SWISS International Air Lines
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Otazka: ktere misto je v Avru nejlepsi pro takoveho cumila z okna jako jsem ja? (v B738 ci A32x preferuji radu 4-9, misto A; jenze u toho Avra vzhledem k tem hornoplosnym kridlum a jeste se ctyrmi motory to asi bude spis lepsi nekde v zadni casti, coz?)
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
micaello píše:Otazka: ktere misto je v Avru nejlepsi pro takoveho cumila z okna jako jsem ja? (v B738 ci A32x preferuji radu 4-9, misto A; jenze u toho Avra vzhledem k tem hornoplosnym kridlum a jeste se ctyrmi motory to asi bude spis lepsi nekde v zadni casti, coz?)
Tak záleží jestli chceš fotit fotky s dvěma pěknýma "motůrkama" v popředí a nebo jenom křídlo s motorem nebo úplně bez Až dospím nocování na GVA, tak nahodím nějakou fotku se seatingem, volil jsem výhled na oba motory.
Re: SWISS International Air Lines
happyna píše:Tak záleží jestli chceš fotit fotky s dvěma pěknýma "motůrkama" v popředí a nebo jenom křídlo s motorem nebo úplně bez Až dospím nocování na GVA, tak nahodím nějakou fotku se seatingem, volil jsem výhled na oba motory.
napodobne - naviac je dobre sediet tak, aby si mal full size biny, nie tie zuzene kvoli nosniku kridla. Tusim po rad 10 to bolo?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
V jumbolinu preferuju předek, tak do 6. řady. Akorát je problém, že jedna z těch řad (4.?) vychází nějak blbě mezi okna a výhled je tím dost ztížený.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Asi bych volil 11,12,14 Já byl na 14A,16A.
Foto ze 14A, 16A už bylo daleko
Jinak jak píše whiskey, na křídlech jsou zúžený biny, takže se tam kufr nenarve (do 10/11řady).
Foto ze 14A, 16A už bylo daleko
Jinak jak píše whiskey, na křídlech jsou zúžený biny, takže se tam kufr nenarve (do 10/11řady).
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Při focení je však třeba počítat s tím, že za tryskou motoru se vzduch malinko tetelí...
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Od 1. září nová podoba šátků a kravat u SWISS. Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EU0ZoQLFoIo[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EU0ZoQLFoIo[/youtube]
Re: SWISS International Air Lines
happyna píše:Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.
to je google translate?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
whiskey píše:happyna píše:Nové doplňky jsou dílem švýcarské designérky Caroline Flueler. V minulosti už navrhl pro SWISS polštářky,deky a také sedačkové potahy v letadlech pro dálkové lety.
to je google translate?
Kvalitni copywriter, ktery se neboji grammar nazis
Re: SWISS International Air Lines
flyingblue píše:Kvalitni copywriter, ktery se neboji grammar nazis
Ve are ze spelling sqvad, und ve do not tollerate ze spelling erorrs!
(ospravedlnujem sa za ten offtopic, uz sa budem ovladat )
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Happyna, dik za tip a nazorne foto , asi se pokusim o podobne misto (no a nejlepe by bylo, kdyby Avro letelo i zpet, ale zatim je stale psan Airbus..)
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Z google translate jsem to nekopíroval, jen jsem psal narychlo něco k tomu
Re: SWISS International Air Lines
Jen tak pro zajímavost, včera pátek 25/10 v 17:30, let Zürich-Praha, load factor v ekonomické třídě 100%
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Jo, Švýcaři lítaj na víkend do Prahy docela rádi. Už i ve čtvrtek večer bývá plno.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Tak musim rict, ze za me ma Swiss 1*.
Sobotni let s 15 let starym Avrem do GVA paradni, usmevava a napomocna cabin crew, vesely kapitan, co pravidelne informoval o letu a podminkach atd. LF byl cca 90%. Podavana bageta ze svycarske pekarny se svycarskym syrem byla chutna, cervene vino rovnez. A Avro je moc prijemne letadlo (nechapu, proc pani pri exkurzi na PRG tehda na Jumbolino zehrala, ze je hlucne a drncave), nakonec jsme teda sedeli az v rade 20AB. Pocasi pralo, vyhled dobry.. Skoda jen, ze na dlouhych drahach zrejme piloti nevyuzivaji ke startu plny tah motoru, protoze rozjezd po 24 byl pomerne hodne dlouhy. A zdalo se mi to, nebo ma Avro o neco vetsi okenka nez A320?
Let zpet do PRG byl s 18let starou A320, LF cca 85%, opet neuveritelne prijemna a vstricna cabin crew, zase vysmatej kapitan, co nam obcas kecal do repraku, pocasi luxusni, slunce na nas svitilo pekne zprima, kabina v podani bilo-sede vzdusna, prislo mi, ze mam i hodne mista na nohy (rada 26AB) a "hluk" a pohoda v kabine naprosto skvela (ve srovnani s 738 RYR). Podavana bageta s pikantni pomazankou a tvrdym syrem byla opet chutna, cervene vino stejne jako pri ceste do GVA.
Sobotni let s 15 let starym Avrem do GVA paradni, usmevava a napomocna cabin crew, vesely kapitan, co pravidelne informoval o letu a podminkach atd. LF byl cca 90%. Podavana bageta ze svycarske pekarny se svycarskym syrem byla chutna, cervene vino rovnez. A Avro je moc prijemne letadlo (nechapu, proc pani pri exkurzi na PRG tehda na Jumbolino zehrala, ze je hlucne a drncave), nakonec jsme teda sedeli az v rade 20AB. Pocasi pralo, vyhled dobry.. Skoda jen, ze na dlouhych drahach zrejme piloti nevyuzivaji ke startu plny tah motoru, protoze rozjezd po 24 byl pomerne hodne dlouhy. A zdalo se mi to, nebo ma Avro o neco vetsi okenka nez A320?
Let zpet do PRG byl s 18let starou A320, LF cca 85%, opet neuveritelne prijemna a vstricna cabin crew, zase vysmatej kapitan, co nam obcas kecal do repraku, pocasi luxusni, slunce na nas svitilo pekne zprima, kabina v podani bilo-sede vzdusna, prislo mi, ze mam i hodne mista na nohy (rada 26AB) a "hluk" a pohoda v kabine naprosto skvela (ve srovnani s 738 RYR). Podavana bageta s pikantni pomazankou a tvrdym syrem byla opet chutna, cervene vino stejne jako pri ceste do GVA.