Egyptair

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od MS743 »

bohuzel zacinal jsem tento chat jen s otazkou zda Egyptane zacnou litat do Prahy a to ze mi chybi nejake exotocke spolecnosi v praze.... samozrejme mam pred sebou kupa "intelektualu" a politickych znalcu a vypada to ze tato diskuze se obira spatnym zpusobem.

drahy Zlin142 ... dam ti neco na pomysleni a raj pro consipracy theorists!

Muj otec pracoval pro Egypt air vice jak 38 let a zna osobne s pilotem MS990 ktere zahadne zritilo.... je mi totiz divne, ze pilot ktery ma vice jak 40 let zkusenosti, rodinu a prave novorozen neco takoveho zpusobil. Media nejak opomela ze letoun odletel z LAX do JFK s mezi pristanim nekde v Kalifornii kde se nabiralo +-13 nove vycvicenych pilotu F16 Egyptske armady.... Blaboly ohledne "suicide" apodobne mi nepripadaji duveryhodne... jeste vetsi zajimavost byla 100% ututlani situace FBI po prevzeti pripadu....

Prosim administratora aby vyjmul tuto diskuzi o "egypt air" ... myslim si ze mam alergii na chytraky... a nebyl to duvodem proc jsem uto diskuzi zaacl.

dik chlapci... mejte se krasne


Admin
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 439
Registrován: 24. 12. 2000, 00:00
Oblíbené typy letadel: Boeing 747, Boeing 777, Airbus A330
Pohlaví: muž
Bydliště: fórum
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od Admin »

to MS743: K ukončení diskuse o Egyptairu není důvod, i přes rozdílné názory ohledně havárie MS990 je diskuse věcná.
Pravidelní účastníci fóra určitě potvrdí, že v jiných diskusích to často vře daleko více.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od Pavel »


FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od FL330 »

MS743:

Neber si to osobne, ale ja by som v tomto pripade zaverom vysetrovania veril. Chapem, ze EgyptAir beries ako svoju domovsku spolocnost (ako mnohi v tomto fore beru CSA), ale USA nie su ziadna dzmahiria ani sojuz, aby sa tam dalo nieco len tak upratat pod koberec - najmensia nezrovnalost a media by vsetko tak rozmazli, ze by z toho bol skandal ako hrom.

Pokial sa Ti nezda, ze by ten pilot takto konal, mozem Ti povedat, ze ludia len malokedy konaju racionalne. Osobne by som vedel rozpravat pribehy tak neuveritelnych skratovych konani, ze toto je proti tomu malina. Proste tomu cloveku kreklo v hlave a bolo to.

A nakoniec - ako som uz napisal - ciste teoreticky sa toto moze stat naozaj ktorejkolvek leteckej spolocnosti.

X-ko
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 13. 04. 2004, 18:34
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od X-ko »

Před pár lety, tuším v Maroku, sedl do ATRky pilot před důchodem, kterému neprodloužili zdravotní prohlídku, v sóle s ní odstartoval a napikoval to do dalších dvou ATRek stojících na zemi. Dvě z tří zničených letadel měla něco společného i s ČSA - byly to bývalé OK-TFE a TFF. Do hlavy nikomu nevidíme!

A ke spekulacím typu kdo byl na palubě... no... to se vyrojí skoro vždy...


Jano
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od Jano »

Nu, FL330 ma pravdu ohladne toho, ze ak by sa niekto snazil nieco take ututlat tuna, tak tlac ho roznesie. Jednoducho je tu prilis vela nezavislych medii, aby to bolo mozne ututlat. Naviac, tlac miluje rypat sa v katastrofach...

--Jano

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od Pan Am »

X-ko: Myslím, že to o čem píšeš se stalo u Air Botswana, ten pilot kompletně zničil všechny ATR-42 (měly 3), co ve své flotile Air Botswana měla.

Když jsme tady u těch zkratů - asi před rokem jsem viděl na Discovery dokument o činu jednoho zaměstnance FedEx, kterému už nebylo umožněno létat - FedEx má na každém svém nákladním letu několik míst pro zaměstnance, on se na jeden takový let dostal a s kladivem, které měl zaútočil na posádku, chtěl pak převzít řízení a s letounem havarovat na centrálu FedEx. Zraněné posádce se naštěstí podařilo ubránit řízení.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od MS743 »

ani tak neberu egypt air jako domovskou spolecnosti... jen otec u nich lital pres 40 let .... nerikal jsem ze maji safety recprd 100% a ani nebudu rikat co mi povidal tata ohledne zavad ci jak litaji piloti s vedomim ze se neco deje (a to musim jeste dodat ze nemluvil jen o MS ale o jinych spolecnosti)...

MS990... nevim, nedokazu rici zda se to stalo tak ci nikoli... nic jsem nevidel a otec (pilot 747-300) sam rikal ze je to podivne ze NIKDY Egyptska vlada nedostala cernou skrinku na rpozkoumani a ututlalo se to....

magor by to snad mohl byt ale....?????

jinak zatim na vse divam jen ze stranky cestujiciho ... a v servisu jsem nevidel nic horsiho nez u nekterych evropskych spolecnosti....vidim je ze jen kupuji, A330,A340, koupi snad i 340-600, 319,320...tak snad jsou i spravnou cestou.



diky za

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Egyptair

Příspěvek od Zlin142 »

MS743,
čéče, kdyby bylo po tvojem, tak bys to tady docela drsně cenzuroval, viď?
Problém EgyptAiru je totiž v tom, že svým přístupem k vyšetřování zavdal ještě více důvodů k otazníkům než kdyby všechno probíhalo standardně a holt se smířili s výsledkem, jakkoli byl pro ně nelichotivý - řečnická otázka: může být výsledek vyšetřování katastrofy někdy lichotivý pro image firmy??? Nechtěný důsledek toho všeho je, že EgyptAir si takhle ještě víc zkazil jméno a dostalo se mu větší negativní publicity a MS990 se stalo svým způsobem obecně známým. Není možné si nevšimnout určitého společného rysu ze strany Egypta pokud jde o havárie. Po katastrofě Flash Airu se objevily obvinění že západní média vedou proti egyptským charterovkám "štvavou kampaň" se snahou je vytěsnit ze západovropského trhu, což ve zdejších zeměpis. šířkách nutně vyvolává pre-1989 deja vu...
Obviňovat NTSB z předpojatosti je myslím hodně přitažené za vlasy, SR111 nebo i TWA800 byla vyšetřena se závěry nepříliš lichotivými pro dané společnosti/výrobce a ty to unesly, tak proč by měl NTSB postupovat jinak proti EgyptAiru? Proč EgyptAir nikdy nebyl ochoten byť jen připustit variantu že šlo úmyslný akt, o sebevraždě nemluvě, a křečovitě vymýšleli první poslední aby přišli s nějakým jiným vysvětlením? Když se podíváš na prezentaci EgyptAiru, která je součástí vyšetřovacího spisu NTSB, tak část která má za cíl vyvrátit teorii že jde o sebevraždu je z hlediska konstrukce argumentů a jejich logiky úsměvná
Nějak mi uniká relevance přítomnosti těch 13 pilotů na palubě... Nějak v kontextu s poukazováním EgyptAiru na fakt, že šéf vyšetřovacího týmu NTSB je Amík židovského původu???


Odpovědět