Air Asia
nemej nejmensi strach... az na nejake spozdeni sem tam (vetsinou vecerni linky) tak letouny maji v dobre forme, cabin crew nemohu vynachvalit...opravdu bezva (Thai air asia)..
jedina vec ktera mi leze na nervy je free seating a asiate se hned hrnou u boarding gate ve fronte 10 hodin pred nastupem aby dostaly hned mista vepredu.... pozitivum je ze ignoruji exit seats....
interior bezva cele v kizu ale sedadla mohou byt trochu neprijemne kdyz se leti 2+ hodin... ale tech letu neni mnoho...
litam s airasia z BKK do Singapuru, Phnom Penh, Ho Chi Minh, Macau a v ramci Thajska.....
jedina vec ktera mi leze na nervy je free seating a asiate se hned hrnou u boarding gate ve fronte 10 hodin pred nastupem aby dostaly hned mista vepredu.... pozitivum je ze ignoruji exit seats....
interior bezva cele v kizu ale sedadla mohou byt trochu neprijemne kdyz se leti 2+ hodin... ale tech letu neni mnoho...
litam s airasia z BKK do Singapuru, Phnom Penh, Ho Chi Minh, Macau a v ramci Thajska.....
IL62 píše:Spokojenost! Pouze mě zarazl mail, co mi přišel ohledně mé příší rezervace, že v souvislosti s přechodem na nove letiště v BKK začíná C/I 3 hodiny před odletem a končí hodinu!!!! před odletem. Takže je třeba si nechat poněkud větší časovou rezervu.
zmatky meli hned pri otevreni noveho letiste.. 3 hodiny je blbost ale je to kvuli tomu ze 1 tyden polovina cestujici ani nevedeli ze se lita ze Suvarnabhumi jelikoz Air Asia zacala pouzivat toto nove letiste skoro tyden pred oficialnim provozu letiste....
dopadlo to tak i s mymi kamarady ze jsem je vzal na Don Muang a hned mi zavolaly ze Jedine airaia lita ze suvarnabhumi.... a zkuste 1 hodinu jet ze stareho letiste na nove...... dopadlo to tak ze kazdy let meli alespon 20 az 30 lidi kteri zmeskaly let..nasledne musely na jiny, atd.... tak 3 hodiny je diplomaticky spusob jak rici "kdyz pojedete na stary a uvidite ze od tam tud neletame tak budete mit cas skocit do taxiku a ztihnout let z noveho letiste ktere je na druhe strane 9 milionoveho mesta s nejhorsi dopravou na svete!"
idioti udelaly jen pop up a ignorovaly fakt ze 99% populace sveta ma pop up bloker! informace nebyla primo na strankach ani na letenky ktere si objednavas online...
MOMENTALNE zadny strach... staci i jen 1 hodinu pred odletem... check in je vetsinou rychly a stejne je free seating tak zalezi kdo bude spise blokovat boarding gate 1 ne kdo se chekinuje 1....
uzij si let... jsou ok....
nakup letenek u airasia
nemáte někdo zkušenosti s nákupem letenek u malayských airasia?
dík
dík
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 257
- Registrován: 28. 05. 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
no ja jsem je uz koupil....
probiha to bezproblemove jen staci mit kartu s kterou muzes platit pres internet a mit nastaven dnei limit... AirAsia berou Visa a MaterCard u me to bylo tak ze obednas vyplnis udaje o karte a cestujicich a do 24h mi prislo potvrzeni o zaplaceni a cislo itenerare.. na ktery potom dostanes letenku...
probiha to bezproblemove jen staci mit kartu s kterou muzes platit pres internet a mit nastaven dnei limit... AirAsia berou Visa a MaterCard u me to bylo tak ze obednas vyplnis udaje o karte a cestujicich a do 24h mi prislo potvrzeni o zaplaceni a cislo itenerare.. na ktery potom dostanes letenku...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14. 12. 2006, 21:56
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Rezervace s Air Asia je bezproblemova, mail s rezervacnim kodem (to je to jedine, co potrebujete) Vam prijde hned po uspesne rezervaci, mezitim se vam kod objevi i na obrazovce.
Pouze pri rezervaci nezapomenout spravne vyplnit cislo(a) pasu pasazera(-u) (nemusite totiz kupovat jen pro sebe, a pasem se kazdy musi prokazat).
Letel jsem mnohokrat v ramci Indonesie, v ramci Malajsie, a mezi temito dvema zememi.
Bezproblemove, krome castych vecernich zpozdeni. Jednou mi let posunuli o 4 hodiny drive a oznamili to 3 h pred odletem, nicmene i tak jsem to stihnul.
Pouze pri rezervaci nezapomenout spravne vyplnit cislo(a) pasu pasazera(-u) (nemusite totiz kupovat jen pro sebe, a pasem se kazdy musi prokazat).
Letel jsem mnohokrat v ramci Indonesie, v ramci Malajsie, a mezi temito dvema zememi.
Bezproblemove, krome castych vecernich zpozdeni. Jednou mi let posunuli o 4 hodiny drive a oznamili to 3 h pred odletem, nicmene i tak jsem to stihnul.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Živě z Asie: Low-cost aerolinky mění cesty v noční můru -
Rádoby kritická reportáž autora, který si nezjistil základní fakta o nízkonákladových aeroliniích, např. že přepravují z bodu do bodu. Pokud se chcete pobavit - http://aktualne.centrum.cz/cestovani/sv ... ?id=396474 - malá ukázka:
"...Ve 23 hodin přilétám s nízkonákladovými Air Asia z Hanoje do Bangkoku a přemýšlím, jak v tranzitním prostoru strávit skoro osm hodin, které mi zbývají před odletem do Taipeje. Netuším ještě, že letištní předpisy a procedury mi již program zajistily.
Tahanice se zavazadly
Jak se ukázalo, low-costy šetří na ledasčem, včetně počítačového systému, takže nejsou schopny předat informace o pasažérech dalším aerolinkám, což platí i o zavazadlech.
Tedy pokud přilétáte i s jiným než příručním, je potřeba projít pasovou kontrolu, za ní si zavazadlo vyzvednout, dosmýčit jej o čtyři patra výše a tam jej na check-inu znovu odeslat do útrob letiště a skrz pasovou kontrolu se znovu vrátit k letadlům..."
Rádoby kritická reportáž autora, který si nezjistil základní fakta o nízkonákladových aeroliniích, např. že přepravují z bodu do bodu. Pokud se chcete pobavit - http://aktualne.centrum.cz/cestovani/sv ... ?id=396474 - malá ukázka:
"...Ve 23 hodin přilétám s nízkonákladovými Air Asia z Hanoje do Bangkoku a přemýšlím, jak v tranzitním prostoru strávit skoro osm hodin, které mi zbývají před odletem do Taipeje. Netuším ještě, že letištní předpisy a procedury mi již program zajistily.
Tahanice se zavazadly
Jak se ukázalo, low-costy šetří na ledasčem, včetně počítačového systému, takže nejsou schopny předat informace o pasažérech dalším aerolinkám, což platí i o zavazadlech.
Tedy pokud přilétáte i s jiným než příručním, je potřeba projít pasovou kontrolu, za ní si zavazadlo vyzvednout, dosmýčit jej o čtyři patra výše a tam jej na check-inu znovu odeslat do útrob letiště a skrz pasovou kontrolu se znovu vrátit k letadlům..."
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Pan Am píše:Živě z Asie: Low-cost aerolinky mění cesty v noční můru -
Rádoby kritická reportáž autora, který si nezjistil základní fakta o nízkonákladových aeroliniích, např. že přepravují z bodu do bodu. Pokud se chcete pobavit - http://aktualne.centrum.cz/cestovani/sv ... ?id=396474 - malá ukázka:
"...Ve 23 hodin přilétám s nízkonákladovými Air Asia z Hanoje do Bangkoku a přemýšlím, jak v tranzitním prostoru strávit skoro osm hodin, které mi zbývají před odletem do Taipeje. Netuším ještě, že letištní předpisy a procedury mi již program zajistily.
Tahanice se zavazadly
Jak se ukázalo, low-costy šetří na ledasčem, včetně počítačového systému, takže nejsou schopny předat informace o pasažérech dalším aerolinkám, což platí i o zavazadlech.
Tedy pokud přilétáte i s jiným než příručním, je potřeba projít pasovou kontrolu, za ní si zavazadlo vyzvednout, dosmýčit jej o čtyři patra výše a tam jej na check-inu znovu odeslat do útrob letiště a skrz pasovou kontrolu se znovu vrátit k letadlům..."
Vidím, že si rozumíme
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=2394&highlight=
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14. 12. 2006, 21:56
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Zajimava kauza... samozrejme chapu, ze po low-costu nemuze nikdo chtit, aby zajistil transfer zavazadel. Kdyz ale priletim s Air Asii z Hanoje do Bangkoku a nachazim se v tranzitnim prostoru a nemam zavazadlo a pokracuju treba s Thai Airways do Taipei...opravdu nemuzu jit na transfer desk Thai a pozadat o boarding pass? Kdybych priletel z Hanoje bez zavazadla treba s Vietnam Airlines (coz neni low-cost), na transfer desku Thai by mi boarding do Taipei vydali nebo ne? Samozrejme, jina otazka je, kdo by si kupoval navazny let s dvema ruznymi spolecnostmi bez code-share.
Poradite?
Poradite?
Z Planes.cz:
06.04.2007 13:06 Malajská AirAsia X odložila kvůli nedostatku letadel zahájení svých dálkových nízkonákladových letů nejdříve na srpen 2008. Původně chtěla začít létat již od července t.r. z Kuala Lumpur do Manchesteru, Tianjinu a Hangzhou (Čína), s eventuelním rozšířením linek do dalších britských měst. Provoz chce zabezpečit 15 pronajatými B777 nebo A330.
06.04.2007 13:06 Malajská AirAsia X odložila kvůli nedostatku letadel zahájení svých dálkových nízkonákladových letů nejdříve na srpen 2008. Původně chtěla začít létat již od července t.r. z Kuala Lumpur do Manchesteru, Tianjinu a Hangzhou (Čína), s eventuelním rozšířením linek do dalších britských měst. Provoz chce zabezpečit 15 pronajatými B777 nebo A330.