Stránka 1 z 20
SWISS International Air Lines
Napsal: 03. 07. 2007, 18:33
od kuba.biker
Ahoj
Nemáte prosím náhodou někdo zkušenosti se Swiss Air Lines??? Rád bych si s nimi zaletěl na výlet do Genevy, ale nerad bych se "spálil"...Navíc mne poněkud odrazuje typ letadla, kterým Swiss létá do Prahy: Avro 100
Před čtrnácti dny jsem s ním letěl s Brussels Airlines do BRU a nic moc. Okýnka byla totálně odřená a podivně rozleptaná, takže se nedalo fotit, navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí...
Byl bych moc vděčný za nějaké poznatky o společnosti Swiss a o stavu jejich strojů ARJ...Díky moc
Re: SWISS International Air Lines
Napsal: 03. 07. 2007, 18:39
od Kamyl
kuba.biker píše:navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí...
No pokud ti vadi, ze letis hlavou nahoru a nelitas po kabine a pretizeni nikdy nepresahne 2 G, tak to ti neni pomoci, snad jen F-16 nebo Zlin Z-142 v akrobaticke verzi
GVA
Napsal: 03. 07. 2007, 18:51
od Skyfan
kuba.biker: Letel jsem s Avrem asi pred 14ti dny a bylo to super, je tam hodně místa, dá se udělat i web check-in. Dávaj sýrovej rohlík, studený a teplý pití, čokoládku a posádky jsou moc příjemný. Jdi do toho.
Napsal: 03. 07. 2007, 19:10
od kuba.biker
Díky
já tedy jdu do toho...I když ta akrobatická Z-142 mne také láká...
Re: GVA
Napsal: 03. 07. 2007, 20:12
od vita
Skyfan píše:kuba.biker: Letel jsem s Avrem asi pred 14ti dny a bylo to super, je tam hodně místa, dá se udělat i web check-in. Dávaj sýrovej rohlík, studený a teplý pití, čokoládku a posádky jsou moc příjemný. Jdi do toho.
Já s ním letěl předloni v létě, nevím teda co i ty představuješ pod pojmem hodně místa, já si tam připadal jak sardinka, dostal jsem teplej croasant, což není zrovna to, na co bych měl chuť, naštěstí American Airlines se o mě na návazném letu z Curychu do New Yorku náležitě postaraly a oběd i sváča mě zasytily. Na letu z New Yorku do Curychu jsem si ale servis Swissu mohl jen pochvalovat. Čokoládku si pamatuju, byla dobrá
Napsal: 04. 07. 2007, 12:49
od Pilgrim
Swiss jsou super, osobně je považuju za nejlepší evropskou aerolinku. Přijemní jak na zemi tak ve vzduchu, servis tak akorát, prostě po všech stránkách super
. Pravda, AVRO mi taky k srdci moc nepřirostlo, ale spíš tím, že jsou tam biny jak v ATR (velikost), ale kapacitně je skorem na velikosti B735. Tehdá, když jsem s nimi letěl navíc Swiss nedovoloval baťůžky na zemi pod sedačkou a všechno striktně chtěli do binů, kde opravdu nebylo místa nazbyt. Ale to je snad jediná chybka na kráse
Napsal: 04. 07. 2007, 22:22
od alesesl
Ja jsem se Swissem za posledni rok letel 2x.
Rijen 2006.
PRG-ZRH-GVA-BCN
AMS-ZRH-PRG
Kveten 2007
PRG-BSL
BSL-PRG
Vsechny lety naprosto bezproblemu. Koukni na muj trip report PRG-BSL-PRG. Je tam hodne fotek. GVA bude neco podobnyho.
Mista v Avru bylo tak akorat. Byl jsem celkem spokojeny.
Napsal: 10. 07. 2007, 03:19
od Jay
Napsal: 10. 07. 2007, 12:02
od Pilgrim
Hezký..prostě Swiss.
Re: SWISS International Air Lines
Napsal: 10. 07. 2007, 13:18
od pepa007
kuba.biker píše:Ahoj
Nemáte prosím náhodou někdo zkušenosti se Swiss Air Lines??? Rád bych si s nimi zaletěl na výlet do Genevy, ale nerad bych se "spálil"...Navíc mne poněkud odrazuje typ letadla, kterým Swiss létá do Prahy: Avro 100
Před čtrnácti dny jsem s ním letěl s Brussels Airlines do BRU a nic moc. Okýnka byla totálně odřená a podivně rozleptaná, takže se nedalo fotit, navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí...
Byl bych moc vděčný za nějaké poznatky o společnosti Swiss a o stavu jejich strojů ARJ...Díky moc
Tak bacha, na Avro mi nešahej!
A Swiss je v pohodě, co bys chtěl? Ale Ženevu si můžeš dát s Flybaboo v Dash8 když chceš zajímavější mašinu:
http://www.airliners.net/open.file?id=1230457&size=L
Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
Re: SWISS International Air Lines
Napsal: 10. 07. 2007, 14:40
od dider
pepa007 píše:Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
No vůbec nevím co kuba řeší
Jestli poletíš s Q400 tak seš na tom časově stejně jak s Avrem. A servis je taky adekvátní délce letu. No a plus jsou mladé a hezké letušky
Místa na nohy je fakt dost i když máš téměř 2m. Seating pak domluvíme...
...dost reklamy, Swiss je klasika a GVA nabízí za fakt slušnou cenu
Re: SWISS International Air Lines
Napsal: 10. 07. 2007, 15:31
od pepa007
dider píše:pepa007 píše:Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
No vůbec nevím co kuba řeší
Jestli poletíš s Q400 tak seš na tom časově stejně jak s Avrem. A servis je taky adekvátní délce letu. No a plus jsou mladé a hezké letušky
Místa na nohy je fakt dost i když máš téměř 2m. Seating pak domluvíme...
...dost reklamy, Swiss je klasika a GVA nabízí za fakt slušnou cenu
ale seriozně, jak vypadá let s flybaboo? jakej rozestup sedaček? jaký jídlo? něco speciálního? kolik trvá let s vrtulema?
Napsal: 10. 07. 2007, 16:24
od dider
No s Q300 cca dvě hodiny, s Q400 je to hodina třicet - průměr. Záleži od větru, plus mínus 10 minut. Od W07 se bude lítat jenom s Q400. Seatpitch je 32" a let je příjemný. Není to jet a je to samozřejmě poznat, ale i tak je to ve své kategorii jedno z nejtišších letadel.
Na palubě základní servis, voda, kafe, pizza, muffiny a ruzne dalsi dezerty plus ovoce. Posádky jsou moc fajn, všichni se dobře znají, piloti vždy důkladně popisují let a málokdy se vyskytne nějaký "zásadní problém". Drtivá většina cestujících na lince jsou obchodníci a diplomaté pravidelně pendlující mezi GVA a PRG. Na současnou dobu nabízí Baboo nadstandartní servis, bohužel vykoupen vyšší cenou letenky.
Právě Q400 nabízí pri vyšším yieldu absolutné bezkonkurenční ekonomiku provozu a tak je to ideální letadlo na linku PRG-GVA.
Samozřejmě při současné velikosti společnosti je těžké dosáhnout "break even" a tak příšti rok obohatí flotilu E190, který byl objednán v počtu pěti kusů plus dalších pět opcí.
Jinak cílem managmentu a nového vlastníka je budovat velice specifickou společnost a hlavně velmi silnou značku, která se pomalu dostáva do povědomí i mimo leteckou branži.
Jééé sem se rozepsal a tohle je thread o Swissu...
Napsal: 10. 07. 2007, 17:13
od pepa007
dider píše:No s Q300 cca dvě hodiny, s Q400 je to hodina třicet - průměr. Záleži od větru, plus mínus 10 minut. Od W07 se bude lítat jenom s Q400. Seatpitch je 32" a let je příjemný. Není to jet a je to samozřejmě poznat, ale i tak je to ve své kategorii jedno z nejtišších letadel.
Na palubě základní servis, voda, kafe, pizza, muffiny a ruzne dalsi dezerty plus ovoce. Posádky jsou moc fajn, všichni se dobře znají, piloti vždy důkladně popisují let a málokdy se vyskytne nějaký "zásadní problém". Drtivá většina cestujících na lince jsou obchodníci a diplomaté pravidelně pendlující mezi GVA a PRG. Na současnou dobu nabízí Baboo nadstandartní servis, bohužel vykoupen vyšší cenou letenky.
Právě Q400 nabízí pri vyšším yieldu absolutné bezkonkurenční ekonomiku provozu a tak je to ideální letadlo na linku PRG-GVA.
Samozřejmě při současné velikosti společnosti je těžké dosáhnout "break even" a tak příšti rok obohatí flotilu E190, který byl objednán v počtu pěti kusů plus dalších pět opcí.
Jinak cílem managmentu a nového vlastníka je budovat velice specifickou společnost a hlavně velmi silnou značku, která se pomalu dostáva do povědomí i mimo leteckou branži.
Jééé sem se rozepsal a tohle je thread o Swissu...
to neva že ses rozepsal, švýcar jako švýcar
ale fakt zajímavý. s tou E190 je to bomba, doufám že ji domluvíš občas i na pražskou linku. a kdybyste hledali finančního ředitele tak dej vědět, navíc se chystám přestěhovat do ženevy
Napsal: 10. 07. 2007, 17:28
od dider
Ty taky?
No jo, Švýcarsko je dobrá a drahá značka....