happyna píše:Média naznačují, že dohoda u sloučení American Airlines a US Airways je na spadnutí.
Doufám, že zůstanou u SA a ne u OW
happyna píše:Média naznačují, že dohoda u sloučení American Airlines a US Airways je na spadnutí.
Globik píše:happyna píše:Média naznačují, že dohoda u sloučení American Airlines a US Airways je na spadnutí.
Doufám, že zůstanou u SA a ne u OW
flyingblue píše:Globik píše:happyna píše:Média naznačují, že dohoda u sloučení American Airlines a US Airways je na spadnutí.
Doufám, že zůstanou u SA a ne u OW
Samozrejme zustanou u OW.
SA ma osefovany United.
xmenadis píše:Měli jste už někdo příležitost letět v modernizovaném B772 AA? Konkrétně mě zajímají místa, resp. řada 36. Mám totiž takovou menší kuriozitu. Přímo přes systém rezervací míst American Airlines jsem vybral místa 36J a 36L, což by měla být (směrem zepředu) první řada, kde jsou místa na krajích jen dvě a ne tři (teda za trojkou, což je super na prostor). Jenže ať se podívám na jakýkoliv seatmap server (např. Seatguru), tak tyhle místa vůbec neexistujou Stará verze letadla to už taky nebude, protože AA u toho letu udává WiFi a navíc stará verze má přes 40 řad. Tuší někdo, jak tohle zjistit? Psal jsem na AA, ale ti mi vůbec neodpověděli.
xmenadis píše:Díky za tip! Napsal jsem jim přímo zprávu na Twitteru a odpověděli celkem rychle. Jejich vysvětlení je, že Economy začíná řadou 26, nikoliv 23, jak je to na SeatGuru, tudíž plánek na SeatGuru a mnoha dalších serverech je špatný.