HonzaLB píše:Nová základna Malévu je v SNN
http://www.airliners.net/photo/Malev--- ... 5c23969f2e
pouze fronta do lakovny....
HonzaLB píše:Nová základna Malévu je v SNN
http://www.airliners.net/photo/Malev--- ... 5c23969f2e
flyingblue píše:US dopravci se (dle meho nazoru) snazi byt az hyperkorektni ke klientum (alespon Delta je na me vzdycky hodna).
flyingblue píše:Cim drive ji vymeni za letenku "ziveho dopravce", tim lepe.
Fabo píše:To jsem chtel taky rict, jestli po buseni do AA dostane letenku vydanou AA, byt jen na sektor JFK/BUD, bude mit neco, cim muze zakladat nejaky narok po pripadnem zruseni linky JFK/BUD.
MK píše:tak ja mam take koupene letenky s Malevem na zacatek brezna...resili jste nekdo (ti co u nich maji koupenou letenku) vraceni penez? budou je vubec vracet? platil jsem visou pres jejich web...tak snad moje penize za letenku jeste uvidim
flyingblue píše:MK píše:tak ja mam take koupene letenky s Malevem na zacatek brezna...resili jste nekdo (ti co u nich maji koupenou letenku) vraceni penez? budou je vubec vracet? platil jsem visou pres jejich web...tak snad moje penize za letenku jeste uvidim
No klidne muzes udelat reklamaci platby u banky, ze nedoslo k cerpani sluzeb.
Zlin142 píše:flyingblue píše:US dopravci se (dle meho nazoru) snazi byt az hyperkorektni ke klientum (alespon Delta je na me vzdycky hodna).
Striktně vzato je on v současnosti ale klientem MA nikoli AA.flyingblue píše:Cim drive ji vymeni za letenku "ziveho dopravce", tim lepe.
Podle mne nepravděpodobný scénář, ale za vyzkoušení asi stojí a ničeho horšího než zdvořilého odmítnutí se nedočká.Fabo píše:To jsem chtel taky rict, jestli po buseni do AA dostane letenku vydanou AA, byt jen na sektor JFK/BUD, bude mit neco, cim muze zakladat nejaky narok po pripadnem zruseni linky JFK/BUD.
To je myslím přesně důvod proč k ničemu takovému nedojde a jejich vstřícnost bude končit u uznání letenky MA na let AA BUD-JFK i po faktickém krachu aerolinky. Jestli to je s linkou BUD-JFK nahnuté tak si AA asi nebudou vytvářet potenciálně další "liability" v podobě 261, nutnosti rebookovat v případě zrušení této linky a další agendy, tím že konvertuje letenky stovek (tisíců?) klientů MA na svoje aniž by z toho měli jediný $$$.
don_quijote píše:Jenom tak teoreticky by me zajimalo, kdyby CSA chtely obnovit znovu SKP, jak by to byl narocny proces? Respv. je nejaka sance, ze by si to treba jeste rozmyslely?
edit: preklep