem avizují "All charges and fees included" a pak mi naúčtují 6e za platbnu kartou (jako Ryanair) a následně si musím vybrat sedadlo od 5 do 15e. Tomu teda já říkám "additional fees" vy ne ?
A navíc mi neposlali žádné info. Jen potvrzení rezervace. Jsem zvyklí vždy dělat on-line check-in, ale od nich ani slovo, jestli ho musím dělat.
Ještě mě zajímá. V Economy class je jídlo v ceně nebo si za ně platím ? Spíš nebude, ale dobrý vědět... díky

xmartinmx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 20. 07. 2011, 15:23
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od xmartinmx »

Tomsa píše:Mám dotaz. Letěli jste někdo nedávno s Aer Lingus ? Booking absolutně otřes ! Jsou sice něco mezi nízkonákladovkou a běžnou aerolinkou nicméně to, že předem avizují "All charges and fees included" a pak mi naúčtují 6e za platbnu kartou (jako Ryanair) a následně si musím vybrat sedadlo od 5 do 15e. Tomu teda já říkám "additional fees" vy ne ?
A navíc mi neposlali žádné info. Jen potvrzení rezervace. Jsem zvyklí vždy dělat on-line check-in, ale od nich ani slovo, jestli ho musím dělat.
Ještě mě zajímá. V Economy class je jídlo v ceně nebo si za ně platím ? Spíš nebude, ale dobrý vědět... díky


Lingus má občas fajn ceny z UK do Irska, jinak kvalitativně je to podobný Ryanairu. Za občerstvení platíš.
dále:
1) pokud platis Visou electron, handling fee se neplatí
2) sedadlo za peníze tě nikdo vybírat nenutil, stačilo počkat na check-in
3) online check-in dělat nemusíš, ale můžeš
4) máš-li více zavazadel, tak se spíš zaměř na jejich šílenou baggage policy

Tomsa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09. 03. 2012, 17:37
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od Tomsa »

Díky za radu. Nemám s nima zkušenosti.
To s tím sedadlem, to jsem vážně nevěděl. Vypadalo to, že tam není žádná jiná možnost. Ale tak nevadí. Aspon mám svoje sedadlo u okna a nikdo mi je nevezme. Stejně nerad sedím v uličce. O těch sedadlech se tam samozřejmě nepsalo ani slovo.
Naštěstí letím jen s příručním zavazadlem. Jestli jsem to pochopil správně, tak je tam omezení pouze váhové, i když je to divný.
Narozdíl od Ryanair, se keterejma tam letím jednu cestu, mi neposlali zatím vůbec žádný info...vůbec jsem netušil co s tím. Ryanair to má krásně přehledně...

rastompk
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 114
Registrován: 08. 12. 2011, 10:32
Bydliště: CDG/ORY/BVA
Stav: Offline

Re: Aer Lingus

Příspěvek od rastompk »



Odpovědět