Aerosvit Airlines

Odpovědět

Doporučujte let s Aerosvit Airlines?

Anketa končí za 16. 11. 2007, 20:56

Ano - mám dobrou zkušenost
2
13%
Ano - není se čeho bát
8
53%
Ne - Mám špatnou osobní zkušenost
0
Žádná hlasování
Ne - mám špatné reference od známých či z novin
5
33%
 
Celkem hlasů: 15

Chovo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 374
Registrován: 09. 07. 2003, 08:55
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od Chovo »

Těch B767 mají dostat 5 - 8 ks, převážně po Royal Brunei...


yangzhening
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
Pohlaví: muž
Bydliště: Jiamusi 佳木斯
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od yangzhening »

No, časem by do Varů mohli posílat AN148/158, až jim přijdou...

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od Orus-x »

AN148 už u Aerosvitu lítá, viz airliners.net. Mj. pravidelně KBP-ARN

brdkos
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 13
Registrován: 04. 02. 2008, 13:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od brdkos »

tam:
20.12. 09:20 - Varšava (WAW) - Kijev (KBP), VV208, Embrauer RJ145 Amazon, UR-DNA
20.12. 14:00 - Kijev (KBP) - Bangkok (BKK), VV171, Boeing 767-300

spiatky
11.01. 06:00 - Bangkok (BKK) - Kijev (KBP), VV172, Boeing 767-300
povodny plan:
11.01. 13:30 - Kijev (KBP) - Praha (PRG), VV209, Boeing 737
nakoniec:
11.01. 15:50 - KBP - PRG, via CSA let OK0917, Airbus 320?

Let WAW-KBP nacas a absolutne bez problemov. Pre mna prve zoznamenie s Embrauer-om. Siroke kozene sedacky, stale docela v peknom stave. (Podla registracky povodne lietal na kratkych trasach pre BA.) Palubny servis OK, len letuska na mna nieco vykrikovala, ze je zakazane fotit si lietadlo zvonka ;)

Prestup v Kijeve chaos. Od vystupu z lietadla do odletovej haly nam to trvalo asi 1 hodinu. U "transferovej prepazky" (je to tam nacmarane tenkym cervenym fixom na bielej stene za nimi) jeden fungujuci pocitac na 6 ludi ;), babuska s razitkom, skrtajuca si osoby na papier pred bezpecnostnou kontrolou...

Let KBP-BKK, meskanie asi 30 minut. Audiosystem nefunkcny v celom lietadle, napriek tomu sa zvesela rozdavali sluchatka a nasledne sa cudovalo, coze ono to nefunguje? :) Palubny personal kamenne ksichty s vyrazom dajte nam vsetci pokoj!. Jedlo obstojne, voda sa nalievala pravidelne v asi hodinovych intervaloch.

----

Let BKK-KBP, povodne planovany let na 6:00 odlet az 7:45. Audiosystem funckny, akurat vyber filmov nic moc/FOX roky 2004-2005. Mnou dosial nevydany spatny projektor v strede lietadla, ktory premietal na mini-platno medzi cestujucimi. (business class mala projektor rovnaky, ale platno asi o 20 cm sirsie, no nekup to! :)) Jedlo zasluhou Thai catteringu takmer nepozivatelne. Voda sa nalievala pravidelne. Absolutne chybali udaje o lete, na videosysteme sa nic nezobrazovalo a kapitan hlasil akurat duty free a podobne prkotiny. Personal ako obycajne s kamennymi vyrazmi "neotravuj holoto!".

Ohladom meskania sa neposkytovali ziadne informacie k navazujucim letom. Co sa tyka nasho navazujuceho do PRG tak letuska akurat vseobecne povedala, ze ked bude viac pasazierov, tak lietadlo pocka, ked budeme len dvaja tak mame smolu a prebookuju nas na let co leti druhy den. Zacal som mat trocha obavu, nastastie sa ukazalo, ze dalej do PRG nas leti z daneho lietadla az 9, takze som po vystupe pri transferovej prepazke bol pokojnejsi. Usmevne bolo, ze personal pri transferovej prepazke po nasej otazke ani netusil, ci uz lietadlo do PRG odletelo a co ma s nami akoze robit. Tomu sa hovori koordinacia, nacasovanost a 100% pripravenost! :) Nakoniec a na moje velke pocudovanie, nas vsetkych bez problemov prebookovali na nasledujuci let, ktory operuje CSA. Chvalim! :thumbup:

Batozina zostala po celu dobu nedotknuta, mierne zafulana (nemali sme ju obalenu foliou).

Celkovy dojem:
Aj napriek drobnym nedostatkom hodnotim sluzby AEROSVITu ako sluzby s velmi dobrym pomerom cena/vykon (spiatocna letenka do BKK v hlavnej sezone za 8399,-/pax za predpokladu, ze odlet je z ineho letiska ako prilet,to sa len tak nevidi)
Napriek tomu, ze lietaju starsimi lietadlami, ma milo prekvapili rozostupy medzi sedackami v ekonomickej triede, ktore su v porovnani napr. s ekonomickou triedou Lufthansy "obrovske". Novucicky AIRBUS CSA ktorym sme leteli z KBP do PRG je tiez oproti obstaroznemu EMBRAUERu vyslovene dobytcak.
Az v Kijeve konecne dostavaju novy terminal, tak by sa malo zlepsit aj fungovanie na tomto letisku.

Odporucam vsetkym pohodakom, ktory nechcu platit dvojnasobok len za usmevy letusiek, postrojovanie, lepsie jedlo?, znacku (a pritom mat kolena 10 hodin vrazene pod bradou :biggrin:)

spinar
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 443
Registrován: 11. 02. 2009, 16:47
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od spinar »

Zdravim, chtel bych se zeptat na foru pritomnych prodejcu zda-li je mozne koupit samostatne letenku pro infanta (1 rok). Mam uz 2 letenky pro dospeli do techto letu v rezervacni tride kde se neposkytuje ZADNA sleva pro infanta bez mista. Proto mne napadlo koupit zvlast letenku pro infanta do vyssi tridy, kde je 90% sleva. V podminkach je pouze napsano ze infant nemuze cestovat bez doprovodu dospeleho, nikoliv ze infant musi mit stejnou booking class jako dospely. Kdyby to nejaky prodejce? umel vystavit, budu mu vdecen..:)


spinar
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 443
Registrován: 11. 02. 2009, 16:47
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od spinar »

Zdravim, uz jsem dlouho s VV neletel. Ma tu nekdo aktualni informace jak vypada catering na letech PRG-KBP a "dalkovych" letech stredne-tratovou flotilou?:) Dekuju za informace!

Jiří Janeček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21. 02. 2011, 15:49
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od Jiří Janeček »

Rád bych se podělil o zkušenosti s leteckou společností "Aerosvit". Dne 10.1. 2011 jsem společně s manželkou odletěl po trase Praha-Kyjev (let č. VV0210) a dále jsme měli pokračovat letem VV0151 Kyjev-Dillí. Po příletu do Kyjeva jsme měli 5 hodin času na navazující let (čas odletu 17.15) Když v 18.15 nebylo po našem letadle ani vidu ani slechu (tato "skvělá" společnost se neobtěžovala vůbec podat nějaké vysvětlení), snažil jsem se v transferní hale, kde nás zavřeli vyhledat nějakého zástupce Aerosvitu, což se mi asi po další hodině povedlo. Bylo mi řečeno, že náš let bude opožděn o 8 hodin! Na dotaz z jakého důvodu mi slečna nebyla schopna odpovědět, na dotaz, kdo mi uhradí letenku z Dillí do Chennai, protože tento let samozřejmě nestihnu, jsem obdržel pokrčení rameny. Nakonec jsme se dozvěděli že tato společnost ZRUŠILA LET PRO MALÝ POČET PASAŽÉRŮ a vypravila nás po devíti hodinách zpoždění náhradním letem s mezipřistáním přes Baku, kde jsme byli nuceni opět vystoupit a čekat na vystřídání pilota, který se ovšem dostavil s dvouhodinovým zpožděním (údajně byla na cestě mlha) a potom jsme odletěli. Naprosto neskutečné ignorantské jednání zaměstnanců Aerosvitu všem pasažérům prostě vyráželo dech. Samozřejmě, že jsem si musel v Indii zakoupit novou letenku za zmeškaný spoj. Podobná situace s menší razancí se odehrála při návratu dne 8.2., když po nezaviněném zpoždění kvůli mlze v Dillí jsme přistáli s 9 hodinovým zpožděním v Kyjevě (v 18,00) a bylo nám sděleno že máme počkat do 07,00 v transferní hale na spoj do Prahy. Na dotaz proč nám nedají hotel odpověď že odpovědné osoby už šly domů a nikdo kdo by to zařídil tam už není. A si po 2 hodinách protestů nám přinesli jidlo a vodu. Přespali jsme na lavičkách. Mrzí mě, že nemohu napsat vůbec nic pozitivního, ale tato společnost už pro mne neexistuje, s výjimkou, že zvažuji žalobu za nedodržení podmínek IATA ve které Aeroevit je.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od flyingblue »

Jiří Janeček píše:Rád bych se podělil o zkušenosti s leteckou společností "Aerosvit". Dne 10.1. 2011 jsem společně s manželkou odletěl po trase Praha-Kyjev (let č. VV0210) a dále jsme měli pokračovat letem VV0151 Kyjev-Dillí. Po příletu do Kyjeva jsme měli 5 hodin času na navazující let (čas odletu 17.15) Když v 18.15 nebylo po našem letadle ani vidu ani slechu (tato "skvělá" společnost se neobtěžovala vůbec podat nějaké vysvětlení), snažil jsem se v transferní hale, kde nás zavřeli vyhledat nějakého zástupce Aerosvitu, což se mi asi po další hodině povedlo. Bylo mi řečeno, že náš let bude opožděn o 8 hodin! Na dotaz z jakého důvodu mi slečna nebyla schopna odpovědět, na dotaz, kdo mi uhradí letenku z Dillí do Chennai, protože tento let samozřejmě nestihnu, jsem obdržel pokrčení rameny. Nakonec jsme se dozvěděli že tato společnost ZRUŠILA LET PRO MALÝ POČET PASAŽÉRŮ a vypravila nás po devíti hodinách zpoždění náhradním letem s mezipřistáním přes Baku, kde jsme byli nuceni opět vystoupit a čekat na vystřídání pilota, který se ovšem dostavil s dvouhodinovým zpožděním (údajně byla na cestě mlha) a potom jsme odletěli. Naprosto neskutečné ignorantské jednání zaměstnanců Aerosvitu všem pasažérům prostě vyráželo dech. Samozřejmě, že jsem si musel v Indii zakoupit novou letenku za zmeškaný spoj. Podobná situace s menší razancí se odehrála při návratu dne 8.2., když po nezaviněném zpoždění kvůli mlze v Dillí jsme přistáli s 9 hodinovým zpožděním v Kyjevě (v 18,00) a bylo nám sděleno že máme počkat do 07,00 v transferní hale na spoj do Prahy. Na dotaz proč nám nedají hotel odpověď že odpovědné osoby už šly domů a nikdo kdo by to zařídil tam už není. A si po 2 hodinách protestů nám přinesli jidlo a vodu. Přespali jsme na lavičkách. Mrzí mě, že nemohu napsat vůbec nic pozitivního, ale tato společnost už pro mne neexistuje, s výjimkou, že zvažuji žalobu za nedodržení podmínek IATA ve které Aeroevit je.


My pockame, jak ta zaloba dopadne. Date nam vedet, ze?

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od MEA »

neviem naco ta ironia - skusit to treba. aerosvit proste takito su. mne raz potvrdili prebookovanie letu a co sa stalo? neurobili vobec nic. stala ma ta sranda nahradnu letenku za vyse 10000 (kratky europsky ow trip)

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od dider »

Nechci, aby to vyznělo nějak arogantně, ale osobně opravdu nechápu jak může někdo jenom malinko náročnější letět s VV (mimo trasu, na kterou má VV monopol). V případě problémů se člověk prostě nedovolá zádného práva a jediné, co mu zbývá je psaní podobných dopisů a příspěvků. Když kupuju letenku, tak si zjistím, co je to za společnost a hned jak vidím přestup v KBP, původ aerolinky na Ukrajině, dávam ruce pryč. Teda když jsem dobrodruh a očekávám možné komplikace, tak OK, ale třeba letět s rodinou - NO WAY!

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3159
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od Fabo »

dider: neni kazdy od fachu jako ty ;)

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od tygrlive »

dider píše:Nechci, aby to vyznělo nějak arogantně, ale osobně opravdu nechápu jak může někdo jenom malinko náročnější letět s VV (mimo trasu, na kterou má VV monopol). V případě problémů se člověk prostě nedovolá zádného práva a jediné, co mu zbývá je psaní podobných dopisů a příspěvků. Když kupuju letenku, tak si zjistím, co je to za společnost a hned jak vidím přestup v KBP, původ aerolinky na Ukrajině, dávam ruce pryč. Teda když jsem dobrodruh a očekávám možné komplikace, tak OK, ale třeba letět s rodinou - NO WAY!


Aerosvit nesnasim, ale taky nelze paušalizovat. Třeba Ukraine International (nemaji dalkovky, takže pro většinu jsou k ničemu) jsou spolehlivé...

IL62
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 24. 09. 2004, 22:04
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od IL62 »

No tak to vidíte. A já si zase nemůžu stěžovat. Dálkovku jsem s nimi letěl 6x a jednou jsme meli větší zpoždění. Nabídli mi zdarma telefon, což jsem nepotřeboval, ale místo toho mi umožnili ze salonku poslat maily. Tedy jestli všem cestujícím to nevím, ale já si o to poprosil.
Při c/i v Praze mi nikdy nedali z Kieva exit. Prý to nejde. V Kijevě mi ho ochotně vždycky vyměnili. Později jsem si už rezervoval exit přímo v kanceláři Aerosvitu v Praze. Bez problémů.
Jídla a pití po cestě vždy dostatek. Pití tedy neomezeně.
Je pravda, že transit v Kijevě je dost otřesný(dnes se to už zlepšuje), ale to přece není v kompetenci letecké společnosti. Za předražené restaurace v PRG taky nikdo neobviňuje ČSA i když dnes to mohou ovlivňovat víc, než kdokoli jiný.

Jiří Janeček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21. 02. 2011, 15:49
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od Jiří Janeček »

Tak jsem se ze zvědavosti podíval na reakce k mému hodnocení Aerosvitu. Musím říci že jsem očekával více příspěvků, které budou opakem mých zkušeností, nebo mne budou poučovat co že jsem to za hlupáka, že si nevyberu na takovou trasu jinou společnost. A nakonec jen 2 podobné odpovědi. Přestože jsem ochoten připustit, že se v mém případě jednalo o nedopatření, které se této společnosti přihodí "maximálně jednou za 10 let" nebudu riskovat (všechno špatné je pro něco dobré). Právní vymáhání pouhých 8 000 Rs a ušlého výdělku za 1 ztracený den mi bylo vysvětleno právníkem jako neadekvátní nákladům a riziku. Jsem rád, že někdo má také dobré zkušenosti s touto společností.

spinar
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 443
Registrován: 11. 02. 2009, 16:47
Stav: Offline

Re: Aerosvit Airlines

Příspěvek od spinar »

A mate nekdo informace jak vypada catering na letech PRG - KBP? Zajima mne, jestli se podava teple jidlo, nebo jen nejaka bageta..?? Diky!


Odpovědět