Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Diky za krasne fotky!
Business vypada prostorne, to je prijemne zjisteni. Pokud me oko nesali, tak v economy jsou displeje 16:10(9) a v business 4:3?
edit: tak se mi to zdalo, z fotek na a.net je videt, ze i v business jsou siroke obrazovky.
Business vypada prostorne, to je prijemne zjisteni. Pokud me oko nesali, tak v economy jsou displeje 16:10(9) a v business 4:3?
edit: tak se mi to zdalo, z fotek na a.net je videt, ze i v business jsou siroke obrazovky.
Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
No myslim, ze v obou tridach jsou sirokouhle. Za tech 50 minut se toho moc stihnout neda Kazdopadne na obou letech byla velmi prijemna a chapava posadka.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Pokud jsem dobre rozumel, dnes letel do Varsavy v 5000 ft z duvodu poruchy dveri.
... podle F24 letěl při včerejším letu do Prahy i zpět v normální hladině kolem 300. Nízko letěl akorát v pátek zpět do Varšavy. Ale je fakt, že teď právě letí do Vídně a má tam nějakých 240 - že by opatrnost?
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Letěl jsem v sobotu PRG-WAW. Pro mě to byl zážitek, ale objektivně musím říct, že kromě značně nižšího hluku v kabině, běžný cestující mnoho rozdílů nepozná. Barevné osvětlení a zatmavovací okénka jsou jenom takové bonbónky.
Co mě však nemile překvapilo, je IFE LOTu. Je to jen něhajká "zkušební" verze nebo v takové, jaká byla, 787 pošlou do světa?
Co mě však nemile překvapilo, je IFE LOTu. Je to jen něhajká "zkušební" verze nebo v takové, jaká byla, 787 pošlou do světa?
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
A380: co konkrétně máš v případě IFE na mysli? Letěl jsem stejným letem a na tu chvíli, co to pustili a procházel jsem nabídku, mě nepřipadlo, že by nabídka měla být "neúplná". Filmy, muzika, dobře zpracované mapy, TV, možnost přepínat na mapu s puštěnou hudbou... tak možná to asi nemají počtem titulů tak nadupaný (neprocházel jsem filmy) jako u jinde. Spíš mě vůbec překvapilo, že rozdávali sluchátka, aby je zase za 15 minut mohli vybrat Když promocja, tak se vším všudy
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Sluchatka byly v economy velmi dobry a co jsem zahlid tak i v C stejny, rekl bych horsi nez u AF v business a lepsi nez u KE v business. Akorat maji nestandardni konektor - dvojity jack, ale jeden maly a jeden velky. A u minimalne na prave strane mi prijde lehce nedomyslene, ze konektor sluchatek trci z leve podrucky smerem k sousedovi po leve ruce pripadne do ulicky.
K IFE jen dva detaily - filmu bylo asi 6 a ovladac i cele IFE bylo asi stejne jako u KE - nova konfigurace (beyond tomu myslim rikaji Korejci)
K IFE jen dva detaily - filmu bylo asi 6 a ovladac i cele IFE bylo asi stejne jako u KE - nova konfigurace (beyond tomu myslim rikaji Korejci)
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
a je tu první promo:
Využijte zvýšeného pohodlí nové prémiové ekonomické třídy LOT Premium Economy na palubě nejmodernějšího letadla na světě Boeingu 787 Dreamliner za výhodnou cenu.
Praha - NEW YORK zpáteční od 27 200 Kč včetně poplatků
Praha – Chicago zpáteční od 28 200 Kč včetně poplatků
Využijte zvýšeného pohodlí nové prémiové ekonomické třídy LOT Premium Economy na palubě nejmodernějšího letadla na světě Boeingu 787 Dreamliner za výhodnou cenu.
Praha - NEW YORK zpáteční od 27 200 Kč včetně poplatků
Praha – Chicago zpáteční od 28 200 Kč včetně poplatků
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
OR píše:A u minimalne na prave strane mi prijde lehce nedomyslene, ze konektor sluchatek trci z leve podrucky smerem k sousedovi po leve ruce pripadne do ulicky.
K IFE jen dva detaily - filmu bylo asi 6 a ovladac i cele IFE bylo asi stejne jako u KE - nova konfigurace (beyond tomu myslim rikaji Korejci)
Souhlas. Už takhle ty sedadla nejsou extra široký a ještě když tam člověku trčí konektor, tak si asi ani neopře nohu... Kam to vůbec trčí po levé straně a uprostřed? Seděl jsem vždy u okýnka napravo, tam naštěstí není nic.
Filmů tam bylo málo, co jsem procházel, ale to třeba ještě doplní.
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
prodejce píše:Praha - NEW YORK zpáteční od 27 200 Kč včetně poplatků
Praha – Chicago zpáteční od 28 200 Kč včetně poplatků
aky je to bucket? Z VIE nic?
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
feeder v "Y", dálkovka v "A"
Z Vídně je stejná nabídka - cena 30 320 Kč (1180 EUR) pro NYC i ORD.
Z Vídně je stejná nabídka - cena 30 320 Kč (1180 EUR) pro NYC i ORD.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Tak do MUC už po druhé záskok místo 787 letěla 734. A totéž dnes do PRG.
http://www.pasazer.com/in-12641-lot,mec ... ie,787.php
http://www.pasazer.com/in-12641-lot,mec ... ie,787.php
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
RadekB píše:Tak do MUC už po druhé záskok místo 787 letěla 734. A totéž dnes do PRG.
http://www.pasazer.com/in-12641-lot,mec ... ie,787.php
Meli poslat cpt. Wronu, tomu nejaky mechanicky poskozeni podvozku nemusi delat potize
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
Včera s tím na WAW Pjótr super říznul a dneska, Dreamliner na stojánce a pšonka hlásila že bude boarding busem, takže to bylo jasný..Ale než jsme se dostali domu, tak jsem si pořád myslel, že to byla změna jenom kvůli kapacitě (u těch gatů na Dreamlinera je vždycky strašně "narváno").
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
prodejce píše:feeder v "Y", dálkovka v "A"
Z Vídně je stejná nabídka - cena 30 320 Kč (1180 EUR) pro NYC i ORD.
Keby take bolo do PEK alebo NRT, to by stalo za uvahu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
... pro info odkaz na článek na polském Pasažéru:
http://www.pasazer.com/in-12651-dreamliner,samolot,specjalnej,troski.php
http://www.pasazer.com/in-12651-dreamliner,samolot,specjalnej,troski.php