Stránka 2 z 3

Re: Condor

Napsal: 12. 09. 2014, 20:58
od prodejce
Od 01.09.2014 mohou cestující upgradovat letenku za míle Miles&More (MAM) přímo na letišti při odbavení. Momentálně je možný pouze upgrade do třídy Business class, tudíž cestujicí ve třídě Economy class platí stejný počet mil jako cestujicí ve třídě Preimum Economy class a upgrade do Premium Economy zatím nelze.

Případní zájemci naleznou seznam letišť s možností upgradu Miles&More na této adrese:
http://www.miles-and-more.com/mediapool ... 040501.pdf

Re: Condor

Napsal: 12. 09. 2014, 22:59
od whiskey
Condor bude naviac otvarat PDX, co nie je tiez uplne na zahodenie.

Váhový limit

Napsal: 05. 07. 2018, 10:51
od loupeznik
Nemá někdo čerstvou zkušenost, jak přísně je na odletu z MUC posuzován váhový limit kabinových zavazadel (6kg)?

Re: Váhový limit

Napsal: 05. 07. 2018, 11:31
od Petr31
loupeznik píše:Nemá někdo čerstvou zkušenost, jak přísně je na odletu z MUC posuzován váhový limit kabinových zavazadel (6kg)?


...nečekal bych od Němců nic dobrého...nikdy nezapomenu, jak mi tam v Duty Free v roce 2009 při přestupu nechtěli prodat malou flašku vody za necelá 2EUR, dokud jim z batohu nevyhrabu boarding pass :lol: a neukážu. Přičemž je naprosto jasné, se tam přes všechna bezpečnostní opatření nikdo bez boarding pasu nemůže dostat....Asi jsem byl hrozba pro německou ekonomiku....ale nechápu jak jsem byl vlastně nebezpečný, páč ceny byly stejné... :crazy: Zlaté staré normální časy....Osobně bych počítal s nejhorším, pak tě nemůže nic překvapit a zdravý rozum od Němců zásadně nečekám.....na to s nimi pracuji hodně dlouho. Tak hodně štěstí....

Re: Váhový limit

Napsal: 05. 07. 2018, 12:09
od Fabo
Petr31 píše:
loupeznik píše:Nemá někdo čerstvou zkušenost, jak přísně je na odletu z MUC posuzován váhový limit kabinových zavazadel (6kg)?


...nečekal bych od Němců nic dobrého...nikdy nezapomenu, jak mi tam v Duty Free v roce 2009 při přestupu nechtěli prodat malou flašku vody za necelá 2EUR, dokud jim z batohu nevyhrabu boarding pass :lol: a neukážu. Přičemž je naprosto jasné, se tam přes všechna bezpečnostní opatření nikdo bez boarding pasu nemůže dostat....Asi jsem byl hrozba pro německou ekonomiku....ale nechápu jak jsem byl vlastně nebezpečný, páč ceny byly stejné... :crazy: Zlaté staré normální časy....Osobně bych počítal s nejhorším, pak tě nemůže nic překvapit a zdravý rozum od Němců zásadně nečekám.....na to s nimi pracuji hodně dlouho. Tak hodně štěstí....


:roll:

nechteli, nebo nemohli?
Mam za to, ze BP se skenuje jednak kvuli statistikam, ale hlavne kvuli urceni EU/mimo EU ceny.

Re: Váhový limit

Napsal: 05. 07. 2018, 12:14
od Petr31
Fabo píše:
Petr31 píše:
loupeznik píše:Nemá někdo čerstvou zkušenost, jak přísně je na odletu z MUC posuzován váhový limit kabinových zavazadel (6kg)?


...nečekal bych od Němců nic dobrého...nikdy nezapomenu, jak mi tam v Duty Free v roce 2009 při přestupu nechtěli prodat malou flašku vody za necelá 2EUR, dokud jim z batohu nevyhrabu boarding pass :lol: a neukážu. Přičemž je naprosto jasné, se tam přes všechna bezpečnostní opatření nikdo bez boarding pasu nemůže dostat....Asi jsem byl hrozba pro německou ekonomiku....ale nechápu jak jsem byl vlastně nebezpečný, páč ceny byly stejné... :crazy: Zlaté staré normální časy....Osobně bych počítal s nejhorším, pak tě nemůže nic překvapit a zdravý rozum od Němců zásadně nečekám.....na to s nimi pracuji hodně dlouho. Tak hodně štěstí....


:roll:

nechteli, nebo nemohli?
Mam za to, ze BP se skenuje jednak kvuli statistikam, ale hlavne kvuli urceni EU/mimo EU ceny.



..těžko zjistit, Němci plní ordnung a hotovo. Letěl jsem sice z Prahy přes MUC mimo EU (Sarajevo), ale cena byla inzerovaná stejná a vodu jsem stejně hned vypil :lol: A statistiky stejně každý falšuje....

Re: Condor

Napsal: 06. 07. 2018, 18:54
od padre22
V lednu jsem s nimi letěl FRA - PUJ. Zavazadla neřešili, jen jsem si nemohl vybrat sedadlo, bylo přiděleno. Před startem jsem se přesadil na samostatnou dvojku. Za mě OK.

Re: Condor

Napsal: 14. 08. 2018, 05:37
od Globik
Dovolil bych si shrnout dojmy z jednoho TATL letu, který se konal minulý týden:

OW letenka měla 3 legy:
1. operován LH
2. operován DE
3. operován AS

OLCI šel na webu Condoru udělat jen na 2.+3. leg. Na 3.leg jsem měl místa vybraná na webu AS (jak jsem přišel k bukovacímu kódu si už nepamatuju, buď na Amadeu nebo byl na letence). Na 2.leg (tedy TATL Condor) jsem dostal při OLCI místa přidělená bez možnosti změny, poměrná spokojenost (byli jsme dva a naštěstí jsme v 767 dostali místa u okna, ale osobně bych raději na severu, než na jihu). Na 1.leg na webu LH OLCI udělat nešel, asi byl problém, že jsem měl český pas a OW letenku, měl jsem volat na aerolinku, to jsem neudělal, místa jsem již měl zarezervována předem. Ve VIE pak byl problém s kioskem, nechtělo mi to oskenovat pas, tak jsme šli na drop-off a tam bez problémů a bez keců udělali klasický check-in.

Boarding ve FRA do stroje DE busem, celkově od našeho nástupu do busu do otevření jeho dveří to trvalo 20 minut. Autobus natřískaný.
Interiér letadla působil velmi pěkným dojmem. Legroom docela tragický (po přesednutí do 738 AS jsem si pak připadal jako v Y+). V každé kapse 0,5 litru vody (ne vylité, ale láhev). Nápojový servis téměř nonstop. Bohužek Condor nemá na prodej pivo, jen Carlsberg za 3,50, což je sice láce, ale děkuji, raději jsem si k obědu koupil sekt a po zbytek cesty lemtal vodu a colu. Jídlo dobré, hlavní chod tedy jen těstoviny s červenou omáčkou, ale ač jsem těstovinově zmlsaný, tak to bylo jedlé. Ostatní chody mimořádně dobré. A teď mě ukamenujte: Housky jsem přenechal dceři a ta si nemůže vzpomenout, zda k nim bylo máslo. Takže samozřejmě ani neví, jak snadno nebo obtížně ho roztírala. K večeři pak byly studené párky s bramborovým salátem, obojí dobré. Na servis v Y kabině si v tomto ohledu rozhodně nemůžu stěžovat (samozřejmě pokud pominu těch mnoho panáků Chivasky, co jsem vylemtal na opačném směru ve stroji OS, ale s tím jsem počítal a tak nebyl zklamaný - a navíc jsem se raději "předzásobil" byť jen obyčejným červeným J.Walkerem v 5 - 8 ráno v salonku ve VIE).

Příručáky nevážili.

Ještě taková drobnost - na celou cestu jsem měl na osobu 7 palubek:
- z OLCI na 2.+3.leg
- z přepážky ve VIE na 1.+2.+3. leg
- v mobilu staženou na 3.leg, protože jsem na žádné dosud neměl logo TSA Pre (to bylo nakonec zbytečné, protože při přestupu v SEA není TSA Pre lajna, což jsem nevěděll)
- a jelikož jsem si nevšiml, že v té mobilní palubce je uvedena nástupní skupina (a na těch vytištěných to nebylo) jsem po dotazu na gatové přepážce v SEA dostal další vytištěnou.

Re: Condor

Napsal: 14. 08. 2018, 19:36
od Fabo
Na letu DE opr. MT Frankfurt - Varadero byl nameren maslo faktor 6 k obedu, k veceri maslofaktor 9.

Obrázek

pozn. vecere jiz na foto neni kompletni.

Re: Condor

Napsal: 15. 08. 2018, 09:28
od Orus-x
Globik: zkušenost z Condorem z letoška dosti podobná, pod většinu se můžu podepsat. Taky kombinace LH, DE, AS, poslední úsek ze SEA do ANC, vlastně tak trochu proti mojí vůli, poněvadž mi zrušili ten den přímý let FRA - ANC. Jen mě osobně sedadla na dvojce vpravo (H,K) nepřipadaly nepohodlné, leg room tak akorát, asi nejsem nikterak náročný a to s výškou 181 cm. Placenou nadstavbu palubní zábavy jsem nevyužil, mě stejně filmy v letadle až na výjimky nebaví, lepší byl výhled na měnící se severní krajiny nad Severní Kanadou. Pokud chce člověk investovat do placeného alkoholu, samozřejmě je lepší volba cokoliv jiného než hnusný Carlsberg. Jídlo je lehce s mínusem - vlastně to bylo stejné jako před dvěma lety na longhaulu Air Berlin - pouze 1 varianta a těstoviny s nemastnou-neslanou-unifikovanou tomatovou omáčkou (tak samozřejmě pokud chci dát jedno jídlo všem, tak proti těstovinám bude protestovat v průměru nejmíň lidí :) ). Příručáky nikde nikdo nekontroloval. Cabin crew OK, profesionální, celkem příjemní. Kolem a kolem, průměrný zážitek s výrazně plusovou hodnotou za B767, protože sezení dvojka u okna, to prostě přebije všechno :D

Re: Condor

Napsal: 15. 08. 2018, 10:32
od bureaucrat
Fabo píše:Na letu DE opr. MT Frankfurt - Varadero byl nameren maslo faktor 6 k obedu, k veceri maslofaktor 9.

Co je ta bílá hmota? :D

Re: Condor

Napsal: 15. 08. 2018, 20:17
od Fabo
bureaucrat píše:
Fabo píše:Na letu DE opr. MT Frankfurt - Varadero byl nameren maslo faktor 6 k obedu, k veceri maslofaktor 9.

Co je ta bílá hmota? :D


Nejaky salat na bazi majonezy. Nepamatuju si zda bramborovy, vajecny nebo co to bylo. Chutove fajn, kupodivu DE ma na svedomi 2 z 3 nejlepsich jidel co jsem v letadle jed.

Re: Condor

Napsal: 20. 09. 2018, 22:51
od Globik
Před časem tu někdo zmínil, že Condor má obecně nejlevnější letenky X měsíců předem (nepodařilo se mi to dohledat, bylo to v jiném vlákně a tak ani nevím, kolik to bylo měsíců). Platí to pro všechna období roku nebo na ta nejexponovanější to neplatí? Budu možná kupovat letenky od Condoru na letní prázdniny. Na kdy to přesně potřebuju, budu vědět 3,5 - 4,5 měsíce předem. Je to ta nejhorší doba a mám si raději pár týdnů počkat nebo to nemá smysl a mám koupit hned jak budu vědět termíny? Na každém směru bude 1 TATL let + 1 přískok po Evropě a na jednom směru bude ještě let Severní Amerika-Havaj nebo obráceně.
Díky!

Re: Condor

Napsal: 16. 02. 2019, 17:53
od zbozivulekral

Re: Condor

Napsal: 24. 09. 2019, 09:28
od Marty-t
díky krachu matky - cestovky Thomas Cook - je velmi nejistý i další osud její německé dcery - Condoru. Tento článek https://www.airliners.de/moegliche-kaeufer-condor/51967 popisuje jak kolem Condoru krouží už měsíce dva dravci - mno teď už spíš mrchožrouti (nebo stylově kondoři ? :wink: ) Lufthansa a Tui. Oba mají jeden problém - německý antimonopolní úřad. Tomu by se případné spojení asi moc nelíbilo. Tak se tedy dále jako kupci zmiňují i různé investiční fondy, ale i třeba Ryanair, kterému díky problému s Maxy vyschl přísun letadel a akvizice by tak mohla být jedním ze způsobů jak růst na pro něj málo saturovaném německém trhu (z hlediska jeho podílu). Uvidíme, příští týdny můžou být velice zajímavé...