Hups.....Air Baltic ukazal drapky.
Od 1. cervna zacina litat VNO - CPH/Berlin/HAM/CGN/DUB s B735.
Od srpna pak zacina s F50 na VNO - OSL/HEL/VIE/WAW.
I kdyz to vypada jako hodne nemila zprava pro LAL, tak koukam, ze to pro ne bude nova konkurence pouze na 4 z priblizne 17 jejich naletavanych mest. Vypada to, ze ani Air Baltic se do boje moc nehrne a ty drapky nebudou az tak ostry. Ovsem LALu se ty problemy zacinaji docela kupit a porad z nich vycniva ta neschopnost/nemoznost najit si strategickeho partnera.
Upraveno - sever2 on 04/04/2004 11:13:30
Air Baltic
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Air Baltic
Mě překvapilo, že Aeroflot přestal lítat do Vilniusu. Měl jsem za to, že linky do bývalých částí svazu jsou pro Rusy důležité.
Jinak třeba linkami z Vilniusu si chtějí Air Baltic navýšit cenu před privatizací.
Jinak třeba linkami z Vilniusu si chtějí Air Baltic navýšit cenu před privatizací.
Air Baltic
Pokračuje code-sharing s ČSA na lince do Prahy nebo byl zrušen?
Air Baltic
to Pan Am,
ja bych to s tim navysovanim ceny spolecnosti pred prodejem nijak neprehanel. Jak se ukazalo TVS si nechtel projektem SW navysit cenu, kdyz jednaly s CSA a ja osobne pochybuju, ze kdy se v TVS vazne uvazovala o prodeji do rukou CSA. KLM si taky nijak nenavysovaly cenu horecnym pridavanim destinaci pred prodejem do AF. Podle me rozsah z zadne spolecnosti jeste atraktivniho a hodnotneho partnera nedela.
ja bych to s tim navysovanim ceny spolecnosti pred prodejem nijak neprehanel. Jak se ukazalo TVS si nechtel projektem SW navysit cenu, kdyz jednaly s CSA a ja osobne pochybuju, ze kdy se v TVS vazne uvazovala o prodeji do rukou CSA. KLM si taky nijak nenavysovaly cenu horecnym pridavanim destinaci pred prodejem do AF. Podle me rozsah z zadne spolecnosti jeste atraktivniho a hodnotneho partnera nedela.