gulas píše: ↑11. 12. 2023, 09:35
Ahoj, stalo se mi nedávno u Swiss, že jsem si v appce na telefonu všiml, že mám zrušený první leg z Prahy do Zurichu, cca měsíc před odletem. Nepřišla mi žádná notifikace (mail, sms ani appka). Jejich chat bot mi nabízel jen šílenosti, tak jsem si sám našel lety s LH a změnil to přes infolinku.
Den před odletem zrušila LH také první leg z Prahy do Frankfurtu. To už mi ale přišly notifikace všemi kanály.
Abychom odletěli a přiletěli přibližně ve stejný čas, změnili jsme to na šílený routing během kterého nám ztratili zavazadlo. Ale proč to píšu…Při odletu z Prahy jsem si na tabuli všiml, že ten úplně původní let se Swiss normálně letí.
Tohle se mi ještě nikdy nestalo a co mě napadá je, že let byl slušně vybookován a prostě vyrazili ven pár lidí s levnou letenkou (trefili jsme zrovna nějaké promo) s tím, že během měsíce před odletem je v klidu prodají dráž.
Nejde mi o to se na tom obohatit, ale třeba pro příště, mám jako zákazník šanci se tomu alespoň nějak bránit? Nakonec to byla mnohem horší cesta a ještě to zavazadlo.
Díky moc za jakékoli info.
je to kludne mozne, skus sa k tomu dopatrat, ale davam menej ako percento, ze by sa k tomu priznali, lebo "zatloukat, zatloukat, zatloukat...!" je zlate pravidlo. raz mi takto davno (ale uz az ked som bol na letisku) predlzili air france let do kolumbie o snad den alebo este viac s tym, ze som letel "drobnou obklukou" cez santiago de chile. dovodom bol meskajuci let na prvom legu. myslim ze to bolo pre nejaky strajk posadok. takze namiesto super nadvazujucich letov som cakal v parizi od skoreho rana do polnoci a potom letel "tou najkratsou trasou" cez chile... jasne ze som to nechcel nechat tak a som sa snazil napisat na stranke air france ziadost o kompenzaciu. nejako to neslo, som sa v tom stratil, tak to odislo aj cez air france napokon aj cez skyteam nejaku vseobecnu stranku. vysledok bol "dokonaly" - jedna sprava sa nejakou nahodou dostala do ameriky a air france usa mi poslalo siahodlhe ospravedlnenie a sumu, ktora po nejakych zvlastnych konverziach nebola 6OOe co je maimalna kompenzacia ale asi 66O cim som asi dosiahol rekord vysky kompenzacie
a po troch mesiacoch mi dosla aj odpoved z francuzskeho air france, kde mi napisali, ze na nic nemam narok, ze let meskal kvoli pocasiu (cha-cha!!!) a velkodusne mi poslali zlavovy kupon na asi 5O eur na dalsi let. takze len tolko na ilustraciu, ako sa spravaju rozne klientske centra tej istej spolocnosti, mozno aj s ohladom na to, z akej krajiny klient pochadza... nadherne!)