SWISS International Air Lines
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
SWISS International Air Lines
Ahoj Nemáte prosím náhodou někdo zkušenosti se Swiss Air Lines??? Rád bych si s nimi zaletěl na výlet do Genevy, ale nerad bych se "spálil"...Navíc mne poněkud odrazuje typ letadla, kterým Swiss létá do Prahy: Avro 100 Před čtrnácti dny jsem s ním letěl s Brussels Airlines do BRU a nic moc. Okýnka byla totálně odřená a podivně rozleptaná, takže se nedalo fotit, navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí... Byl bych moc vděčný za nějaké poznatky o společnosti Swiss a o stavu jejich strojů ARJ...Díky moc
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
kuba.biker píše:navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí...
No pokud ti vadi, ze letis hlavou nahoru a nelitas po kabine a pretizeni nikdy nepresahne 2 G, tak to ti neni pomoci, snad jen F-16 nebo Zlin Z-142 v akrobaticke verzi
GVA
kuba.biker: Letel jsem s Avrem asi pred 14ti dny a bylo to super, je tam hodně místa, dá se udělat i web check-in. Dávaj sýrovej rohlík, studený a teplý pití, čokoládku a posádky jsou moc příjemný. Jdi do toho.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: GVA
Skyfan píše:kuba.biker: Letel jsem s Avrem asi pred 14ti dny a bylo to super, je tam hodně místa, dá se udělat i web check-in. Dávaj sýrovej rohlík, studený a teplý pití, čokoládku a posádky jsou moc příjemný. Jdi do toho.
Já s ním letěl předloni v létě, nevím teda co i ty představuješ pod pojmem hodně místa, já si tam připadal jak sardinka, dostal jsem teplej croasant, což není zrovna to, na co bych měl chuť, naštěstí American Airlines se o mě na návazném letu z Curychu do New Yorku náležitě postaraly a oběd i sváča mě zasytily. Na letu z New Yorku do Curychu jsem si ale servis Swissu mohl jen pochvalovat. Čokoládku si pamatuju, byla dobrá
Swiss jsou super, osobně je považuju za nejlepší evropskou aerolinku. Přijemní jak na zemi tak ve vzduchu, servis tak akorát, prostě po všech stránkách super . Pravda, AVRO mi taky k srdci moc nepřirostlo, ale spíš tím, že jsou tam biny jak v ATR (velikost), ale kapacitně je skorem na velikosti B735. Tehdá, když jsem s nimi letěl navíc Swiss nedovoloval baťůžky na zemi pod sedačkou a všechno striktně chtěli do binů, kde opravdu nebylo místa nazbyt. Ale to je snad jediná chybka na kráse
Swiss ma novy web:
http://www.swiss.com/web/EN/Pages/index.aspx?Country=CZ
Ve srovnani s CSA se mi libi vic!
http://www.swiss.com/web/EN/Pages/index.aspx?Country=CZ
Ve srovnani s CSA se mi libi vic!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
kuba.biker píše:Ahoj Nemáte prosím náhodou někdo zkušenosti se Swiss Air Lines??? Rád bych si s nimi zaletěl na výlet do Genevy, ale nerad bych se "spálil"...Navíc mne poněkud odrazuje typ letadla, kterým Swiss létá do Prahy: Avro 100 Před čtrnácti dny jsem s ním letěl s Brussels Airlines do BRU a nic moc. Okýnka byla totálně odřená a podivně rozleptaná, takže se nedalo fotit, navíc je to takové sterilní kultivované letadýlko, ve kterém člověk ani nemá pocit, že letí... Byl bych moc vděčný za nějaké poznatky o společnosti Swiss a o stavu jejich strojů ARJ...Díky moc
Tak bacha, na Avro mi nešahej!
A Swiss je v pohodě, co bys chtěl? Ale Ženevu si můžeš dát s Flybaboo v Dash8 když chceš zajímavější mašinu: http://www.airliners.net/open.file?id=1230457&size=L
Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
Re: SWISS International Air Lines
pepa007 píše:Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
No vůbec nevím co kuba řeší Jestli poletíš s Q400 tak seš na tom časově stejně jak s Avrem. A servis je taky adekvátní délce letu. No a plus jsou mladé a hezké letušky Místa na nohy je fakt dost i když máš téměř 2m. Seating pak domluvíme...
...dost reklamy, Swiss je klasika a GVA nabízí za fakt slušnou cenu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: SWISS International Air Lines
dider píše:pepa007 píše:Asi bude i levnější a ještě uděláš didierovi radost
No vůbec nevím co kuba řeší Jestli poletíš s Q400 tak seš na tom časově stejně jak s Avrem. A servis je taky adekvátní délce letu. No a plus jsou mladé a hezké letušky Místa na nohy je fakt dost i když máš téměř 2m. Seating pak domluvíme...
...dost reklamy, Swiss je klasika a GVA nabízí za fakt slušnou cenu
ale seriozně, jak vypadá let s flybaboo? jakej rozestup sedaček? jaký jídlo? něco speciálního? kolik trvá let s vrtulema?
No s Q300 cca dvě hodiny, s Q400 je to hodina třicet - průměr. Záleži od větru, plus mínus 10 minut. Od W07 se bude lítat jenom s Q400. Seatpitch je 32" a let je příjemný. Není to jet a je to samozřejmě poznat, ale i tak je to ve své kategorii jedno z nejtišších letadel.
Na palubě základní servis, voda, kafe, pizza, muffiny a ruzne dalsi dezerty plus ovoce. Posádky jsou moc fajn, všichni se dobře znají, piloti vždy důkladně popisují let a málokdy se vyskytne nějaký "zásadní problém". Drtivá většina cestujících na lince jsou obchodníci a diplomaté pravidelně pendlující mezi GVA a PRG. Na současnou dobu nabízí Baboo nadstandartní servis, bohužel vykoupen vyšší cenou letenky.
Právě Q400 nabízí pri vyšším yieldu absolutné bezkonkurenční ekonomiku provozu a tak je to ideální letadlo na linku PRG-GVA.
Samozřejmě při současné velikosti společnosti je těžké dosáhnout "break even" a tak příšti rok obohatí flotilu E190, který byl objednán v počtu pěti kusů plus dalších pět opcí.
Jinak cílem managmentu a nového vlastníka je budovat velice specifickou společnost a hlavně velmi silnou značku, která se pomalu dostáva do povědomí i mimo leteckou branži.
Jééé sem se rozepsal a tohle je thread o Swissu...
Na palubě základní servis, voda, kafe, pizza, muffiny a ruzne dalsi dezerty plus ovoce. Posádky jsou moc fajn, všichni se dobře znají, piloti vždy důkladně popisují let a málokdy se vyskytne nějaký "zásadní problém". Drtivá většina cestujících na lince jsou obchodníci a diplomaté pravidelně pendlující mezi GVA a PRG. Na současnou dobu nabízí Baboo nadstandartní servis, bohužel vykoupen vyšší cenou letenky.
Právě Q400 nabízí pri vyšším yieldu absolutné bezkonkurenční ekonomiku provozu a tak je to ideální letadlo na linku PRG-GVA.
Samozřejmě při současné velikosti společnosti je těžké dosáhnout "break even" a tak příšti rok obohatí flotilu E190, který byl objednán v počtu pěti kusů plus dalších pět opcí.
Jinak cílem managmentu a nového vlastníka je budovat velice specifickou společnost a hlavně velmi silnou značku, která se pomalu dostáva do povědomí i mimo leteckou branži.
Jééé sem se rozepsal a tohle je thread o Swissu...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
dider píše:No s Q300 cca dvě hodiny, s Q400 je to hodina třicet - průměr. Záleži od větru, plus mínus 10 minut. Od W07 se bude lítat jenom s Q400. Seatpitch je 32" a let je příjemný. Není to jet a je to samozřejmě poznat, ale i tak je to ve své kategorii jedno z nejtišších letadel.
Na palubě základní servis, voda, kafe, pizza, muffiny a ruzne dalsi dezerty plus ovoce. Posádky jsou moc fajn, všichni se dobře znají, piloti vždy důkladně popisují let a málokdy se vyskytne nějaký "zásadní problém". Drtivá většina cestujících na lince jsou obchodníci a diplomaté pravidelně pendlující mezi GVA a PRG. Na současnou dobu nabízí Baboo nadstandartní servis, bohužel vykoupen vyšší cenou letenky.
Právě Q400 nabízí pri vyšším yieldu absolutné bezkonkurenční ekonomiku provozu a tak je to ideální letadlo na linku PRG-GVA.
Samozřejmě při současné velikosti společnosti je těžké dosáhnout "break even" a tak příšti rok obohatí flotilu E190, který byl objednán v počtu pěti kusů plus dalších pět opcí.
Jinak cílem managmentu a nového vlastníka je budovat velice specifickou společnost a hlavně velmi silnou značku, která se pomalu dostáva do povědomí i mimo leteckou branži.
Jééé sem se rozepsal a tohle je thread o Swissu...
to neva že ses rozepsal, švýcar jako švýcar ale fakt zajímavý. s tou E190 je to bomba, doufám že ji domluvíš občas i na pražskou linku. a kdybyste hledali finančního ředitele tak dej vědět, navíc se chystám přestěhovat do ženevy