American airlines
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: American airlines
Na sezónu 2019 bude AA do Prahy nasazovat A330-200 ve velmi pěkné konfiguraci 20/21/206.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: American airlines
To je paradoxně špatná zpráva, do Prahy by se mnohem více hodila 777-200. Ono 20 míst v businessu je na Prahu kupodivu málo a bude to i znát na cenách. Sice bych se měl radovat, že dolary, ale kapacita nebude stačit a v RBD "J" za 160k už se to pak špatně prodává...
No, ale tak třeba jim to Amíci dají.
No, ale tak třeba jim to Amíci dají.
Re: American airlines
prodejce píše:To je paradoxně špatná zpráva, do Prahy by se mnohem více hodila 777-200. Ono 20 míst v businessu je na Prahu kupodivu málo a bude to i znát na cenách. Sice bych se měl radovat, že dolary, ale kapacita nebude stačit a v RBD "J" za 160k už se to pak špatně prodává...
No, ale tak třeba jim to Amíci dají.
Třeba se další rok (2020) dostanou k tomu 777-200. Přijde mi, že americké společnosti jsou hodně opatrné u těhle sezónních linek do Evropy.
Re: American airlines
Prubnuto PRG - PHL - ORD a z5 v PE, vždy bulkhead u okna (6H a 6A). Na TR to není tak jen telegraficky:
+330 příjemná, PE na tuhle dýlku letu zcela optimální, v případě krajní nouze vypadá vcelku použitelně i economy
+kvalita IFE včetně live sport TV channels
+kvalita jídla, roztíratelnost 10/10
+kompaktnost letiště PHL - není problém i při zpoždění transfer time mezi terminály do 20 minut
+při domestic letu možnost volby MCE tj. například exit seats pokud má člověk booking v PE
+u domestic letu palubní servis nealko + krekry pro všechny
+priorita zavazedel (2x23) v PE - byly okamžitě venku
+amenity kit kde sem využil ponožky a špunty
a mínusy:
-palubní personál americká klasika, kupodivu na domestic byly letušky ještě docela hezký, na transpacific zasloužilé očouzené harpyje s odpovídajícím nerudným chováním
-drink offer v reálu výrazně omezen, rozhodně nedostanete všechny piva která jsou v menu (cider nebyl nikdy), pokud chcete baileys k ranní kávě, řeknou vám že liquors are already locked
-o meziservisu ani nemluvím, musíte se obtěžovat do galley za economy, tam vás pak lustrujou kde sedíte, protože economy asi nemá nárok na liquors
-na bulkheadu PE vypadá lákavě ta výklopná opěrka na nohy aleve skutečnosti je tak krátká, že je použitená tak pro lidi do 170cm
-na PHL deboarding busem na nožičkách - velmi zdlouhavá a naftou smrdící záležitost, snad šlo o výjimku
-na této trase nulová nabídka lounges pro PP/Lounge key
celkově za ty prachy dobrý způsob jak se dostat do USA pro lidi s intolerancí economy a nedostatečným business statusem na C.
v porovnání s Delta a United hodnotím o skřetí chlup nejlépe AA.
+330 příjemná, PE na tuhle dýlku letu zcela optimální, v případě krajní nouze vypadá vcelku použitelně i economy
+kvalita IFE včetně live sport TV channels
+kvalita jídla, roztíratelnost 10/10
+kompaktnost letiště PHL - není problém i při zpoždění transfer time mezi terminály do 20 minut
+při domestic letu možnost volby MCE tj. například exit seats pokud má člověk booking v PE
+u domestic letu palubní servis nealko + krekry pro všechny
+priorita zavazedel (2x23) v PE - byly okamžitě venku
+amenity kit kde sem využil ponožky a špunty
a mínusy:
-palubní personál americká klasika, kupodivu na domestic byly letušky ještě docela hezký, na transpacific zasloužilé očouzené harpyje s odpovídajícím nerudným chováním
-drink offer v reálu výrazně omezen, rozhodně nedostanete všechny piva která jsou v menu (cider nebyl nikdy), pokud chcete baileys k ranní kávě, řeknou vám že liquors are already locked
-o meziservisu ani nemluvím, musíte se obtěžovat do galley za economy, tam vás pak lustrujou kde sedíte, protože economy asi nemá nárok na liquors
-na bulkheadu PE vypadá lákavě ta výklopná opěrka na nohy aleve skutečnosti je tak krátká, že je použitená tak pro lidi do 170cm
-na PHL deboarding busem na nožičkách - velmi zdlouhavá a naftou smrdící záležitost, snad šlo o výjimku
-na této trase nulová nabídka lounges pro PP/Lounge key
celkově za ty prachy dobrý způsob jak se dostat do USA pro lidi s intolerancí economy a nedostatečným business statusem na C.
v porovnání s Delta a United hodnotím o skřetí chlup nejlépe AA.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
- Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Stav: Offline
Re: American airlines
patras píše:... na transpacific zasloužilé očouzené harpyje s odpovídajícím nerudným chováním
Pacific?
Jinak obrazky se nezobrazuji..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: American airlines
Jaka byla obsazenost na letech z a do Prahy?
Re: American airlines
Mailand píše:patras píše:... na transpacific zasloužilé očouzené harpyje s odpovídajícím nerudným chováním
Pacific?
Jinak obrazky se nezobrazuji..
jaj....sem to psal o pulnoci....transatlantic no....
obrázky prostě neumim...mate nekdo jednoduchy návod podle ktereho bych to zvládl i já IT lama??
Re: American airlines
m@rtin píše:Jaka byla obsazenost na letech z a do Prahy?
PE oba směry 100%
C netuším
Y zpátky taky netuším, nikam sem nechodil, prospal sem to
Y do PHL se mi taky zdála plná, min 90%
Re: American airlines
Zítřejší premium economy mezi PHL-PRG je zatím asi 50% plná, při online check-in byla nabídka upgrade do business za $500. Je to sice uprostřed týdne, tak to bude o víkendech asi lepší, ale asi to ještě není úplně zaběhaná linka. Nevíte, jestli ji AA/letiště Praha v Čechách propagují? A má někdo přehled o počtu pax, kteří odlétají/přilétají v rámci jednoho týdne nebo alespoň průměrně? Snad nám vydrží, a časem přijde i 788.
Re: American airlines
Jay píše:Zítřejší premium economy mezi PHL-PRG je zatím asi 50% plná, při online check-in byla nabídka upgrade do business za $500. Je to sice uprostřed týdne, tak to bude o víkendech asi lepší, ale asi to ještě není úplně zaběhaná linka. Nevíte, jestli ji AA/letiště Praha v Čechách propagují? A má někdo přehled o počtu pax, kteří odlétají/přilétají v rámci jednoho týdne nebo alespoň průměrně? Snad nám vydrží, a časem přijde i 788.
Spíš, aby časem nepřišel A321XLR...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: American airlines
Jay píše: a časem přijde i 788.
To zní skoro jako přání... jen by mě zajímalo, čím je 788 pro cestujícího pohodlnější než 332? Já bych řekl, že 332 ve všem vítězí na celé čáře. I počtem pax by to byl downgrade.
Re: American airlines
Robert píše:Jay píše:Zítřejší premium economy mezi PHL-PRG je zatím asi 50% plná, při online check-in byla nabídka upgrade do business za $500. Je to sice uprostřed týdne, tak to bude o víkendech asi lepší, ale asi to ještě není úplně zaběhaná linka. Nevíte, jestli ji AA/letiště Praha v Čechách propagují? A má někdo přehled o počtu pax, kteří odlétají/přilétají v rámci jednoho týdne nebo alespoň průměrně? Snad nám vydrží, a časem přijde i 788.
Spíš, aby časem nepřišel A321XLR...
Na to je linka dost plná, ale možno druhá rotácia by stačila aj s 321XLR
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: American airlines
Není nějaká reklama v metru ? Vím, ze na EWR byla i tramvaj polepena.
Re: American airlines
Airbus380 píše:Jay píše: a časem přijde i 788.
To zní skoro jako přání... jen by mě zajímalo, čím je 788 pro cestujícího pohodlnější než 332? Já bych řekl, že 332 ve všem vítězí na celé čáře. I počtem pax by to byl downgrade.
Menší počet pax by mohl umožnit celoroční provoz, a lidé si také pochvalují komfort v kabině (air pressure, windows, noise etc.). Sám znám pouze 789 od AA a opravdu je to jiná třída, ač samozřejmě rozteč sedadla hraje pro mnohé největší roli, a v Y to není u dreamlineru ideální.
Re: American airlines
vim že to nikdo neví, ani na FT ale my češi víme i to co nikdo neví
..takže dotaz: máte někdo tušení kdy by mohla být zprovozněna Flagship Lounge na PHL?
že letos to vim...
..takže dotaz: máte někdo tušení kdy by mohla být zprovozněna Flagship Lounge na PHL?
že letos to vim...