SWISS International Air Lines

Odpovědět
micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od micaello »

Otazka: ktere misto je v Avru nejlepsi pro takoveho cumila z okna jako jsem ja? (v B738 ci A32x preferuji radu 4-9, misto A; jenze u toho Avra vzhledem k tem hornoplosnym kridlum a jeste se ctyrmi motory to asi bude spis lepsi nekde v zadni casti, coz?)


happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od happyna »

micaello píše:Otazka: ktere misto je v Avru nejlepsi pro takoveho cumila z okna jako jsem ja? (v B738 ci A32x preferuji radu 4-9, misto A; jenze u toho Avra vzhledem k tem hornoplosnym kridlum a jeste se ctyrmi motory to asi bude spis lepsi nekde v zadni casti, coz?)

Tak záleží jestli chceš fotit fotky s dvěma pěknýma "motůrkama" v popředí a nebo jenom křídlo s motorem nebo úplně bez :) Až dospím nocování na GVA, tak nahodím nějakou fotku se seatingem, volil jsem výhled na oba motory.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od whiskey »

happyna píše:Tak záleží jestli chceš fotit fotky s dvěma pěknýma "motůrkama" v popředí a nebo jenom křídlo s motorem nebo úplně bez :) Až dospím nocování na GVA, tak nahodím nějakou fotku se seatingem, volil jsem výhled na oba motory.

napodobne - naviac je dobre sediet tak, aby si mal full size biny, nie tie zuzene kvoli nosniku kridla. Tusim po rad 10 to bolo?

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 626
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od loupeznik »

V jumbolinu preferuju předek, tak do 6. řady. Akorát je problém, že jedna z těch řad (4.?) vychází nějak blbě mezi okna a výhled je tím dost ztížený.

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od happyna »

Asi bych volil 11,12,14 :wink: Já byl na 14A,16A.
Foto ze 14A, 16A už bylo daleko
Obrázek

Jinak jak píše whiskey, na křídlech jsou zúžený biny, takže se tam kufr nenarve (do 10/11řady).


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od kuba.biker »

Při focení je však třeba počítat s tím, že za tryskou motoru se vzduch malinko tetelí...

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od happyna »

Od 1. září nová podoba šátků a kravat u SWISS. Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EU0ZoQLFoIo[/youtube]

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od whiskey »

happyna píše:Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.

to je google translate? :twisted:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od flyingblue »

whiskey píše:
happyna píše:Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.

to je google translate? :twisted:


Kvalitni copywriter, ktery se neboji grammar nazis :-)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od whiskey »

flyingblue píše:Kvalitni copywriter, ktery se neboji grammar nazis :-)

Ve are ze spelling sqvad, und ve do not tollerate ze spelling erorrs!
(ospravedlnujem sa za ten offtopic, uz sa budem ovladat :) )

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od micaello »

Happyna, dik za tip a nazorne foto :), asi se pokusim o podobne misto (no a nejlepe by bylo, kdyby Avro letelo i zpet, ale zatim je stale psan Airbus..)

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od happyna »

Z google translate jsem to nekopíroval, jen jsem psal narychlo něco k tomu :silent:

pumuklgr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 30. 09. 2013, 10:04
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od pumuklgr »

Jen tak pro zajímavost, včera pátek 25/10 v 17:30, let Zürich-Praha, load factor v ekonomické třídě 100%

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 626
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od loupeznik »

Jo, Švýcaři lítaj na víkend do Prahy docela rádi. Už i ve čtvrtek večer bývá plno.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SWISS International Air Lines

Příspěvek od micaello »

Tak musim rict, ze za me ma Swiss 1*.
Sobotni let s 15 let starym Avrem do GVA paradni, usmevava a napomocna cabin crew, vesely kapitan, co pravidelne informoval o letu a podminkach atd. LF byl cca 90%. Podavana bageta ze svycarske pekarny se svycarskym syrem byla chutna, cervene vino rovnez. A Avro je moc prijemne letadlo (nechapu, proc pani pri exkurzi na PRG tehda na Jumbolino zehrala, ze je hlucne a drncave), nakonec jsme teda sedeli az v rade 20AB. Pocasi pralo, vyhled dobry.. Skoda jen, ze na dlouhych drahach zrejme piloti nevyuzivaji ke startu plny tah motoru, protoze rozjezd po 24 byl pomerne hodne dlouhy. A zdalo se mi to, nebo ma Avro o neco vetsi okenka nez A320? :geek:
USS Enterprise nebo Avro?
USS Enterprise nebo Avro?

Let zpet do PRG byl s 18let starou A320, LF cca 85%, opet neuveritelne prijemna a vstricna cabin crew, zase vysmatej kapitan, co nam obcas kecal do repraku, pocasi luxusni, slunce na nas svitilo pekne zprima, kabina v podani bilo-sede vzdusna, prislo mi, ze mam i hodne mista na nohy (rada 26AB) a "hluk" a pohoda v kabine naprosto skvela (ve srovnani s 738 RYR). Podavana bageta s pikantni pomazankou a tvrdym syrem byla opet chutna, cervene vino stejne jako pri ceste do GVA.
:-bd


Odpovědět