SWISS International Air Lines
Re: SWISS International Air Lines
Na tiskové konferenci včera Swiss "odstartoval novou éru" (co přesně to má znamenat nechť si přebere každý sám) každopádně:
- 22 nových point-to-point destinací v Evropě od letního letového řádu 2015 (mj. Lipsko, Drážďany, Krakow)
- nová kabina pro všechny Airbusy A320 a A321 (ty ultraslim recaro sedačky co má každá aerolinka kterou vlastní Lufthansa)
- Inovované menu v Economy class na evropských linkách
Podle některejch médií se Swiss snaží vyhlásit válku Etihad Regional. Hm.
- 22 nových point-to-point destinací v Evropě od letního letového řádu 2015 (mj. Lipsko, Drážďany, Krakow)
- nová kabina pro všechny Airbusy A320 a A321 (ty ultraslim recaro sedačky co má každá aerolinka kterou vlastní Lufthansa)
- Inovované menu v Economy class na evropských linkách
Podle některejch médií se Swiss snaží vyhlásit válku Etihad Regional. Hm.
Re: SWISS International Air Lines
Azzyk píše:- nová kabina pro všechny Airbusy A320 a A321 (ty ultraslim recaro sedačky co má každá aerolinka kterou vlastní Lufthansa)
to je nejaka blbost, ne? Mam od 1.1. tento rok 26 LX segmentov na 320 family, a vsetky mali NEK sedacky
Re: SWISS International Air Lines
whiskey píše:Azzyk píše:- nová kabina pro všechny Airbusy A320 a A321 (ty ultraslim recaro sedačky co má každá aerolinka kterou vlastní Lufthansa)
to je nejaka blbost, ne? Mam od 1.1. tento rok 26 LX segmentov na 320 family, a vsetky mali NEK sedacky
Tak evidentne je jeste nemaji vsechna letadla ve flotile, protoze to vcera oznamovali jako ohromnou novinku.
Re: SWISS International Air Lines
Azzyk píše:Tak evidentne je jeste nemaji vsechna letadla ve flotile, protoze to vcera oznamovali jako ohromnou novinku.
No ono jde hlavne o novy produkt, protoze budou mit naslapanejsi konfiguraci, nez Lufthansa...
Re: SWISS International Air Lines
toto som nasiel na FT:
Takze to je zrejme nieco ine ako NEK, mozno NNEK
Ale tie cisla su desive. Cisty Ryanair...
A320
Present: 168
New: 168+12 = 180 (the max the aircraft is presently certified to)
Compare this to
Lufthansa NEK: 168
BA new config: 168
Aer Lingus: 174
EasyJet: 180
A321
Present: 200
New: 200+19= 219 (220 is the max the aircraft is presently certified to)
Compare this to:
Lufthansa NEK: 190
BA new config: 205
Takze to je zrejme nieco ine ako NEK, mozno NNEK
Ale tie cisla su desive. Cisty Ryanair...
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
whiskey píše:toto som nasiel na FT:A320
Present: 168
New: 168+12 = 180 (the max the aircraft is presently certified to)
Compare this to
Lufthansa NEK: 168
BA new config: 168
Aer Lingus: 174
EasyJet: 180
A321
Present: 200
New: 200+19= 219 (220 is the max the aircraft is presently certified to)
Compare this to:
Lufthansa NEK: 190
BA new config: 205
Takze to je zrejme nieco ine ako NEK, mozno NNEK
Ale tie cisla su desive. Cisty Ryanair...
Mas pravdu. Ja ako som cital tu tlacovu spravu, tak som myslel, ze si srandu robia. Bola stylizovana nejak takto: "Na zlepsenie ponukanej kvality a zakaznickeho komfortu pridame do nasich lietadiel dalsie sedacky...."
Re: SWISS International Air Lines
Jak ty letadla chteji naplnit?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
Tony Smoke píše:Mas pravdu. Ja ako som cital tu tlacovu spravu, tak som myslel, ze si srandu robia. Bola stylizovana nejak takto: "Na zlepsenie ponukanej kvality a zakaznickeho komfortu pridame do nasich lietadiel dalsie sedacky...."
Cim vic pruhu, tim vic adidas.
Cim vic sedacek, tim vetsi komfort.
Re: SWISS International Air Lines
Chystám cestu do SIN a našel jsem let se SWISS z PRG s přestupem v ZRH , nebo
z BUD s EMIRATES s přestupem DXB.Cenový rozdíl minimální.
Kterou trasu a aerolinku mi doporučíte?
Díky za radu.
z BUD s EMIRATES s přestupem DXB.Cenový rozdíl minimální.
Kterou trasu a aerolinku mi doporučíte?
Díky za radu.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
velpa.66 píše:Chystám cestu do SIN a našel jsem let se SWISS z PRG s přestupem v ZRH , nebo
z BUD s EMIRATES s přestupem DXB.Cenový rozdíl minimální.
Kterou trasu a aerolinku mi doporučíte?
Díky za radu.
Pokial letis v Economy, tak mozes ocakavat asi rovnaku kvalitu od oboch. Osobne by som sa rozhodoval podla letovych casov, dlzky stopoverov, alebo podla frequent flyer programu, ak uz v niektorom zbieras body. Taktiez zvaz, ze kvoli EK by si musel cestovat do BUD, hlavne cesta pri navrate by mohla byt po dlhom lete namahava. Osobne by som volil Swiss, pokial by hore spominane podmienky nevybocovali z normalu.
Re: SWISS International Air Lines
Jak píše tony, záleží na preferencích. Ale já bych letěl se Swiss a to je zrovna moc rád nemám:
1, letím z Prahy, čímž šetřím hodně času. Ale pro někoho z východní Moravy to nemusí být pádný argument.
2, Poletím z Zurichu přímo, takže to rychleji uteče, dá se vyspat. Což se mi při stopu v polovině obvykle moc nedaří. Ale někomu to může vyhovovat.
3, Míle za Swiss mám kam zapsat, míle za Emirates jsem kdysi utratil v tom jejich shopu, ale pro občasné cestující je to spíš k ničemu.
4, Swiss to asi letí A340, takže dvě místa u okna - jasná volba, když letím ve dvou. U Emirates je na DXB-SIN šance na A380, což může být pro někoho pádný argument.
5, Servis asi bude lepší u Emirates, ale nepočítám, že zásadně odlišný. Ještě bych se podíval na rozestupy sedaček.
1, letím z Prahy, čímž šetřím hodně času. Ale pro někoho z východní Moravy to nemusí být pádný argument.
2, Poletím z Zurichu přímo, takže to rychleji uteče, dá se vyspat. Což se mi při stopu v polovině obvykle moc nedaří. Ale někomu to může vyhovovat.
3, Míle za Swiss mám kam zapsat, míle za Emirates jsem kdysi utratil v tom jejich shopu, ale pro občasné cestující je to spíš k ničemu.
4, Swiss to asi letí A340, takže dvě místa u okna - jasná volba, když letím ve dvou. U Emirates je na DXB-SIN šance na A380, což může být pro někoho pádný argument.
5, Servis asi bude lepší u Emirates, ale nepočítám, že zásadně odlišný. Ještě bych se podíval na rozestupy sedaček.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
dejavu píše:Ještě bych se podíval na rozestupy sedaček.
Tam to fakt zavisi na tom, co u EK poleti. Niektore masiny maju horsi rozostup ale aj sirku sedadla ako SWISS, niektore (vratane A380) maju lepsi.
Re: SWISS International Air Lines
Tlacova sprava o LX salonikoch v E terminali ZRH:
Qualität auf über 3000 Quadratmetern: Neue Swiss Lounges nehmen Gestalt an
„Die XXL-Lounge umfasst über 3000 Quadratmeter Fläche und befindet sich im obersten Stock. Sie ist in drei voneinander getrennte Bereiche eingeteilt: First und HON, Senator und Business. Wir folgen hier dem Zonenkonzept: mit einem Restaurantbereich, einer Bar, einem Relaxbereich und einer Arbeitszone“, erklärt Rahel Anderegg, Project Manager Product Ground Services. Die Lounge-Eröffnung ist für Januar 2016 geplant. Die First Class Lounge kann nicht nur von Swiss First Class Passagieren und HONs, sondern auch von Lufthansa HONs genutzt werden und verfügt unter anderem über ein fünf Sterne à la carte Restaurant. Dort kann morgens um 6 Uhr ein Steak und abends um 21 Uhr ein Frühstücksei bestellt werden. Swiss bietet ihren Passagieren von allen Lounges aus den Zugang auf die Terrasse mit Aussicht auf die Piste 28 und die Alpen. In der First Class Lounge wird es ein Regal mit 1000 Weinflaschen geben, außerdem wird im Winter Raclette oder Fondue auf der Terrasse serviert. Auch in der Senator und Business Class Lounge wird besonderen Wert auf die gesunde Ernährung gelegt, deshalb wird es an beiden Orten ein Frontcooking geben, wo die Menüs jeweils frisch von Köchen zubereitet werden. Ein weiteres Highlight ist die Whiskeybar mit 120 verschiedenen Whiskeysorten im Senator-Bereich.
Das neue Frontcooking in der Business Lounge und der à la carte Service in der First Class Lounge bieten die perfekte Ergänzung zum Inflight-Produkt. So kann zum Beispiel ein First-Class-Passagier nach Singapur am Abend zuerst den Service in der Lounge genießen, das heißt gemütlich zu Essen und anschließend an Board möglichst lange zu schlafen.
„Da die Ansprüche der Passagiere immer größer werden, wird auch das Bodenprodukt immer wichtiger“, weiß Bruni Schlaefli, Head of Ground Services Product. Er fährt fort: „Das Reiseerlebnis beginnt bereits zu Hause bei der Buchung und nicht erst an der Flugzeugtüre. Das bedeutet, dass sich beim Bodenprodukt eine zusätzliche Chance ergibt, sich von der Konkurrenz zu differenzieren.“
Facts&Figures
Steckdosen: 2799
Elektro-Kabellänge (Starkstrom): über 70 Kilometer
Grösster Spiegel am Stück: 4.6m x 2m
Sitzplätze pro Lounge: CCL 175, SEN 225, FCL 80
Weinkühler in FCL: 1000 Flaschen
Whiskeybar in SEN: 120 Sorten Whiskey
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
chcem zlatu kartu a chcem aby ma posielali vsade via ZRH
Re: SWISS International Air Lines
A340 je určitě pohodlnější než B777 A380 to je ovšem jiná liga....