TAP je má nejmilejší společnost, nedám na ni dopustit, ale občas mám pocit, že v jejím managementu sedí stejná hovada jako u ČSA. Situace z uplynulých dní: TAP má málo palubního personálu, proto jsou mnohé lety operovány s minimálním povoleným počtem členů palubního personálu, což má mimo jiné za následek absenci palubního servisu. Podle komentářů cestujících se poslední dobou jedná o velmi častý jev (i na tříhodinových letech), mnozí navíc uvádí, že jim ze strany TAPu nebyla poskytnuta žádná kompenzace.
Dokonce o tom byla reportáž na RTP:
http://videos.sapo.pt/F9kzsTtZL4vCqaZOalOLCo jsem tak googlil, o poskytování palubního servisu není v soupisu práv cestujících v letecké dopravě ani zmínka. Zajímalo by mne tedy, zda je neposkytnutí servisu v plném rozsahu v rozporu s přepravními pravidly aerolinek nebo smluvními podmínkami prodejce? Pokud ano, má cestující nárok na kompenzaci?
Ve středu mě čeká cesta do OPO, z dostupných nabídek jsem si schválně vybral tu dražší - s TAPem, abych se nemusel táhnout zavšiveným belgickým hladoletem a teď koukám, že jsem možná skočil z bláta do louže...
(Kdyby to tu náhodou četl pan Č. z Globairu, docela by mě zajímalo jeho vyjádření...)