Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
-
- Stav: Offline
Dalsi B787 pre LOT, celkovo 8
SEATTLE, Feb. 19, 2007 -- Boeing [NYSE:BA] and LOT Polish Airlines announced today that the airline has increased its 787 Dreamliner order by one additional aircraft, bringing its total 787 order to eight airplanes. In 2005, LOT placed an order for seven 787s, with delivery positions beginning in 2008.
http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 6d_nr.html
S 8 787 LOT bude moct lietat celkom peknu schedule, nieco co je 8-9hod letu do Severnej Ameriky a do Azie, kludne aj 8 liniek.
http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 6d_nr.html
S 8 787 LOT bude moct lietat celkom peknu schedule, nieco co je 8-9hod letu do Severnej Ameriky a do Azie, kludne aj 8 liniek.
V případě zřušení dálkovek ČSA bych se vůbec nebál nástupu konkurence(CO-EWR, AA-JFK, AC-YYZ). Letišti by to paradoxně asi pomohlo, myslím z hlediska výkonů.
Jinak se mi zdá, že LOT ma pěkne našlápnuto. Sice myslím, že časem bude mít problém s kapacitou WAW, ale to je ještě daleko. A navíc LOT rozlítáva i KRK a KTW.Tenhle rok se vrací do Číny.
Jinak se mi zdá, že LOT ma pěkne našlápnuto. Sice myslím, že časem bude mít problém s kapacitou WAW, ale to je ještě daleko. A navíc LOT rozlítáva i KRK a KTW.Tenhle rok se vrací do Číny.
-
- Stav: Offline
dider píše:V případě zřušení dálkovek ČSA bych se vůbec nebál nástupu konkurence(CO-EWR, AA-JFK, AC-YYZ). Letišti by to paradoxně asi pomohlo, myslím z hlediska výkonů.
Jinak se mi zdá, že LOT ma pěkne našlápnuto. Sice myslím, že časem bude mít problém s kapacitou WAW, ale to je ještě daleko. A navíc LOT rozlítáva i KRK a KTW.Tenhle rok se vrací do Číny.
a aj RZE...
O tom nevím a teď o tom čtu. Těch poláků je v US fakt tolik? Tohle jsem našel...
The south-eastern Poland enjoys the highest number of Polish citizens using the air services between the USA and Canada.
LOT asi dobře ví jak moc mu RZE plní letadla do US a tak se mu asi vyplatí tam poslat direct linku. To je bomba. JFK-RZE
Nevím proč, ale prvni co mě napadlo byl film Terminal - linka JFK - Krakocia where can I buy a nike shoes
The south-eastern Poland enjoys the highest number of Polish citizens using the air services between the USA and Canada.
LOT asi dobře ví jak moc mu RZE plní letadla do US a tak se mu asi vyplatí tam poslat direct linku. To je bomba. JFK-RZE
Nevím proč, ale prvni co mě napadlo byl film Terminal - linka JFK - Krakocia where can I buy a nike shoes
-
- Stav: Offline
Skytravel píše:to byl hodne najivni film podle americkeho gusta, ale to prirovnani je dobre
To bol film natoceny podla skutocnosti. Stalo sa to v CDG - http://www.answers.com/topic/charles-de ... al-airport
alebo
http://www.reference.com/browse/wiki/Ch ... al_Airport
vid "Merhan Karimi Nasseri"
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 20. 07. 2005, 04:49
- Stav: Offline
dider píše::shock: O tom nevím a teď o tom čtu. Těch poláků je v US fakt tolik? Tohle jsem našel...
Jako blech a jsou uplne vsude. A hlavne litaji s Lotem. Mimochodem Polsko je temer kazdej druhej rok vyskrtnuty z loterie o Zelenou kartu, jelikoz pocet imigrantu z Polska presahl 50k v poslednich trech letech. Jestli CSA zrusi JFK, LOT bude mit naslapnuto na stredoevropskej hub mezi USA a vychodni Evropou, coz jsem si myslel ze mohlo byt CSA. Jsem zvedavej jestli LOT zacne s 787 naletavat west coast.
-
- Stav: Offline
Je to paradox, kdyz LOT vstupoval do Star Alliance, tak se ozyvaly hlasy typu, ze LH casem prevezme dalkovky a LOTu zbydou oci pro plac. I ja sem mel to podezreni. A hele...
Na druhe strane CSA, ktere meli skvele "aliancni" predpoklady a mozny kvalitni feed v ICN, ATL nepodnikly naprosto nic. A jeste se tresem, kdy zrusi i tu posledni dalkovku.
Pokud CSA dalkovky opravdu zrusi, tak se tu mozna objevi par aerolinek. Kazdopadne bude PRG trochu v nevyhode oproti WAW a VIE, protoze ty proste hub nenahradi.
Na druhe strane CSA, ktere meli skvele "aliancni" predpoklady a mozny kvalitni feed v ICN, ATL nepodnikly naprosto nic. A jeste se tresem, kdy zrusi i tu posledni dalkovku.
Pokud CSA dalkovky opravdu zrusi, tak se tu mozna objevi par aerolinek. Kazdopadne bude PRG trochu v nevyhode oproti WAW a VIE, protoze ty proste hub nenahradi.
PPL: No jo, jenomže Poláků je jenom v Polsku 38mil...
Skytravel: ja ten film miluji jako jeden z mála US filmů...
Tak to vypadá, že dálkový hub vznikne ve WAW. Osobně se mi strategie LOTu líbí. Po vytvoření CentralWings, které vozí Polske dělníky po celé Evropě se LOT zaměřuje na dálkovky a feeding, plus další expanze v regionech. Nepotřebné a zbytečně veliké 733 a 734 lítají pro CentralWings kde je potřebná kapacita, LOT je nahrazuje postupně Embraerama, které jsou pro feeding dálkovek ideální.
LOT má určitě mnohem lepší předpoklady pro rozvoj dálkovek než CSA - mnohem větší základnu cestujících, kteří začínaji cestu v Polsku. Není tak odkazaný na feeding. A po dodání Dreamlinerů budou dálkovky skutečně atraktivní a pax je budou preferovat před LH, KL,...To je pravě problém v PRG, kde všichni lítají do US s LH, AF, protože CSA není schopno nabídnout competitive produkt. BTW LH bude asi posouvat první ranní frekvenci do FRA na 6:00 a v osum přídá další let. Právě kůli letům do US.
Další klientelu si bude LOT svážet z TLL, RIX, VNO, LED...
Se to nezdá, ale nám pomalu roste a spolu s Eurolotem a Centralwings má už 58 letadel.
Skytravel: ja ten film miluji jako jeden z mála US filmů...
Tak to vypadá, že dálkový hub vznikne ve WAW. Osobně se mi strategie LOTu líbí. Po vytvoření CentralWings, které vozí Polske dělníky po celé Evropě se LOT zaměřuje na dálkovky a feeding, plus další expanze v regionech. Nepotřebné a zbytečně veliké 733 a 734 lítají pro CentralWings kde je potřebná kapacita, LOT je nahrazuje postupně Embraerama, které jsou pro feeding dálkovek ideální.
LOT má určitě mnohem lepší předpoklady pro rozvoj dálkovek než CSA - mnohem větší základnu cestujících, kteří začínaji cestu v Polsku. Není tak odkazaný na feeding. A po dodání Dreamlinerů budou dálkovky skutečně atraktivní a pax je budou preferovat před LH, KL,...To je pravě problém v PRG, kde všichni lítají do US s LH, AF, protože CSA není schopno nabídnout competitive produkt. BTW LH bude asi posouvat první ranní frekvenci do FRA na 6:00 a v osum přídá další let. Právě kůli letům do US.
Další klientelu si bude LOT svážet z TLL, RIX, VNO, LED...
Se to nezdá, ale nám pomalu roste a spolu s Eurolotem a Centralwings má už 58 letadel.