Delta mela naopak s Korean docela napjate vztahy, zvlaste vzhledem k tomu, ze provozovala po Northwestu hub v Tokyu. Navic se take domluvila s China Eastern na smerovani letu pres Sanghaj.
Dle toho, co psali dneska na Planes.cz, tak Amíci se v Asii nějak investičně vzhlédly. AA dají 200 mil dolarů do China Southern... A já měl za to, že jestli jsou nějaké aerolinky silné, tak je to právě v Asii.
Beafiter píše:Dle toho, co psali dneska na Planes.cz, tak Amíci se v Asii nějak investičně vzhlédly. AA dají 200 mil dolarů do China Southern... A já měl za to, že jestli jsou nějaké aerolinky silné, tak je to právě v Asii.
Není tomu tak. Severní Amerika je stále největší letecký trh světa.
Ale je. Rodina mela pet clenu (3x dospely, 2x infant) a protoze byli infanti moc mali a nemohli jim koupit zvlast sedacku, tak to udelali tak, ze tomu tretimu dospelymu koupili letenku na dva lety (tj. fyzicky odletel drivejsim letem nez zbytek rodiny, ale zaroven mel letenku na ten let, kde byla rodina). No a rodinka se domahala toho, ze i kdyz byl ten treti dospelej no show, tak aby mohli dal vyuzivat to misto.
Ale je. Rodina mela pet clenu (3x dospely, 2x infant) a protoze byli infanti moc mali a nemohli jim koupit zvlast sedacku, tak to udelali tak, ze tomu tretimu dospelymu koupili letenku na dva lety (tj. fyzicky odletel drivejsim letem nez zbytek rodiny, ale zaroven mel letenku na ten let, kde byla rodina). No a rodinka se domahala toho, ze i kdyz byl ten treti dospelej no show, tak aby mohli dal vyuzivat to misto.
já to na zběžné přečtení pochopil tak, že přesun 3. dospělýho dřívějším letadlem nebyla taktika k získání volného sedadla, ale mělo to nějaký jiný důvod...a když už nešlo vrátit tu původní letenku, tak alespoň chtěli využít volné místo.