Karthago Airlines

robert86
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 21
Registrován: 22. 04. 2007, 13:32
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od robert86 »

martin-kv píše:S Karthagem jsem letěl asi před 4-mi lety (takže už po pádu WTC) a musim potvrdit, že Tunisani to mají těžce na háku. Moje sestra strávila 2/3 letu včetně přistání v pilotní kabině. A prej, když chtěla vidět Řím, tak jí jednoduše naklonili letadlo. Ještě, že jí alespoň nenechali třeba taky řídit. Tyhle aerolinky moc nedoporučuju, působily na mě hodně amaterským dojmem.

Tak to je hustý .. to s nima okamžitě letim znova .... třeba mi ukážou jak to lítá na zádech :D :D


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3029
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Příspěvek od pepa007 »

robert86 píše:
martin-kv píše:S Karthagem jsem letěl asi před 4-mi lety (takže už po pádu WTC) a musim potvrdit, že Tunisani to mají těžce na háku. Moje sestra strávila 2/3 letu včetně přistání v pilotní kabině. A prej, když chtěla vidět Řím, tak jí jednoduše naklonili letadlo. Ještě, že jí alespoň nenechali třeba taky řídit. Tyhle aerolinky moc nedoporučuju, působily na mě hodně amaterským dojmem.

Tak to je hustý .. to s nima okamžitě letim znova .... třeba mi ukážou jak to lítá na zádech :D :D


jé a já bych chtěl souvrat :D

petr.p
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 10. 07. 2007, 19:36
Stav: Offline

Příspěvek od petr.p »

No dnes jsem s nima doletěl zpět do Brna z Tuniska (přistání v Monastiru) a pokud bych je měl ohodnotit na stupnici od 1 do 10 (10 nejlepší) tak jim dam tak 2. Sedadla prosednutý, špinavý (všude fleky od žvejkaček jako na zemi na rušné ulici v praze - což už je slušný) jídlo na cestě tam, takovej průměr (nějaký maso, zelenina, zákusek, máslo, houska) ale na cestě zpět - hrůza a děs (nějaký 2 chleby se sýrem a s pomazánkou kterou už nikdy nechci ani vidět - polovina lidí kolem nás se toho ani nedotklo). Letadlo samo o sobě taky nic moc, všude omlácený, zreznutý, popraskaný, ještě teď si říkám že je zázrak, že to vydrželo :)) Jinak dveře na WC se furt otevítají, do pilotní kabiny chodilo lidí jako do supermarketu, hrůza a děs. No ty dva dobíky co jsem jim dal to je jen proto, že to vůbec doletělo a že obsluha nebyla zas tak hrozná jako když jsem do tuniska letěl před třema rokama s TunisAirem.

ppl
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 640
Registrován: 25. 11. 2005, 17:59
Stav: Offline

Příspěvek od ppl »

martin-kv píše:Moje sestra strávila 2/3 letu včetně přistání v pilotní kabině. A prej, když chtěla vidět Řím, tak jí jednoduše naklonili letadlo.

Teda a jestli to neni tajne, je tva sestra atraktivni nebo spise naopak? Jestli se oni piloti nenechali ukecat pohledem na poradne ceske pohori :) Protoze kdyby ukazovali kazdemu nejaka mesta, tak to je fajn vyhlidkovy let :D

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

U mě z arabských společností fakt vede Nouvelair-letadla celkem nová a udržovaná, povětšinou čistá, personál slušný, jídlo takové to tuniské neutrální, ale žádná hrůza... Přece jen francouzský vliv je v téhle společnosti znát.


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

petr.p píše:No dnes jsem s nima doletěl zpět do Brna z Tuniska (přistání v Monastiru) a pokud bych je měl ohodnotit na stupnici od 1 do 10 (10 nejlepší) tak jim dam tak 2. Sedadla prosednutý, špinavý (všude fleky od žvejkaček jako na zemi na rušné ulici v praze - což už je slušný) jídlo na cestě tam, takovej průměr (nějaký maso, zelenina, zákusek, máslo, houska) ale na cestě zpět - hrůza a děs (nějaký 2 chleby se sýrem a s pomazánkou kterou už nikdy nechci ani vidět - polovina lidí kolem nás se toho ani nedotklo). Letadlo samo o sobě taky nic moc, všude omlácený, zreznutý, popraskaný, ještě teď si říkám že je zázrak, že to vydrželo :)) Jinak dveře na WC se furt otevítají, do pilotní kabiny chodilo lidí jako do supermarketu, hrůza a děs. No ty dva dobíky co jsem jim dal to je jen proto, že to vůbec doletělo a že obsluha nebyla zas tak hrozná jako když jsem do tuniska letěl před třema rokama s TunisAirem.


Nechci rici ze nemaji spatna letadla ale maji celkem novou flotilu a velice dobre udrzovana... to ze turista leta s nimi jednou a hned udela zaver, pro mne to neni dostatecny na tom aby se udelal celkovy obraz. taky me stve kdyz nekdo rekne ze CSA je horsi jak ruska spolecnost kdyz letel s nimi jednou a nekdy a mely stare letadlo (a musim rici ze nekolik tech B737 jsou opravdu stare)... a nikdo by nemohl rici ze CSA je spatna spolecnost. stejne je muj zaver treba na alitalia ktera pro me je nehorsi vubec ...vse po min. 5 cest .... nikdy nedelam zaver od 1 cesty. kor (s prominutim) koupaci ci lide kteri letaji par krat za zivot.

celkem se stava ze clovek holt nema stesti... a co chcete za 14 dni polopenze za 4000KC?????? Singapore airlines ci Etihad to nebude.. clovek musi byt skromny...kdyz se plati tak je servis....proto nikdy neletam "package tours"...pro mne je to silenstvi.

jinak kabina a vyhlidkovy let... pravda je ze jaka koliv slecna muze zapusobit. kdyz jse vyrustal (otec pilot Egyptair) tak jsme VZDY leteli v kabine a nekolik krat byl "roling" aby nam ukazal (tehdy) fungl novy 320 a joystick. pochybuji ze by ji posadili a ridila letoun ale takovy manevr bych tezko pokladal za rizikovy. do kabiny asi nikdo by se nemel dostat ale friends and family vetsinou maji snadsi pristup kdyby chteli se podivat ci vyfotit.

Jidlo u charteru je vzdy zakladem..prekvapuje me ze vubec free service je kdyz celkovy package je vzdy tak straslive levny....

nemuzeme chtit vse, nebo jo?

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

To MS743 - pravdu díš. Český charterman/woman :D je zhýčkaný a nevděčný tvor. Za 6k na 14 dní by chtěl kdovíco a ještě mu to není dost. Servis jídla i pití zdarma a ještě se čílí, že není dvanáctiletá skotská a archivní víno. Teď jsem o víkendu lítal charter z Dublinu pro jednu irskou cestovku. Servis na palubě:voda, kafe, čaj zdarma - tečka. Zbytek se platil, sice na jejich ceny asi normálka (sendvič 5eur, víno + pivo 4e atd.), ale taky žádná láce. Nikdo si nestěžoval, všichni spokojený. Český koupák by ty letušky utloukl.
To Vítězslav - Nouvelair je komplet francouz, ne? Akorát lítají do Tunisu.

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1252
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

Nouvelair je tuniská společnost. Dřív se to jmenovalo Air Liberte Tunisie, kapitál Air Liberte France. A kde je dneska Air Liberte France? V propadlišti dějin

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Přesně tak. Letěl jsem s nimi prvně v roce 2002 ještě s MD-83 a dvě ze čtyřech PP byly Francouzky /+2 kluci z Tunisu :D /.

Gereth
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 31. 10. 2007, 19:58
Stav: Offline

Karthago Airlines

Příspěvek od Gereth »

Já jsem s něma byl na Djerba a letadlo bylo super žádný problém nebyl. Ale na spáteční cestě byla potrhaná sedadla ale to bylo asi jiné letedlo ne to samé co byla cesta tam.Jídlo Kuřecí hlavně moc dobré, pití Juice ,Káva ,čaj (zelený ,výroba Tunis) Kola (napodobenina) Fanta , sprite . prostě pohoda. :lol:

George
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15. 08. 2006, 19:59
Bydliště: Třemošná
Stav: Offline

Příspěvek od George »

Karthago jsem vyzkoušel letos. Letadlo do Monastiru bylo hodně opotřebované. K jídlu byla jen bageta a ani káva nebyla. Let do Prahy byl mnohem lepší. Novější letadlo, skvělé jídlo i káva byla. A příjemná posádka na obou letech.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Jak to tak vypadá, možná další společnost, která vymizí z českého nebe. Podle novinky.cz kvůli poruše letadla čekali turisté v PRG 20 hodin na odlet a pak odletěli "jinou společností". Podle mluvčího Blue Stylu Martina Slabého CK uvažuje o ukončení spolupráce s Karthagem, neboť právě k dopravě touto společností směřuje řada stížností klientů. Další dnešní spoj do Monastiru odletěl téměř s šestihodinovým zpožděním...

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

VÍTĚZSLAV píše:Jak to tak vypadá, možná další společnost, která vymizí z českého nebe. Podle novinky.cz kvůli poruše letadla čekali turisté v PRG 20 hodin na odlet a pak odletěli "jinou společností". Podle mluvčího Blue Stylu Martina Slabého CK uvažuje o ukončení spolupráce s Karthagem, neboť právě k dopravě touto společností směřuje řada stížností klientů. Další dnešní spoj do Monastiru odletěl téměř s šestihodinovým zpožděním...

Ja jak chodim spotit na LKMT, tak jsem pomalu ani nezazil, ze by Karthago letelo nacas. No nekdy vyjimecne mozna jo, ale zpozdeni se bezne pohybuji v rozmezi 1 - 15 hodin...

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1252
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

Karthago je fakt zralý na stejnej postup Ministerstva dopravy jako v případě jejich egyptský sestry Koral Blue.

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Stav: Offline

Příspěvek od OKTVC »

VÍTĚZSLAV píše:Jak to tak vypadá, možná další společnost, která vymizí z českého nebe. Podle novinky.cz kvůli poruše letadla čekali turisté v PRG 20 hodin na odlet a pak odletěli "jinou společností". Podle mluvčího Blue Stylu Martina Slabého CK uvažuje o ukončení spolupráce s Karthagem, neboť právě k dopravě touto společností směřuje řada stížností klientů. Další dnešní spoj do Monastiru odletěl téměř s šestihodinovým zpožděním...


Jenze cestovka aby usetrila a co nejvic vydelala, rada sahne po levnejsi nabidce Karthago nez treba CSA, pristoupi na jejich vuci cestujicim nevyhodnejsi podminky a pak se jeste tvari ze zpozdeni a horsi servis ci starsi letadla jsou chyba jen letecke spolecnosti... o to lepe, kdyz tu nema spolecnost zastoupeni ci tiskove mluvci.


Odpovědět