United Airlines
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Pokud by se na to někdo chtěl mrknout, je to TXL-SFO 13/10, SFO-KOA 27/10, HNL-IAD 10/11, IAD-PRG 30/11.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Prosím o radu, kdo máte zkušenost nebo teoretické znalosti:
Budu potřebovat změnit 1 segment (poslední) na letence ve třídě W. Podmínky změny: rozdíl ceny + 100 €. Je to zakoupeno na 30.11. a potřeba změny na 20.4. Když jsem si zkusil dát cenu na 20.4. (a např.17.5. zpět) IAD-PRG-IAD, vyskočila mi cena 1.120 dolarů, což se mi zdá mnoho a z toho usuzuju, že ještě nejsou vyhozeny nejnižší tarify. V případě,že do konce listopadu nebudou nejnižší tarify v nabídce, lze to vyřešit, že bych ten segment zatím zrušil a teprve někdy později zabukoval náhradní let?
Budu potřebovat změnit 1 segment (poslední) na letence ve třídě W. Podmínky změny: rozdíl ceny + 100 €. Je to zakoupeno na 30.11. a potřeba změny na 20.4. Když jsem si zkusil dát cenu na 20.4. (a např.17.5. zpět) IAD-PRG-IAD, vyskočila mi cena 1.120 dolarů, což se mi zdá mnoho a z toho usuzuju, že ještě nejsou vyhozeny nejnižší tarify. V případě,že do konce listopadu nebudou nejnižší tarify v nabídce, lze to vyřešit, že bych ten segment zatím zrušil a teprve někdy později zabukoval náhradní let?
Re: United Airlines
Koukám, že se tu vůbec nepíše o tom, že United nám docela úspěšně požírá Continental:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... d_Logo.png
Celkem škoda, Continental mi jako značka bude chybět mnohem víc, než Northwest Airlines. Jsem rád, že alespoň částečně zůstane zachována. Lepší, než osud, který potkal Pan-Am, TWA, Braniff, Easten Air Lines a další velké americké aerolinky...
To livery je docela pěkné:
http://www.flightglobal.com/blogs/airli ... rline.html
Každopádně ten americký letecký trh se v posledních cca. 2-3 letech změnil k nepoznání. Z šesti velkých aerolinek jsou rázem čtyři, z toho dvě jsou opravdu monstrózní. Delta/Northwest a United/Continental spolu soupeří o pozici největší aerolinky. Ale z těch mergerů mě zatím vychází jeden poražení - American Airlines. Před tím spojováním byly největší aerolinkou, jestli se nepletu. A teď je předskakuje jak Delta, tak United. Na druhou stranu, American jsou snad jediné aerolinky, které neoperovaly v režimu ochrany před věřiteli ), jsem zvědavý, jestli něco bude z údajných námluv z US Airways. Z velké šestky by za pár let mohla být velká trojka.
Každopádně spojení United + Continental mi na první pohled příjde docela šťastné. United má hlavní základny na severovýchodě, Continental na jihu a jihozápadě. Flotila bude sice trošku rozmanitá, protože Continental je věrný zákazník Boeingu, zatímco United na středních tratích má A320 a na dálkové objednal A350 (Continental má objednány 787). Ale Delta po převzetí Northwest tímhle "trpí" ještě víc (a US Airways + American Airlines by na tom byly podobně)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... d_Logo.png
Celkem škoda, Continental mi jako značka bude chybět mnohem víc, než Northwest Airlines. Jsem rád, že alespoň částečně zůstane zachována. Lepší, než osud, který potkal Pan-Am, TWA, Braniff, Easten Air Lines a další velké americké aerolinky...
To livery je docela pěkné:
http://www.flightglobal.com/blogs/airli ... rline.html
Každopádně ten americký letecký trh se v posledních cca. 2-3 letech změnil k nepoznání. Z šesti velkých aerolinek jsou rázem čtyři, z toho dvě jsou opravdu monstrózní. Delta/Northwest a United/Continental spolu soupeří o pozici největší aerolinky. Ale z těch mergerů mě zatím vychází jeden poražení - American Airlines. Před tím spojováním byly největší aerolinkou, jestli se nepletu. A teď je předskakuje jak Delta, tak United. Na druhou stranu, American jsou snad jediné aerolinky, které neoperovaly v režimu ochrany před věřiteli ), jsem zvědavý, jestli něco bude z údajných námluv z US Airways. Z velké šestky by za pár let mohla být velká trojka.
Každopádně spojení United + Continental mi na první pohled příjde docela šťastné. United má hlavní základny na severovýchodě, Continental na jihu a jihozápadě. Flotila bude sice trošku rozmanitá, protože Continental je věrný zákazník Boeingu, zatímco United na středních tratích má A320 a na dálkové objednal A350 (Continental má objednány 787). Ale Delta po převzetí Northwest tímhle "trpí" ještě víc (a US Airways + American Airlines by na tom byly podobně)
Re: United Airlines
Sice je znamo ze "kvalita" leta ni je nasledujici:
1. Asie a par spolecnosti na str vychode
2. Evropa
3. USA a zbytek
Z mych zkusenosti z USA spolecnosti tak United vetsinou hodne zklamal... Continental vzdy byl na prednim miste na seznamu ale posledni dobou ztraci kvalitu silne a jde smerem United... i na www a trip reports, CO pomalu ale jiste ztraci reputaci jedne z nejlepsich spolecnosti na kontinente...
Sice Delta ma sve dny ale vzdy to bylo o mnoho stupni vyssi komfort i servis... United se meni ve spolecnosti kde cokoliv se nabizi tak hned u toho je cenovka $$$$$ .... staci si zkusit nejakou rezervaci a hned behem toho min 4-5x skoci nabidka zda chci toto ci ono ... A toto me docela rozciluje... ne kvuli tomu ze se neco plati extra ale pak clovek musi sedet pul dne a delat research na co ma a na co nema narok.. co se zaplatilo, s cim prijdou pak apod.... a posledni problem pak byva ze i na Check in stejne nevedi (neco chovaji se tak) co se zaplatilo, co se ma platit zas.....
Na me cesty do USA vyuivam VYHRADNE neamericke spolecnosti.... clovek se tim usetri hodne nervu a ma alespon nejakou zakladni garanci servisu.... Mozna to zni hrozne ale kdyz poletim BKK-USA s United nebo SIngapore, Thai nebo Korean tak je to rozdil pomalu jak cestovat osobakem a pendolinem
1. Asie a par spolecnosti na str vychode
2. Evropa
3. USA a zbytek
Z mych zkusenosti z USA spolecnosti tak United vetsinou hodne zklamal... Continental vzdy byl na prednim miste na seznamu ale posledni dobou ztraci kvalitu silne a jde smerem United... i na www a trip reports, CO pomalu ale jiste ztraci reputaci jedne z nejlepsich spolecnosti na kontinente...
Sice Delta ma sve dny ale vzdy to bylo o mnoho stupni vyssi komfort i servis... United se meni ve spolecnosti kde cokoliv se nabizi tak hned u toho je cenovka $$$$$ .... staci si zkusit nejakou rezervaci a hned behem toho min 4-5x skoci nabidka zda chci toto ci ono ... A toto me docela rozciluje... ne kvuli tomu ze se neco plati extra ale pak clovek musi sedet pul dne a delat research na co ma a na co nema narok.. co se zaplatilo, s cim prijdou pak apod.... a posledni problem pak byva ze i na Check in stejne nevedi (neco chovaji se tak) co se zaplatilo, co se ma platit zas.....
Na me cesty do USA vyuivam VYHRADNE neamericke spolecnosti.... clovek se tim usetri hodne nervu a ma alespon nejakou zakladni garanci servisu.... Mozna to zni hrozne ale kdyz poletim BKK-USA s United nebo SIngapore, Thai nebo Korean tak je to rozdil pomalu jak cestovat osobakem a pendolinem
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: United Airlines
MS743 píše:Sice je znamo ze "kvalita" leta ni je nasledujici:
1. Asie a par spolecnosti na str vychode
2. Evropa
3. USA a zbytek
Z mych zkusenosti z USA spolecnosti tak United vetsinou hodne zklamal... Continental vzdy byl na prednim miste na seznamu ale posledni dobou ztraci kvalitu silne a jde smerem United... i na www a trip reports, CO pomalu ale jiste ztraci reputaci jedne z nejlepsich spolecnosti na kontinente...
Sice Delta ma sve dny ale vzdy to bylo o mnoho stupni vyssi komfort i servis... United se meni ve spolecnosti kde cokoliv se nabizi tak hned u toho je cenovka $$$$$ .... staci si zkusit nejakou rezervaci a hned behem toho min 4-5x skoci nabidka zda chci toto ci ono ... A toto me docela rozciluje... ne kvuli tomu ze se neco plati extra ale pak clovek musi sedet pul dne a delat research na co ma a na co nema narok.. co se zaplatilo, s cim prijdou pak apod.... a posledni problem pak byva ze i na Check in stejne nevedi (neco chovaji se tak) co se zaplatilo, co se ma platit zas.....
Na me cesty do USA vyuivam VYHRADNE neamericke spolecnosti.... clovek se tim usetri hodne nervu a ma alespon nejakou zakladni garanci servisu.... Mozna to zni hrozne ale kdyz poletim BKK-USA s United nebo SIngapore, Thai nebo Korean tak je to rozdil pomalu jak cestovat osobakem a pendolinem
Tezko rict - pokud porovnavam sluzbu v Y u Korean (ICN-AKL) a Delty (produkt LAX-SYD), musim konstatovat, ze Delta je vo chlup lepsi.
Generalizace je tezka, je treba litam z Prahy na JFK, protoze prostredi v 763 se sedackama 2-3-2 mi prijde o dost lepsi nez utradobytcak 773 AF nebo 744 KL. Samozrejme roli v tom hraje i to, na kolik hopu to je. Bohuzel s LH neni kompatibilni moje zadnice a litat s LX neni do mych destinaci rozumny.
Re: United Airlines
Už nám přebarvují (respektive mění nápis "Continental" za "United")
737-800
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1789970/L/
737-900ER
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1800253/L/
757-200
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1789689/L/
757-300 - zatím jsem ho nenašel
737-800
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1789970/L/
737-900ER
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1800253/L/
757-200
http://www.airliners.net/photo/United-A ... 1789689/L/
757-300 - zatím jsem ho nenašel
Re: United Airlines
flyingblue píše:Generalizace je tezka, je treba litam z Prahy na JFK, protoze prostredi v 763 se sedackama 2-3-2 mi prijde o dost lepsi nez utradobytcak 773 AF nebo 744 KL.
Konfigurace jistě ano, ale co ty sedačky Delty ze kterých má člověk akorát zapařenou pr**el, dost unavený interiér a personál, u kterého jak kdosi kdesi psal má člověk zábrany si o něco říct, protože si pak připadá jako že týrá důchodce? Moje zkušenost je značně omezená, ale přišlo mi že do PRG lítají dost ošuntělé 763.
To že United pozřeli Continental je ze zákaznického pohledu další špatná špatná zpráva ať už z pohledu konsolidace trhu, redukce kapacity a následných vyšších cen, tak i z hlediska úrovně servisu, který asi klesne na standard UA.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Spenlik píše:http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/221420-boeing-musel-nouzove-na-zem-pilot-rozlil-v-kabine-kavu.html
Neprijemne, este ze to dobre dopadlo. Ti cestaci boli asi radi. Ale pravu pricinu ich divertu sa aj tak dozvedeli asi az z novin.
Asi sa im neozval hlas z kabiny: Ladies & gentlemen, hovori Vas kapitan. Vylial som si kavu v kabine a musime preto pristat v Toronte, ale budte radi ze nas nezostrelili, lebo nase lietadlo vyslalo seriu zmatocnych signalov na zem. Kiez by sa horsie veci nestavali. Niekedy je lepsie nepovedat celu pravdu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Zlin142 píše:flyingblue píše:Generalizace je tezka, je treba litam z Prahy na JFK, protoze prostredi v 763 se sedackama 2-3-2 mi prijde o dost lepsi nez utradobytcak 773 AF nebo 744 KL.
Konfigurace jistě ano, ale co ty sedačky Delty ze kterých má člověk akorát zapařenou pr**el, dost unavený interiér a personál, u kterého jak kdosi kdesi psal má člověk zábrany si o něco říct, protože si pak připadá jako že týrá důchodce? Moje zkušenost je značně omezená, ale přišlo mi že do PRG lítají dost ošuntělé 763.
To že United pozřeli Continental je ze zákaznického pohledu další špatná špatná zpráva ať už z pohledu konsolidace trhu, redukce kapacity a následných vyšších cen, tak i z hlediska úrovně servisu, který asi klesne na standard UA.
Mno me treba sedacky DL vyhovujou vic nez sedacky LH Duchodce evidentne tyram rad, pravda ta tricitka, co mela sluzbu na mym poslednim letu, mela do duchodu jeste par let
Za sebe musim rict, ze je mi o dost milejsi osuntela 763 DL nez fungl nova 380 AF na dolni palube (u horni je DL lepsi jen o chlup).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Pokud rádi telefonujete, kupte si letenku od United. Nejraději přímo na united.com, aby vám nemohl pomoci prodejce vaší letenky.
Minulý týden jsem si kontroloval svoji letenku (multisegment - 4 segmenty, z toho 3 s jedním přestupem; 3 již proletěny) a zjistil jsem, že na united.com, lufthansa.com i checkmytrip není poslední leg (FRA-PRG). Volám na United, podrobně je to již uvedeno na viewtopic.php?f=8&t=6705&start=15 . Dnes pro jistotu koukám na checkmytrip (letím za 2 dny) a zase tam chybí!!! Tedy opět telefon na United, paní ať počkám. Po 5 minutách čekání potřebuji odejít, je mi jasné, že se signál cestou ztratí, zavěšuji telefon. Po návratu (půl hodiny) obnovuji stránku s detaily letenky a nic, jako poslední leg je tam stále jen let do FRA. Volám znovu, prý to tam agentka vidí. Tak pokládám telefon, znovu obnovuju stránku a není. Otevřu znovu checkmytrip, zadávám konf.kód LH a ejhle, je to tam. Zadávám znovu do united.com a je to tam také. Tedy prosté obnovení stránky s detaily letenky evidentně nestačí.
Minulý týden jsem si kontroloval svoji letenku (multisegment - 4 segmenty, z toho 3 s jedním přestupem; 3 již proletěny) a zjistil jsem, že na united.com, lufthansa.com i checkmytrip není poslední leg (FRA-PRG). Volám na United, podrobně je to již uvedeno na viewtopic.php?f=8&t=6705&start=15 . Dnes pro jistotu koukám na checkmytrip (letím za 2 dny) a zase tam chybí!!! Tedy opět telefon na United, paní ať počkám. Po 5 minutách čekání potřebuji odejít, je mi jasné, že se signál cestou ztratí, zavěšuji telefon. Po návratu (půl hodiny) obnovuji stránku s detaily letenky a nic, jako poslední leg je tam stále jen let do FRA. Volám znovu, prý to tam agentka vidí. Tak pokládám telefon, znovu obnovuju stránku a není. Otevřu znovu checkmytrip, zadávám konf.kód LH a ejhle, je to tam. Zadávám znovu do united.com a je to tam také. Tedy prosté obnovení stránky s detaily letenky evidentně nestačí.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: United Airlines
hafi píše:http://cestovani.idnes.cz/letadlo-nouzove-pristalo-kvuli-rvacce-o-sklopene-sedadlo-pmj-/igsvet.aspx?c=A110601_123700_igsvet_tom
Je opravdu sklápění opěradel bezohlednost, jak údajně tvrdí autor článku?
Anketa na viewtopic.php?f=36&t=6868&start=0
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Může mi prosím někdo objasnit, jak probíhal let? To se vraceli do Chicaga a pak letěli znovu? Na příletu do BRU byly 4 hodiny zpoždění.
http://flightaware.com/live/flight/UAL9 ... R/tracklog
Btw.UA961 BRU-EWR byl zrušen, ale podle flightaware to letí 772, tak to nemůže mít spojitost.
A UA951 v BRU naboardovali v 11.45 a ještě neodletěli. Prý mají problém s počítačem. A za ty více než 4 hodiny jim dali jen preclíky Není to porušení 261?
EDIT: Checkmytrip a flightaware se rozchází v typech strojů, zřejmě je na flightaware chyba. BRU-ORD odletělo o 4 hodiny později, tedy to je zřejmě stroj z ORD. EWR-BRU přiletělo na čas a odlet byl zrušen. IAD-BRU mělo zpoždění 3 hodiny a hodinu po příletu již bylo údajně naboardováno na let BRU-IAD. Možná na let BRU-IAD dali stroj z letu EWR-BRU. Celé mi to přijde podivné. Přitom UA domestic dnes létají přesně, takže opakování problémů s počítači z července to asi není.
V 16.45 CET konečně vidím UA951 na radaru nad Bruselem. Sched.dep.12.10 CET
http://flightaware.com/live/flight/UAL9 ... R/tracklog
Btw.UA961 BRU-EWR byl zrušen, ale podle flightaware to letí 772, tak to nemůže mít spojitost.
A UA951 v BRU naboardovali v 11.45 a ještě neodletěli. Prý mají problém s počítačem. A za ty více než 4 hodiny jim dali jen preclíky Není to porušení 261?
EDIT: Checkmytrip a flightaware se rozchází v typech strojů, zřejmě je na flightaware chyba. BRU-ORD odletělo o 4 hodiny později, tedy to je zřejmě stroj z ORD. EWR-BRU přiletělo na čas a odlet byl zrušen. IAD-BRU mělo zpoždění 3 hodiny a hodinu po příletu již bylo údajně naboardováno na let BRU-IAD. Možná na let BRU-IAD dali stroj z letu EWR-BRU. Celé mi to přijde podivné. Přitom UA domestic dnes létají přesně, takže opakování problémů s počítači z července to asi není.
V 16.45 CET konečně vidím UA951 na radaru nad Bruselem. Sched.dep.12.10 CET
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27. 12. 2008, 16:38
- Bydliště: On the way from Sharjah to Bacoor or other way around.
- Stav: Offline
Re: United Airlines
Ja jsem s UA jen parkrat HKG-SGN, mozna jednou HKG-SIN. Jinak nic. Zadna slava a to jsem dostal vzdy upgrade. Stary letadla, sluzby americke. Jidlo jsem bral koser, aby se na to dalo podivat. Tyhle aerolinky mely zkrachovat a to uplne. Nebylo dobre ze je vlada pustila zpet. Alespon by CO mohlo fungovat a ne se postupne propadat na uroven UA.